Mukautettua ystävyyttä

Anonyymi-ap

Mikäli haluat yli 30 v nainen minun ystäväkseni, jatkossa vain ystävälleni on henk koht asioiden juttelu,kuulumisten vaihtoa,kummankinpuolin toisen huomaamista ja huomioimista,irl näkemistä ja erotiikkaa niin vastaa tekemällä vastauspohjan ympärille vastaus pyytämälläni tavalla ja sen jälkeen järjestät siten että näet minut irl mahdollisimman pian
Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen. Sanamuoto ystävyyteen ei kannata liiaksi kiinnittää huomiota, asioita sovittavissa.
Ystävyyteen kuuluu erotiikkaa.
Intohimoa, seksiä, missä saat nauttia ja toteuttaa kaikki toiveesi.
Saat intohimoni sinuun, vartaloosi ja täydellisen luottamuksen.Olen myös sympaattinen ja mukava.
Kirjoita vastaukseesi luonteestasi, ulkonäöstäsi hiukset peppu ja reidet ja paikasta mihin vastauspohja liittyy ja milloin vastauspohjan asia on tapahtunut
Naisella uimapuku uimahallissa uima-altaan reunalla juttelua
Naisella farkut ja takki rakennus juttelua

Naisella farkut ja paita minun tai naisen talo juttelua talvella.
.Naisella lyhyet shortsit ja paita kesä minun tai naisen talo rappuset

Naisella hame, sukkahousut ja takki rakennus juttelua

Naisella legginssit ja paita rakennus juttelua

Naisella musta uimapuku uimahallissa ohimennen näkemisiä.
Naisella oma vastauspohjasi

Yksikään aloitukseeni vastattu nimi ei liity aloitukseeni tai minuun mitenkään
Aloitus on auki huomiseen klo 05.00 asti.

24

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos siis haluat olla salainen ystäväni.Ystävyys on muunneltavissa, poislukien se, että erotiikka kuuluu ystävyyteen
      Ja ystävyys voi tarkoittaa erillaista asiaa kuin perinteinen ystävyys.
      Muunneltavissa ja sanamuotoon ei kannata tarttua kiinni.

    • Anonyymi

      Hankkisit jonkun muun harrastuksen. Ei tämä johda yhtään mihinkään...

    • Anonyymi

      Pirkanmaa.

    • Anonyymi

      jatkossa vain ystävälleni on henk koht asioiden juttelu,kuulumisten vaihtoa,kummankinpuolin toisen huomaamista ja huomioimista,irl näkemistä ja erotiikkaa.

      Nämä jatkossa vain ystävälleni.

      • Anonyymi

        En ole jatkossa tekemisissä ellei intressit kohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole jatkossa tekemisissä ellei intressit kohtaa

        Tämän mukaan rajoitan elämässäni tekemisissä oloa yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän mukaan rajoitan elämässäni tekemisissä oloa yms.

        Luonnollisesti jo nyt rajoittanut tekemisissä oloa.
        Ja jatkossa en ole ollenkaan tekemisissä ellei intressit kohtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnollisesti jo nyt rajoittanut tekemisissä oloa.
        Ja jatkossa en ole ollenkaan tekemisissä ellei intressit kohtaa.

        Ja en mitään tosi usein nähtyä mieti.Koska ajatellut, että jo todi usein nähty nainen olisi minusta kiinnostunut hän on aktiivinen ja aloitteellinen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja en mitään tosi usein nähtyä mieti.Koska ajatellut, että jo todi usein nähty nainen olisi minusta kiinnostunut hän on aktiivinen ja aloitteellinen itse.

        Usein nähty nainen voi halutessaan vastata .
        En rajoita juttelua, yms mitään vaikkei vastaa tähän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein nähty nainen voi halutessaan vastata .
        En rajoita juttelua, yms mitään vaikkei vastaa tähän.

        Kuinka usein? Tarkoitatko näkemisellä ihan juttelemista?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka usein? Tarkoitatko näkemisellä ihan juttelemista?

        Muutamia kertoja viikossa. Välillä. Ei aina


    • Anonyymi

      En lue kuin pyytämälläni tavalla tehdyt vastaukset vain tästä

    • Anonyymi

      En ole enää ikinä missään tekemisissä harvemmin kuin joka viikko nähden naisen kanssa ellei intressit kohtaa.

      Tämä huomisesta alkaen näin aina

    • Anonyymi

      Tosi aikuismaista tekstiä.

      • Anonyymi

        Minun ei tarvitse olla tekemisissä ellei intressit kohtaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ei tarvitse olla tekemisissä ellei intressit kohtaa

        Kenenkään ei ole pakko olla Kenenkään kanssa tekemisissä ellei halua.
        Ja en halua olla ellei intressit kohtaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Up

    • Anonyymi
      UUSI

      Tummalla muodokkaalla naisella legginssit ja paita rakennus juttelua. Olet ollut sieluni viimeinen unelma. Siitä oli kauan kun olin kaivannut mitään, ja vaikutus minuun oli kauhea. Se oli parhaita aikoja ja pahimpia, valon aikaa ja pimeä kausi, toivon kevät ja epätoivon talvi. Oli kaikki edessä eikä mitään ennen meitä. Menossa suoraan taivaaseen ja päin helvettiä. Minulla oli tuo heikkous ja edelleen on, heikkous toivoakseni sinun tietämä. Äkillisellä taidolla sytytit minut, tuhkakasan, joka jo olin. Se on nyt liian myöhäistä. En koskaan tule olemaan parempi. Vapaudun enää vain pahenemalla. Tämä ei ehkä enää ole hillittävissä. Haluni syö minua elävältä ja jättää nälkäiseksi. Se on julma maa. Ei ole normaalia tietää mitä haluaa. Lähtisikö sillä millä tulikin. Jäljellä enää sydän johon ei voi luottaa. Rauniot, itsesytytys. Pyöritän maailmoja joissa me olemme me. Testaat haluani. Et halua tunnustaa omaasi. En aio nyt arvata yhtään enempää sillä aivoni lyövät jo tyhjää. Jos haluat kuulla lisää, sinun on pyydettävä minut ulos.

      • Anonyymi
        UUSI

        Vastauksesta puuttuu pyytämäni asiat. VastAus on voimassa kello 09.00 asti ja siihen mennessä täytyy viestiä minulle irl watsupppiin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesta puuttuu pyytämäni asiat. VastAus on voimassa kello 09.00 asti ja siihen mennessä täytyy viestiä minulle irl watsupppiin

        Ohi


    • Anonyymi
      UUSI

      Aloitus menee kiinni tänään kello 12.00

      • Anonyymi
        UUSI

        Aloitus on kiinni pysyvästi


    • Anonyymi
      UUSI

      jatkossa vain ystävälleni on henk koht asioiden juttelu,kuulumisten vaihtoa,kummankinpuolin toisen huomaamista ja huomioimista,irl näkemistä ja erotiikkaa

    • Anonyymi
      UUSI

      Tästä eteenpäin vetäydyn täysin kuoreeni.
      En huomaa ketään seksikästä naista enää.
      En juttele täyttää alkaen kenellekään seksikkäälle naiselle asioitani , kuulumisiani tai kuuntele naisen kuulumisia.
      En enää tervehdi ketään seksikästä naista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe