Että sen jälkeen ku tapasin sinut en ole voinut ajatella itseäni minään muuna kuin lesbona 😘👩❤️👩 sitä ennen olin vähän et kai mä bi oon tai jotaki sen suuntaista mutta kun katoin sua ekaa kertaa silmiin niii tiesin 🔥🤝🤩❤️ ethän naura, tämä on vakava asia 🥹🫂
Tiesitkö rakas nainen
64
574
Vastaukset
- Anonyymi00001
Missä olemme tavanneet?
- Anonyymi00003
Seppo, tapasimme eräs kesä aamuauringon tunnelmissa ensimmäistä kertaa . En minä naura, rakas Seppo. En minä nauranut viimeksikään kun näimme. En unohda sinua koskaan 😢❤️ Rakkain terveisin, Matti. Ps. Suuta hieman kuivaa. Taitaa olla hieman jano…
- Anonyymi00004
Paikassa missä voi opiskella/harrastaa/esittää musiikkia, niii ja rakastua tiytysti🎶🎶🎹🎤🎸🎷🥁🪇🪈🛗💣😁❤️😻
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Seppo, tapasimme eräs kesä aamuauringon tunnelmissa ensimmäistä kertaa . En minä naura, rakas Seppo. En minä nauranut viimeksikään kun näimme. En unohda sinua koskaan 😢❤️ Rakkain terveisin, Matti. Ps. Suuta hieman kuivaa. Taitaa olla hieman jano…
Menes nyt peräkammarin tyttö ottamaan päikkärit välillä, kun näytät olevan vähän heikossa hapessa.
- Anonyymi00002
Niin minäkin, Matti, niin minäkin.
- Anonyymi00005
En tiennyt, epäilin sinun olevan hetero, mutta en välittänyt siitä, koska ainut asia, jolla oli merkitystä ja josta välitin, olit sinä.
- Anonyymi00014
❤️ Et kyllä voinut heteroksi luulla 🤭😘
- Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
❤️ Et kyllä voinut heteroksi luulla 🤭😘
Kyllä minä ainakin silloin aluksi niin luulin, et sinä mielestäni kauheen lesbolta näyttänyt.☺️
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä minä ainakin silloin aluksi niin luulin, et sinä mielestäni kauheen lesbolta näyttänyt.☺️
No en välttis mutta sinuun ihastuneelta varmasti kuitenki aika pian koska se kävi niin nopeasti ☺️ näytin siis heterolta joka ihastui lesboon 😂😍 susta mä jotenki heti tiesin tai siis arvelin 🤫
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
No en välttis mutta sinuun ihastuneelta varmasti kuitenki aika pian koska se kävi niin nopeasti ☺️ näytin siis heterolta joka ihastui lesboon 😂😍 susta mä jotenki heti tiesin tai siis arvelin 🤫
Tietysti ihmettelin sinun käytöstä ja olin hieman hämmentynyt, että oletko ihan tosissasi, tiedätköhän nyt varmasti mihin olet ryhtymässä☺️Mistä sinä sen heti tiesit, että lesbo olen, lesbo joka ihastui heteroon😘
- Anonyymi00042
Anonyymi00027 kirjoitti:
Tietysti ihmettelin sinun käytöstä ja olin hieman hämmentynyt, että oletko ihan tosissasi, tiedätköhän nyt varmasti mihin olet ryhtymässä☺️Mistä sinä sen heti tiesit, että lesbo olen, lesbo joka ihastui heteroon😘
Jotenki aavistin vain (ehkä joitain pieniä ulkoisia merkkejä myös mitkä vahvisti epäilyjäni;)) ja aattelin että toi ei ainakaan miehistä tykkää sillä tavoin ja kiitin luojaani etten oo mies 😂🙏toki enhän mä silti millään voinut uskoa että minuun ihastuisit, enkä oikein meinaa uskoa vieläkään mutta minun ihmiseltä tunnut silti edelleen vahvasti ❤️🤩
