Mitä haluaisit sanoa hänelle juuri nyt?

Anonyymi-ap

💜

445

6745

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Oletko sinä uskovainen kun käytät matriarkka sydäntä? Minä haluaisin tutustua uskovaan mieheen.

• Anonyymi00002

Itse olen tämä sydän siis🙂 naisena matriarkka

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Itse olen tämä sydän siis🙂 naisena matriarkka

Ehkä bosslady… sivusta tuli mieleen

• Anonyymi00025
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ehkä ei.

• Anonyymi00052
        Anonyymi00004 kirjoitti:

En todellakaan ole mikään pomottaja🙄

• Anonyymi00345

Lila sydän=> fancy heart Hienostunut sydän.
        Vaikka lila/ viiletti/ purppura olikin aikoinaan papiston ja aateliston väri niin missä vaiheessa lila sydän on muuttunut uskovaisen sydämeksi? Noup, ehkä jossain helluntalaisten porukoissa yritetään vääntää näin kun tulkitaan asoita omalla tavalla muutenkin.

• Anonyymi00411

Ikä ja mistä

• Anonyymi00005

Minä tulen

• Anonyymi00027

Tietäisinpä kuka tulee, minne ja milloin 🙃

• Anonyymi00031
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tietäisinpä kuka tulee, minne ja milloin 🙃

Tulen lähemmäs näin aluksi

• Anonyymi00047
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Tulen lähemmäs näin aluksi

Eipä tuo kertonut mulle mitään. 😔

• Anonyymi00006

Hän on Ihana ja Tärkeä ♥️
      Ja mun ilkeilyt täällä ei oo millään lailla hälle, vaik joistain vois nii luulla.

• Anonyymi00037

Hyvä jos sen sydämmessäsi tiedät🙂

• Anonyymi00066

Toivottavasti hän ei ajattele että ne olis hälle.
        Ite tiedän että eräs "ilkeilee" tahallaan mulle.
        Ilkeilee tai tahallaan loukkaa miten sen sanois...

• Anonyymi00007

Hyvää joulua.

• Anonyymi00457

Hyvää Joulua, tulevaa uutta vuotta tietylle taiteellisesti monilahjakkaalle ihmiselle olipa hän linjoilla tai ei.

• Anonyymi00008

Kaippa se tuo yläkerran ukko tietää mitä se tekee.

• Anonyymi00009

Miksi mies et voi yksinkertaisesti vastata?

• Anonyymi00013

kuka vatun mies??? ja kenelle vatun naiselle???
        et voi oikeasti olla noin typerä!

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

kuka vatun mies??? ja kenelle vatun naiselle???
        et voi oikeasti olla noin typerä!

No en minä olekaan typerä, hän on

• Anonyymi00064

Koska en ole saanut yhtään viestiä ei ohi.

• Anonyymi00124

eräs nainen saisi vastata myös, mutta ei ilmeisesti ole edes "korvaansa lotkauttanut" postilleni...

• Anonyymi00011

Tule minun elämääni nyt.

• Anonyymi00020

Tulen heti kun kutsut (jos oisit siis hän) 😘

• Anonyymi00038

Voisin tullakkin🙂mutt oletko uskova? 💜

• Anonyymi00127
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Voisin tullakkin🙂mutt oletko uskova? 💜

Uskon sinuun!

• Anonyymi00012

Haluaisin kertoa,kuinka hän on mut saanut sekaisin omalla ihanalla olemuksella. Ne hänen silmät joita voisin tuijottaa tuntikausia ja hukuttautua nihin ❤️❤️ n->n

• Anonyymi00017

Voih, ihana oot itse 🥰❤️ ja sinun silmäsi on kuin tuikkivat tähdet taivaalla 🤩🌌 vaarallista katsoa ku jää jumiin.. 🫂

• Anonyymi00024
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Voih, ihana oot itse 🥰❤️ ja sinun silmäsi on kuin tuikkivat tähdet taivaalla 🤩🌌 vaarallista katsoa ku jää jumiin.. 🫂

Voi ihana . En kestä sun kanssa, sekoan 😛❤️🔥

• Anonyymi00045
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Voi ihana . En kestä sun kanssa, sekoan 😛❤️🔥

Et oo ainut, seotaan yhdessä 😘☺️✌️ Haluun olla jo sun ikioma kultamussu tai joku semmonen 🤭💕 jos vaan huolit mut 🥺🙏

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Et oo ainut, seotaan yhdessä 😘☺️✌️ Haluun olla jo sun ikioma kultamussu tai joku semmonen 🤭💕 jos vaan huolit mut 🥺🙏

lisään et tää yksin sekoilu saa jo riittää,kaksin on sekin paljon mukavampaa 😂😂❤️

• Anonyymi00048
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Sehän selvää että haluan sua, tuu tänne ❤️❤️

• Anonyymi00055
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Sehän selvää että haluan sua, tuu tänne ❤️❤️

ai minne tänne 🤔❤️

• Anonyymi00058
        Anonyymi00055 kirjoitti:

ai minne tänne 🤔❤️

Mun viereen, ottaisin sut kainaloon ja rutistaisin👩‍❤️‍👩❤️

• Anonyymi00063
        Anonyymi00058 kirjoitti:

Mun viereen, ottaisin sut kainaloon ja rutistaisin👩‍❤️‍👩❤️

se ois paras paikka maailmassa 🥰🫂

• Anonyymi00065
        Anonyymi00063 kirjoitti:

se ois paras paikka maailmassa 🥰🫂

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00067

Minkä ikäinen nainen kyseessä?

• Anonyymi00071
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Minkä ikäinen nainen kyseessä?

Ihan aikuinen nainen 😄

• Anonyymi00080
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Ihan aikuinen nainen 😄

Ei siis Teini enää 😂🤭 sinä höpö, etkö muka tajunnut että rakastuin ihan oikeasti ❤️

• Anonyymi00082
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Ei siis Teini enää 😂🤭 sinä höpö, etkö muka tajunnut että rakastuin ihan oikeasti ❤️

En. Olen huono arvaamaan 😏😏😏. Mäkin suhun ❤️❤️❤️

• Anonyymi00084
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Milloin rakastuit ?😉💕

• Anonyymi00099

Sakset yhteen please, ladies.

• Anonyymi00103
        Anonyymi00082 kirjoitti:

nyt taidat narrata 😁🤔❤️

• Anonyymi00104
        Anonyymi00103 kirjoitti:

nyt taidat narrata 😁🤔❤️

Okei,en ole vielä rakastunut. onko tämä sitten vielä ihastumista tai hullaantumista mutta tunne on vahva 😍🔥🔥

Ettet sinä narraa 🤭🤭😄?

• Anonyymi00105
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Sakset yhteen please, ladies.

🤭🤭🤭🤭

• Anonyymi00109
        Anonyymi00104 kirjoitti:

Okei,en ole vielä rakastunut. onko tämä sitten vielä ihastumista tai hullaantumista mutta tunne on vahva 😍🔥🔥

Ettet sinä narraa 🤭🤭😄?

En narraa❣️☺️

mutta sinä taidat olla se huijari täällä joka tahallaan tekee tuota että uskottelee olevansa juuri hän mutta lopulta vetää maton jalkojen alta. Mulle yks tuttu tekee sitä täällä!! Kiusaa kyllä muuallakin. Ihan tajuttoman typerä!!

Anteeksi jos olin väärässä ja ootki oikeasti sinä kulta 🥺

• Anonyymi00117
        Anonyymi00109 kirjoitti:

En narraa❣️☺️

mutta sinä taidat olla se huijari täällä joka tahallaan tekee tuota että uskottelee olevansa juuri hän mutta lopulta vetää maton jalkojen alta. Mulle yks tuttu tekee sitä täällä!! Kiusaa kyllä muuallakin. Ihan tajuttoman typerä!!

Taisit paljastaa itsesi 😂😂😂😂

• Anonyymi00118
        Anonyymi00109 kirjoitti:

En narraa❣️☺️

Enkä kyllä uskonut hetkeäkään että hän täällä kirjoittelee.

• Anonyymi00140
        Anonyymi00117 kirjoitti:

Taisit paljastaa itsesi 😂😂😂😂

Ei mua haittaa paljastaa että olen rakastunut T naiseen. Ei haittaa vaikka kaikki tietäisi ❤️

• Anonyymi00141
        Anonyymi00118 kirjoitti:

Enkä kyllä uskonut hetkeäkään että hän täällä kirjoittelee.

minä uskoin ja uskon 😁❣️✌️

• Anonyymi00142
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Mistä niin päättelet ?

• Anonyymi00143
        Anonyymi00141 kirjoitti:

Toki toivoin että hän täällä kirjoittelisi mutta....

• Anonyymi00146
        Anonyymi00140 kirjoitti:

Ei mua haittaa paljastaa että olen rakastunut T naiseen. Ei haittaa vaikka kaikki tietäisi ❤️

Minun kaivattuni alkaa M kirjaimella ja on ihanin ❤️

• Anonyymi00151
        Anonyymi00146 kirjoitti:

Minun kaivattuni alkaa M kirjaimella ja on ihanin ❤️

selvä. ohi meni sitte mutta tiedän kyllä ketkä tuolla taustalla häärii!!

