Miksi koko kansa pakotetaan maksamaan veroilla Vihervasemmiston äänitorvea? Ylevero on poistettava ja rahoitus järjestettävä muulla keinoin kuten siirtymällä maksukanavaksi. Verovaroin on perustettava uusi media, jossa kaikkien työsopimuksissa sitoudutaan puolueettomaan toimintaan potkujen uhalla.
Kuinka moni enää katsoo koko kanavaa, ärsyttää, kun toimittajat puhuvat paskaa, puolueettomuudesta ei tietoakaan!
Yle vero pois
Anonyymi-ap
1
53
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäähän kaikkien osallistua yksityisten terveyspalveluidenkin ylläpitoon verovaroin, vaikka kaikilla ei ole varaa niitä edes käyttää, eikä siitä saa edes köyhät vapautusta, toisin kuin Yle-verosta.
"Yksityishenkilöiden yleisradiovero muuttui 1.1.2025. Yle-veron määrä vuodessa on 2,5 prosenttia ansio- ja pääomatulojen yhteismäärästä, joka ylittää 15 150 euroa (2024: 14 000 euroa). Alle 15 150 euroa vuodessa ansaitsevat on vapautettu maksusta. Henkilöä kohden vero on enintään 160 euroa vuodessa (163 euroa)."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893554Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253093- 563054
- 612875
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642700Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542697On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle612424Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802281- 452132
- 692128