Kuinka hörhö saa olla?

lilylioneye

Miten miehet suhtautuvat naisten humpuukiharrastuksiin? Katsotteko kieroon jos nainen plärää tarot-kortteja, antaa energiahoitoja, lueskelee horoskooppeja tai unikirjoja? Kuuluuko tämä mielestänne naiselliseen hömpötykseen vai alatteko vaivihkaa katsella puhelinluettelosta valkotakkisten numeroa? Mikä menee liian pitkälle?

24

1540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liika on useimmiten liikaa, vaikkei kohtuus olekaan tarpeeksi. Minäkin syön b-vitamiinia dokatessani, koska uskon, että niin vältän krapulan. Krapuloita ei ole pahemmin ollut, vaikkei lääkärit touhujani todeksi uskoisikaan.

Humpuukiharrastukset ovat toki naisellisia, etenkin tällaisen skeptikon näkökulmasta. Niin pitkään ne ovat OK, kun nainen harrastaa niitä itsekseen. Jos minun pitäisi osallistua tai muuttaa käytöstäni niiden vuoksi, raja olisi ylitetty. Vrt. uskovaiset. Käykööt kirkossa, mutta jos minunkin olisi pakko, niin...

• Kolli_Kellinen

Olen kiinnostunut tuollaisista asioista itsekin. Eli joudutaan sitten vissiin hourulaan yhdessä.

Mikä menee liian pitkälle? Käännytys ja suvaitsemattomuus. On jokaisen oma asia mihin hän haluaa uskoa, mutta hänen pitää hyväksyä se että kukaan muu ei välttämättä halua uskoa samoihin juttuihin. Makrobiotiikkaan, voimahengitykseen tai enkeliterapiaan hurahtanut ihminen voi olla ihan yhtä rasittava kuin pahinkin helluntailainen.

• miehen logiikkaa

olen sen verran skeptinen, etten voisi kovin pitkään katsella naista, jolla olisi paljon tälläisiä taipumuksia. En pystyisi arvostamaan häntä, koska minusta kaikki tälläiset jutut on jotenkin höyrähtäneiden ihmisten juttuja.

• Mr. Rehellinen

Vaikea olisi arvostaa ihmistä, joka uskoo kaikenlaiseen humpuukiin.

Varsinkin jos nämä uskomukset vähääkään vaikuttaisivat normaaliin elämään, niin minä en haluaisi olla osa sitä elämää.

• pätkääkään..

jos nainen on muuten hellyttävä

• milton

minun mielestäni kaikki mainitsemasi on ajanhukkaa ja jonninjoutavaa paskaa, joten pitäisin kyllä moisista asiasta oikeasti kiinnostunutta henkilöä vähän tyhmänä. Eri asia sitte millä vakavuusasteella tuossa on mukana, kai sitä nyt itsekin on joskus tullut Seuran horoskooppeja selailtua.

• no niin

Hullu saa olla muttei tyhmä. Jos nainen vapaa-ajallaan tollasta tekee niin ei se mua haittaa. Kunhan ei ihan sellaista jatkuvaa vouhotusta ole ja kunhan moinen hömppä ei sitten liikaa heijastu arkielämään. Suotavaa olisi, että nainen olisi maalaisjärjellä varustettu realisti, jolla on jalat tukevasti maassa. Mutta on se ihan söpöä, jos nainen silloin tällöin höpöttää jostain unista tai horoskoopeista.

• Hossi-68

Voi kyllä mennä lävitse mut jos touhu menee ihan älyttömyyksiin ni kyllä on aika soittaa valkotakkiset paikalle et pääsee pieneen pehmustettuun koppiin lepäämään.

Nuo horoskooppi ja unikirja jutut on varmasti ihan ok, mut jotkut tarot-kortit mitkä muutenkin on pelkkää humpuukkia. Sitä katsoisin kyllä vähän kieroon.

• Kolli_Kellinen

Miksi tarot-kortit on mielestäsi suurempaa humpuukia kuin horoskoopit tai unikirjat? Mielestäni tarot on ihan antoisa menetelmä, ainakin verrattuna iltapäivälehtien horoskooppeihin.

