Tiesitkö rakas nainen

Anonyymi-ap

Että sen jälkeen ku tapasin sinut en ole voinut ajatella itseäni minään muuna kuin lesbona 😘👩‍❤️‍👩 sitä ennen olin vähän et kai mä bi oon tai jotaki sen suuntaista mutta kun katoin sua ekaa kertaa silmiin niii tiesin 🔥🤝🤩❤️ ethän naura, tämä on vakava asia 🥹🫂

64

574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Missä olemme tavanneet?

• Anonyymi00003

Seppo, tapasimme eräs kesä aamuauringon tunnelmissa ensimmäistä kertaa . En minä naura, rakas Seppo. En minä nauranut viimeksikään kun näimme. En unohda sinua koskaan 😢❤️ Rakkain terveisin, Matti. Ps. Suuta hieman kuivaa. Taitaa olla hieman jano…

• Anonyymi00004

Paikassa missä voi opiskella/harrastaa/esittää musiikkia, niii ja rakastua tiytysti🎶🎶🎹🎤🎸🎷🥁🪇🪈🛗💣😁❤️😻

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Seppo, tapasimme eräs kesä aamuauringon tunnelmissa ensimmäistä kertaa . En minä naura, rakas Seppo. En minä nauranut viimeksikään kun näimme. En unohda sinua koskaan 😢❤️ Rakkain terveisin, Matti. Ps. Suuta hieman kuivaa. Taitaa olla hieman jano…

Menes nyt peräkammarin tyttö ottamaan päikkärit välillä, kun näytät olevan vähän heikossa hapessa.

• Anonyymi00002

Niin minäkin, Matti, niin minäkin.

• Anonyymi00005

En tiennyt, epäilin sinun olevan hetero, mutta en välittänyt siitä, koska ainut asia, jolla oli merkitystä ja josta välitin, olit sinä.

• Anonyymi00014

❤️ Et kyllä voinut heteroksi luulla 🤭😘

• Anonyymi00021
        Anonyymi00014 kirjoitti:

❤️ Et kyllä voinut heteroksi luulla 🤭😘

Kyllä minä ainakin silloin aluksi niin luulin, et sinä mielestäni kauheen lesbolta näyttänyt.☺️

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kyllä minä ainakin silloin aluksi niin luulin, et sinä mielestäni kauheen lesbolta näyttänyt.☺️

No en välttis mutta sinuun ihastuneelta varmasti kuitenki aika pian koska se kävi niin nopeasti ☺️ näytin siis heterolta joka ihastui lesboon 😂😍 susta mä jotenki heti tiesin tai siis arvelin 🤫

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

No en välttis mutta sinuun ihastuneelta varmasti kuitenki aika pian koska se kävi niin nopeasti ☺️ näytin siis heterolta joka ihastui lesboon 😂😍 susta mä jotenki heti tiesin tai siis arvelin 🤫

Tietysti ihmettelin sinun käytöstä ja olin hieman hämmentynyt, että oletko ihan tosissasi, tiedätköhän nyt varmasti mihin olet ryhtymässä☺️Mistä sinä sen heti tiesit, että lesbo olen, lesbo joka ihastui heteroon😘

• Anonyymi00042
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Tietysti ihmettelin sinun käytöstä ja olin hieman hämmentynyt, että oletko ihan tosissasi, tiedätköhän nyt varmasti mihin olet ryhtymässä☺️Mistä sinä sen heti tiesit, että lesbo olen, lesbo joka ihastui heteroon😘

Jotenki aavistin vain (ehkä joitain pieniä ulkoisia merkkejä myös mitkä vahvisti epäilyjäni;)) ja aattelin että toi ei ainakaan miehistä tykkää sillä tavoin ja kiitin luojaani etten oo mies 😂🙏toki enhän mä silti millään voinut uskoa että minuun ihastuisit, enkä oikein meinaa uskoa vieläkään mutta minun ihmiseltä tunnut silti edelleen vahvasti ❤️🤩

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Jotenki aavistin vain (ehkä joitain pieniä ulkoisia merkkejä myös mitkä vahvisti epäilyjäni;)) ja aattelin että toi ei ainakaan miehistä tykkää sillä tavoin ja kiitin luojaani etten oo mies 😂🙏toki enhän mä silti millään voinut uskoa että minuun ihastuisit, enkä oikein meinaa uskoa vieläkään mutta minun ihmiseltä tunnut silti edelleen vahvasti ❤️🤩

Ja en mä ihan heteroksi oo itseäni tuntenut oikeastaan koskaan. Et kyllä mä oon sen aina tiennyt jollain lailla että naiset kiinnostaa, en vaan oo uskaltanut sitä itselleni myöntää,saati toisille. Sinut kohdattuani on kiinnostanut tasan yksi nainen ja sen kyllä uskallan myöntää ja tunnustaa 😘☺️

• Anonyymi00047
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Oikein aavistit ☺️sinusta en ollut varma, ajattelin että ehkä bi, mutta ei missään tapauksessa lesbo. Niin, ihastuin sinuun, en sille mitään voinut,
        tunnuit jotenkin niin tutulta❤️ Hyvää yötä☺️

• Anonyymi00053
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Oikein aavistit ☺️sinusta en ollut varma, ajattelin että ehkä bi, mutta ei missään tapauksessa lesbo. Niin, ihastuin sinuun, en sille mitään voinut,
        tunnuit jotenkin niin tutulta❤️ Hyvää yötä☺️

Ihana ❤️ hyvää yötä ☺️

• Anonyymi00007

Eli pukeudut mies mekkoon ja tämäkin ongelma ratkaistu. T

• Anonyymi00008

Suhun nainen ei auta edes lobotomia.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Suhun nainen ei auta edes lobotomia.

