Vitunvelin ehkä...miten rekka auto voi jatkaa pysähtymättä vaikka tappaa mopoilijan,tänään tapahtunut pmäelle vievällä 23 tiellä,mopoilija luultavasti tyttö...voi toki olla muukin firma,mutta nuo sijainnit täsmäisivät...abc kohdalla murha tapahtunut...Ei ole minun keksimää,vaan is uutinen.
Vastaukset 11
- Anonyymi00011UUSI
Uutinen on väärin. Ei rekka ole törmännyt mihinkään koska sen kyllä kuski huomaisi. Siis mopon on ollut pakko törmätä rekkaan niin ettei kuski ole sitä edes huomannut.
- Anonyymi00012UUSI
seli seli.
- Anonyymi00095UUSI
Luultavasti on juuri näin ollut. Nykyajan mopokuskit eivät piittaa mistään ja nyt taas koitunut kohtaloksi, kun on ajettu varomattomasti. Sääli.
- Anonyymi00097UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Luultavasti on juuri näin ollut. Nykyajan mopokuskit eivät piittaa mistään ja nyt taas koitunut kohtaloksi, kun on ajettu varomattomasti. Sääli.
Älkääs ny alkaako taas syyttään kuskia, kun on todettu nämä mopohahmot, ku keulivat ryhmässä autojonon edessä yms. yms
On alaikäistä hahmoa, viritettyjä ajoneuvoja, kilvettömiä,yms yms
Vanhemmat/huoltajat?? missä mennään.
Älkää syytelkö muita! - Anonyymi00098UUSI
Onkohan pikku Monkey ollut?
- Anonyymi00096UUSI
Ei ole murha, eikä ABCn kohdalla. Ehkä mopo ajanut kolmion takaa reksn kylkeen. Ei paljon isossa autossa tunnu.
Jospa mopoilijat hieman hiljentyisivät ja miettisivät omaa ajamistaan ja häiriköintiään.- Anonyymi00099UUSI
Lukekaa poliisi uutiset Varkaus, älkää seikkailla miten ja missä.
- Anonyymi00100UUSI
En puolustele rekkakuskin liikennepakoa, mutta rekkaa ajaneena koppiin ei kuulu mitään ääntä jos perävaunuun kopsahtaa. Edes vetoauton kiintokorin kopsahtaminen ei kuulu ohjaamoon, ellei kopsaus ole isompi törmääminen, esim autolla.
- Anonyymi00101UUSI
Juuri näin. Kiitos järjen äänestä.
- Anonyymi00102UUSI
Nostan hattua puurekkakuskeille, kun he ajavat huonoissolosuhteissa.
Vaarallinentyö jokatapauksessa.
Rekka eikä mukaan iso ajoneuvo ei pikkukolauksia huomaa eikä kuulu ajohyttiin.
Antakaa isojen ajoneuvojen ajaa liikenteessä. älkääkä "kiusatko" lähelle ajamisella.
Muistakaa, tieliikenne laki koskee myös kaksipyöräisiä.
Ketjusta on poistettu 91 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061414Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91817- 54706
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35701Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124634Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat32568Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö198538Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32536Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔32534- 61530