• Anonyymi00152
        Anonyymi00151 kirjoitti:

selvä. ohi meni sitte mutta tiedän kyllä ketkä tuolla taustalla häärii!!

ja onneksi ei oo mies!! eräs M alkuinen mies on kamala. Samoin ku ystävänsä T

• Anonyymi00346

Suloinen viesti. Vaan taidan olla jo liian vanha näihin.

• Anonyymi00389
        Anonyymi00346 kirjoitti:

Suloinen viesti. Vaan taidan olla jo liian vanha näihin.

Höpö ,etkä ole yhtään liian vanha vaan just hyvä noin. Mä ainakin tykkään ❤️

• Anonyymi00014

Haluan puhua.. rakastan sinua.

• Anonyymi00049

Miksi et ole puhunut? Kuinka pitkään ollaan tunnettu?

• Anonyymi00070
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Miksi et ole puhunut? Kuinka pitkään ollaan tunnettu?

Eipä sillä väliä, mutta pitäisi saada nähdä rauhassa. 1453

• Anonyymi00085
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Eipä sillä väliä, mutta pitäisi saada nähdä rauhassa. 1453

Ai ei vai, eiköhän toinen ehdi melkein luovuttaan ennen..

• Anonyymi00112
        Anonyymi00085 kirjoitti:

Ai ei vai, eiköhän toinen ehdi melkein luovuttaan ennen..

Ei. Ja eiköhän näissä ole aina kaksi osapuolta, jotka tietävät miten asiat ovat menneet. 1453

• Anonyymi00015

Veikeä nähdä niin pitkän ajan jälkeen.
      Tuota kuvaa tarkoitan.

• Anonyymi00018

Haluaisin halata ja kuiskata että on ollut mielessäni joka päivä siitä asti ku tavattiin ja olen ikävöinyt kovin kaikki nää vuodet...🥺❤️

• Anonyymi00033

Samoin kävi mulle miehelle. Kaikki nämä vuodet olen ikävöinyt.

• Anonyymi00019

Olisin halunnut tietää tykkäsitkö minusta koskaan.

• Anonyymi00068

Joo joo tietty. Eikö sun olis pitänyt osata se päätellä mun sanomisista?

• Anonyymi00121
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Joo joo tietty. Eikö sun olis pitänyt osata se päätellä mun sanomisista?

Keneltä kenelle ja milloin?

Jos tapahtunut jonkin aikaa sitten, en sitten kai osannut. Ujona ja huonoitsetuntoisena en usko että tykkäisit minusta.
        Minä tykkään sinusta. En uskaltanut sanoa sitä sinulle etten joutuisi naurunalaiseksi.

• Anonyymi00021

en enää rakasta sua sillain. se on kadonnu.

• Anonyymi00022

No miksi et kerro sitä?

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No miksi et kerro sitä?

tietää se sen

• Anonyymi00035

kun aikaa kuluu tarpeeksi tunteet kuolee. näin kävi.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00023 kirjoitti:

tietää se sen

Mistä se sen tietää jos et sano suoraan?

• Anonyymi00026

Hyvää joulua ❤️

• Anonyymi00028

Mitä tässä nyt enää sanomaan. Paska reissu mut tulipahan tehtyä.

• Anonyymi00029

Sippo tytölle voisin sanoa fuck you.

• Anonyymi00217

Turpa kiinni! Ketä yrität houkutella,mut ei onnista,olette kiusanneet jo tarpeeks kauan! Olis jo virkamies asia!!

• Anonyymi00030

" Kerro turhaanko mä odotan?
      Ja vaan itseni näin hajotan,
      kun mä pidän meistä kii ja uskon...... "

• Anonyymi00032

Voisin sanoa hänelle, että : Edes minä en tiedä mihin me ollaan menossaan, mutta onneksi en ole siskoni kanssa väleissä. Yhdenvertaisuuslain avulla pääsen sentään ihan vuoteen 1984 ja laiva matkaan, kun me tultiin siskoni kanssa Ruotsista Suomeen miehen kanssa joka oli loukannut mummoni ja minun kunniaa. Siskoni loukkasi mummon kuoleman jälkeen minun kunniaa, mutta ei se ollut minun vanhempien syy. Mies oli luvannut ottaa meidät kyytiin ja viedä meidän Seinäjoelle junalle.
      Me käytiin hänen äidin luona ja hän sanoi minulle, että : Tiedän, että tuntuu pahalta, mutta sinä kyllä pärjäät.
      Minä toimin niin, kuin tätini sanoi eli istuin laivassa ravintolan pöydässä niin, kuin sovittiin ja hän jonka kyydillä oltiin haki minut sieltä, kun piti mennä autoon niin matka jatkuu. Minä sanoin siskolleni, että : Sinun pitää istua minun kanssa tässä ja ei saa lähteä mihinkään.
      Eihän siskoni minua uskonut vaan hän meni sen miehen kanssa, mutta mies on kaikesta huolimatta toiminut mummoni tahdon mukaan.
      Vaarini kuoli ja minusta tuli mummoni tuki ja turva, koska hän joutui käyttämään minua hyväksi lapsena, mutta tuo ei ollut rikollista koska kyseessä oli kaikkien yhteiseksi hyväksi tehty asia, mutta minä en ole saanut hyötyä siitä ja mummoni loukkausi minun kunniaa, koska minä olin vaarin ja mummon lellikki joka sai aina mummolassa mitä halusin, koska minä hyväksyin sen jos minä tein väärin. Minä muistan vieläkin, kun minun piti seisoa vaarin edessä ja katsoa häntä silmiin. Minä olin suuttunut vaarille, koska hän ei antanut minulle tuttia. Mummo kyllä anto ja oli kuulemma ostanutkin minulle uuden tutin, koska minä olin mummon vauva. Vaari oli heittänyt minun tutin roskiin ja sano minulle, että : Et sinä tarvi tätä tuttia.
      Mummo ei puhunut mitään vaan seuras sivusta meitä. Minä hain vaarin hampaat kupista ja heitin ne roskiin/lika-ämpäriin. Minä sanoin vaarille, että: Minä heitin sinun hampaat roskiin, koska et sinä tarvi niitä.
      Minä sain uuden tutin josta minä suostuin luopumaan, kun minä olin vielä 2vuotias eli oikeesti vielä PIENI TYTTÖ jonka kuului saada itkemällä asioita periksi!
      Minä halusin lomalle, koska minä en ollut ikinä koskaan ollut LOMALLA ja kaikki toiset olivat! Muistan, että minä makasin kotona keittiön lattialla jossa minä huusin pyörin ja potkin kantapäät kipeäksi. Äitini oli vielä nauroi ja sano, että : Sinnittele nyt kerralla kunnolla kerta alotit!
      Isähän on ollut tietenkin vieressä nauramassa, koska minähän SINNITTELIN ASIASTA. Isäni oli tuo joka sanoi, että : Jos lopetat tuon ja heität tutin roskiin niin pääset lomalle!
      Minä pääsin lomalle ja en minä sen jälkeen ole sinnitellyt noin enkä tarvinnut tuttiakaan vaan minusta tuli iso tyttö.
      Kyllä minä mummon vauvan oli ilman tuttiakin, koska minä istuin vielä 12 vuotiaana mummon sylissä ja halasin sekä pussasin poskelle. Ei se minua haitannut vaikka mummolla oli syöpä, mutta en tykännyt siitä kun mummoni valehteli päin naamaa minulle, että hän EI VOI JÄÄDÄ MEILLE MINUN HUONEESEEN ASUMAAN, koska hänen pitää lähteä miehen kanssa takasin Ruotsiin jota ei edes näkynyt mummolassa silloin, kun me asuttiin mummolassa.
      Minä asuin mummolassa Ruotsissa sen aikaa, että muutetiin Suomeen. Mummoni asui NYGÅRDIN taloissa, mutta me asuttiin Petri Nygårdin kanssa HOLMSUNDIN taloissa. MINÄ OLIN MEISTÄ HÄN JOKA ESIINTYI JA LAULETTIIN SUOMEKSI ISÄNMAALLISIA LAULUJA!
      OPETTAJA SANOI MINULLE, ETTÄ : SINÄ AINAKIN LÄHDET GÄVLEN KAUPUNGINTALOLLE JA TEKEMÄÄN SUOMALAISUUTTA TUTUKSI!
      ISÄNI SERKKU OLI AINAKIN JOSSAIN VAIHEESSA GÄVLEN KAUPUNGIN HALLITUKSESSA/ VALTUUSTOSSA VAI MIKÄ TUO RUOTSISSA ONKAAN!
      HÄNEN ÄITINSÄ OLI ISÄNI TÄTI. Kävin Haaparannalla heidän luona kylässä, kun isäni täti oli pyytänyt minua kylään. Meillä oli niitä omia suvun naisten tärkeitä keskusteluja. Hänen miehensä sanoi, kun hän näki minut, että : Nauraja tyttö tuli täti luo kylään.
      Tuo oli kunnianloukkaus, koska hän ei ollut minun täti.
      Me oltiin molemmat naurajia ja hän kysyi minulta sukulaisten kuulumisia ja minä kerroin omalla tyylillä kuulumiset mitä sukulaista tiesin. Minä olin tuo joka alkoi nauramaan ensin ja iso-tätini joka oli vähän lyhyempi minua alko nauramaan minun naurua ja lopulta me naurettiin toistemme nauruja!
      Minä olen yhdenvertainen yhdenvertaisuuslain mukaan ISÄNI TÄTIEN KANSSA JOTKA OVAT ASUNEET MYÖS RUOTSISSA!
      He ovat syntyneet Petsamossa silloin, kun Petsamo on kuulunut vielä Suomeen.
      Toinen heistä ISO-TÄTINI joka oli vasta kuollut muistaakseni ja hän kertoi minulle, kun hänen lastenikoti ystävä Oulusta oli suuttunut hänelle, kun hän oli muistellut lapsuuttaan lastenkodissa ja minä sanoin hänelle,että : KYLLÄ SIET SAAT MUISTELLA KERTOA NIITÄ!
      Kertoi minulle ja kyseessä on MINUN SUKUUNI LIITTYVÄ TARINA.
      SAIN KUNNIANLOUKKAUS TUOMION, KUN KIRJOITIN FACEBOOKIIN TUON. TARINA OLI JÄRKYTTÄVÄ SEKÄ SURULLINEN, MUTTA ONNISTUIN LÖYTÄMÄÄN KAUNIITA ASIOITA. MUISTIN, ETTÄ hän opetti VAIN minulle meillä kotona, kun hän asui meillä oman nimen ensimmäiset kirjaimet tietyllä tavalla.

• Anonyymi00036

En osaisi nyt sanoa mitään. Surullista ihastua varattuun jota ei edes näe. Hukkaan menee kaikki.

• Anonyymi00040

Haluaisin ison jaksuhalin, mutta en voi hältä semmoista olla vailla. On varmasti kuormittunut itsekin. Kaikesta. Itse olen aina ollut suht toimiva yksilö, paahtanut menemään ilman sen kummempia tuntemuksia. Nyt ottaa pikku jututkin niin lujille, että suoraan sanottuna v***ttaa.

• Anonyymi00329

Mä olisin halunnut antaa mutta hän ei halunnut minulta enää mitään. Koin torjuvana asennon.

• Anonyymi00041
    • Anonyymi00042

Voi kuinka rakastan!

• Anonyymi00043

❤️👌

• Anonyymi00053

Minäkin rakastin joskus ja paahdoin. Nyt loppuu täällä kaikki

• Anonyymi00056

Miksi kaiken pitää loppua?

• Anonyymi00057

Menee kokoajan paremmin🥰

• Anonyymi00072

Niin minustakin tuntuu👌

• Anonyymi00059

Miltä näytät nykyisin, edellisestä näkemisestä jo tovi.

• Anonyymi00062

vanhemmalta

• Anonyymi00060
      • Anonyymi00061

Zihtseereikseen.....

T.hehhe, morjens

• Anonyymi00069

Olitpa söpö tänään. 🤩

• Anonyymi00073

Oli ihanaa nähdä, tykkään susta yhä komistus.

• Anonyymi00075

Niin tietysti.

• Anonyymi00074

Hei 🩷mikä sinut tekee onnelliseksi? Oletko nyt? Olet unelmamies.

• Anonyymi00076

Olen aika epäluuloinen ja arka. En sanoisi mitään koska epäilen olevani täysin merkityksetön hänelle naiselle. Mkeheltä.

• Anonyymi00078

En tiedä tunnistaisinko edes miestä, kun mulla on niin huono kasvomuisti ja vaatteetkin hänellä vaihtuneet. Joten en uskaltaisi sanoa mitään, kun en tiedä onko hän hän ja arkuuteni takia ajattelisin ettei hän ainakaan mun takia ole liikkeellä.

• Anonyymi00081

Älä ole aina siellä kaukana= toisella puolen kaupunkia

• Anonyymi00113

Älä valitse niitä juttuja, jotka vie siellä sut kauemmas musta.... haluisin olla sua lähellä
        n

• Anonyymi00128
        Anonyymi00113 kirjoitti:

Älä valitse niitä juttuja, jotka vie siellä sut kauemmas musta.... haluisin olla sua lähellä
        n

Kiinni veti!

• Anonyymi00211
        Anonyymi00113 kirjoitti:

n

Ei ollut naiselle

• Anonyymi00083

Hyvää yötä💚

• Anonyymi00088

Ei tästä koskaan tullut mitään. Se meni niin.

• Anonyymi00089

Sanoisin että hyvää yötä, mennään jo nukkumaan🫂

• Anonyymi00094

Hyvää yötä🫂

• Anonyymi00095
        Anonyymi00094 kirjoitti:

Hyvää yötä🫂

Öitä❤️

• Anonyymi00090

Älä huoli. Kyllä kaikki järjestyy. Täytyy antaa ihmiselle aina mahdollisuus. Hyvää yötä.

• Anonyymi00097

Öitä🙂

• Anonyymi00091

Mulla on voimakas henkisen kasvun prosessi menossa. Uskotko että liityt tähän lopulta oleellisesti?

• Anonyymi00092

En tiedä, mutta totisesti toivon, että kasvan itsekin.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00092 kirjoitti:

En tiedä, mutta totisesti toivon, että kasvan itsekin.

Tietenkin sinä liityt. Ja aina vaan kasvat.

• Anonyymi00096

Mä luulen että mulla on myös…tuntuu siltä vahvasti

• Anonyymi00098

Näe kauniita unia, rakas ❤️

• Anonyymi00100

Housut pooiiis...

• Anonyymi00101

Sukaaaat poiiis.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00101 kirjoitti:

Sukaaaat poiiis.

Mites ex tyttiksien puunaaminen ? Saitko hyvin hoidettua asias? Eikö nekään kelpaa?

• Anonyymi00102

Samoin hyvää yötä kulta rakkain... henkinen voimavarani

• Anonyymi00106

Huomenna kaikki selviää.

• Anonyymi00107

Love you 4 ever old man 💜💜💜💜💜💋💋💋💋💋

• Anonyymi00111

Tahtoisin suudella sun pusuhuulia.
      Miehelle.

• Anonyymi00114

Tahtoisin suudella sinua nainen sieltä täältä. Naiselle.

• Anonyymi00122

Niin mäkin sun ihana I....i

• Anonyymi00115

Olisin halunnut eilen mies halata sua ja katsoo sua pusuetäisyydeltä silmiin. Mitähän siitä ois seurannut...

• Anonyymi00120

Onko sulla asiaa mulle?

• Anonyymi00123

11 ❤️ 21

• Anonyymi00147

Tämän minäkin voisin allekirjoittaa. Uskaltaisiko laittaa toisen viestin.. aikaa on kulunut ainakin vuosi. En muista tarkkaan koska jos vastaanottaja ei reagoi lainkaan niin en jää laskemaan päiviä siitä kun se tapahtui 😂

Hän välittää minusta kyllä. Varma asia on että nolaisin itseni. Pahinta olisi jos saisin huonon maineen hänen silmissä. Parhaassa tapauksessa hän vastaisi minulle. Tosiasia on sitten se että hän on kaiken arvoinen.

• Anonyymi00229
        Anonyymi00147 kirjoitti:

Tämän minäkin voisin allekirjoittaa. Uskaltaisiko laittaa toisen viestin.. aikaa on kulunut ainakin vuosi. En muista tarkkaan koska jos vastaanottaja ei reagoi lainkaan niin en jää laskemaan päiviä siitä kun se tapahtui 😂

Hän välittää minusta kyllä. Varma asia on että nolaisin itseni. Pahinta olisi jos saisin huonon maineen hänen silmissä. Parhaassa tapauksessa hän vastaisi minulle. Tosiasia on sitten se että hän on kaiken arvoinen.

Laita viesti ihana

• Anonyymi00125

En kestä enää ilman sinua. Nyt riitäisi kun tulisit luokseni ja sanoisit "Hei", niin olisin sinun.

• Anonyymi00126

❤️.

• Anonyymi00133

Tunniste plz

• Anonyymi00136
        Anonyymi00133 kirjoitti:

Tunniste plz

Hän ei voi tulla luokseni ihan hetkeen.

• Anonyymi00138
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Jaaha, ohi.

• Anonyymi00160
        Anonyymi00136 kirjoitti:

Vasta joulun jälkeen?

• Anonyymi00164
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Vasta joulun jälkeen?

Toivottavasti silloin. On ikävä.

• Anonyymi00183
        Anonyymi00160 kirjoitti:

Vasta joulun jälkeen?

Ja joudun kyllä hieman vielä joulunkin jälkeen odottamaan...

• Anonyymi00129

Merry christmas and häppy new year! God Bless!

• Anonyymi00130

Hauskaa päivää💚

• Anonyymi00131

toivottavasti sulla on kaikki hyvin siellä.

• Anonyymi00132

Samaa toivon erään ihanan naisen kohdalla...

• Anonyymi00135

Katoa mielestäni lopullisesti, kiitos🤕

• Anonyymi00137

Olisipa ikävästi sanottu. 😔

• Anonyymi00139
        Anonyymi00137 kirjoitti:

Olisipa ikävästi sanottu. 😔

Taustalla onneton rakkaustarina, jossa vain toinen rakastuu...