Et ole selvästi verbaalisesti mikään sukkelin seurapiirimies. Sivusta voi tästä minä nautin

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Et ole selvästi verbaalisesti mikään sukkelin seurapiirimies. Sivusta voi tästä minä nautin

Etkä sinä ole älykkäämmästä päästä. Ymmärrän toki, mikäli jokin vamma, kehitys sellainen esteenä.

• Anonyymi00009

Kauniisti kirjoitat ihastuksestasi. Parempi olisi että kirjoittaisit suoraan hänelle, niin välttyisit näiltä junttieinareiden ja neandertalinihmisen tasolle jääneistä kommenteista.❤️

• Anonyymi00013

❤️❤️❤️❤️☺️

• Anonyymi00024

No täähän on tismalleen samaa tuubaa kun nää muutkin s24 ketjut. Täällä viestitellään kuin jollekin hyvälle tutulle vaikka vastaajista ei tiedä ketä ne edes on mut kaikki vastailee kuin sille omalle tutulle.

Naurattaa tää kyllä välillä. Ja tämäkin ap täällä viestittelee vaik ei oo mitään naista kuhan tänne viestitttelee ja käy varmaan ihan työstä kun joka päivä täällä.

Ja ei varmasti ole ketään oikeaa ihmistä jolle täällä kirjoittelis.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No täähän on tismalleen samaa tuubaa kun nää muutkin s24 ketjut. Täällä viestitellään kuin jollekin hyvälle tutulle vaikka vastaajista ei tiedä ketä ne edes on mut kaikki vastailee kuin sille omalle tutulle.

Naurattaa tää kyllä välillä. Ja tämäkin ap täällä viestittelee vaik ei oo mitään naista kuhan tänne viestitttelee ja käy varmaan ihan työstä kun joka päivä täällä.

Taitaa vastata itselleen 🤭🤭🤭

• Anonyymi00055
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Entä sitten? Niinhän me täällä kaikki keskustelemme toisillemme, kuin omille tutuillemme ja kaivatuillemme, myös sinä teet niin.

• Anonyymi00015

Tiesitkö sinä sitä, että olet suloinen ja söpö💓

• Anonyymi00018

Ai oon, voi kiitos ☺️🤭❤️ niiin sinäkin oot 😍kaunis ja hiton kuuma myös 😘

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Uskotko oikeasti että hän täällä sulle kirjoittelee? Huomaa kirjoituksista kuinka ihastunut olet ja silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja kuvittelee viestit olevan häneltä.

Mitä jos laittaisit ihan viestiä hänelle, niin ei tarvitse täällä haaveilla? Jos tulee torjutuksi niin ei se elämä siihen lopu voi tuntua hetken siltä. Voihan olla että hän tunteekin samoin ja teistä tulee pari jota selvästi toivot

Eikö tuo ole aika kuluttavaa loppujen lopuksi?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00018 kirjoitti:

En oikein tiedä mitä sanoisin 🫠mutta kiitos kohteliaisuudesta ja kauniista sanoista ❤️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En oikein tiedä mitä sanoisin 🫠mutta kiitos kohteliaisuudesta ja kauniista sanoista ❤️

Mut ennen kaikkea oot rakas ja äärimmäisen tärkeä! Oot mun toinen puolikas 💖🥹

• Anonyymi00026
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Uskotko oikeasti että hän täällä sulle kirjoittelee? Huomaa kirjoituksista kuinka ihastunut olet ja silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja kuvittelee viestit olevan häneltä.

Mitä jos laittaisit ihan viestiä hänelle, niin ei tarvitse täällä haaveilla? Jos tulee torjutuksi niin ei se elämä siihen lopu voi tuntua hetken siltä. Voihan olla että hän tunteekin samoin ja teistä tulee pari jota selvästi toivot

Eikö tuo ole aika kuluttavaa loppujen lopuksi?

No tämä taitaa olla näitä jotka vastailee itse itselleen. Näitä kun lukee niin ihmetellä täytyy ett mikä on suomi24 tarkoitus? Ihan skeidaa tääkin ketju.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No tämä taitaa olla näitä jotka vastailee itse itselleen. Näitä kun lukee niin ihmetellä täytyy ett mikä on suomi24 tarkoitus? Ihan skeidaa tääkin ketju.

Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
        Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaa

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mut ennen kaikkea oot rakas ja äärimmäisen tärkeä! Oot mun toinen puolikas 💖🥹

Voi kiitos 🫠Suloinen ja ihana ihminen sinäkin olet ❤️

• Anonyymi00031
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
        Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaa

En todellakaan voi sietää Milli Vanillia. Inhoan Whitneyn biisejä yli kaiken. Minulla ei ole MITÄÄN tekemistä musiikkibisneksen kanssa.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣

Ice Ice Baby, äärettömän karsea biisi ja sitäkin kauheampi akka!

• Anonyymi00034
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣

Gates, ei ikinä! Jungner, ei ikinä!

• Anonyymi00035
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣

Minulla EI OLE MITÄÄN tekemistä musiikkialan tai musiikkiopettajien kanssa! En opiskele musiikkia enkä ole töissä musiikkialalla eikä minulla ole mitään agenttia!

Kaupungille en halua töihin enkä valtiolle.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Easton, aivan shitti. Gates, Jungner, yök yök yök yök.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣

Tää ukko yrittää taas KIRISTÄÄ minua, että saisin potkut ja tulisin valtiolle töihin. IKINÄ EN TULE VALTIOLLE TÖIHIN.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Kaljupää ukko Hussilta.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Kaljupää ukko Hussilta.

Epstein, Gates, Jungner, Easton, Oreck, kaljupää Hussilta.

• Anonyymi00016

Ihana mies on, on ihana 🦜🦜🦜🦜

🦘

• Anonyymi00017

🦜Suloinen ja söpö MIES, mies on mies suloinen 🦜

• Anonyymi00032

Toivottavasti tulee onnekas viikko👍hyvää yötä❄️🫰

• Anonyymi00040

Toivotaan 🙏 hyvää yötä ☺️

• Anonyymi00044

Miksi ihmeessä??!!
      Minä olen ihan 100 % hetero, jolla ei ole ollut ikinä lesbosuhdetta! Joskus teininä pussailin koulukaverin kanssa, mutta sen jälkee minulla on ollut vain miehiä :))

• Anonyymi00045

Ja paljon, mutta vain yksi kerrallaan! :DD

• Anonyymi00046

En tiedä kuka olet mutta selvä. Onnea valitsemallesi tielle 😊

• Anonyymi00051

Tehtaankatu toimittaja

• Anonyymi00048

En koskaan voisi nauraa tällaisille asioille, jotka ovat näin kauniita, aitoja ja tulevat suoraan sydämestä. 😘

• Anonyymi00049

Taidat olla itse ketjun aloittaja 🤣

• Anonyymi00052
        Anonyymi00049 kirjoitti:

Taidat olla itse ketjun aloittaja 🤣

Enpä taida olla, sori.

• Anonyymi00054

🥹❤️🤗

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

🥹❤️🤗

Ethän ole surullinen, ole vain iloinen ❤️

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Ethän ole surullinen, ole vain iloinen ❤️

Ne oli onnen kyyneleet 🥹Olisin noin iloinen jos hän T nainen tykkäisi minusta yhtä paljon kuin minä hänestä 🥺❤️

• Anonyymi00058
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Ne oli onnen kyyneleet 🥹Olisin noin iloinen jos hän T nainen tykkäisi minusta yhtä paljon kuin minä hänestä 🥺❤️

Tee sitten asialle jotain äläkä täällä asiaa vatvo vai mikä vätys olet????

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Tää T nainen rakastaa sua❤️💘😘🫂

• Anonyymi00060
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Voi luoja!!!! Luuletko ettei kukaan hoksaa kun vastailet itselle vai omistatko monta eri persoona?🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Voi luoja!!!! Luuletko ettei kukaan hoksaa kun vastailet itselle vai omistatko monta eri persoona?🤣🤣🤣🤣

Kuka sitä nyt itselle viittii vastata, en mä ainakaan...😁

• Anonyymi00063
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Oiski totta tuo 🥹💓 mut jos oisit hän niin ihana kuulla ja kuin myös mä sua 😘🫂🤩❤️

• Anonyymi00064
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Oiski totta tuo 🥹💓 mut jos oisit hän niin ihana kuulla ja kuin myös mä sua 😘🫂🤩❤️

Totta on!💘💖💗💓🔥

• Anonyymi00068
        Anonyymi00064 kirjoitti:

Totta on!💘💖💗💓🔥

Ooon sanaton ny kulta 🙏💖 Voi kunpa oisit tässä 🫂💋

• Anonyymi00069
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Ooon sanaton ny kulta 🙏💖 Voi kunpa oisit tässä 🫂💋

Samaa toivon mä✨👋🤗🙏

• Anonyymi00065

Satukirja....

• Anonyymi00066

Hän on kyllä melkoinen "satulija" mut toivottavasti tää nyt ois totta 🤭🥰

• Anonyymi00067
        Anonyymi00066 kirjoitti:

Hän on kyllä melkoinen "satulija" mut toivottavasti tää nyt ois totta 🤭🥰

Niinhän hän on, mut eiköhän tää on totta. Onhan tätä tutkittu jo monta vuotta 🩷🤗

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      76
      6825
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6503
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      380
      6292
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4092
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      48
      2149
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      141
      1504
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1472
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      196
      1212
    Aihe