• lilylioneye
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Miksi tarot-kortit on mielestäsi suurempaa humpuukia kuin horoskoopit tai unikirjat? Mielestäni tarot on ihan antoisa menetelmä, ainakin verrattuna iltapäivälehtien horoskooppeihin.

veikkaan minä. Ei sillä, että kaikkien tarvitsisi uskoa tai edes olla kiinnostuneita näistä asioista. Itse en kyllä lue horoskooppeja tai unikirjoja, mutta useat naiset tätä tuntuvat tekevän. Tarot tulkintoja teen ja reikissäkin olen edennyt sille tasolle, että voin opettaa muita.

• Hossi-68

Ehkä siinä mielessä et horoskooppeja tulee luettua ihan huvikseen ku ne tuota iltapäivälehteä lukiessa sattuu kohdilleen.

Tarot-kortit nyt vaatii vähän enemmän kiinnostusta asiaa, ainakin pitää jostain ne läpykät hankkia ennenkö niitä pääsee selaamaan.

Yhtälailla humpuukia ne on kaikki. Herkkä uskoisten ihmisten hapatusta.

• Kolli_Kellinen
        lilylioneye kirjoitti:

veikkaan minä. Ei sillä, että kaikkien tarvitsisi uskoa tai edes olla kiinnostuneita näistä asioista. Itse en kyllä lue horoskooppeja tai unikirjoja, mutta useat naiset tätä tuntuvat tekevän. Tarot tulkintoja teen ja reikissäkin olen edennyt sille tasolle, että voin opettaa muita.

Useimmille nuo jutut ovat lähinnä kevytmielistä viihdettä, mutta voi niistä saada ihan oikeasti hyötyäkin; terveyttä ja itsetuntemusta. Minä en tee tarot-tulkintoja, mutta voin opastaa ihmisiä käyttämään niitä väylänä itsetuntemukseen. Reikiin en ole tutustunut kuin pintapuolisesti, joten siitä en uskalla sanoa yhtään mitään.

• Emmanuele

Useimmille nuo jutut ovat lähinnä kevytmielistä viihdettä, mutta voi niistä saada ihan oikeasti hyötyäkin; terveyttä ja itsetuntemusta. Minä en tee tarot-tulkintoja, mutta voin opastaa ihmisiä käyttämään niitä väylänä itsetuntemukseen. Reikiin en ole tutustunut kuin pintapuolisesti, joten siitä en uskalla sanoa yhtään mitään.

kuuluu myös omiin mielenkiinnonkohteisiin.
        Mutta en kenellekään mitään pakkosyötä. En välttämättä edes ota asiaa puheeksi. Jokainen löytää asioita ja oivalluksia silloin kun on aika. Ei niitä voi toiselle tuputtaa.
        Ei ole kukaan karsastanut, vaikka olisin maininnutkin.
        Usein ihmisellä siinä vaiheessa kun hän löytää uuden maailman menee juttu vähän överiksi. En jaksa itsekään kuunnella sitä hehkutusta. Mutta se menee yleensä noin puolessa vuodessa/vuodessa ohi, ja ihminen tasaantuu.

• der man

Mitä v*tun väliä, jos joku nainen hörhöilee??

• -k32v-

eipä välii niin kauan ku pystyis erottaan todellisuude ja kuvittelun toisistaan :D :D ja et mikä ei olis hyväks.

et vaiks tää esim ei tajuis joittenki asioitte päälle tuon taivaallista, se vois olla kuitenki iha jees tollasella rajauksella.

tosin tohonki liittyis sellane pikkudilemma, kui et mikä olis se todellisuus :) mut jos jättäis sen sit johonki toiseen keskusteluun.

mikää noista hömppäjutuista ei kai mitenkä vaarallista olis kenellekää. et noi mainitut olis siinäki mielessä iha ok.

kaikilla on jotai omituisuuksii. viimeks tälle hihiteltiin, kun tää kertois et puhelin piippaa tulevan loman ekan päivän aamuna, et älä mee töihin. ehkä tiukkapipoisesti ajatellen toiki vois olla aihe soittaa hoitohenkilökuntaa paikalle ;D ;D heh

• Laura I.

