Mnot menee taas Jeesusmarssille

Anonyymi-ap

kärräämään miesseuraa.

55

293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On se epätoivoinen.

• Anonyymi00008

Mitä siitä . Kyllä homoja on ollu kristinuskossa Jeesuksen ajoista lähtien .

• Anonyymi00026
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kyllä sitä oli jo Nooan aikana, mutta ei uskovissa.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No sen takia tästä synnistä varoitetaankin vakavasti!

• Anonyymi00002

Näkee taas aitolaisia tuulipuvuissa. 🤣

• Anonyymi00007

Mnot elää ihan omassa utipuassaan sen jälkeen kun aito-lainen ei vastannut hänen tunteisiinsa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mnot elää ihan omassa utipuassaan sen jälkeen kun aito-lainen ei vastannut hänen tunteisiinsa.

Sekö sitä risookin.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sekö sitä risookin.

Se.

• Anonyymi00003

Mno leikkii opettajaa mutta käyttäytyy kuin mielipuoli juntti.

• Anonyymi00006

Aamen!

• Anonyymi00004

Tarkoitatko sanoa, että siinä on sellainen marssi, josta herraseuraa takuulla saa?

• Anonyymi00005

Mnot luulee niin, mutta siellä saa vain Herran seuraa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mnot luulee niin, mutta siellä saa vain Herran seuraa.

Ahaa. Mutta johonkin hän niitä miehiä kuitenkin aloituksen mukaan on 'kärräämässä', joten ne miehet tuskin häntä välttelisivät.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ahaa. Mutta johonkin hän niitä miehiä kuitenkin aloituksen mukaan on 'kärräämässä', joten ne miehet tuskin häntä välttelisivät.

Joo, ei se muuten edes miestä saa.

• Anonyymi00010

Osaako edes käyttäytyä?

• Anonyymi00013

No on aika surkeaa jos vielä pitää kärryissä työntää.

• Anonyymi00014

Kukaan sitä huoli.

• Anonyymi00017

V•ttuilee sielläkin?

• Heh hehe hehe hee... on se kiire aito-laisella kun yksin pitää vastata aloittamaansa ketjuun... helppo taas tunnistaa... parin sanan "lauseita" ... kun polla ei riitä muuhun...

• Anonyymi00018

Älä yritä, kyllä sinut tunnetaan. Olet kaappihomo!

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Tähän saakka olen ollut ihan homo vaan ja nyt minut tungetaan kaappiin. Eipä silti olenhan minä ollut palstan laitauskovien mukaan myös sosiaalipummin, juoppo, pedofiili, täyshullu, kommunisti, vammainen, mielenterveyspotilas, valehtelija, Haaviston per.seennuolija ym ym ym.

Huvittavaa tilanne on sikäli, että sitten näitä nimityksiä minusta käyttäneet loukkaantuvat verisesti jos heitä kutsuu laitauskoviksi tai hihhuleiksi. Joku on kai ilmeisesti yrittänyt tehdä rikosilmoituksenkin asiasta. On poliiseilla silloin ollut taatusti hauskaa....

• Anonyymi00021
        Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

Tähän saakka olen ollut ihan homo vaan ja nyt minut tungetaan kaappiin. Eipä silti olenhan minä ollut palstan laitauskovien mukaan myös sosiaalipummin, juoppo, pedofiili, täyshullu, kommunisti, vammainen, mielenterveyspotilas, valehtelija, Haaviston per.seennuolija ym ym ym.

Huvittavaa tilanne on sikäli, että sitten näitä nimityksiä minusta käyttäneet loukkaantuvat verisesti jos heitä kutsuu laitauskoviksi tai hihhuleiksi. Joku on kai ilmeisesti yrittänyt tehdä rikosilmoituksenkin asiasta. On poliiseilla silloin ollut taatusti hauskaa....

Kirjoita satukirja tuossa maanisessa vaiheessasi.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Kuten huomasit, sinut viestit poistettiin. Niin ja minä voin kyllä kirjoittaa satukirjan, mutta sinä et. Sinun pollasi kun ei riitä siihen . Kahden - kolmen sanan lauseilla ei pitkälle pääse. Niillä ei kirjoiteta edes kirjettä, saati sitten kirjaa. Ei edes hyvin lyhyttä sellaista....

