Tutkimus vahvisti erityisesti jääpidon surkeuden.
– Neuvon kaikkia olemaan käyttämättä näitä renkaita, sanoo selvitystä tekemässä ollut tutkija Mattias Hjort VTI:n tiedotteessa.
https://www.is.fi/autot/art-2000011601700.html?utm_source=ampparit
👉Nyt ei voi väittää etteikö asiasta olisi varoitettu!
Nyt tuli vakava varoitus vaarallisesta talvirengastrendistä
7
153
Vastaukset
- Anonyymi
Kohtapuolin alkaa minunkin kohdalla olla aika vaihtaa talvirenkaat, sillä pientä liukkautta oli aamulla tienpinnassa. Huomasin tämän jälkeen päin, sillä ensin luulin takarenkaasta ilmanpainetta hävinneeksi koska auto käyttäytyi joissain kohti "vetelästi." Tarkistin sitten asian, niin eipä ollutkaan rengaspaineissa ongelma.
- Anonyymi
Ettei vain autosi ole bmw? Näillä merkeillä kun ajo näyttää ja tuntuu kesälläkin vetelältä. Vai mitä farkku-KJZ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vain autosi ole bmw? Näillä merkeillä kun ajo näyttää ja tuntuu kesälläkin vetelältä. Vai mitä farkku-KJZ?
Eipä ole, on joskus ollut, mutta ei enää tule. Se on varma asia, sillä en halua identifioitua kusipääkyrpiäiseksi!
- Anonyymi
Olen ajanut vuodesta 1998 jokakelin renkailla.
Vaikka IS jutussa ei sitä sanotakaan vihjaillaan jokakelin renkailla kitkarenkauta.
Nyt alla on Continental Wiking contact 8 kitkarenkaat ja kolmen vuoden kokemuksella astikkeli on propagandaa.- Anonyymi
Uskottavahan se sitten on kun noin kirjoitat. Olen tähän hetkeen luottanut erilaisiin testeihin missä on osoitettu nastoitettujen talvirenkaiden olevan ainoita, mistä löytyy edes jonkinlaista pitoa jäisillä teillä. Nyt tunnen itseni äärettömän petetyksi ja täydellisen harhaanjohdetuksi, koska sinulla on asiasta enemmän tietoa ja kokemusta, kuin kaikilla muilla rengastestin tehneillä yhteensä vuosikymmenien ajoilta. Tämä on kieltämättä minulle erittäin kova ja katkera paikka! Niinpä kehoitan sinua mitä pikemmiten ottamaan yhteyttä ko. tahoihin ja ilmoitat paljastaneesi heidän propagandansa täydellisen varmoilla todisteilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskottavahan se sitten on kun noin kirjoitat. Olen tähän hetkeen luottanut erilaisiin testeihin missä on osoitettu nastoitettujen talvirenkaiden olevan ainoita, mistä löytyy edes jonkinlaista pitoa jäisillä teillä. Nyt tunnen itseni äärettömän petetyksi ja täydellisen harhaanjohdetuksi, koska sinulla on asiasta enemmän tietoa ja kokemusta, kuin kaikilla muilla rengastestin tehneillä yhteensä vuosikymmenien ajoilta. Tämä on kieltämättä minulle erittäin kova ja katkera paikka! Niinpä kehoitan sinua mitä pikemmiten ottamaan yhteyttä ko. tahoihin ja ilmoitat paljastaneesi heidän propagandansa täydellisen varmoilla todisteilla!
Siinä ne on kymmenet miljoonat menneet hukkaan 😩 autolehdiltä testejä tehdessään, puhumattakaan että rengasvalmistajat ovat rakentaneet testiratoja mm. Suomeen!
Asia olisi selvinnyt tätä palstaa lukemalla!
- Anonyymi
Tesla 4*4 is best👌
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811708- 298174
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586146Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715076- 394849
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai464452Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1104347- 1173821
- 813323
- 481811