• Anonyymi00145
        Anonyymi00139 kirjoitti:

Taustalla onneton rakkaustarina, jossa vain toinen rakastuu...

Kyllä mäkin rakastuin. 😔

• Anonyymi00148
        Anonyymi00145 kirjoitti:

Kyllä mäkin rakastuin. 😔

Ei tuo kirjoita juuri sinulle, tohelo. 🙄🙄🙄

• Anonyymi00169

Tuntuu samalta. Tiedän 😭

• Anonyymi00321
        Anonyymi00169 kirjoitti:

Tuntuu samalta. Tiedän 😭

Otan osaa, kohtalon tovereita on paljon.

• Anonyymi00404
        Anonyymi00321 kirjoitti:

Otan osaa, kohtalon tovereita on paljon.

Samoin kävi minulle....

• Anonyymi00149

Haluisin sanoa että voi L tietäisit kuinka paljon mä ❤️

• Anonyymi00153

Rakastan sinua

• Anonyymi00154

Samoin sanoin naiselta miehelle. ❤️

• Anonyymi00159

Ja mä sua 😘 Kenpä tietää ketä 🫠

• Anonyymi00155

Painu V... Huo.. ! Saata.. Loinen !

• Anonyymi00156

pikku kille toivottaa äitylille jouluja

• Anonyymi00157

sulla on ongelmia selvästi. ota yhteys prsykiatriseen

• Anonyymi00163

Kyllä kun laitat tuon mulle

• Anonyymi00167
        Anonyymi00163 kirjoitti:

Kyllä kun laitat tuon mulle

Mikään tuollainen ei sitten koskaan ole minulta! Uskon kyllä, että sen tiedätkin.

-se sinua täällä kaukana odottava

• Anonyymi00171

Suoraan irl viestinä nii menee perille

• Anonyymi00184
        Anonyymi00156 kirjoitti:

pikku kille toivottaa äitylille jouluja

Oliko tää pikkukille alter ego joka syntyi kun isä ryyppäsi ja lapsuus meni pelätessä tai jotain siihen suuntaan? Kun ei muuten voi sanoa v mäistä niin tämä kille voi?

• Anonyymi00158

Haluaisin sanoa, että ihastuin suhun pahemmin kuin koskaan ennen. Tunnut niin "omalta" ja haluaisin viettää sun kanssa aikaa enemmänkin, enkä pelkästään töissä. Nyt, kun ei nähdä enää, niin tuntuu ikävältä kaikki ilman sua.

• Anonyymi00238

Onko naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00318
        Anonyymi00238 kirjoitti:

Onko naiselle vai miehelle?

M- miehelle.

• Anonyymi00161

Kyl tää tästä, jossain vaiheessa, jollain tavalla. Ehkä tää naurattaa joskus. Ehkä jopa voidaan yhdessä nauraa tälle, vaikka ihan kavereina. 🙄

• Anonyymi00162

Mille asialle?

• Anonyymi00165
        Anonyymi00162 kirjoitti:

Mille asialle?

Meille ja kaikelle, mitä on tapahtunut.

• Anonyymi00170
        Anonyymi00165 kirjoitti:

Meille ja kaikelle, mitä on tapahtunut.

Uskothan vielä meihin?

• Anonyymi00172

Hyvä, jos sua naurattaa.

• Anonyymi00175
        Anonyymi00172 kirjoitti:

Hyvä, jos sua naurattaa.

Kirjoitin kyllä, että ehkä tää joskus naurattaa.

• Anonyymi00176
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Uskothan vielä meihin?

Tää ei ehkä oo uskon asia.

• Anonyymi00177
        Anonyymi00170 kirjoitti:

Uskothan vielä meihin?

637. sivu

• Anonyymi00179
        Anonyymi00177 kirjoitti:

637. sivu

Always and Forever 🥰 Sivu

• Anonyymi00333
        Anonyymi00177 kirjoitti:

637. sivu

Nämä on stalkki viestintää.Naapureisra onko hereillä.

• Anonyymi00166

Halasin koska tarkoitin enemmän. Ja tiedän enemmän kuin sen mitänvalehtelet minulle. Sen näen läpi.
      Turha ihmetellä pahaa mieltä joskus. Olethan sä tehnyt väärin. Ja ennen kaikkea itsellesi.

• Anonyymi00168

Ja tunnut niin omalta ihmiseltä... 🥹 Olinko väärässä 💔

• Anonyymi00185
        Anonyymi00168 kirjoitti:

Ja tunnut niin omalta ihmiseltä... 🥹 Olinko väärässä 💔

Et. Tunnut siltä, miltä tuntuu kun kohtaa sen oikean. Näin ainakin luulen. ❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi00223
        Anonyymi00185 kirjoitti:

Et. Tunnut siltä, miltä tuntuu kun kohtaa sen oikean. Näin ainakin luulen. ❤️❤️❤️❤️

Uskon myös näin. Sen vaan tietää ja se tekee surulliseksi.

• Anonyymi00173

Etsitkö akateemista seuraa?

• Anonyymi00174

Olen löytänyt jo. 😊 Toivon vain, etten hölmöyttäni kadottanut sitä.

• Anonyymi00178

harmi kun olet eri maassa :)

• Anonyymi00181

Niinpä. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin.

• Anonyymi00182
        Anonyymi00181 kirjoitti:

Niinpä. Toivottavasti hänellä kaikki hyvin.

mmm🥺

• Anonyymi00192
        Anonyymi00182 kirjoitti:

mmm🥺

Onhan ihana?

• Anonyymi00186

Yritän hillitä pään aukomis vimmaa...

• Anonyymi00189

sama homma olen oksentanut tänne vaikka onhan täälläkin varmasti myös kivoja ihmisiä

• Anonyymi00193

Minä en pysty. Päänaukomisvimma on yhdyssana.

• Anonyymi00197
        Anonyymi00193 kirjoitti:

Minä en pysty. Päänaukomisvimma on yhdyssana.

Voin kertoa, ettei just nyt kiinnosta, eikä kommenttisi auttanut yhtään hillitsemisessä.

• Anonyymi00187

Nyt haluaisin sanoa että minä Rakastan sinua❤️🫂

• Anonyymi00188

SWEET DREAMS🤤🥷❤️‍🔥❤️‍🔥

• Anonyymi00195

😊❤️👌

• Anonyymi00190

Kyllä sä tiesit koko ajan, mitä teit ja niin hänkin 😊
      Jatkakaa toki 😉

• Anonyymi00203

Toivottavasti löydätte loputkin viestit ja että jonkun silmät aukesi... Epäilen kyllä.
        Onhan se kiva saada egon pönkitystä vai mitä?

• Anonyymi00191

Olen naurettava kun ajattelen sinua vieläkin. Jotain erityistä meni ohi. Hyvää joulunaikaa ja tulevaa vuotta.🌻
      n-n

• Anonyymi00209

miksi meni ohi? 😔 kuin myös sinulle hyvää joulunaikaa ja uuttavuotta 💖🪻

• Anonyymi00194

lopeta…

• Anonyymi00201

Mitä pitää lopettaa ja kenen?

• Anonyymi00196

Haluaisin kirkkovene korvakorut joululahjaksi.

• Anonyymi00198

Kaipaan häntä vaikka meistä ei voisi tulla mitään 👩‍❤️‍👩💔

• Anonyymi00259

miksi ei voisi tulla ? 😢💔

• Anonyymi00297
        Anonyymi00259 kirjoitti:

miksi ei voisi tulla ? 😢💔

Molemmat ollaan varattuja 💔

• Anonyymi00349

Sama

• Anonyymi00364
        Anonyymi00349 kirjoitti:

Sama

No voihan 🥹💔💔

• Anonyymi00200

Kauniita unia ihanalle nuoremmalle kollegalle t. m

• Anonyymi00205

Pidä tunkkis

• Anonyymi00210

Samoin sinulle ❤️❤️❤️ t. Nuorempi kollega joka kaipaa erästä m henkilöä 😊

• Anonyymi00202

Myönnän että ajattelin, voi olla olemassa mahdollisuus että haluaisit nähdä minut ennen joulua. Mutta eihän sellaista tule tapahtumaan.
      Miten se olikaan niin voimakasta.

• Anonyymi00207

Tuu lähemmäs..

• Anonyymi00208

Just päässy kauemmas niin.. Nääh.

• Anonyymi00214

Oota... 🏃‍♀️‍➡️... 😮‍💨... 🏃‍♀️‍➡️... 🚖 ... Hei rakas 😍

• Anonyymi00215
        Anonyymi00214 kirjoitti:

Oota... 🏃‍♀️‍➡️... 😮‍💨... 🏃‍♀️‍➡️... 🚖 ... Hei rakas 😍

Just

• Anonyymi00212

Hyvää joulua

• Anonyymi00213
    • Anonyymi00216

Harmi kun et lue näitä, koska mulla olis sulle paljon asiaa. Ollut jo monta kertaa. Vaikka se olit sä joka katkas meidän yhteydenpidon, on monta kertaa tehnyt mieli pyytää anteeksi. Myös mä satutin sua, et pelkästään sä mua. Eikä koskaan osattu jutella asioista, tunteet ja muut suhteet tuli väliin. Sä olit mulle valtavan tärkeä. Olet tavallaan vieläkin. Mutta menneisyydestä johtuen en varmaan osaisi sua kohdata ja päätyisin vain loukkaamaan. Sitä en haluaisi. Toivoisin, että omisit tämän viestin, sillä tää on just sulle. Ja uskoisit, että me oltiin totta, vaikkei mitään toteutunut.

• Anonyymi00218

Jospa vaikka laittaisit sille viestiä ja sanoisit että haluaisit puhua, ei siinä mitään ainakaan menetä mutta siinä kyllä jos et mitään tee jos hänestä kerran välität.. Mulla on töissä yhden naisen kanssa vähän ehkä samanlainen tilanne.. Hän suuttui mulle jostain syystä enkä tosiaan tiedä mikä hänelle tuli, meidänkin olisi hyvä puhua, koska ollaan samassa työpaikassa ja tämä on aika turhauttavaa. Hänellä on varmasti omat menneisyyden möröt mutta niin on mullakin ongelmia vaikka muille jakaa.. Mun neuvo on että laita sille viestiä, kerran se vaan kirpasee. T.A

• Anonyymi00267
        Anonyymi00218 kirjoitti:

Jospa vaikka laittaisit sille viestiä ja sanoisit että haluaisit puhua, ei siinä mitään ainakaan menetä mutta siinä kyllä jos et mitään tee jos hänestä kerran välität.. Mulla on töissä yhden naisen kanssa vähän ehkä samanlainen tilanne.. Hän suuttui mulle jostain syystä enkä tosiaan tiedä mikä hänelle tuli, meidänkin olisi hyvä puhua, koska ollaan samassa työpaikassa ja tämä on aika turhauttavaa. Hänellä on varmasti omat menneisyyden möröt mutta niin on mullakin ongelmia vaikka muille jakaa.. Mun neuvo on että laita sille viestiä, kerran se vaan kirpasee. T.A

Miehenä totean kyllä että naisille ei kannata viestejä ainakaan laittaa.
        Joko ovat vittumaisia tai ghostaavat vaikka hädin tuskin olet mitään tehnyt.

Se on heidän tapansa näyttää että heillä on sosiaalista valtaa kuten pienillä pennuilla.

Anteeksipyyntö menee naisten tapauksessa harakoille.

• Anonyymi00302
        Anonyymi00267 kirjoitti:

Miehenä totean kyllä että naisille ei kannata viestejä ainakaan laittaa.
        Joko ovat vittumaisia tai ghostaavat vaikka hädin tuskin olet mitään tehnyt.

Se on heidän tapansa näyttää että heillä on sosiaalista valtaa kuten pienillä pennuilla.

Anteeksipyyntö menee naisten tapauksessa harakoille.

Kun paljastuu, että mies on tuollainen kuin sinä, niin onko ihmekään, että naiset kääntää selkänsä?

• Anonyymi00317

Onko mieheltä naiselle? Jos on niin, olet mulle vieläkin tärkeä, vaikka aikaa on kulunut.

• Anonyymi00219

hyvää yötä rakas ❤️ Saispa vähä kiehnätä sun kaa ennen nukkumaan menoa 🤗😚😚😚😚

• Anonyymi00220

Sama toive. Hyvää yötä! ❤️

• Anonyymi00221

Hyvää yötä vaimokkeelle❤️Rakastan ja odotan Sinua

• Anonyymi00222

Hyvää yötä rakkaalle. ❤️
        En ole S.

• Anonyymi00224

Huomenta! 🥰 S

• Anonyymi00227
        Anonyymi00224 kirjoitti:

Huomenta! 🥰 S

Kunpa tietäisin aina sen toisen kirjaimen.

• Anonyymi00232
        Anonyymi00227 kirjoitti:

Kunpa tietäisin aina sen toisen kirjaimen.

Sama kuin kaivatullani 🥰

• Anonyymi00225

Ei tämä ikävä lopu.

• Anonyymi00231

Nähdäänkö?

• Anonyymi00226

Ei ole sattumia, vahinkoja tai epähuomiossa tehtyjä tekoja! Kannattaa tarkastella asioita suoraan, niin kuin ne on menneet!

• Anonyymi00230

Faktaa, ettei mikään mennyt oikein ja tilanteet ohi. Kaikki jäi auki.

• Anonyymi00234

Kaikki on väärin ja virhe miten päätit mies.

• Anonyymi00235
        Anonyymi00234 kirjoitti:

Kaikki on väärin ja virhe miten päätit mies.

Ohi!

• Anonyymi00228

Lähden Rakas töihin. Ikävä ei laantunut yön aikana. En tiedä kuinka ehdin tänne, mutta meille on toinenkin tapa viestiä. Se jossa unohdun katsomaan kuvaasi liian usein. Laitathan viestiä, mikäli sinunkin ikävä kasvaa suureksi?

• Anonyymi00233

Maksa velkasi v... n luuseri. =Mitä haluan hänelle sanoa. Loisija, uhriutuja ja mieslapsi.. 56-vuotias haihattelija mieslapsi. Äijän vaatteet on vielä täällä. Nahkatakin leikkasin halki.

• Anonyymi00237

Vastaa mun viestiin instas tai pistä viestiä niin päästään treffeille.

• Anonyymi00239

Olet joka tapauksessa ♥️. Vaikka en ehkä sinulle ole. En halua arvailla olenko mirlestäsi haluttava vai en. Ehkä en. Ehkä joo. Tai tykkäätkö muuten. Ehkä et. Ehkä joo. Kaikki ok. 😇

• Anonyymi00240

Kunpa mä tietäisin, mitä sä ajattelet. Annetaanko olla vai vieläkö jaksetaan yrittää ja uskoa, et tästä tulee jotakin?

• Anonyymi00243

Tietenkin jaksetaan. Onko oikeasti edes vaihtoehtoa?

• Anonyymi00244
        Anonyymi00243 kirjoitti:

Ei kai oikein oon. Ellen mä katkaise sitä sidettä meidän välillä.

• Anonyymi00245
        Anonyymi00244 kirjoitti:

Ja tää on siis n->m.

• Anonyymi00246
        Anonyymi00243 kirjoitti:

No ei ole. Lopussa seisoo onni. sivu

• Anonyymi00276
        Anonyymi00244 kirjoitti:

Se on sitten sinun päätöksesi.

• Anonyymi00277
        Anonyymi00246 kirjoitti:

No ei ole. Lopussa seisoo onni. sivu

Näin minäkin uskon.

• Anonyymi00241

Minun ei pidä arvailla. Mutta en taida olla mielestäsi ihanin ja haluttavin.

• Anonyymi00242

Polta tää solmu auki.

• Anonyymi00247

Mä luulen, ettet sä oikeasti halua mua. Se on ok. Mä selviän kyllä.

• Anonyymi00249

Kysy irl. Olet jo mun.

• Anonyymi00250
        Anonyymi00249 kirjoitti:

Kysy irl. Olet jo mun.

Tää oli naiselta miehelle.

Eikä mua voi vaan omaksi ottaa. Mä annan itseni kenelle haluan.

• Anonyymi00252
        Anonyymi00250 kirjoitti:

Tää oli naiselta miehelle.

Eikä mua voi vaan omaksi ottaa. Mä annan itseni kenelle haluan.

Aint that sweet

• Anonyymi00257

Sitten kyllä luulet aivan väärin.

• Anonyymi00296
        Anonyymi00257 kirjoitti:

Sitten kyllä luulet aivan väärin.

Ai luulen? Mitenköhän tän voisi varmistaa.

• Anonyymi00251

Ilimoja on pieelly.

• Anonyymi00381

Prööt💨

• Anonyymi00253

Muistat minut luulin että menit jo. olen yllättynyt. Hyvillään.

• Anonyymi00254

Paistoin ensimmäiset joulutortut. Pidätköhän niistä vai jätätkö joulutortut yleensä syömättä?

• Anonyymi00255

Minä pidän sinusta .

• Anonyymi00256
    • Anonyymi00258

Syvä suudelma Petrille 💋

• Anonyymi00260

joo no puutut mun elämästä vaikka yksin tässä nyt viihdynkin. mä oon monelle ihmiselle sanonut ikuiset heipat hyvillä mielin tai en niin hyvillä mielin. riippunu tilanteista. olen rikkonu sydämiä mutta mutkin on maahan itkemään monesti pistetty. toivottavasti oot sitten semmoinen rakkaus ketä en halua menettää. ollaan yhdessä ja ollaan aidosti rakastuneita. menneitä en osaa enää kaivata ja uutta ihmeellistä mä koitan etsiä. tuskin tiedän sua vielä. jossain sä olet silti. mä vaistoan sen. yötä

• Anonyymi00261

Rakastan sinua tänäänkin ja ikävöin kovin 🥺❤️🤗

• Anonyymi00262

Paluu todellisuuteen... mitähän mä kuvittelin. Olit jotenkin enemmän kuin muut. Nyt tän jälkeen otan etäisyyttä ja säästän sydäntäni.

Heipat.

n

• Anonyymi00266

Ei tykännytkään niin negasit ja hyvästit.
        Aika siistiiii

• Anonyymi00323
        Anonyymi00266 kirjoitti:

Ei tykännytkään niin negasit ja hyvästit.
        Aika siistiiii

En tiiä, onko siistii, mut pakko on.