Vähän huolestuttaa tuollainen.. :D

Niin, se todellisuus sitten. Sehän kun on todistettavaa ollut jo tällä palstallakin, että erilaisissa ulottuvuuksissa, jollei jopa todellisuuksissa elellään, niin miten kukaan alkaa tuomita sen toisen maailmankaikkeuden juttuja? - ei mitenkään. Jos Tarot ei toimi sulle, niin ei se tarkoita etteikö toimisi jollekin toiselle. Jos yhdelle Jumala on olemassa, ei se välttämättä ole sitä naapurille.

• -k32v-
        Laura I. kirjoitti:

Vähän huolestuttaa tuollainen.. :D

Niin, se todellisuus sitten. Sehän kun on todistettavaa ollut jo tällä palstallakin, että erilaisissa ulottuvuuksissa, jollei jopa todellisuuksissa elellään, niin miten kukaan alkaa tuomita sen toisen maailmankaikkeuden juttuja? - ei mitenkään. Jos Tarot ei toimi sulle, niin ei se tarkoita etteikö toimisi jollekin toiselle. Jos yhdelle Jumala on olemassa, ei se välttämättä ole sitä naapurille.

niinpä. et se maailmankatsomus olis sen verra henkilökohtaine juttu, et siihe ei juuri muilla olis asiaa.

tää parantais tapansa ja kesälomilla ei laittais herätyksii :D nukkuis vaa, mut toi nyt oleva sais olla :) heh

sit tosta jumasta ja naapurin jumalasta. tällä olis iranilaine naapuri eikä olis mitää ongelmii. tosi hyvä tyyppi. sen jumala olis niinku eri jumala. sille pitäis viedä jotai suomalaista perinneruokaa ihmeteltäväks, kun se on syöttäny kaikkee iranilaista :) kosto :) mut ikinä olis tullu puheeks mitää jumala juttuja, ei oo tarve. tää olis ihmine ja se kans. semmone kiihko- juttu olis niinku jonku toiste asia.

ja somalin kyydis just kurvaillu himaan..

et se maailmankaikkeus olis kuitenki loppupeleis yhteine. tarottei tai ilman, tarot olis kuitenki pipanoita, olis niinku isompiiki asoita joista vois olla enempi huolissaan.

• paskaa sitä

täällä näköjään kirjotetaan

• Hmm hmm

Jos se on harrastus eikä elämäntapa niin siinä ei ole mitään vikaa. Jos ottaa haudanvakavasti horoskoopit jne. niin silloin on korvien sisällä vikaa, tai vika on siinä että siellä ei paljoa mitään ole. Hauskahan niitä on lukea, mutta tosissaan ei pidä ottaa. Itsekin osaan korteista ennustaa ns. oikeaoppisesti.

• vili

niin kauan kun pitää meikäläisen erossa harrastuksistaan, niin laji on vapaa.

• ...uskovaisten kanssa eli ihan sama mihin kukakin uskoo, kunhan pitää uskonsa omana tietonaan. Liian pitkälle se menee siinä vaiheessa, kun sitä omaa "uskoaan" pitää alkaa "markkinoimaan" muille tai tämä harrastus alkaa häiritä ns. normaalia päivärytmiä.

• MMies

Joku keskusta- tai kokoomushörhö menee aivan liian pitkälle, uusliberaalista hörhömulkusta puhumattakaan. Demaritkin on nykyään rajatilatapuksia, vihreistä ja kommareista puhumatakaan. Joku teenlehtien tuijottelu ym softcore menettelee vielä johonkin saatananpalvontaan tai trepanaatiota harjoittavaan wiccaan verrattuna.
      Mut mielellään yhtä- ja samalla lailla limittäin ja lomittain hörhöllä kuin itsekin, jos sitä naista pitäisi ninkuin pidempään katsella.

• jarnopete

Etkös sinä ole yksi niistä naisista, jotka hehkuttelevat täällä jotain ateisti-juttuja? Jos nainen kertoo minulle olevansa ateisti ja heti seuraavassa lauseessa kertoo tarot-harrastuksestaan, niin pidän sen verran tyhmänä ihmisenä, että se tapailu/ seurustelu olisi kyllä pian katkolla.

• lilylioneye

En ole missään vaiheessa sanonut olevani ateisti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      22
      5822
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1419
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1215
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1062
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe