Missä kuosissa kesällä
Onko kaivattusi
27
412
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Baari iltojen jälkee ehkä.
- Anonyymi00016UUSI
Viime kesänä en käynyt ollenkaa, en ees terassilla
- Anonyymi00002UUSI
kengurumaha
- Anonyymi00003UUSI
Hv
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Hv
ei se mua haittaa hei..
- Anonyymi00004UUSI
On jo nyt hyvässä kunnossa, ei tarvii kesää oottaa.
s - Anonyymi00005UUSI
Taxikyytiläinen, vuodenaikaan nähden, täysin hölmö.
Olokohoot......
https://m.youtube.com/watch?v=hfmxO-HQ5rU - Anonyymi00006UUSI
Huomaatko että koko ajan tapahtuu.
- Anonyymi00007UUSI
Vanha ukko jo!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00010UUSI
Ei sil edes seiso enää...
- Anonyymi00009UUSI
Kunhan ei Unikossa.
- Anonyymi00011UUSI
Hän on aina. Mulla oli päässyt kertymään vuoden sisällä liikaa vähän joka puolelle, mutta nyt kun on niin hirveä ahdistus tilanteesta, etten kykene syömään juuri mitään niin olevan kesään mennessä jälleen hänelle mieleisissä mitoissa.
- Anonyymi00017UUSI
Entäs jos tykkään susta just sellaisena kuin oot tällä hetkellä? Se miltä itse näytän ei välttämättä tarkoita mitään.
- Anonyymi00023UUSI
mitä väliä :D olet semmonen kun olet ne himosaliijmiset on päästään sekasin nekin. se on hyvä muistaa. heillä on aivan vtun kieroutunu mieli.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
mitä väliä :D olet semmonen kun olet ne himosaliijmiset on päästään sekasin nekin. se on hyvä muistaa. heillä on aivan vtun kieroutunu mieli.
Hän on kyllä aina sanonut, että olen todella hyvässä kunnossa mittojen puolesta, mutta ehkä se katoaminen sai mut ajattelemaan etten enää kelpaa kun tullut lisää painoa. Tunnen sydämessä että hänellä on jotain meneillään. En vain pysty syömään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Entäs jos tykkään susta just sellaisena kuin oot tällä hetkellä? Se miltä itse näytän ei välttämättä tarkoita mitään.
Kiitos, ihanasti sanottu ❤️
- Anonyymi00014UUSI
En ole kysynyt juoko hän tai mitään. Viimeksi kun nähtiin, oli saanut lisää muotoja, aika lyhyessä ajassa pyöristynyt. Elättelen toivetta ettei olisi bentsokoukussa tai mitään, ettei söisi Ketipinoria tai muuta myrkkyä kuitenkaan.
- Anonyymi00015UUSI
Yleensä seksikkäissä.
- Anonyymi00019UUSI
Leopardi-kuosia niskaan ja baanalle.
- Anonyymi00018UUSI
Charlie Sheen 🤣
- Anonyymi00020UUSI
Ehkä havaiji-paidassa. Toivottavasti ei ole laihtunut tai jos haluaa laihtua niin O.K. sekin.
- Anonyymi00021UUSI
Mitä enemmän täällä tulee haukkumisia sen paremmassa kunnossa on.
- Anonyymi00022UUSI
En oo koskaan nähnyt häntä kesällä ja tuskin tulen näkemäänkään.
- Anonyymi00024UUSI
On varmaan siinä iässä ihan hyvässä
- Anonyymi00025UUSI
Tuulen kusema heinä
tai
Ranta röllykkä - Anonyymi00028UUSI
tytäillä on täällä kesäisin aika seksikkäitä minihame-tyyppisiä asusteita paljon.
- Anonyymi00029UUSI
Saattaa olla laardiperä, en ole hetkeen nähnyt.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1283583EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2252568Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2142005Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta641857Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b531232Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva211033Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu671027- 109899
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p28835Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty73808