Enkä muuten ite aloittanut jutteluita vaan hän aloitti. Viimeisimmän tapahtuman jälkeen tunsin itteni pelleksi, mut meitä on oikeesti kaksi pelleä - hän ja minä. En tajua koko kuviota, miks tulee melkein muhun kiinni, jos ollaaan tuttava-asteella.

• Anonyymi00263

Ootkohan sä tuntenut että mulla on ollut tänään huono päivä ? 🤔😧 nyt on pää kipeä ku olen itkenyt 😥 sun halaus ois kyllä auttanut 🫂❤️

• Anonyymi00264

Samat sanat

• Anonyymi00275

Onko jotain sattunut?

• Anonyymi00360
        Anonyymi00275 kirjoitti:

Onko jotain sattunut?

Ei mitään ihmeellistä. Jotenkin tää loppuvuosi on aina vähän haikea. Tietyt jutut omassa elämässä korostuu 😧

• Anonyymi00449

Lohtua 🤗 Toivottavasti voit jo paremmin.

• Anonyymi00265

No juuri nyt ei enää sanottais mitään. Oltais vaan. Rakastan sua.

• Anonyymi00268

Miksi? Mitä ihmettä..?

• Anonyymi00269

Kuka? Kenelle? Miksi?

• Anonyymi00270

En jaksa yhtään enää taistella tämän asian puolesta. Tulkoon mitä vain.

• Anonyymi00271

Eikö se ole ainoa vaihtoehto yleensä?
        Ihan sivusta

• Anonyymi00273
        Anonyymi00271 kirjoitti:

Eikö se ole ainoa vaihtoehto yleensä?
        Ihan sivusta

Niin se taitaa olla.

• Anonyymi00272

Etäisyys on ikävä asia. Hyvää yötä.

• Anonyymi00274

Niin on. Hyvää yötä. ❤️

• Anonyymi00278

Tunteeni ovat turtuneet en enää oikein tiedä mitä tunnen 😞

• Anonyymi00281

Tiedät kun katsotaan toisiamme ja ollaan yhdess

• Anonyymi00282

Hyvää yötä. Kyllä se siitä.

• Anonyymi00283
        Anonyymi00282 kirjoitti:

Hyvää yötä. Kyllä se siitä.

Ehkä. Toivotaan niin. Hyvää yötä.

• Anonyymi00284
        Anonyymi00281 kirjoitti:

Tiedät kun katsotaan toisiamme ja ollaan yhdess

Emme me näe varmaankaan enää.

• Anonyymi00286
        Anonyymi00284 kirjoitti:

Emme me näe varmaankaan enää.

Vaikka tuskin olet hän joten tuskin on sulle.

• Anonyymi00287
        Anonyymi00286 kirjoitti:

Vaikka tuskin olet hän joten tuskin on sulle.

Miksi emme näe enää ? Sinun halustasiko?

• Anonyymi00315
        Anonyymi00287 kirjoitti:

Miksi emme näe enää ? Sinun halustasiko?

Hän vaihtoi toiseen työhön. Sivusta

• Anonyymi00332
        Anonyymi00315 kirjoitti:

Hän vaihtoi toiseen työhön. Sivusta

Sama on, hänestä en tiedä, enkä siitä onko sillä enää edes mitään merkitystä. Mennyt taitaa olla mennyttä ja mitä ei ole koskaan ollut tuskin tulee ikinä olemaankaan.

• Anonyymi00279

Hyvää yötä, mussukka 😘 Nuku hyvin 😊

• Anonyymi00280

En olisi ikinä riittänyt sulle. Osasin ennakoida tulevan ja siksi luovutin.

• Anonyymi00285

Jos olet hän mies, niin et saa luovuttaa 🫂

• Anonyymi00289
        Anonyymi00285 kirjoitti:

Jos olet hän mies, niin et saa luovuttaa 🫂

Minä en ainakaan aikonut.

• Anonyymi00288

Tulin vielä sanomaan hyvää yötä. Vaikka en ole täällä, niin olet ajatuksissani Rakas. ❤️

• Anonyymi00290

Hyvää t mies rakas ❤️

• Anonyymi00293
        Anonyymi00290 kirjoitti:

Hyvää t mies rakas ❤️

En ole...

• Anonyymi00294
        Anonyymi00293 kirjoitti:

En ole...

Olet rakas ❤️

• Anonyymi00291

Hyvää yötä. En osaa lukea sinua. Luulin jotain mutta olet varmaan onnellinen jos häviän. Maan alle tai sinne missä pippuri kasvaa.

• Anonyymi00292

Höpötystä.

• Anonyymi00295
        Anonyymi00292 kirjoitti:

Höpötystä.

Hyvää yötä höpönassukka. Toivottavasti kaikki siellä hyvin. Mä yritän suoriutua ihan kohta nukkumaan 🫂💤🛌🏼

• Anonyymi00298

Sä oot ihana, mutta mä en halua olla suhun rakastunut.

• Anonyymi00299

Haluaisin olla kanssasi. 🎆

• Anonyymi00342

Et voi olla hän. Ei hän varmaan valvo noin myöhään?
        Viittaatko ilotulitteisiin vai kirjoituksesi kellonaikaa tarkastellessa toisenlaisiin sellaisiin?

• Anonyymi00361

☺️😍💖

• Anonyymi00382
        Anonyymi00342 kirjoitti:

Et voi olla hän. Ei hän varmaan valvo noin myöhään?
        Viittaatko ilotulitteisiin vai kirjoituksesi kellonaikaa tarkastellessa toisenlaisiin sellaisiin?

Hän tietää, että voin olla valveilla myös tuohon aikaan. 😌 En muuta nyt tuohon vastaa.

• Anonyymi00383
        Anonyymi00382 kirjoitti:

Hän tietää, että voin olla valveilla myös tuohon aikaan. 😌 En muuta nyt tuohon vastaa.

Ok, olen siis eri

• Anonyymi00301

S:a, saanko suudella sinua poskelle?

• Anonyymi00331

Saat

• Anonyymi00303

Ei varmaan nähdä. Mulla on ikävä, en osaa oikein olla😔
      Sulla ei varmaan ole? 💞

• Anonyymi00304

Älä huoli kuha on ystävä

• Anonyymi00312
        Anonyymi00304 kirjoitti:

Älä huoli kuha on ystävä

Joo, ankeriaaseen en oikein luottaisi. Tai mureenaan, ne käyttäytyy omituisesti.

• Anonyymi00324
        Anonyymi00312 kirjoitti:

Joo, ankeriaaseen en oikein luottaisi. Tai mureenaan, ne käyttäytyy omituisesti.

Neulamuikut ne vasta oikukkaita onkin, saati sitten kolmipiikkien piikikkyys.

• Anonyymi00305

Lupaathan ettet hiljene täällä🥺

• Anonyymi00306

Tuu hiljentämään jos uskallat

• Anonyymi00310

En pysty luvata. Tämä on myrkyllinen paikka.

• Anonyymi00313

Tää on aika sairas paikka…

• Anonyymi00314
        Anonyymi00306 kirjoitti:

Tuu hiljentämään jos uskallat

Tiedän ehkä yhden tavan millä sinut saan hiljennettyä... 😏 Sivu

• Anonyymi00325
        Anonyymi00313 kirjoitti:

Tää on aika sairas paikka…

Kaikki ei kuulu tänne. Eikä edes tee mieli tutustua.

• Anonyymi00307

En pysty unohtamaan sua. Vaivaa kaiken merkityksellisyys💔

• Anonyymi00308

Uskalla hyvänen aika

• Anonyymi00309
        Anonyymi00308 kirjoitti:

Uskalla hyvänen aika

Uskalla mitä?

• Anonyymi00311
        Anonyymi00309 kirjoitti:

Uskalla mitä?

No eiköhän tuo oleta, että lähestyisit sitä kaivattuasi 🙄

• Anonyymi00316

Sinua vain rakastan ihanista ihanin P mies

• Anonyymi00319

Huomenta Rakas. Sain ihan hyvät unet, kiitos iltaisen vastauksesi. ❤️ Nyt töihin...

• Anonyymi00320

Pidät pekkasen ja tuut mun luo.. jooko

• Anonyymi00322

Mitähä, jos turrautettas sumpit,otanko pullaa sulamaan. Siinä se!

• Anonyymi00326

Siirryin tänne kaipailemaan.

• Anonyymi00327

P kerro nyt oikeesti millon sä haluat vihdoin nähdä mut

• Anonyymi00328

Olt ♥️. Jääräpäisesti uskon, että tykkäät myös minusta.

• Anonyymi00330

Itkemisestä ei tule loppua..

• Anonyymi00334
        Anonyymi00330 kirjoitti:

Itkemisestä ei tule loppua..

Lupaatko että ollaan aina yhdessä? Sinulle rakas petrini..💜💜

• Anonyymi00335
        Anonyymi00334 kirjoitti:

Lupaatko että ollaan aina yhdessä? Sinulle rakas petrini..💜💜

Lupaatko että menet lääkäriin jankuttamasta tuota harhaasi!

• Anonyymi00336

Tiedätkö että ajattelen vieläkin sinua?