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Jotenki aavistin vain (ehkä joitain pieniä ulkoisia merkkejä myös mitkä vahvisti epäilyjäni;)) ja aattelin että toi ei ainakaan miehistä tykkää sillä tavoin ja kiitin luojaani etten oo mies 😂🙏toki enhän mä silti millään voinut uskoa että minuun ihastuisit, enkä oikein meinaa uskoa vieläkään mutta minun ihmiseltä tunnut silti edelleen vahvasti ❤️🤩
Ja en mä ihan heteroksi oo itseäni tuntenut oikeastaan koskaan. Et kyllä mä oon sen aina tiennyt jollain lailla että naiset kiinnostaa, en vaan oo uskaltanut sitä itselleni myöntää,saati toisille. Sinut kohdattuani on kiinnostanut tasan yksi nainen ja sen kyllä uskallan myöntää ja tunnustaa 😘☺️
- Anonyymi00047
Anonyymi00042 kirjoitti:
Oikein aavistit ☺️sinusta en ollut varma, ajattelin että ehkä bi, mutta ei missään tapauksessa lesbo. Niin, ihastuin sinuun, en sille mitään voinut,
tunnuit jotenkin niin tutulta❤️ Hyvää yötä☺️ - Anonyymi00053
Anonyymi00047 kirjoitti:
Oikein aavistit ☺️sinusta en ollut varma, ajattelin että ehkä bi, mutta ei missään tapauksessa lesbo. Niin, ihastuin sinuun, en sille mitään voinut,
tunnuit jotenkin niin tutulta❤️ Hyvää yötä☺️Ihana ❤️ hyvää yötä ☺️
- Anonyymi00007
Eli pukeudut mies mekkoon ja tämäkin ongelma ratkaistu. T
- Anonyymi00008
Suhun nainen ei auta edes lobotomia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suhun nainen ei auta edes lobotomia.
Et ole selvästi verbaalisesti mikään sukkelin seurapiirimies. Sivusta voi tästä minä nautin
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Et ole selvästi verbaalisesti mikään sukkelin seurapiirimies. Sivusta voi tästä minä nautin
Etkä sinä ole älykkäämmästä päästä. Ymmärrän toki, mikäli jokin vamma, kehitys sellainen esteenä.
- Anonyymi00009
Kauniisti kirjoitat ihastuksestasi. Parempi olisi että kirjoittaisit suoraan hänelle, niin välttyisit näiltä junttieinareiden ja neandertalinihmisen tasolle jääneistä kommenteista.❤️
- Anonyymi00013
❤️❤️❤️❤️☺️
- Anonyymi00024
No täähän on tismalleen samaa tuubaa kun nää muutkin s24 ketjut. Täällä viestitellään kuin jollekin hyvälle tutulle vaikka vastaajista ei tiedä ketä ne edes on mut kaikki vastailee kuin sille omalle tutulle.
Naurattaa tää kyllä välillä. Ja tämäkin ap täällä viestittelee vaik ei oo mitään naista kuhan tänne viestitttelee ja käy varmaan ihan työstä kun joka päivä täällä.
Ja ei varmasti ole ketään oikeaa ihmistä jolle täällä kirjoittelis. - Anonyymi00041
Anonyymi00024 kirjoitti:
No täähän on tismalleen samaa tuubaa kun nää muutkin s24 ketjut. Täällä viestitellään kuin jollekin hyvälle tutulle vaikka vastaajista ei tiedä ketä ne edes on mut kaikki vastailee kuin sille omalle tutulle.
Naurattaa tää kyllä välillä. Ja tämäkin ap täällä viestittelee vaik ei oo mitään naista kuhan tänne viestitttelee ja käy varmaan ihan työstä kun joka päivä täällä.
Ja ei varmasti ole ketään oikeaa ihmistä jolle täällä kirjoittelis.Taitaa vastata itselleen 🤭🤭🤭
- Anonyymi00055
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ja ei varmasti ole ketään oikeaa ihmistä jolle täällä kirjoittelis.Entä sitten? Niinhän me täällä kaikki keskustelemme toisillemme, kuin omille tutuillemme ja kaivatuillemme, myös sinä teet niin.
