Yhtään?
Vastaukset 35
- Anonyymi00001UUSI
Loppuu ku nään sut! 🤣
- Anonyymi00002UUSI
Niimpä
- Anonyymi00003UUSI
Ei, koska vedän käteen aamun illoin. On pakko, koska tunteet saavat ihan hulluksi!
- Anonyymi00004UUSI
sama laulu jokaiselle meistä 😂
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
sama laulu jokaiselle meistä 😂
Jep.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jep.
Ihan samoja lauseita puhuu toi livessäkin. Saman toistoo. onko hieman jääny levy junnaamaan miehellä
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ihan samoja lauseita puhuu toi livessäkin. Saman toistoo. onko hieman jääny levy junnaamaan miehellä
Harhat much
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Harhat much
Kyllä me kaikki tässä teitä seurataan. wassa nauretaan kuinka vanhaa legendaa heittelet
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä me kaikki tässä teitä seurataan. wassa nauretaan kuinka vanhaa legendaa heittelet
E tosin on over and out. Sillä on jo muuta mielessä kuten työt!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jep.
Tunteen oltava yhteinen, muuten en lämpene?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Jep.
👍
- Anonyymi00006UUSI
Joku testaa kynsiään, laitoit sitä muhun.
- Anonyymi00010UUSI
aina tyyliin tai siis bi sek suaalina se on semmoista se elämä mut senkaa oppii olemaa ku vähä vanhenee xD
- Anonyymi00011UUSI
Voi kuule.
- Anonyymi00014UUSI
Hänen lähellä viimeks jep
- Anonyymi00015UUSI
Goonailen vaa
- Anonyymi00016UUSI
HILJAA
- Anonyymi00018UUSI
Oo ite. Uhriutuja.
- Anonyymi00017UUSI
Älä jaksa.
- Anonyymi00019UUSI
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00020UUSI
Jatkuva kutina jalkojen välissä! T. Milla 33v.
- Anonyymi00021UUSI
Mene pesulle
- Anonyymi00026UUSI
Kassit hikoilee vain?
- Anonyymi00022UUSI
Ei sua panettais....
hähähähähä.....
panoillas jossain tuolla ulkona...
kjiäh
T.kippis
https://m.youtube.com/watch?v=EeuOykSins8- Anonyymi00031UUSI
Minua ei todellakaan paneta...
- Anonyymi00024UUSI
onhan se jo n kakskytä vuotta hurjastikin välillä päässäni on semmoinen jännä yhteys tuonpuoleiseen meillä on nykyään aika kaunis suhde tiettyjä toksisia piirteitä jättänyt vähemmälle
- Anonyymi00025UUSI
En koe sellaisia tuntemuksia.
- Anonyymi00027UUSI
Monelle muijalle oon antanu rahasta. Joillekin jopa joskus pelkästään sillä, että neito tarjoaa muutamat drinkit baaritiskillä.
- Anonyymi00028UUSI
Sain jo!
- Anonyymi00029UUSI
Tuliko iltavedot
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tuliko iltavedot
Pikemminkin työnnöt
- Anonyymi00032UUSI
Ei kauheasti. Olin aiemmin hyvin seksuaalinen, en enää. Kaksi viimeisintä vei halut. Raiskaaja tyrmäystippojen kanssa (muka kaveri). Ja sitten toinen joka pyöritti minua vuosia. Hänestä välitin paljon, mutta en saanut häneltä muuta kuin surua. Kiitos miehet, teidät on jo niin nähty. Ei tee mieli teidän kanssa tehdä mitään.
- Anonyymi00033UUSI
Ei yhtään enää, sain lesboseksiä
-Sulevi 57v poika - Anonyymi00035UUSI
Mitähän tähän sanoisin... Vain yhtä Naista tekee niin jumalattomasti mieli... Toivoisin, että se olisi pian totta ja uusi perhe myös
- Anonyymi00036UUSI
Jos pimppisi on noin kuuma, niin pumppaan satsin kyllä pimppiisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051314Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124584Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö183510Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31497