• Anonyymi00022

Kuten huomasit, sinut viestit poistettiin. Niin ja minä voin kyllä kirjoittaa satukirjan, mutta sinä et. Sinun pollasi kun ei riitä siihen . Kahden - kolmen sanan lauseilla ei pitkälle pääse. Niillä ei kirjoiteta edes kirjettä, saati sitten kirjaa. Ei edes hyvin lyhyttä sellaista....

Edelleen yrität poistattaa ja bannata itsellesi epämiellyttäviä kommentteja ja kirjoittajia.

• Anonyymi00023

Saatko jotain outoa tyydytystä noista sairaista kirjoituksistasi?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Edelleen yrität poistattaa ja bannata itsellesi epämiellyttäviä kommentteja ja kirjoittajia.

Heh hehe. Miten sinä olet "epämiellyttävä kommentoija"? Sinä olet aito-lainen niin helvetin tyhmä, että viestisi ovat pelkkää tahatonta komiikkaa. Niitä on hauska lukea. Varsinkin kun itse vastaat itsellesi "jonossa". Ei ole minun syyni, että ylläpito ei pidä viesteistäsi.

Olet taatusti kaikkein deletoiduin kirjoittaja yläpidon toimesta tällä palstalla. Voit itse miettiä mistä johtuu, että ylläpito ei pidä kirjoituksistasi. Voisiko yksi syy olla se, että ylläpito näkee aina kun itse kommentoit omia tekstejäsi.

• Anonyymi00024

Heh hehe. Miten sinä olet "epämiellyttävä kommentoija"? Sinä olet aito-lainen niin helvetin tyhmä, että viestisi ovat pelkkää tahatonta komiikkaa. Niitä on hauska lukea. Varsinkin kun itse vastaat itsellesi "jonossa". Ei ole minun syyni, että ylläpito ei pidä viesteistäsi.

Olet taatusti kaikkein deletoiduin kirjoittaja yläpidon toimesta tällä palstalla. Voit itse miettiä mistä johtuu, että ylläpito ei pidä kirjoituksistasi. Voisiko yksi syy olla se, että ylläpito näkee aina kun itse kommentoit omia tekstejäsi.

Hyvä kun osaat nauraa itselläsi. Mutta yrittäisit kuitenkin hankkia elämääsi jotain muuta merkitystä kuin tämä palsta..

• Anonyymi00025

Sorrut taas vanhan tapasi mukaan epäreiluun, valheelliseen mustamaalaukseen syyttäen pääasiassa trollien nimittelyistä jonkun tarpeesi vuoksi uskovia. Useimmat noista tunnistaa yhden ja mahdollisesti yhden toisen trollin nimittelyiksi. Olen huomannut uskovankin joitain käyttäneen, mutten muista mitä. Valehteluun voi viitata, jos kyse on siitä, eikä jostain muusta, kuten eri mielipiteestä, jota olen myös nähnyt. Itse en ole käyttänyt, enkä käyttäisi noita nimittelyjä.

• Anonyymi00027

Onko esim. Arto käyttänyt noita nimittelyjä? Ei ole hänen tapaistaan ainakaan. Trollit niiden takana pääasiassa on, turha siis yrittää syyttää uskovia niistä ryhmänä.

Presidentinvaalien aikaan oli paljon alatyylistä kirjoittelua esim. tuosta Haavistosta noiden trollien toimesta, kriittistä muilta, jotka eivät olleet Haaviston kannattajia.
        Itse puutuin epäasialliseen kirjoitteluun Haavistosta ja toin myös hänen hyviä puoliaan esiin. Myös Stubbia ja vaimoaan haukuttiin epäasialliseen sävyyn jossain määrin. ja keskityttiin täysin epäolennaisiin asioihin Stubbin kohdalla, sellaiseen mikä ei näy hänen toiminnastaan, elämästään meille.

