Kuninkaalliset häät kontiolahteen

Anonyymi-ap

Prinsessa on hurmattu ja enää pappia ja kirkkoa vaille valmista 👌 Lopultakin kuninkaalliset häät kontiolahteen kenenpä muun kun maailmanmatkaajan toimesta.

18

178

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Nopo-autosta tiiä millon purkit rolokottaa peipot

• Anonyymi00002

Maistraatti 2 todita kans

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Maistraatti 2 todita kans

Mitä? Todista. Todistetaan joka ikinen lainkohta ja aiheeton syytös. Tämä on rikollista toimintaa, jota ei hyväksytä. Onko asia selvä? Jos ei ole, niin kuka jaksaa tutkia taustat?

• Anonyymi00011
        reissumies_vm75 kirjoitti:

Mitä? Todista. Todistetaan joka ikinen lainkohta ja aiheeton syytös. Tämä on rikollista toimintaa, jota ei hyväksytä. Onko asia selvä? Jos ei ole, niin kuka jaksaa tutkia taustat?

Luulin että reissumies tai mopo auto veks

• Anonyymi00003

Ufo on laskeutunut takapihalle.

• Oliko se vitsi? Ei. Yötöitä tekivät junaradalla. Vähän vaan ihmettelen, että miten siihen aikaan? Syy voi olla liikenteestä rauhallinen aikataulu. Normityötä.

• Anonyymi00008

Rone

• Henkilökohtainen loukkaus. Ajatellaas nyt vähän. Leonor on kunnioitettava nuori Espanjan Prinsessa ja omasta roolistani sanon: Kunnanvaltuutettu kansalasten luottamuksella sekä virkatehtävät. Ei me suvaita ihan mitä vaan. Siis hienohan se olisi, jos jotain kivaa valtiovierailuna ja ystävinä keksitään. Se voi olla joskus totta. Mitä me päätetään? Arvostus ja kunnia henkilöinä ja valtioiden sekä kunnan edustajina. Tämä Suomen puoluepolitiikka, niin maailmalla ihmetellään, että noin pieni kansa, ja mitä teidän puolueohjelmat sanovat? Hyvää kaikille niissä lukee. Onko? Keskinäistä vittuilua.

• Anonyymi00006

De facto:
        Ei kunnan luottamustehtävää, ei virkaa, eikä prinsessaakaan.
        Sic transit gloria mundi...

• Tuleeko Leonor käymään täällä, jos puhutaan epäkunnioittavasti? Ei tule! Javarmasti silloin ei, sen tiedän. Vihaisena ette halua häntä nähdä, espanjalainen todella temperaminttinen nainen, että siinä vetää asentoa yksi jos toinenkin. Lempeästi sanon omasta puolestani. Me haluamme kehittää tulevaisuutta kaikkialla maailmassa, ja jokaisen panos on tärkeä.

• Leonor on kova nainen, jos sitä ette tiedä. Olenko minä kova? Luonteeltani en ole, mutta se löytyy, ja lujaa. Leonoria ja minua älkää erehtykö loukkaamaan koskaan. Ystävä on rakas. Loukkasiko minun jyväskyläläistä tyttöystävää kukaan koskaan? Ei, rynnäkkökivääri on peloite, silloin ollaan sotilaan kanssa tekemisissä ja käyttövalmius mestariluokka. Se on kultainen ampumamerkki, johon ei pysty kuin mestarit.

• Onko Leonor muka sanonut julkisesti, että vihille mennään. Huumorilla kahdenkesken hän on ajatuksella leikitellyt. Tiedän, mitä hän tarkoittaa. Yksinäisyydestä keskustelimme. Eihän me olla yksin niin kun kuljemme vaan. Niin, ikäviä tilanteita oli yksin ja ennen menehtymistänsä vanhempani. Itse olin myös sairaalassa ja vakuutus ei vieläkään ole maksanut laskuja. Minulle ne sitten lähettelevät. Ei siis vakuutus ja omavastuusta laskelma. Neljä päivää sairaalassa on 8 300 euroa EU. Kokonaissumma. Omavastuu ei juuri mitään.

• Anonyymi00007

Voi hyvinkin olla että joku prinsessa joka asuu Nigeriassa on tällä asialla sun kanssa leikitellyt, puhuit vähän väliä niiden feikkiprinsessojen kanssa ja niin on näköjään taas päässyt käymään. Toki hyvä että sinullakin on jotain puuhaa pitkiin päiviin, totuus on kuitenkin se että sinun kanssa ei yksikään oikea kuninkaallinen ole koskaan jutellut. Eikä tainnut se ulkomainen tyttöystäväkään koskaan tulla paikalle vaikka kova uho oli, etkös sinä sille lippurahat maksanut että pääsee tänne ? 😂

• Siitä repikää, jos ette itse ole kokeneet. Olin lähellä kuolla matkalla sairaana, ja lennoilla ei periatteessa saa olla vastuussa sairaana ollenkaan edes matkustajana. Sairaskuljetuksia poikkeustilanteissa ainoastaan, ja niitä pelastusoperaatioita ole nähnyt vain Mediheli ja Rajavartiolaitos. Montakin työnkuvaan liittyen. Yksi poika jäi auton alle. Vaikea tapaus minullekin oli EA mennä tekemään. Mies, itkin, että älä kuole. Poika pelastui.

• Anonyymi00004

Mää karhu metälle

• Anonyymi00005

Voi hyvää päivää taas :D

• Anonyymi00009

Ota se musta kissa valamiiks ja punainen passi !!!?

• Anonyymi00010

Armeijan punaset paperit .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelan mukaan veronpalautukset ovat tuloa tuet lähti

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012225387.html Verohallinnon maksama veronpalautus tulee niille, jotka ovat mak
      Maailman menoa
      200
      3240
    2. Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan

Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes halli­tus­puolueiden omat kannattajat Kes
      Hallitus
      171
      1722
    3. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      143
      1463
    4. Mies, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, naisesta?
      Ikävä
      113
      1060
    5. Sinkkujen tilanne kiinassa katastrofaalinen

800 naista osallistui sinkkujen iltaan, paikalle saapui 0 miestä. Ei mahdollisuuksia, kun nainen on 38 -vuotias, ja
      Sinkut
      131
      956
    6. 67
      899
    7. Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?

https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt
      Maailman menoa
      376
      810
    8. Minne katosi Sofian Jeff-rakas ystävä?

Seiskalehden mukaan Jeffreytä ei ole näkynyt, kuin kesäkuussa maininta Sofian ommissassa insramissa. Onko jo tullut ero
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      678
    9. Kuka hukkui

Kuka hukkui eilen kätkytniementiellä?
      Pyhäjärvi
      9
      673
    10. Aloitan kiertotalouden

Aloitin tänään kiertotalouden, ei mulla nyt oikeastaan muuta MOI
      Lieksa
      45