Jos nainen on kaunis niin kestättekö kiukuttelua enemmän kuin rumemmalta naiselta?
Annatteko kauniin naisen vaikka ravintolassa piruilla esim. seksin toivossa?
Jos rinnakain olisi tavallinen nainen ja kaunis nainen josta se kauniimpi olis huomattavasti piikikkäämpi niin kumman valitsisitte?
aivan..
Kertokaa miehet
12
1245
Vastaukset
- jts83
"Jos nainen on kaunis niin kestättekö kiukuttelua enemmän kuin rumemmalta naiselta?"
En
"Annatteko kauniin naisen vaikka ravintolassa piruilla esim. seksin toivossa?"
En tosiaankaan anna! Ei se kauneus tee naisesta yhtään erikoisempaa.
"Jos rinnakain olisi tavallinen nainen ja kaunis nainen josta se kauniimpi olis huomattavasti piikikkäämpi niin kumman valitsisitte?"
En kumpakaan, odottaisin että löydän kauniin naisen joka ei ole v.mäinen. - vilperi
älä oikeasti jaksa näitä "kumpi on parempi hyvä vai paha" kyssäreitä. hyvä esimerkki sulle. jos nainen mielestäni perseestä, ni on aivan sama kuinka kaunis tai hyvännäköinen se on...koska ei kusipäitä kattele kukaan.
- akak
En kuuntele vittuilua keneltäkään, enkä rumalta naiselta varsinkaan. Joulun allakin heitin yhden muijan hankeen kun se sano mua valehtelijaks. No päästin mä sen sit sisälle kun se rupes vollaan ja pyysi anteeks. Vitun sekopää kuitenkin, tuskin nähdään.
- dingdong
Taidat olla hieman kehittymätön viestisi perusteella. Toivottavasti se nainenkaan ei ota sinuun yhteyttä : V...n seköpää olet kuitenkin.
- hossi
Miksi katsella kaunista piikittelevää naista ? Seksin toivossako no niin epätoivoinen en ole et sorrun ihan mihinkä vaan tapauksiin. Sen verran voisin katsella tilannetta et piikittelisin kyllä takaisin yhtälailla ja kun huomaan et toinen tarkoittaa asioita ihan tosissaan ni samantien ja puis !
En kyllä muutenkaan tekisi/pääsisi tekemisiin tuon "kauniimman" kanssa vaan muutenkin taitaisin tehdä enenmpi tuttavuutta tämän toisen ihmisen kanssa ! - Faktaa vain
"Jos rinnakain olisi tavallinen nainen ja kaunis nainen josta se kauniimpi olis huomattavasti piikikkäämpi niin kumman valitsisitte?
aivan.."
En anna yhdenkään naisen piruilla. Eli antamasi vaihtoehdot: tavallinen nainen ei ole tarpeeksi kaunis, eli hän ei kiinnosta ja kaunis, mutta mussuttuva nainen taas on epäkohtelias minua kohtaan, joten hänkään ei kiinnosta. - K****
enemmän kestää.., rajansa silläkin
- Jepujee
"Jos nainen on kaunis niin kestättekö kiukuttelua enemmän kuin rumemmalta naiselta?"
- En missään tapauksessa.
"Annatteko kauniin naisen vaikka ravintolassa piruilla esim. seksin toivossa?"
- Miksi ihmeessä vittuilua pitäisi kuunnella? Olkoonpa se vittuilija kuinka kaunis tahansa.
"Jos rinnakain olisi tavallinen nainen ja kaunis nainen josta se kauniimpi olis huomattavasti piikikkäämpi niin kumman valitsisitte?
aivan.."
- Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin tavallinen nainen sitten. Mutta todellisuudessa en valitsisi kumpaakaan. - Yks köriläs
Koska mulla on nollatoleranssi vittuilulle, en edes pyöri "kauniiden" naisten kanssa. Jos vittuilee mulle kerrankin, pistän välit poikki oli kuka hyvänsä. Prologi: pakko myöntää, ei oo kyllä ystäviäkään tällä asenteella : )
- gizmo
Jos on rahaa tarpeeksi, ei siviilien kanssa jaksa temppuilla. Kannattaa siis säästää vaikka ravintolamenoissa.
Ihan sama minkä näköinen nainen on, niin en kuuntele mitään lapsellista kiukuttelua/piikkittelyä. Ei ole koskaan ollut mitään tarvettakaan...
Luonne ja asenne ratkaisee. Toki ensin tarkistetaan kauniimpien luonne/asenne ja sitten siirrytään asteikolla alaspäin kunnes löytyy se "helmi".- kiitos
En ota turhaa kiukuttelua keneltäkään, joten kauneus ei auta..
Ja piruilu ei tod. ole hyvä tapa saada seksiä.
Tavallisen ottaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293235- 1201289
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101215- 581001
- 71988
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu178939olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26927Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38901Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66880Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹76807