Palsta kuihtuu

Anonyymi-ap

Minä kuihdun, te kuihdutte. Kaikki kuihtuu, myös uudet sinkkulaan muuttavien virta on kuihtunut.

Mitä siis tehdä sinkkulan muuttotappioyhteisölle? Oliko tämä nyt tässä, niinkuin moni muukin nettiyhteisö, vai muuttaako tämä vain muotoaan.

Voisi muotoutua muumiksi, kuten eräs yhteisön arvostettu jäsen sanoi Genelecin ämyreistä. Pikku knoppina kerron, että on minullakin ollut 1032 ämyrit, joita ohjasin NAD:n 302 vahvistimella, missä etuaste ja pääte oli erotettu.

Silloin ei tarvinnut subia. Vaikka toki minulla oli sellainen. Olenhan mies, kenelle kohtuus ei riitä.

>simiti<

26

300

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinkut eivät lisäänny eli uusia sinkkuja ei ole eikä tule. Hyvä vaan jos sinkku ei lisäänny sillä lapsi tarvitsee turvakseen yhdessä asuvan toisiaan rakastavan mies-naispariskunnan. Muuten lapsi kasvaa kieroon. Valtion pitäisi jakaa tonnin seteli sinkkurahaa heille ketkä liittyvät sinkkujen palstalle. Tonnin seteli pitäisi ensin muuttaa oikeaksi maksuvälineeksi lainsäädännön keinoin.

Sinkku = Automaattisesti YTMI 💪. Yksin pärjäävä eli non-läheisriippuvainen, vahvapsyykkeinen sekä määrätietoinen oman tiensä kulkija. Silloin voi myös hyvällä omallatunnolla "korkkailla" useampaakin naarasta ilman tunnontuskia uskottomuudesta 😀. Vain sinkku voi olla ytmi tai ytni.

• Anonyymi

Ytmi ja ytni ovat ylemmän tason... joten emme me tarvitse rahaa. Sen sijaan palstalla silloin tällöin kirjoittavia, vihaisia ätmejä, sekä ätnejä tulisi tukea ja yrittää saada koulutukseen.

Heistä voisi vuosien saatossa tulla lähes ihmismäisiä veronmaksajia. Lahkolaisista ei tokikaan tule ihmistä ikinä, kuten ei Räsäsestälään jonka suurin saavutus on joku idarimölinä ilman perusteita. Täysi pelle!

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ytmi ja ytni ovat ylemmän tason... joten emme me tarvitse rahaa. Sen sijaan palstalla silloin tällöin kirjoittavia, vihaisia ätmejä, sekä ätnejä tulisi tukea ja yrittää saada koulutukseen.

Heistä voisi vuosien saatossa tulla lähes ihmismäisiä veronmaksajia. Lahkolaisista ei tokikaan tule ihmistä ikinä, kuten ei Räsäsestälään jonka suurin saavutus on joku idarimölinä ilman perusteita. Täysi pelle!

>simiti<

Nyt mä sen keksin! Perusta oma pikavippitoimisto tänne Sinkkulan ytimeen 1 000 %:tin päiväkorolla. Pikavippifirmatkin kalpenevat edessäsi. Voit toimia siten palstan "Godfatherina" 😁. Olis kyllä mahtavaa saada massia netissäkirjoittelusta.

• Syksyisin kaikki kuihtuu. Mutta jostain syystä palstalle tulee aina syksyisin eloa.
      Taas on aikaa käpertyä sohvannurkkaan palstailemaan. 😁

• Anonyymi

Varohan vain. Minun ulottuvuudessani sohvat syö ihmisiä! Uskotko, mikäli kerron kvanttiflugulaatiosta ja multiversumista?

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Varohan vain. Minun ulottuvuudessani sohvat syö ihmisiä! Uskotko, mikäli kerron kvanttiflugulaatiosta ja multiversumista?

>simiti<

Minulla on mukava sohva. Se tukee sopivasti ja rentouttaa tasaisesti. Minulle sohva on hyvin tärkeä.

Voit kertoa mitä haluat, ei ne ole uskon asioita. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Tuli kirjoitusvirhe, mutta moni tajusi mistä on kyse.