• Anonyymi00338

mistä sen voisin tietää

• Anonyymi00354

En tiedä.

• Anonyymi00421

Kuka ja ketä?

Minä olen ajatellut sinua jo kuukausia. Jäit mieleeni muutaman kohtaamisen jälkeen...
        Näytit tunteesi mikäli tulkitsin oikein. Olisin kertonut tunteistani sinulle mutta ei ole ollut mahdollisuutta.
        n to m

• Anonyymi00337

olin varma että pystyisin miettimään suhdetta myös naisen kanssa mutta ajatus on vastenmielinen. kyllä minä miekkosen haluan. ❤️🥺

• Anonyymi00339

Mä oon pahoillani, et tää on näin vaikeaa. Oon kyllä yrittänyt parhaani, mut ei tää nyt kovin hyvin oo mennyt. ❤️🙈😶

• Anonyymi00340

No proplems

• Anonyymi00341

Et tule enää vastaan yhtään. Tai kuvittelin aiemmin kaiken/ että olisit. Ymmärrän tosi hyvin että et. Vielä kun tämä taikuus raukeaisi ja pystyisin ajatella muuta.

• Anonyymi00343

Naiselle vai miehelle?

• Anonyymi00344

Toivottavasti voit hyvin. Tai kuten sulla oli tapana sanoa Take Care. Mä olen lihonut koska lääkitys mut muutoin hyvinkin rauhallinen olo. Sulla pitää varmasti kiirettä.

• Anonyymi00347

Muistatko kun sanoit mulle silloin kun nähtiin siellä kaupassa yllättäen (syksyllä), että tiedät asioiden aina järjestyvän parhaalla tavalla? Ajatteletko,vielä niin?Voidaanko me vaan luovuttaa? Mulla on vielä tunteita paljon, ja on tosi tyhjä olo tällä hetkellä. Mitä ikinä ajatteletkaan, niin olis niin hieno hahmottaa sitä jotenkin.🤍

• Anonyymi00348

Olet ajatuksissani 🫶🏻

• Anonyymi00365

Sama. Jotakuinkin jatkuvasti. ❤️

• Anonyymi00368
        Anonyymi00365 kirjoitti:

Sama. Jotakuinkin jatkuvasti. ❤️

Nuku hyvin ❤️ -Kaipaamalleni miehelle 😘

• Anonyymi00369
        Anonyymi00368 kirjoitti:

Nuku hyvin ❤️ -Kaipaamalleni miehelle 😘

Samaa toivotan myös kaipaamalleni naiselle. ❤️

• Anonyymi00350

Ei kyllä niin kuin yhtään mitään asiaa.

• Anonyymi00351

Ensin luulin että tunnen sut varmaan.jostain entisestä elämästä kun jotenkin tunnuit heti niin tutulta ja turvalliselta. Olin lumoutunut, ehkä vähän jopa ihastuinkin. Sitten aloitit ystävinesi pilkan ja ivailun. Olinkin hölmö 😅 minä väärässä. Kyllä naiset sitten osaa.

• Anonyymi00352

Nuku hyvin sinä kaivattu.

• Anonyymi00353

Mulla on ollut sellainen olo, että sun seurassa olen oma itseni, ja ajattelin aina että kumpikin voi olla millaisia vaan,mutta nyt kun voimat hupenee niin ajattelen usein etten ole mitenkään tarpeeksi sinulle.

• Anonyymi00356

Et varmasti ole hän, mutta vastaan kuin hänelle.

Sinä yksilönä, naisena, olet kaikkea mitä olisin koskaan voinut toivoa. Unelma. Niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Minun on oikeasti vaikea uskoa, että noin ihanaa on olemassa. Saatika sitä, että sinunlaisesi olisi minusta kiinnostunut.

• Anonyymi00359
        Anonyymi00356 kirjoitti:

Sinä yksilönä, naisena, olet kaikkea mitä olisin koskaan voinut toivoa. Unelma. Niin sisäisesti, kuin ulkoisesti. Minun on oikeasti vaikea uskoa, että noin ihanaa on olemassa. Saatika sitä, että sinunlaisesi olisi minusta kiinnostunut.

Tämä oli sinulle Rakas. Hyvää yötä. ❤️

• Anonyymi00379
        Anonyymi00356 kirjoitti:

Kirjoitat tosi kauniisti. Toivottavasti viestimme päätyvät oikeisiin osoitteisiin.
        21:27

• Anonyymi00384
        Anonyymi00379 kirjoitti:

Kirjoitat tosi kauniisti. Toivottavasti viestimme päätyvät oikeisiin osoitteisiin.

Kiitos. Toivon myös näin. On kurjaa ajatella, ettei hän tiedotaisi kuinka uskomaton onkaan. Taas ajattelen häntä aivan liikaa.

• Anonyymi00422
        Anonyymi00359 kirjoitti:

Tämä oli sinulle Rakas. Hyvää yötä. ❤️

Kenelle, voisitko sanoa edes kirjainen tai missä tapasitte?

• Anonyymi00439
        Anonyymi00422 kirjoitti:

Kenelle, voisitko sanoa edes kirjainen tai missä tapasitte?

Tuossa se kirjan jo tuli. 😊

• Anonyymi00451
        Anonyymi00439 kirjoitti:

Tuossa se kirjan jo tuli. 😊

R?

• Anonyymi00458
        Anonyymi00451 kirjoitti:

R?

En ole kirjoittanut kenellekään R:lle. Nuo viestit eivät ole minulta.

• Anonyymi00462
        Anonyymi00458 kirjoitti:

En ole kirjoittanut kenellekään R:lle. Nuo viestit eivät ole minulta.

Se oli kysymys liittyen tuohon minun viestiin. Ja oli se.

• Anonyymi00355
      • Anonyymi00357

Ei kande avata linkkejä.

• Anonyymi00358

Mitä sinä haluat minusta?
      kaverimiehelle

• Anonyymi00362

Miksi et kysy suoraan, jos kerran on kaverisi?

• Anonyymi00363

Olet oikeassa, en halua nähdä sinusta vilaustakaan.

• Anonyymi00366

Fiksu nainen.

• Anonyymi00370

En yhtään enää mitään miks pitäisi

• Anonyymi00371

Hyvää perjantaita miehelle, jota kaipaan. Herkästi loukkaantuva…

• Anonyymi00372

jouluisaa viikkoa sinulle sinne 🥳 mikäli olet hengissä 🥳

• Anonyymi00373

En ole.

• Anonyymi00374
        Anonyymi00373 kirjoitti:

En ole.

jaa. sääli

• Anonyymi00375

Huomenta! Mä tykkään susta niin paljon, et mä haluan vain, et sun on hyvä olla. Mä haluaisin katsoa, voitaisiinko me olla me, mutta mä voin myös piilottaa tunteeni ja olla kaveri. Ongelma on, etten tiedä, mitä sä haluat.

• Anonyymi00377

Olisi ihanaa jos alkuun voitaisiin olla ihan vain kavereita 🩷

• Anonyymi00378

Minun on todella vaikeaa henkisesti padota näitä tunteita sisälleni kun tämä jatkuu ja jatkuu vaan. Rakkaus pitäisi saada näyttää ja kokea. sivusta asiaan liittyen

• Anonyymi00376

Tsemppiä esitykseen, kyllä me se handlataan! Ainiin, ja huomenta 🥰

• Anonyymi00380

Täällä ajattelen sinua.

• Anonyymi00386

Ja täällä minä sinua...

• Anonyymi00395

Missä täällä?

• Anonyymi00385

Ihana..
      <<33

• Anonyymi00387

Ihana mikä kirjain mies?

• Anonyymi00391
        Anonyymi00387 kirjoitti:

Ihana mikä kirjain mies?

N.I. niin ihana. Semmonen.

• Anonyymi00388

Olet ajatuksissani 🩷🫂☕️

• Anonyymi00392

Olet... ❤️❤️❤️❤️

☕️

• Anonyymi00390

Järkyttävä masennus ja ikävä iski kuin hyökyaalto pienen ihmisen jalkoihin.

• Anonyymi00393

Samat sanat

• Anonyymi00394

Nielaise kieli ja lopeta hengittäminen.

• Anonyymi00396

Liian lyhyt kieli.. Ei pysty.

• Anonyymi00397

Haluan sinua kuten tiedät. Vedät puoleesi, olet kuuma eroottinen ihana nainen. Suukko suullesi ja kaulallesi, niskaa unohtamatta. Kiinteä peppusi mielessä...!🔥

• Anonyymi00402

En muuten tiedä mutta näin olen aistinut 😉 minäkin haluan sinua paljon 🔥🔥🔥

• Anonyymi00428

Oih❤️

• Anonyymi00398

Sä olet ihanin Mxxxxa

• Anonyymi00399

Tää on hyvä näin. Oon onnellinen, jos meidän välit on mutkattomat, se riittää. Kiva jäädä tästä lomalle. ❤️

• Anonyymi00400

Varaan heti lennot luoksesi.

• Anonyymi00401

Varmaan tähän aikaan vuodesta: Hyvää Joulua ja Onnnellista Uutta Vuotta! (Kaikille myös.)