Miten usein itse ja muut ateistit tai ei niin konservatiiviset, olette pyrkineet parhainpäin tulkitsemaan niitä ihmisiä, joiden ajatuksia vähemmän jaatte ja kommentoimaan heistä hyvää, puolustamaan/pehmentämään asiaa, kun näette jonkun kommentoivan tahallisen vääristelevästi tai turhan jyrkästi kanssaan eri mieltä olevaa?
        Sellaisten selkeimpien trollien juttuja ei tarvi tietenkään eikä kannata jatkuvasti noteerata, mutta jos heille vastaa, voisi sen tehdä muuten kuin ohittamalla ne viestinsä epäkohdat, kun näkee sitä että vastataan kun se viesti sattuu kohdistumaan sopivaan kohteeseen ja vastataan kuin vastattaisiin normaaliin, asialliseen viestiin, ja jopa sen sopivan kohteensa vuoksi myötäillään suoria valheitakin, joiden todenperää ei ole tarkistettu.

• Anonyymi00027 kirjoitti:

Onko esim. Arto käyttänyt noita nimittelyjä? Ei ole hänen tapaistaan ainakaan. Trollit niiden takana pääasiassa on, turha siis yrittää syyttää uskovia niistä ryhmänä.

Presidentinvaalien aikaan oli paljon alatyylistä kirjoittelua esim. tuosta Haavistosta noiden trollien toimesta, kriittistä muilta, jotka eivät olleet Haaviston kannattajia.
        Itse puutuin epäasialliseen kirjoitteluun Haavistosta ja toin myös hänen hyviä puoliaan esiin. Myös Stubbia ja vaimoaan haukuttiin epäasialliseen sävyyn jossain määrin. ja keskityttiin täysin epäolennaisiin asioihin Stubbin kohdalla, sellaiseen mikä ei näy hänen toiminnastaan, elämästään meille.

Miten usein itse ja muut ateistit tai ei niin konservatiiviset, olette pyrkineet parhainpäin tulkitsemaan niitä ihmisiä, joiden ajatuksia vähemmän jaatte ja kommentoimaan heistä hyvää, puolustamaan/pehmentämään asiaa, kun näette jonkun kommentoivan tahallisen vääristelevästi tai turhan jyrkästi kanssaan eri mieltä olevaa?
        Sellaisten selkeimpien trollien juttuja ei tarvi tietenkään eikä kannata jatkuvasti noteerata, mutta jos heille vastaa, voisi sen tehdä muuten kuin ohittamalla ne viestinsä epäkohdat, kun näkee sitä että vastataan kun se viesti sattuu kohdistumaan sopivaan kohteeseen ja vastataan kuin vastattaisiin normaaliin, asialliseen viestiin, ja jopa sen sopivan kohteensa vuoksi myötäillään suoria valheitakin, joiden todenperää ei ole tarkistettu.

Siis sinustako aito-laisen kommentit siitä kun hän kommentoi Torrelle että "Olet taas antanut bebaa" tai "Onko sinulla tappi jo paikalla?" tai "Olet taas ottanut takaapäin koko yön" ovat ihan ok?

Mitä tulee siihen miten minua on nimitelty, niin se teidän vakioselitys on aina se, että "nuo ovat trollien juttuja, ei uskovaiset moiseen ryhdy". Höpö höpö. Nuo nimittelyt ovat lähtöisin aina laitauskovaisten taholta.

Miksi ihmeessä joku trolli minulle moisia tekstejä textaisi? Toinen asiaan liittyvä seikka on se, että miksi sinä tai joku muu ei ole sitten ole puuttunut moiseen nimittelyyn jos se ei ole ollut teistä asiallista? Jota se tosiaankaan ei ole.

Mitä tulee siihen että miten "ymmärtää" laitauskovien tekstejä, niin miten sinä voit "ymmärtää" tekstiä jossa väitetään että "homot ovat sairaita", "homoissa on paljon pedofiileja" tai että "on hyvä jos kaikki muslimit tapetaan pommituksissa"?

Näitäkö tekstejä, joita täällä julkaistaan jatkuvasti, tulisi "ymmärtää"? Niiden rinnalla se, mistä Räsänen sai tuomion on kevyttä kauraa. Vielä huvittaa että kun kutsuu laitauskovaista "laitauskovaikseksi" niin tämä on hirvittävä loukkaus, josta on käyty tekemässä jopa rikosilmoitus. Kyllä on poliiseilla ollut hauskaa...

• Anonyymi00030

Siis sinustako aito-laisen kommentit siitä kun hän kommentoi Torrelle että "Olet taas antanut bebaa" tai "Onko sinulla tappi jo paikalla?" tai "Olet taas ottanut takaapäin koko yön" ovat ihan ok?

Mitä tulee siihen miten minua on nimitelty, niin se teidän vakioselitys on aina se, että "nuo ovat trollien juttuja, ei uskovaiset moiseen ryhdy". Höpö höpö. Nuo nimittelyt ovat lähtöisin aina laitauskovaisten taholta.

Miksi ihmeessä joku trolli minulle moisia tekstejä textaisi? Toinen asiaan liittyvä seikka on se, että miksi sinä tai joku muu ei ole sitten ole puuttunut moiseen nimittelyyn jos se ei ole ollut teistä asiallista? Jota se tosiaankaan ei ole.

Mitä tulee siihen että miten "ymmärtää" laitauskovien tekstejä, niin miten sinä voit "ymmärtää" tekstiä jossa väitetään että "homot ovat sairaita", "homoissa on paljon pedofiileja" tai että "on hyvä jos kaikki muslimit tapetaan pommituksissa"?

Näitäkö tekstejä, joita täällä julkaistaan jatkuvasti, tulisi "ymmärtää"? Niiden rinnalla se, mistä Räsänen sai tuomion on kevyttä kauraa. Vielä huvittaa että kun kutsuu laitauskovaista "laitauskovaikseksi" niin tämä on hirvittävä loukkaus, josta on käyty tekemässä jopa rikosilmoitus. Kyllä on poliiseilla ollut hauskaa...

Selityksesi ovat ihan pimeitä.
        Syytät uskovia kaikesta mitä mieleesi tulee.
        Sinulla on joku ongelma käsitellä uskovia, vai mitä?

• Anonyymi00030 kirjoitti:

Selityksesi ovat ihan pimeitä.
        Syytät uskovia kaikesta mitä mieleesi tulee.
        Sinulla on joku ongelma käsitellä uskovia, vai mitä?

Niin että sinusta on ihan OK nimittää homoja sairaksi tai väittää että suurin osa heistä on pedofiileja tai että on ihan oikein toivoa monen muslimin kuolemaa USAn pommituksissa?

• Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

Räsänen sai juuri sen mitä ansaitsi. Kyseinen pefletti on kyllä ilkeämielisesti kirjoitettu.

• Anonyymi00032
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Räsänen sai juuri sen mitä ansaitsi. Kyseinen pefletti on kyllä ilkeämielisesti kirjoitettu.

Ei asia vielä ole päätyynyt. Voit ihan vapasti himoita Markku Koivistoa.

• Anonyymi00033

Niin että sinusta on ihan OK nimittää homoja sairaksi tai väittää että suurin osa heistä on pedofiileja tai että on ihan oikein toivoa monen muslimin kuolemaa USAn pommituksissa?

Kyllä voi nimittää jos on sitä mleltä. Mutta henkilöön ei pidä käydä. Yritä siis hillitä vihasi ja jättää uskovat rauhaan.

• Anonyymi00036

Mitä yrität noilla todistaa?

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei asia vielä ole päätyynyt. Voit ihan vapasti himoita Markku Koivistoa.

Kyllä Räsäsen keissi on tapissa. Toki varmasti vie sen EIT mutta millä argumentilla "uskonnonvapauttani ja sananvapauttani on loukattu kun en saa julkisesti nimitellä homoja "mielisairaiksi" ja olen vielä kansanedustajakin...

Ihan oikeasti , ei kait kukaan nyt luule, että tuolla natsaa.

• Anonyymi00039
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

Kyllä Räsäsen keissi on tapissa. Toki varmasti vie sen EIT mutta millä argumentilla "uskonnonvapauttani ja sananvapauttani on loukattu kun en saa julkisesti nimitellä homoja "mielisairaiksi" ja olen vielä kansanedustajakin...

Ihan oikeasti , ei kait kukaan nyt luule, että tuolla natsaa.

Yrität sotkea tähänkin ketjuun Räsäsen.
        Eikö aihe miellytä?

• Anonyymi00033 kirjoitti:

Kyllä voi nimittää jos on sitä mleltä. Mutta henkilöön ei pidä käydä. Yritä siis hillitä vihasi ja jättää uskovat rauhaan.

Hetkinen. Jos sinusta moiset kommentit ovat "OK", niin silloin sinä rikot Suomen lakia. NImittäin ne kohdistuvat ihmisryhmään eivätkä väitteet pidä paikkaansa.

On se ihmeellisistä teidän laitauskovien kanssa että teidän mukaan te voitte vapaasti nimitellä homoja ja muslimeja miten tahdotte. Mutta jos teitä sanoo laitauskoviksi, niin silloin teitä muka loukataan ja raskaasti.

• Anonyymi00040

Hetkinen. Jos sinusta moiset kommentit ovat "OK", niin silloin sinä rikot Suomen lakia. NImittäin ne kohdistuvat ihmisryhmään eivätkä väitteet pidä paikkaansa.

On se ihmeellisistä teidän laitauskovien kanssa että teidän mukaan te voitte vapaasti nimitellä homoja ja muslimeja miten tahdotte. Mutta jos teitä sanoo laitauskoviksi, niin silloin teitä muka loukataan ja raskaasti.

"NImittäin ne kohdistuvat ihmisryhmään eivätkä väitteet pidä paikkaansa."

Mistä sinä sen tiedät?

Oletko ammattimainen lääkäri vai puoskari?

Saako murhaajaa sanoa murhaajaksi, rikkooko oikeuden tuomari lakia, jos tuomitsee murhaajan murhasta ja samalla identifioi murhaajaan murhaajaksi?

• Anonyymi00040 kirjoitti:

"NImittäin ne kohdistuvat ihmisryhmään eivätkä väitteet pidä paikkaansa."

Mistä sinä sen tiedät?

Oletko ammattimainen lääkäri vai puoskari?

Saako murhaajaa sanoa murhaajaksi, rikkooko oikeuden tuomari lakia, jos tuomitsee murhaajan murhasta ja samalla identifioi murhaajaan murhaajaksi?

Lääketiede on jo aikoja sitten poistanut homouden sairausluokituksesta.

"Homoseksuaalisuus poistettiin Suomessa sairauksien luokituksesta vuonna 1981. Tätä ennen se luokiteltiin mielenterveyden häiriöksi tai seksuaaliseksi poikkeavuudeksi. Homoseksuaaliset teot olivat Suomessa rangaistavia vuoteen 1971 asti."

Väite siitä että homoista suurin osa olisi pedofiileja ei myöskään pidä paikkaansa. Esitä se tutkimus joka näin väittää. Tämä pelkkä laitauskovien aivopieru, jolle ei löydy mitään tieteellistä näyttöä. Näin tietenkin siksi että sillä on hyvä leimata homoja.

• Anonyymi00043

Lääketiede on jo aikoja sitten poistanut homouden sairausluokituksesta.

"Homoseksuaalisuus poistettiin Suomessa sairauksien luokituksesta vuonna 1981. Tätä ennen se luokiteltiin mielenterveyden häiriöksi tai seksuaaliseksi poikkeavuudeksi. Homoseksuaaliset teot olivat Suomessa rangaistavia vuoteen 1971 asti."

Väite siitä että homoista suurin osa olisi pedofiileja ei myöskään pidä paikkaansa. Esitä se tutkimus joka näin väittää. Tämä pelkkä laitauskovien aivopieru, jolle ei löydy mitään tieteellistä näyttöä. Näin tietenkin siksi että sillä on hyvä leimata homoja.

Homouden poisto sairaudesta ei ole lääketieteellinen päätös vaan poliittinen.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Homouden poisto sairaudesta ei ole lääketieteellinen päätös vaan poliittinen.

Suomessa homous poistettiin virallisesti sairausluokituksesta vuonna 1981. Päätöksen teki Terveydenhuollon oikeusturvakeskus (myöhemmin osa Valviraa).

Homous poistettiin sairausluokituksesta Suomessa vuonna 1981, koska:

- tieteellinen näyttö ei tukenut sen pitämistä sairautena
        - kansainväliset psykiatriset linjaukset muuttuivat
        - yhteiskunnallinen paine ja aktivismi kasvoivat
        - lääketiede siirtyi pois moralistisista tulkinnoista

• Anonyymi00046 kirjoitti:

Suomessa homous poistettiin virallisesti sairausluokituksesta vuonna 1981. Päätöksen teki Terveydenhuollon oikeusturvakeskus (myöhemmin osa Valviraa).

Homous poistettiin sairausluokituksesta Suomessa vuonna 1981, koska:

- tieteellinen näyttö ei tukenut sen pitämistä sairautena
        - kansainväliset psykiatriset linjaukset muuttuivat
        - yhteiskunnallinen paine ja aktivismi kasvoivat
        - lääketiede siirtyi pois moralistisista tulkinnoista

Juuri näin. Eduskunta ei meillä päätä onko esim syöpä sairaus vai ei? Sen tekevät asiantuntevat lääkärit. Mutta tämä ei tunnu menevän laitauskoville perille sitten ollenkaan...

• Anonyymi00047

Juuri näin. Eduskunta ei meillä päätä onko esim syöpä sairaus vai ei? Sen tekevät asiantuntevat lääkärit. Mutta tämä ei tunnu menevän laitauskoville perille sitten ollenkaan...

Lääkärit eivät esittäneet mitään todistetta vaan eduskunta äänesti poliittisen paineen alla.
        Nyt eduskunnan pitäisi äänestää kolmannesta sukuolesta vaikka sellaista ei lääketiede ole löytänyt.

• Anonyymi00047 kirjoitti:

Lääkärit eivät esittäneet mitään todistetta vaan eduskunta äänesti poliittisen paineen alla.
        Nyt eduskunnan pitäisi äänestää kolmannesta sukuolesta vaikka sellaista ei lääketiede ole löytänyt.

Kerro nyt se äänestyspäivä ja sen lopputulos ku eduskunta muka päätti että homous ei ole sairaus? Tai lehtiuutinenkin käy. Ja kun ei löydy, niin voisit lopettaa valehtelun. Onnea etsintään kuitenkin.

https://www2.eduskunta.fi/FI/taysistunto/Sivut/Taysistuntojen-poytakirjat.aspx

• Mitäsnäitäoikeintulee kirjoitti:

Kerro nyt se äänestyspäivä ja sen lopputulos ku eduskunta muka päätti että homous ei ole sairaus? Tai lehtiuutinenkin käy. Ja kun ei löydy, niin voisit lopettaa valehtelun. Onnea etsintään kuitenkin.

https://www2.eduskunta.fi/FI/taysistunto/Sivut/Taysistuntojen-poytakirjat.aspx

Tässä vielä lisää....

https://www2.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/kirjasto/aineistot/eduskunta/arkistonaineistot-tietopaketti/Sivut/default.aspx

• Anonyymi00028

Noinkohan?

• Anonyymi00031

Onko muka maalla sellainen?

• Anonyymi00034

Mnot, mikä se on ? Jos kysymyksessä on monet, niin on aloittajalla melkoisia vaikeuksia.

• Anonyymi00044

Kunhan louskuttaa leukojaan.

• Anonyymi00049
      UUSI

Toivittavasti tulee uskoon

• Anonyymi00051
        UUSI

Olisi hienoa jos alkaisi uskoa parhaaseen jumalaan eli Allahiin!

• Anonyymi00050
      UUSI

Voi sitä.

• Anonyymi00052
      UUSI

Se on kaikille vapaa, myös ateisteille.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      149
      4473
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      184
      2984
    3. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      18
      2715
    4. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      87
      2697
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      126
      2347
    6. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      53
      1956
    7. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      32
      1898
    8. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1805
    9. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      9
      1500
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1059
    Aihe