Ihan tylsältä nykyään. Epäilen, että ootko täällä enää.
Tää paikka tuntuu
30
353
Vastaukset
- Anonyymi
Hankala sanoa mutta ainakin minä olen täällä🤔
- Anonyymi
Huomenta🍁💚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta🍁💚
Huomenta ☕🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta ☕🤗
Hyvää viikonloppua🍁💚☕️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää viikonloppua🍁💚☕️
Kiitos samoin ☕🤗
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Palsta on todella pitkästyttävä paikka tätä nykyä. Pelkkää sekoilua täynnä, tuskin kukaan jaksaa enää aitoja kaipausviestejä täällä kirjoitella...
- Anonyymi
Palsta oli aiemmin kivempi. En tiedä, johtuuko yleisen pahan olon lisääntymisestä, että on aika paljon negatiivisia viestejä, sellaisia syyttäviä ja syyllistäviä. Skippaan tietenkin ne, mutta voi olla, että olen yleisestikin "väsynyt tähän palstaan".
- Anonyymi
Myöhäistä huomenta täältäkin💜😊☕️kaffeet juotu jo ennen klo 05
- Anonyymi
Tylsä palsta nykyään kun kyllitäti on lopettanut asioideni vuotamisen.
- Anonyymi
Miten minusta tuntuu, että olet kehittänyt päähäsi paljon epärealistisia ajatelmia jopa itsenäisesti ilman tunnelmaa nostattavaa myrkynkeittäjää jolle olet ollut naurettavan helppo manipulaation kohde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten minusta tuntuu, että olet kehittänyt päähäsi paljon epärealistisia ajatelmia jopa itsenäisesti ilman tunnelmaa nostattavaa myrkynkeittäjää jolle olet ollut naurettavan helppo manipulaation kohde
Jäit kiinni kyttäämisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäit kiinni kyttäämisestä.
Olen jäänyt kiinni paljon muustakin, kuten napostelusta esim.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen jäänyt kiinni paljon muustakin, kuten napostelusta esim.
Ai että.
- Anonyymi
En oo nykyään ja irl hoidan myös ahdistavat tyypit pois mun ympäriltä.
- Anonyymi
Minä tein sen jo😑
- Anonyymi
Hyvää T päivää 😘
- Anonyymi
Hyvää päivää myös sinulle.
- Anonyymi
Minulla on syytä epäillä että aamuiset verkkokurssin on noteerattu myös Välittömässä lähiympäristössä. En kyllä nääs arvannut, että näin tulee käymään🤞
- Anonyymi
ehkä olen mutta olen erityisen tylsä ihminen ja kaikinpuolin kaikilta osin tosissaan mitätön ihminen ei mitään järjellistä selitystä sille miksi olen edes enää ylipäätäsä hengissä jos tämä on osa jotakin johdatusta voin sanoa että mä en ole mukana mä syvästi vastustan jos se oma suunta tämä eikä täälläkään nämä osaa muutakun riidellä mitä nyt sivusta seurannut ja niin se menee elämässäkin toinen tekee liikaa toinen liian vähän kenestä on ja kenestä ei ole pelaamaan tätä likasta peliä älä ummista silmiäsi saat selkääsi minusta tuntuu että urakka on osaltani päätös pisteessä koskee myös palstaa ja kaikkia niitä muita typeriä asioita silloisessa kunnes ne tuhoutui aina uudelleen eikä mikään rakentunut pelkkää puhetta ilman takuuta tulevasta
- Anonyymi
Käyn paljon harvemmin enkä enää valvo palstan takia. Tai tee aloituksia. Kun olet niin kaukana, niin ei ole oikein enää syytä. Ikävöin itsekseni.
- Anonyymi
Eikö se olisi hyvä,jos ei.
- Anonyymi
Talvi tulee, sydämet kylmettyy ja munat lörpsöttää.
- Anonyymi
eräät koittaa estää mun kirjoitukset tänne ja välillä siinä onnistuvatkin
- Anonyymi
Olin pari kuukautta täältä pois. Meno yhtä laimeaa kuin ennenkin. Samat hullut kirjoittelee. Varsinkin tuo "seksisuhteeseen" tyyppi.
- Anonyymi
Parhain meno ja jutut täällä vuosi sitten.
- Anonyymi
Päivät työpäivät vähenee, olin.
- Anonyymi
Olen vähentynyt. En jaksa enää päivystää täällä, kuten ennen. Se oli turhaa lopulta, hukkaan heitettyä aikaa. Tämä palsta ei sovi herkimmille.
Arkena en enää tule tänne. - Anonyymi
Minä sanoisin miehelle että jos ikävä niin laitapa ihan suoraan sitä viestiä tulemaan numero sinulla on.
En kyllä usko kuitenkaan että ikävöisi, varmaan parempaan seuraa riittää.. vaikka nyt olisikin samaa sukupuolta olevia. Ei täällä ketään tiettyä oo.
Meitä muita kylläkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!8511808Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla988956Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.944792Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka364095- 1004044
Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti63896Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113689Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle263509Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.433289Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei513103