- Anonyymi00015
Tiesitkö sinä sitä, että olet suloinen ja söpö💓
- Anonyymi00018
Ai oon, voi kiitos ☺️🤭❤️ niiin sinäkin oot 😍kaunis ja hiton kuuma myös 😘
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Uskotko oikeasti että hän täällä sulle kirjoittelee? Huomaa kirjoituksista kuinka ihastunut olet ja silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja kuvittelee viestit olevan häneltä.
Mitä jos laittaisit ihan viestiä hänelle, niin ei tarvitse täällä haaveilla? Jos tulee torjutuksi niin ei se elämä siihen lopu voi tuntua hetken siltä. Voihan olla että hän tunteekin samoin ja teistä tulee pari jota selvästi toivot
Eikö tuo ole aika kuluttavaa loppujen lopuksi? - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
En oikein tiedä mitä sanoisin 🫠mutta kiitos kohteliaisuudesta ja kauniista sanoista ❤️
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
En oikein tiedä mitä sanoisin 🫠mutta kiitos kohteliaisuudesta ja kauniista sanoista ❤️
Mut ennen kaikkea oot rakas ja äärimmäisen tärkeä! Oot mun toinen puolikas 💖🥹
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uskotko oikeasti että hän täällä sulle kirjoittelee? Huomaa kirjoituksista kuinka ihastunut olet ja silloin alkaa mielikuvitus laukkaamaan ja kuvittelee viestit olevan häneltä.
Mitä jos laittaisit ihan viestiä hänelle, niin ei tarvitse täällä haaveilla? Jos tulee torjutuksi niin ei se elämä siihen lopu voi tuntua hetken siltä. Voihan olla että hän tunteekin samoin ja teistä tulee pari jota selvästi toivot
Eikö tuo ole aika kuluttavaa loppujen lopuksi?No tämä taitaa olla näitä jotka vastailee itse itselleen. Näitä kun lukee niin ihmetellä täytyy ett mikä on suomi24 tarkoitus? Ihan skeidaa tääkin ketju.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
No tämä taitaa olla näitä jotka vastailee itse itselleen. Näitä kun lukee niin ihmetellä täytyy ett mikä on suomi24 tarkoitus? Ihan skeidaa tääkin ketju.
Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaa - Anonyymi00030
Anonyymi00025 kirjoitti:
Mut ennen kaikkea oot rakas ja äärimmäisen tärkeä! Oot mun toinen puolikas 💖🥹
Voi kiitos 🫠Suloinen ja ihana ihminen sinäkin olet ❤️
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaaEn todellakaan voi sietää Milli Vanillia. Inhoan Whitneyn biisejä yli kaiken. Minulla ei ole MITÄÄN tekemistä musiikkibisneksen kanssa.
- Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaaIce Ice Baby, äärettömän karsea biisi ja sitäkin kauheampi akka!
- Anonyymi00034
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaaGates, ei ikinä! Jungner, ei ikinä!
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaaMinulla EI OLE MITÄÄN tekemistä musiikkialan tai musiikkiopettajien kanssa! En opiskele musiikkia enkä ole töissä musiikkialalla eikä minulla ole mitään agenttia!
Kaupungille en halua töihin enkä valtiolle. - Anonyymi00036
Anonyymi00026 kirjoitti:
No tämä taitaa olla näitä jotka vastailee itse itselleen. Näitä kun lukee niin ihmetellä täytyy ett mikä on suomi24 tarkoitus? Ihan skeidaa tääkin ketju.
Easton, aivan shitti. Gates, Jungner, yök yök yök yök.
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Epäilemättä 🤣🤣🤣🤣
Olen hänen viesteihin ennenkin täällä törmännyt viime vuoden puolella. Meno oli silloin samanlaista ja jos oikein muistan niin hän kaipaa jotain musiikin opettajaa. Tekisi asialle jotain mutta taitaa kaikki vaan olla oman pään fantasiaaTää ukko yrittää taas KIRISTÄÄ minua, että saisin potkut ja tulisin valtiolle töihin. IKINÄ EN TULE VALTIOLLE TÖIHIN.
- Anonyymi00038
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kaljupää ukko Hussilta.
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kaljupää ukko Hussilta.
