Sä et muuta tee kun testailet taustalla ja samaan aikaan juoksentelet itse ties missä. Vihaan toimintaasi mutta rakastan sua..
Osaatko sanoa miten mun pitäisi sun mielestä suhun suhtautua?
25
516
Vastaukset
- Anonyymi
Ois kiva kertoo kaikki hänelle
- Anonyymi
Huoleton on hevoseton poika
- Anonyymi
Tossa kohtaa mä tulen ajamaan pää eellä seinään
- Anonyymi
Et pysty itse toimimaan edellyttämälläsi tavalla? Täysin turhaa syyllistämistä! Toimi itse niin kuin opetat!
- Anonyymi
Varmasti silleen että lopetat omien mielikuvien luomisen ja luulottelun. Jos jotain aitoa halust minusta tietää kysut sitä minulta. Tuntasikin voit miettiä tarkemmin vasta sitten kun tunnet minut oikeasti
- Anonyymi
Taisit juuri tehdä ite tuota mistä paasaat......sivust
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä minä tämän tiedän. Olen valinnut nyt näin.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo
- Anonyymi
Yhtä kylmästi kuin tapanasi on?
- Anonyymi
Mielenkiintoinen tulokulma, siltäkö mä vaikutan?
- Anonyymi
Älä rakasta minua, et ehkä edes tiedä kuka olen. ja kuten sanoin uusi mies kiikarissa, katsellaan nyt. mutta hyvälle vaikuttaa 😍
- Anonyymi
Olemme iloisia puolestamme. T. Palstaväki
- Anonyymi
Oot joku newöhöödi, joten ei kiinosta!
- Anonyymi
Onhan iso k.ulli?
- Anonyymi
Lipton Red fruits suosittelen
- Anonyymi
Mulla on valeriaana, kamomilla, laventeli teetä eukalyptus hunajalla ja punaisella maidolla. :)
- Anonyymi
Hunajan kanssa tietysti
- Anonyymi
Sen lisäksi iltapalaksi ratatouille ja papumix. :)
- Anonyymi
Ollaan yhdessä mies. En juoksentele missään.
- Anonyymi
En juoksentele ja en testaile taustalla. Osaan sanoa. Rakasta mua ja anna mun olla sun lähellä.
- Anonyymi
En halua olla missään tekemisissä T- miehen kanssa. Kaunis kaipuu muuttui vihaksi ja inhoksi hänen käytöksensä vuoksi.
- Anonyymi
Aloitus on manipuloida
- Anonyymi
kuulemma kuivat ruusut auttaa ko perce vuottaa
- Anonyymi
Miten voi rakastaa jos vihaa? Rakastat muita mutta vihaat itseäsi?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111615Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968821Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.104393Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka213944Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53851Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73636- 893590
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle133429Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343212Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452405