Että poistuis kaikki esteet, ja pääsisimme yhteen. Mitä mieltä olet?
Uskotko, että se voisi tapahtua?
Mitä jos rukoilen, että mentäis naimisiin
18
287
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Joskus uskon, yleensä en :(
Ja olen itse rukoillut vaikka kuinka monesti - Anonyymi00002UUSI
Mä rukoilen kans, haluun sut mun vaimoksi 😭🥰
- Anonyymi00003UUSI
Kenelle? 🥰
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kenelle? 🥰
Ihana nuorempi nainen
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ihana nuorempi nainen
Olisipa minulle ❤️ olen rukoillut myös, että saisin erään miehen omakseni
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olisipa minulle ❤️ olen rukoillut myös, että saisin erään miehen omakseni
Mennään naimisiin ❤️❤️
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mennään naimisiin ❤️❤️
Joo!! ❤️ (jos olet hän)
- Anonyymi00006UUSI
Jos vaikka aloitat kertomalla mitähän esteitä tohon on edes, sekä onko tää aloitus naiselle vai miehelle.
- Anonyymi00009UUSI
yksi este on varmaan se että ainakin toinen, jos ei molemmat, on jo tahoillaan varattuja
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
yksi este on varmaan se että ainakin toinen, jos ei molemmat, on jo tahoillaan varattuja
Siinä tapauksessa ei liity muhun. Kiitos!
- Anonyymi00011UUSI
Yhä edelleenkö sinä luulet että olisin joku täydellinen vaimo? No en ole... kaukana siitä. Enkä mikään kodin hengetär edes.
- Anonyymi00012UUSI
Olet sinä. Älä väitä vastaan.
- Anonyymi00013UUSI
Itse rukoilen että jos Jumala katsoo hyväksi ja oikeaksi, hän johtaisi minut yhden ja minulle oikean naisen luokse. Poistaisi kaikki ennakkoluulot, ylpeyden ja pelon ja epävarmuuden, ja antaisi meidät toisillemme lohdutukseksi ja iloksi, mutta että hän myös pitäisi meidät oikealla uskon tiellä. Että kumpikin osaisi elää kuten pyhien kuuluu, emmekä olisi maailmaan mielistyneitä, vaan joka päivä etsisimme Herraa Jeesusta ja hänen tahtoaan kaikessa. Että minä osaisin olla Herraa pelkäävä mies ja hän miestään kunnioittava vaimo.
Jeesuksen nimessä rukoilen, kun ei minulla ole omassa nimessä edes oikeutta mitään pyytää. Jumala ei ole mitään velkaa syntisille (yhdellekään meistä ihmisistä), vaan ainoastaan hänen Poikansa, ansaitsee tulla kuulluksi. Me ihmiset, omana itsenämme, olemme itsekkäitä ja kieroja. Hyviäkin asioita haluamme vain itsekkäistä syistä.- Anonyymi00014UUSI
...
Uskon rukouksen mahdollistavan asioita jotka eivät muuten olisi mahdollisia. Olen nähnyt kuinka rukousten myötävaikutuksesta, ihmisiä tulee uskoon. Siis sellaiset ihmiset jotka ovat vastustaneet uskoa Jeesukseen, muuttuvat uskovaisiksi. En nyt puhu edes mistään vähän myötämielisistä, vaan täysin epäuskossa olleista.
- Anonyymi00015UUSI
Uskon, jos se on Jumalan tahto mutta muista että omassa elämässäsi voi myös olla esteitä sille, joita et ole tullut ajatelleeksikaan.
- Anonyymi00017UUSI
Sinä rukoilet?
- Anonyymi00018UUSI
Rukous kannattaa joka tapauksessa. Silloin Jumala pääsee vaikuttamaan ihmisen elämässä ja vaikka ei saisikaan juuri sitä mitä pyysi, niin Jumala ilahtuu siitä että häntä rukoillaan ja antaa sitten jotain muuta hyvää tilalle. Tai sitten käskee odottamaan ja vastaa myöhemmin myöntävästi. Koskaan ei ole menneet rukoukseni hukkaan.
- Anonyymi00019UUSI
Kaikki on mahdollista. Itse rukoilen aina että Jumalan hyvä tahto tapahtuu, koska hän tietää aina asiat paremmin kuin minä itse. Ja silloin kaikki menee parhain päin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1041280Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️90773Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja118541Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30531Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32516Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö182498Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi23487- 59473