Suora lähetys, Alisa palkitaan juhlavasti

Anonyymi-ap

16

86

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Uudet mitalit vaativat aina uusia urotekoja, eikä vastus ole tulevissa arvokisoissa ainakaan helpottumassa. Seuraavan kahden vuoden aikana Vainio nähtäneen sekä Pekingin MM-kisoissa että Los Angelesin kesäolympialaisissa.

Kovin vaatimattomana ja nöyränä tunnettu juoksija ei itse halua vielä tulevista arvokisoista suuremmin puhua, mutta hänen onnekseen Sallinen tekee sen hänen puolestaan.

– Toivottavasti tapaamme mahdollisimman pian uudelleen näissä merkeissä, kaupunginjohtaja naurahtaa.

Hänkin haluaa alleviivata historiallista suoritusta. Vainio on todella ansainnut paikkansa suomalaisessa urheiluhistoriassa.

– Alisa Vainion suoritus Birminghamissa oli kaikkien aikojen suomalainen urheilusuoritus ja me olemme hänestä hurjan ylpeitä.

– Tämän kaltaista käsittämätöntä mainosta kaupungille ei pysty ostamaan mistään eikä millään rahalla, hän päätti.

• Anonyymi00002

Johan siellä on kommenttipalstoilla vässykät itkemässä että "minäkin haluan 20.000 euron stipendin josta ei mene veroa"

Jokaisella on mahdollisuus se tehdä.

Juokset ensin 15 vuotta ilmaiseksi kadun laitaa pitkin, tulet Euroopan parhaaksi juoksijaksi ja juokset sensaatiomaisen ylivoimaisen voiton maratonilla niin kyllä kaupunkisi sinutkin palkitsee!

Helppoa kuin heinänteko!

Kun jakaa tuon 20.000 euroa niillä päivillä mitä Alisa on edustanut lappeenrantalaista urheiluseuraa, niin se tekee 3,7 euroa päivää kohden jos Alisa treenaa 30 tuntia viikossa niin se tekee tuntia kohden 85 senttiä tuntipalkaksi.

On mennyt Suomi varsin heikkoon kuntoon jos joku kadehtii alle euron tuntiliksaa verovapaana naiselle, joka nosti Suomen koko maailman tietoisuuteen ja sai sadattuhannet suomalaiset liikkeelle esimerkin voimalla.

Siellä käy tossukauppa urheiluliikkeissä nyt buumina ja jää herkut ja viinakset vähemmälle, kansanterveys kiittää ja valtio säästää miljoonia, jopa miljardeja pitkässä juoksussa, kirjaimellisesti! 8)

2010

PS: Alisan vaatimattomuutta kuvaa se kun ulkoilureitti nimettiin Alisan reitiksi, niin hän sanoi että "Kyllä siellä juoksee muitakin että olisihan se voitu nimetä jonkun muunkin mukaan"

• Alisan vaatimattomuus ja Märkäkorvan vaatimattomuus on äärivastakohtia.

Mutta tuo 20 tonnii on kuitenkin todellisuudessa vain murto-osa siihen verrattuna mitä hänen aiemmat kustannukset on ollut.

Toivottavasti onnistuu nyt jatkossa hoitamaan asiansa kuin muut urheilumiljonäärit, niin hieno asia.

• Anonyymi00008
        SENSSU kirjoitti:

Alisan vaatimattomuus ja Märkäkorvan vaatimattomuus on äärivastakohtia.

Mutta tuo 20 tonnii on kuitenkin todellisuudessa vain murto-osa siihen verrattuna mitä hänen aiemmat kustannukset on ollut.

Toivottavasti onnistuu nyt jatkossa hoitamaan asiansa kuin muut urheilumiljonäärit, niin hieno asia.

Sieltä paljastui se Pasasen kateus stipendiä kohtaan. Pasanenhan ajattelee näiden olevan itseltään pois. Rakkaasi on ylistänyt Alisaa ja kertonut mitä hyvää Alisa saa aikaan ja kuinka Alisa on oikea urheilija jollaisena rakkaasi ei ole itseään koskaan pitänyt vaan kertoo ettei hänestä olisi tullut koskaan juoksijaa, niin miten sinä saat hänestä aikaiseksi narsistin?

20 tonnia on aika kaukana miljonääristä. Alisa Vainio ei ole koskaan elänyt valtion eikä kunnan tukirahoilla, joten törkeää lähteä sellaista väittämään. Urheilijoiden apurahat on budjetoitu vuositasoilla ja ne on todella pieniä ja ne perustuu menestykseen joka tulee takaisin valtiolle siten kuin täällä on kerrottu.
        Kuka idiootti lähtee ehdottamaan että suomalaisten ylipaino kumoaa liikunnan hyödyt?

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Sieltä paljastui se Pasasen kateus stipendiä kohtaan. Pasanenhan ajattelee näiden olevan itseltään pois. Rakkaasi on ylistänyt Alisaa ja kertonut mitä hyvää Alisa saa aikaan ja kuinka Alisa on oikea urheilija jollaisena rakkaasi ei ole itseään koskaan pitänyt vaan kertoo ettei hänestä olisi tullut koskaan juoksijaa, niin miten sinä saat hänestä aikaiseksi narsistin?

20 tonnia on aika kaukana miljonääristä. Alisa Vainio ei ole koskaan elänyt valtion eikä kunnan tukirahoilla, joten törkeää lähteä sellaista väittämään. Urheilijoiden apurahat on budjetoitu vuositasoilla ja ne on todella pieniä ja ne perustuu menestykseen joka tulee takaisin valtiolle siten kuin täällä on kerrottu.
        Kuka idiootti lähtee ehdottamaan että suomalaisten ylipaino kumoaa liikunnan hyödyt?

En ole pasasesi ja käänsit mielipiteeni vääristellen.

Tarkoitin että Alisa kumppaneineen on käyttänyt mainittuun omaa varallisuuttaan runsaasti ja sen johdosta tuo 20 on vain pieni apu, olisi voinut olla jopa 50 joka häneltä jäi saamatta.

• Anonyymi00003

Olet 2010 vakavasti häiriintynyt, Suomen kansasta yli 50% ylipainoisia ja noin 20 painoindeksi punaisella, joten kiinnitä asiassa olennaiseen.. neiti

• Anonyymi00004

Katse peiliin. Minä en liity tähän uutiseen vaan se on uutinen.

Alisa laukaisi liikuntabuumin. Tiedän toki ettei se sinuun vaikuta, sillä sinua ei saisi villikoiratkaan juoksemaan, punkero.

Sitä enemmän syytä alkaa liikkumaan sinunkin, sillä olet sairaalloisen lihava ja sinulla ei ole lihaksia lainkaan. Joko on rollaattori hommattu vai meneekö kepin avulla?

Lihavuus ja sen aiheuttamat sairaudet maksavat Suomelle vuosittain yli 2,5 miljardia euroa, jopa arviolta seitsemän miljardia euroa, kun mukaan lasketaan myös välilliset kustannukset. Summa koostuu pääasiassa terveydenhuollon kuluista sekä työelämän menetyksistä.

Sinun kustannukset ovat mukan noissa kuluissa joka sentti, kaikki lääkkeet kuin myös suurin osa eläkkeestäsi. Eikö hävetä yhtään olla toisten elättinä ja rasitteena?

Jos 5% lihavista muuttaa tottumuksiaan ja alkaa liikkumaan, se tarkoittaa suoraan laskettuna 125-350 miljoonan euron säästöjä terveydenhuoltomenoissa.

Synergia siihen päälle työtehona ja ostovoimana niin puhutaan helposti miljardista.

2010

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Katse peiliin. Minä en liity tähän uutiseen vaan se on uutinen.

Alisa laukaisi liikuntabuumin. Tiedän toki ettei se sinuun vaikuta, sillä sinua ei saisi villikoiratkaan juoksemaan, punkero.

Sitä enemmän syytä alkaa liikkumaan sinunkin, sillä olet sairaalloisen lihava ja sinulla ei ole lihaksia lainkaan. Joko on rollaattori hommattu vai meneekö kepin avulla?

Lihavuus ja sen aiheuttamat sairaudet maksavat Suomelle vuosittain yli 2,5 miljardia euroa, jopa arviolta seitsemän miljardia euroa, kun mukaan lasketaan myös välilliset kustannukset. Summa koostuu pääasiassa terveydenhuollon kuluista sekä työelämän menetyksistä.

Sinun kustannukset ovat mukan noissa kuluissa joka sentti, kaikki lääkkeet kuin myös suurin osa eläkkeestäsi. Eikö hävetä yhtään olla toisten elättinä ja rasitteena?

Jos 5% lihavista muuttaa tottumuksiaan ja alkaa liikkumaan, se tarkoittaa suoraan laskettuna 125-350 miljoonan euron säästöjä terveydenhuoltomenoissa.

Synergia siihen päälle työtehona ja ostovoimana niin puhutaan helposti miljardista.

2010

kuten sanoin suomen väestöstä yli 50% on ylipainoisia, suunta on ylöspäin sitä ei yksi eikä kaksi edes olympia voittoa miksikään muuta, ei sinulla ole ensimmäistäkään kirjoitusta missä aiheena ei olisi minä, minä, minä, ei, ei hävetä, pätkääkään hävettääkö sinua että et edes näytä tajuavan olevasi niin täynnä itseäsi että repeät vielä liitoksistasi. Ei, enkä ole sairaaloisen lihava muutakuin sinun harhoissasi, hommaa itsellesi apua, osamaksu miljonääri.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

kuten sanoin suomen väestöstä yli 50% on ylipainoisia, suunta on ylöspäin sitä ei yksi eikä kaksi edes olympia voittoa miksikään muuta, ei sinulla ole ensimmäistäkään kirjoitusta missä aiheena ei olisi minä, minä, minä, ei, ei hävetä, pätkääkään hävettääkö sinua että et edes näytä tajuavan olevasi niin täynnä itseäsi että repeät vielä liitoksistasi. Ei, enkä ole sairaaloisen lihava muutakuin sinun harhoissasi, hommaa itsellesi apua, osamaksu miljonääri.

ja noin niinkuin tiedoksi paino on pudonnut vuodessa 138 128, mutta etkö todellakaan häpeä tuota toistuvaa minä minä minä, itsekeskeisyyttäsi, se on iso osa sinun mielenterveysongelmiasi, joita on vaikea korjata, varsinkin kun itse et ongelmaasi edes huomaa lainkaan, seuraava tavoite on 118, vuosi mutta lääkärin mukaan paino laskee nestetasapainon vakiintuneisuuden takia liian nopeasti, voi tehdä muita ongelmia, viisi kiloa vuodessa on hyvä 10 kiloa ihan liikaa..

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

ja noin niinkuin tiedoksi paino on pudonnut vuodessa 138 128, mutta etkö todellakaan häpeä tuota toistuvaa minä minä minä, itsekeskeisyyttäsi, se on iso osa sinun mielenterveysongelmiasi, joita on vaikea korjata, varsinkin kun itse et ongelmaasi edes huomaa lainkaan, seuraava tavoite on 118, vuosi mutta lääkärin mukaan paino laskee nestetasapainon vakiintuneisuuden takia liian nopeasti, voi tehdä muita ongelmia, viisi kiloa vuodessa on hyvä 10 kiloa ihan liikaa..

Miten Suomen lihavuus liittyy siihen että Suomi säästää kun Suomi liikkuu? Saatko jotakin kiksejä siitä että on muitakin lihavia? Sinun piti olla 108 kiloa jo 1,5 vuotta sitten keväällä. Miten tuo numero 8 on aina jokaisessa jutussasi? Pakkomielle?
        Pitääkö kaikkien lopettaa kokonaan liikkuminen jos Suomessa on paljon lihavia?
        Mutsillasi on nestetasapaino, sinulla on dokaamisesta ylipaino.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Kuka idiootti lähtee ehdottamaan että suomalaisten ylipaino kumoaa liikunnan hyödyt? Miten Alisa Vainion menestys muuttuu rakkaasi narsismiksi?

• Anonyymi00010
      • Anonyymi00012

Ystävät kuulkaa Pasasen sanomaa!

Turha on vannoa ulkoilun nimee, kun diapetes sut jo tyhjäksi imee.
        Juoksun lunnaat on raskaat, lenkkarit hiertää ja housussa paskaa.
        Myöhäistä on alkaa enää juoksemaan, kun ylipaino jättää sut yksin kuolemaan.
        Pistää ihan vihaksi ja, kun ihminen ei enää tarvi lihaksia.

Pasazeenare, pers onan raineri

• Anonyymi00013

Suomi on kokonaisuutena Ruotsia edellä reilusti, vain miehet jäljessä. Suomen yleisurheilulla on toivoa katovuosien jälkeen!

Miehet, Suomi 112–135 Ruotsi

Naiset, Suomi 143–126 Ruotsi

Pojat, Suomi 117–105 Ruotsi

Tytöt, Suomi 132–91 Ruotsi

• Anonyymi00014

Kunhan vaan muistavat noudattaa Senssun ohjeita valmistautuessaan.
        Hyvä kikka on heittää 1500 kertaa keihästä kisa-aamuna niin sitten on varmasti harjoitellut tai sitten tulee juosten stadionille 190 kilometrin päästä juosten moottoritien laitaa.

• Anonyymi00015

Nyt kuitattiin Juha Miedon sadasosasekunnin tappio Riku Illukan sadasosasekunnin voitolla joka ratkaisi Suomen miesten voiton maaottelussa Suomi-Ruotsi! Hyvä me!
      https://yle.fi/a/74-20243649

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      140
      2031
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      184
      914
    3. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      907
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      37
      838
    5. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      60
      830
    6. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      47
      762
    7. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      50
      715
    8. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      73
      701
    9. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      281
      700
    10. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      34
      642
    Aihe