Epstein, Gates, Jungner, Easton, Oreck, kaljupää Hussilta.
- Anonyymi00016
Ihana mies on, on ihana 🦜🦜🦜🦜
🦘 - Anonyymi00017
🦜Suloinen ja söpö MIES, mies on mies suloinen 🦜
- Anonyymi00032
Toivottavasti tulee onnekas viikko👍hyvää yötä❄️🫰
- Anonyymi00040
Toivotaan 🙏 hyvää yötä ☺️
- Anonyymi00044
Miksi ihmeessä??!!
Minä olen ihan 100 % hetero, jolla ei ole ollut ikinä lesbosuhdetta! Joskus teininä pussailin koulukaverin kanssa, mutta sen jälkee minulla on ollut vain miehiä :))- Anonyymi00045
Ja paljon, mutta vain yksi kerrallaan! :DD
- Anonyymi00046
En tiedä kuka olet mutta selvä. Onnea valitsemallesi tielle 😊
- Anonyymi00051
Tehtaankatu toimittaja
- Anonyymi00048
En koskaan voisi nauraa tällaisille asioille, jotka ovat näin kauniita, aitoja ja tulevat suoraan sydämestä. 😘
- Anonyymi00049
Taidat olla itse ketjun aloittaja 🤣
- Anonyymi00052
Anonyymi00049 kirjoitti:
Taidat olla itse ketjun aloittaja 🤣
Enpä taida olla, sori.
- Anonyymi00054
🥹❤️🤗
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
🥹❤️🤗
Ethän ole surullinen, ole vain iloinen ❤️
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Ethän ole surullinen, ole vain iloinen ❤️
Ne oli onnen kyyneleet 🥹Olisin noin iloinen jos hän T nainen tykkäisi minusta yhtä paljon kuin minä hänestä 🥺❤️
- Anonyymi00058
Anonyymi00057 kirjoitti:
Ne oli onnen kyyneleet 🥹Olisin noin iloinen jos hän T nainen tykkäisi minusta yhtä paljon kuin minä hänestä 🥺❤️
Tee sitten asialle jotain äläkä täällä asiaa vatvo vai mikä vätys olet????
- Anonyymi00059
Anonyymi00057 kirjoitti:
Tää T nainen rakastaa sua❤️💘😘🫂
- Anonyymi00060
Anonyymi00059 kirjoitti:
Voi luoja!!!! Luuletko ettei kukaan hoksaa kun vastailet itselle vai omistatko monta eri persoona?🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00061
Anonyymi00060 kirjoitti:
Voi luoja!!!! Luuletko ettei kukaan hoksaa kun vastailet itselle vai omistatko monta eri persoona?🤣🤣🤣🤣
Kuka sitä nyt itselle viittii vastata, en mä ainakaan...😁
- Anonyymi00063
Anonyymi00059 kirjoitti:
Oiski totta tuo 🥹💓 mut jos oisit hän niin ihana kuulla ja kuin myös mä sua 😘🫂🤩❤️
- Anonyymi00064
Anonyymi00063 kirjoitti:
Oiski totta tuo 🥹💓 mut jos oisit hän niin ihana kuulla ja kuin myös mä sua 😘🫂🤩❤️
Totta on!💘💖💗💓🔥
- Anonyymi00068
Anonyymi00064 kirjoitti:
Totta on!💘💖💗💓🔥
Ooon sanaton ny kulta 🙏💖 Voi kunpa oisit tässä 🫂💋
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ooon sanaton ny kulta 🙏💖 Voi kunpa oisit tässä 🫂💋
Samaa toivon mä✨👋🤗🙏
- Anonyymi00065
Satukirja....
- Anonyymi00066
Hän on kyllä melkoinen "satulija" mut toivottavasti tää nyt ois totta 🤭🥰
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Hän on kyllä melkoinen "satulija" mut toivottavasti tää nyt ois totta 🤭🥰
Niinhän hän on, mut eiköhän tää on totta. Onhan tätä tutkittu jo monta vuotta 🩷🤗
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766825Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62409Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant482149Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1411504- 141472
- 1961212