• Anonyymi00403

Olet ihana saat kenet vain. Haluaisitko mun kilpailevan sinusta? Vai haluatko unohtaa minut? Minä haluaisin halata ja suudella. Mitä sinä?

• Anonyymi00438

Sopii minulle🤗
        Voisit vähän kilpailla vaikka

• Anonyymi00405

Toivottavasti tapaan elämäni rakkauden. Ja sitten haluan hänet elämääni. Hän tulee olemaan silmissäni kovin kaikista. Jos ja kun minua rakastaa. Sitten menemme naimisiinkin.

🥰🥰🥰 🥰 = 🥰🥰🥰🥰🥰❤️

• Anonyymi00406

Anteeksi rohkeuden puutteesta. Et halua ehkä sitä mitä minä. ( Olla lähelläsi). En ole unelmasi. En halua pilata sinulta mitään.

• Anonyymi00407

Eipäs hölmöillä nyt. 🤨 Et tiedä ennen kuin kysyt. Hän saattaa hyvin halutakkin.

• Anonyymi00408

Kaikki on niin kauan pilalla kun ei olla lähekkäin. Ettäs tiedät.

• Anonyymi00409

Jos tämä olisi minulle, niin sanoisin, että ole rohkea. En voi olla rohkea meidän molempien puolesta. Aiemmin yritin ja sain siipeeni.

• Anonyymi00410

Kaipaan ikuisesti sinua niin kaunis olit

• Anonyymi00412

Milloin olin kaunis?

• Anonyymi00425

Kauniisti sanottu.
        Toivottavasti hänessä oli muutakin kuin kaunis ulkokuori.

En omi tätä mutta selvennyksenä voisitko sanoa kuka on noin kaunis?

• Anonyymi00413

Luulin, etten ole yhtään ylpeä rakkaudessa ja voisin nöyrtyä torjunnan uhallakin helposti. Mutta.. En tiedä.

• Anonyymi00414

Just saying I was only playing... with your grls... Hope u don't mind, bro ;)

• Anonyymi00415
      • Anonyymi00434

Voi... 🥺 Minäkin vähän kastuin 🥹

• Anonyymi00416

Voin kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Voitaisiin itkeä yhdessä. Miehelle.

• Anonyymi00417

Et voi.

• Anonyymi00418
        Anonyymi00417 kirjoitti:

Et voi.

Kyllä voin!

• Anonyymi00420

Lähetin sinulle joskus viestiä, et koskaan vastannut. Oliko reilua.

• Anonyymi00426

Jmsäänkö, laita uudestaan.

• Anonyymi00431

Minäkin sinulle,mutta et aina vastannut takaisin..

• Anonyymi00436

Tämä oli J naiselle himoksen suunnalle.

• Anonyymi00423

Unohda minut. En halua tuhlata aikaasi. En pysty luvata lähestymistä ( jonka hyväksyisit).

• Anonyymi00427

Et sä mun aikaa tuhlaa. Ihan rauhassa vaan.

• Anonyymi00429

En. Sitä et voi vaatia. Rauhaan voin jättää, mikäli niin aidosti tahdot. Mutta unohtamaan en pysty koskaan. Miten voisin, kun kerran kohdannut sinunlaisen?

• Anonyymi00430
        Anonyymi00427 kirjoitti:

Et sä mun aikaa tuhlaa. Ihan rauhassa vaan.

Minä en halua oman lapseni ikäisen lähestyvän minua enää koskaan! En halua olla missään tekemisissä hänen kanssaan koskaan!

• Anonyymi00450

Jos lähestyisin, se olisi varmaankin tökerösti tavalla, jota et hyväksy ja päättyisi torjuntaan. Saat unohtaa minut. Parempia on lähelläsi riittämiin.

• Anonyymi00454
        Anonyymi00450 kirjoitti:

Jos lähestyisin, se olisi varmaankin tökerösti tavalla, jota et hyväksy ja päättyisi torjuntaan. Saat unohtaa minut. Parempia on lähelläsi riittämiin.

Ei lähestyminen voi olla niin tökerö, vaan se muu käytä ennen lähestymistä.sivusta

• Anonyymi00432

Rakastan sinua.. uskaltaisinpa jo osoittaa sen teoin ja sanoin.

• Anonyymi00433

On älytön voima. 🔥 vaikeaa ymmärtää tällä tiedon tasolla.
        Tulin juuri käymään.

• Anonyymi00435

Vaikka voit olla kuka vaan, on voimakas yhteinen tunne, jonka saavuttaa välillä.

• Anonyymi00437

Mä olin jossain vaiheessa niin varma, et meillä on jotakin. Sit se vaihtui epävarmuudeksi. Aika ei auttanutkaan vaan sotki asiat. Nyt näyttää taas vähän paremmalta ehkä saan pitää sut kaverina. Ei pidä antaa ahneelle sydämelle liikaa valtaa.

• Anonyymi00440

Kaikki olisi hyvin mies jos et itse tekisi siitä vaikeaa

• Anonyymi00441

Tom rakastan

• Anonyymi00442

Kauniita unia. Ja kullan kuvia.

• Anonyymi00443

Olen nähnyt sinusta usein unta. Ihana nähdä taas 😘 Nuku hyvin. Kuin hänelle, mussukalle ❤️

• Anonyymi00446

Muistan kun käveltiin käsikkäin ja suudeltiin kirkon portailla? Oliko se vihje tulevasta?

• Anonyymi00447

Hyvä yötä söpö mies 😘

• Anonyymi00448

Rakastan sinua! Tummalle sinisilmättärelle.

• Anonyymi00456

💜

• Anonyymi00452

Olen yksin täällä kaipaamassa häntä. Se ei tunnu molemminpuoliselta. Säälin vähän itseäni sen vuoksi, mutta sitkeydestä ansaitsen mitalin.

• Anonyymi00453

🥇 Ole hyvä.

• Anonyymi00455
        Anonyymi00453 kirjoitti:

🥇 Ole hyvä.

No kiitosta 🥹.
        Laitettaan virtuaalivitriiniin esille tämä. Itse huomattu, tuntemattomalle annettu ja tuntemattomalta saatu 🙂
        Nyt tuntuu hyvältä!

• Anonyymi00459

Ei olisi tarvinnut satuttaa, eikä varsinkaan niin montaa kertaa. Olisit voinut olla selkeä ja puhua, myös siitä kun tunteesi muuttui.

• Anonyymi00473

Mitä tapahtui?

Tuskin minulle mutta halusin puhua mutta toisaalta en usko olevani tärkeä hänelle.

• Anonyymi00460

Sanoisin näin: olen kokenut olevani kuin uudestisyntynyt. Olen mennyt henkisesti valtavan loikan eteenpäin ja elämäni on parantunut valtavasti. Valitettavasti sinä vedit minut taantumaan ja suhteeseen jossa en voinut hyvin. Vielä eron jälkeenkin kiusasit/ teet kiusaa minulle - ehkä olen nyt sinulle se nauta, joka pitää sijoittaa siihen putoavaan lentokoneeseen 😂. Mutta olen kyllä pahoillani, että olet niin pikkusieluinen ja kostonhaluinen ihminen, koska se kaventaa sinut. Ja tekee elämästäsi katkeraa, tyhjää ja merkityksetöntä.

• Anonyymi00461

Hyvää joulua ja uutta vuotta kullekkin kulkijalle.
        Olkoon ensi vuosi parempi kuin mennyt aika.

• Anonyymi00463

Tahtoisin helliä, halitella ja suukotella kanssasi ihana I❤️❤️❤️❤️i

• Anonyymi00464

Näillä palstoilla pilkataan Jumalaa. Minäkin pilkkasin ennen. Tulinpa sitten hulluksi. Kysyln kuinka sallit tämmöiset Estonia tapaukset. Eivät ihmiset hukkuneet vain laiva hukkui

• Anonyymi00466

Lämmitetäänkö sauna, ja jäätkö yöksi.

• Anonyymi00467

Puu vai sähkö ?

• Anonyymi00468
        Anonyymi00467 kirjoitti:

Puu vai sähkö ?

Puu tietysti. Pihasauna.

• Anonyymi00469
        Anonyymi00468 kirjoitti:

Puu tietysti. Pihasauna.

💋 sähkösaunaa ei voi saunaksi ees kutsua

• Anonyymi00470
        Anonyymi00469 kirjoitti:

💋 sähkösaunaa ei voi saunaksi ees kutsua

Oli muuten naiselta miehelle. Tuskin mieheltä tulee tuollaisia suukkusuita.

• Anonyymi00471

Haluan erota ja olla kanssasi, teen sen jos haluat minut.

• Anonyymi00472

Haluan ä. Kerrotko vielä meidän kirjaimet?

• Anonyymi00475

Mitään muuta haluakaan!

• Anonyymi00474

Miau.

Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      147
      5631
    2. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      185
      3301
    3. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3141
    4. Persut yrittävät epätoivon vimmalla

kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a
      Maailman menoa
      48
      2836
    5. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      90
      2592
    6. IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n

eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-
      Maailman menoa
      21
      2171
    7. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1709
    8. Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna

Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:
      Euroviisut
      49
      1621
    9. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      72
      1619
    10. Pitäiskö meidän tehdä jotain

Mennä vaikka kihloihin?
      Ikävä
      75