>simiti<

• Anonyymi

Älä nyt höpötä. Tästä tuli turvallinen tila naisille sen jälkeen, kun aloitin feministisen kampanjoinnin täällä. 🏅🏆

🦄

• Anonyymi

Mutta ei ketään kiinnosta palsta jossa on vain feministinaisia.

• Anonyymi

Ällös nyt ylennä itseäsi. Ei täällä ole ollut kuin satunnaisia naisvihaajia persujen myötä. Et sinä kuitenkaan vielä ysärillä hirmuna kirjoittanut.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta ei ketään kiinnosta palsta jossa on vain feministinaisia.

Kyllä se niitä feministinaisia ja -miehiä kiinnostaa. 😁 Kumpi muuten itse olet?

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se niitä feministinaisia ja -miehiä kiinnostaa. 😁 Kumpi muuten itse olet?

🦄

Minä olen metroseksuuali homomies ja kauhea sovinistisika.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällös nyt ylennä itseäsi. Ei täällä ole ollut kuin satunnaisia naisvihaajia persujen myötä. Et sinä kuitenkaan vielä ysärillä hirmuna kirjoittanut.

>simiti<

No höh, kerrankin kun oli hyvä itseylennysmahdollisuus.

Onhan tämä nyt parempi ympäristö naisille kuin ennen! Sinä et miehenä vain näe rakenteellista naisvihaa. Et ymmärtänyt siitä yhdestä aloituksestasikaan, että miksi naisen suostumuksen ohittaminen olisi väkivaltaa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen metroseksuuali homomies ja kauhea sovinistisika.

Ei mene enää läpi. 😁 Tällä palstalla on nykyään vain feministejä. Muita ei kertoman mukaan kiinnosta tulla tänne.

🦄

• Anonyymi

Mjoo

Tämä oli tässä.

Katsos kun on tulossa talvi, niin vesi purossa vähenee.

Veni, vidi & vichy

(naurua)

• Anonyymi

Suomen kansa kuihtuu, mutta ei se haittaa!

• Anonyymi

Paljon makso?
      Eikös se ole aina keskiössä, kun leuhkitaan hifeillä.

• Joo sen mäkin oon huomannu, kyllä tässä kuihtuu, pää tyhjenee, ei tiedä mitä enää kirjottaa ja fyysisesti. En jaksanu saunan kiuastakaan kantaa ranta saunalta mäkeen ylös. Varmaan muillakin vähän samaa juttua, noi huonot uutiset vie virrat.

• Anonyymi

Johtuu siitä että ajatuksey on tyhjennetty päästä, kai stessit, niin voi renntoutua kuin joku Morgan Kne louis Mastrson taisi olla... vähän viinaa niin stressi lähtee.. siten taas pirteänä..

• Anonyymi

Tiputtelee, ei tästä norosta virraksi ole...kävin muuten juuri veskissä 😛

• Anonyymi

Miksi sinkkumies tarviytsisi vakituista eksisduhdetta kun pimpejä on aina vapsallas kaikkialla ilmaista.

• Anonyymi

nyt kun otetaan suhteista pois seksi eli kun sinkuilla on sitä riittämiin entä raha ja perinnoöt?

• Anonyymi

Tälläinen suoli24 sivusto joutaakin tyrehtyä omaan ahneuteensa. 😁

Enempi kyllä harmittaa joku Yle, mihin pistetään kaikki rahaa liki puoli miljardia, että siitä tulee poliittisesti suuntautunut media...

Koko Suomi on kallistunut pitkään yhteen suuntaan ja siksi mennään vesemmalle kallellaan pöin seinää..

• Anonyymi

Si sulla on tulee olemaan suuria ongelmia loppuelämässäsi jos ei kerran kohtuus riitä etkä itse osaa muuta kun täällä ruikuttaa

• Anonyymi

"Pois kuihtuu ruusu tuo kaunein pois, enää hehkua ei se vois.... Sitten laulu menee tylsäksi sössöksi ....
      Vilma

• Anonyymi

Täällä oli eri porukka, kun miehen logiikka oli omalla palstallaan. Kun vanhat vakkarit katosivat, miehen logiikka tuli tilalle. Eli olette vähän kuin mongolivalloittajia ettekä lainkaan alkuperäistä kantaväestöä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      134
      2714
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      261
      2297
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1413
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1072
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      96
      1021
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1013
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      922
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      55
      818
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      771
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      277
      752
    Aihe