Haittaako

ikävä...

ja selvittämättömät tunneasiat muuta elämäänne? Mulla haittaa. Sama kuin olis koko ajan vähän jostain kipeä tai vajaa.

11

1748

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se ainakin

keskittymistä. Itellä on ainakin keskittymisvaikeuksia ja on vähän sellanen hälläväliä olokin. On vähän väsynyt koko ajan kun
      päässä pyörii yötäpäivää sama "taustanauha".
      Kyllä kai se siitä ajan myötä helpottaa...

• ja alkaa

ottamaan jo päähän. Tulee tiuskittua lähipiirillenikin vähän liikaa-sori nyt vaan tutuille. Mutta minkäs teet kun hermot on riekaleena ja ei saa sitä mitä haluaa. Väsymys on jatkuvaa ja päikkäreitä ja haavekuvia harrastan jatkuvasti. Ja oma elämä tuntuu vain niin mitättömältä.

Itku tulee kohta kun en oo pitkiin aikoihin ikäväni kohdetta nähnyt ja toivo alkaa hiipumaan. Toisinaan taas optimistinen minäni ilmestyy jostakin ja alkaa taas se "Entä jos sittenkin tällä tarinalla on onnellinen loppu." Mutta kyllä tämä naista syö..

• täyttymys-

olisiko se sitä että täyttäisin sen vajaan kohdan koskettamalla just sitä kipeää kohtaa? Lempeästi, hellästi... Ah miten haluan koskettaa häntä!

• ap.

Miten on oman ikäväsi laita?

• todellakin...

haittaa. Välillä olo on täysin sietämätön, kuin olisi vankina omassa tuskassaan, eikä pääse pois vaikka mitä yrittäs.

• ap.

vankina olo kuvaa tunnetta hyvin. Turhautumista.

• vangit
        ap. kirjoitti:

vankina olo kuvaa tunnetta hyvin. Turhautumista.

yleensä tietävät, kuinka kauan joutuvat lusimaan, mutta itselläni ei ole harmainta aavistusta. Ei voi innokkaasti laskea päiviä siihen kun olisi viimein vapaa. Taitaa olla elinikäinen tulossa..Ja lähinnä Amerikan malliin tarkoitan.

• ap.
        vangit kirjoitti:

yleensä tietävät, kuinka kauan joutuvat lusimaan, mutta itselläni ei ole harmainta aavistusta. Ei voi innokkaasti laskea päiviä siihen kun olisi viimein vapaa. Taitaa olla elinikäinen tulossa..Ja lähinnä Amerikan malliin tarkoitan.

Se kai tästä niin sietämätöntä tekeekin. Kysymykset, joihin ei ole vastauksia.

• kais@

Todellakin tämä kaukosuhde melkein tappaa. Asioista ei ehditä koskaan puhua kunnolla, ja nyt tuntuu, että psykiatrille on seuraavaksi mentävä. "Kuin olis koko ajan vähän jostain kipeä tai vajaa." Eikä niin vähän, vaan aika paljon oikeastaan.

• välillä ikävästä. Pahinta silloin kun on toimettomana ja on aikaa ikävöidä. Mutta silloihan se ei muuta elämää haittaa... kai.

• pööööh...

tehdä paljon mitään kun on kova ikävä päällänsä... Tulee tiuskittua perheenjäsenille, välillä kavereille, ei saa oikein mitään aikaiseksi... Koko ajan haluaisi vain olla sen kanssa ketä ikävöi. Puristava tunne... Ja itku herkässä. Joskus tulee tunne ettei saa kunnolla henkeä ja odottaa että aika menisi nopeammin. Itselläni on nyt kauhea ikävä poikaystävääni, ei, emme ole kaukosuhteessa, hän ei vain ole viikkoon ehtinyt minua näkemään kavereiden ja ryyppäyksen takia... :( Musertava olo, sekoan pian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22