Tässä NASAn uusimmat tiedote-videot..!

15

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kiva kun tuon tekoälyn kamera oli juuri oikessa paikassa oikealla hetkellä odottamassa kapselia, eiks vaan?

Muuten siitä ei olis nääs kuvaa ollenkaan.

• Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

On kerrottu että "paluukapselien" teräskuoret hehkuvat kuumuudesta punaisina.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.
        Äijistäkin olisi tullut grillikanojen näköisiä... DD

• ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Vaikka erisyksenä olisi ollut parasta suomalaista lasivillaa niin varjokankaat eivät olisi tuota kuumuutta kestäneet.

Pahoittelen lyönit vihreitäni...

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Minulla on takana satoja lakuvarjohyppyjä joten tiedän että varjojen matriaali on hyvin lämmönherkkää syttyä palamaan.

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tästä laskuvarjon käytöstä.

Sähän et usko painovoimaan, koska sitä ei ole todistettu.

Miksi siis käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et taida olla mikään penaalin terävin kynä? :D

Viktor on hypännyt vain omilta rapuilta, ressukka ei ole käynyt suomea pidemmälle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sinä vamokki ole hypännyt yhtään mistään.

Hänhän oli myös kranaatinheitinryhmän johtajana todistamassa ettei coriolis-voimaa ole. Kaikkeen sitä jotkut ehtikin.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Viktor taas tapansa mukaan sekoilee.
        Kuka on kertonut, että maahanlaskuakuksen laskuvarjot ovat samaa materiaalia kuin lentokonehypyissä käytetyt varjot? Eipä mulla muuta.

• Anonyymi

No onhan taas Persekärpänen urakoinut tähän ketjuun.
      Ei tosin itse asiaan vaan Viktoriin.

Jopa sokea näkee että tuo sukkulan mereen laskeutuminen on tekoälyn luomaa.
      Miksi noin?
      Tietysti siksi koska se on satua.

• Anonyymi

Pixar -studioiden tuotosta. Puuttuu vain Luke Skywalker lasermiekkoineen sekä se avaruusapina.

• Anonyymi

Disney ja sen Pixar ovat tuottaneet vain paskaa, valeita ja lasten satuja.

Ja eikös Disney ole ollutkin alusta asti mukana näissä Kuu-ja avaruusvaleissa?

• Anonyymi

Viki, vastaas nyt kun kysytään.

Sä olet monesti sanonut ettei ole painovoimaa, sitä kun ei ole kuulemma todistettu.

Miksi sä käytät varjoa hypätessä?

• Anonyymi

Mä olen Rami vaan.., OK?

Ei mikään voima synny tyhjästä. Fysiikkaa, OK?
        Painovoima olisi voimaa.

On totta että painovoimaa ei olla todistettu. Joka on merkillistä koska olemme kaikessa tosi pitkällä ja taitavia. En usko että tyhjää ja olematonta pystytään koskaan todistamaan.

Sen sijaan on todistettu että painavampi massa syrjäyttää kevyemmän,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5694
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      56
      1822
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1309
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      207
      1115
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1085
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      66
      989
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      983
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe