Jos tavattais usein, niin voisin antaa sulle vinkkejä, miten pienistä vaivoista pääsee eroon. Osaan myös hieroa. Ja antaa hyviä bisnesideoita.
Naiselle
Osaisin hoitaa sinut kuntoon
22
331
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Ei siihen miestä tarvita. Netti on täynnä ilmaisia jumppa- ja muita ohjeita.
- Anonyymi00004UUSI
Ei kaikki vaivat lähde jumppaamalla.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kaikki vaivat lähde jumppaamalla.
Riippuu mikä on vaiva. Itselläni vaivat on poissa.
- Anonyymi00002UUSI
Ei mun mies mua hoitanu. Ei hieronu. Mun piti vaan. Kerro vaan jos tiedät mikä mussa on vikana. Mä tiedän. Sä oletat.
- Anonyymi00003UUSI
Narsistit jättää ihmisen joka on vaillinainen
- Anonyymi00005UUSI
Mistä ihmeen vaivoista?
- Anonyymi00006UUSI
Ei niitä tänne huudella.
- Anonyymi00007UUSI
Samat sanat.
Miehelle - Anonyymi00008UUSI
Ei mulla tollasista asioista oo akuuttia ongelmaa. Ihan muuta tässä nyt on.
Kuten se että tarviin asunnon.- Anonyymi00009UUSI
Älä nyt eroa kuitenkaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä nyt eroa kuitenkaan.
Ei siitä tainnut olla kyse.
- Anonyymi00010UUSI
Aijaa, en tiennytkään, että tarvitsen toimenpiteitä?
- Anonyymi00012UUSI
Jokainen tarvii joskus hoitoa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jokainen tarvii joskus hoitoa.
Mutta en halua parisuhdetta, jossa lähdetään ensisijaisesti hoitamaan tai muuttamaan toista.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Mutta en halua parisuhdetta, jossa lähdetään ensisijaisesti hoitamaan tai muuttamaan toista.
Ei muuttamaan vaan parantamaan.
- Anonyymi00013UUSI
Kuulostaa hyvältä ja tarpeelliselta!!
- Anonyymi00014UUSI
Joo tarvetta olis!
- Anonyymi00017UUSI
Ofaatko paikata hampfaita? Färkhy on khauhea!
- Anonyymi00019UUSI
Ihanaa rakas. Pikku vaivoja löytyy. Oon aina toivonut omaa hierojaa.❤️
- Anonyymi00021UUSI
Olisi kiva saada hieroa sun jännitykset pois hartioista. Ja jalat hoitelisin myös.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olisi kiva saada hieroa sun jännitykset pois hartioista. Ja jalat hoitelisin myös.
Oi koko vartalo hieronta. Kuulostaa hyvälle ❤️😍
- Anonyymi00020UUSI
No et ole tähänkään mennessä ollut halukas tapaamaan mua, niin en ole mitenkään optimistinen tulevaisuudessakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051294Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91787Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja123573Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30541Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183500Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23497- 59483