Aina kun kohtaan naapurini pihalla tai rapussa ja yritän tervehtiä tai hymyillä, niin tämä mies ei vastaa mitenkään. Kääntää vain katseensa pois kun yritän ottaa katsekontaktia. Kun olen yrittänyt olla yhtä välinpitämätön, kuin hänkin, etten katsoisi tai tervehtisi häntä, niin olen huomannut hänen tuijottavansa minua, ja taas kun katson häneen, niin hän vain kääntää katseensa pois.. Muita naapureita hän kyllä tervehtii ja juttelee heille, mutta minkä ihmeen takia minuun ei edes luoda katsetta? Hän ei seurustele (tuttunaapuri kertoi :D), enkä omasta mielestäni, edes ole mikään kamala harppu, mitkä selittäisi välttelyn.. Ujoushan on ihan ok, itsekkin olen ujo ja hänkin vaikuttaa ehkä hieman ujolta.
Satuimme vasta tulemaan yhtäaikaa rappuun ja menin hissillä, naapurin herra vain tyytyikin sitten portaisiin. (asumme kumpikin 5. kerroksessa) Aina ennen olen hänen nähnyt menevän hissillä, tokihan sitä kuntoilla saa, mutta liityinkö minä jotenkin tähän juttuun..?
Pari kertaa olen nähnyt hänen kuikuilevan verhojen välistä, kun olen ollut pihalla. Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Onko tällä miehellä jotain minua vastaan?
Mitä miesnaapurini tarkoittaa?
12
1132
Vastaukset
- on ihmeellisiä
Ehkä suljet hänestä kaapin oven liian äänekkäästi tai vedät vessan väärään kellonaikaan, ihmiset joilla ei ole omaa elämää ottavat henkilökohtaisesti kaikenlaisia "ongelmia".
- dfgdfgf
Se on sinusta vain kiinnostunu ja vielä ujo, ei muuta ;)
- joku
mielenterveysongelmainen. Ohittelet tästedeskin vaan sen mahd neutraalisti, ettet anna mitään vääriä signaaleja sille.
- Toivottavasti
sulla kävisi ihan oikeasti joskus flaksi. Puutteessa on tosi kurjaa elää.
- 34567890+
Ihmisen luonnollinen laumakoko on hiukan yli 100 yksilöä. Suuremmissa joukoissa ei ole enää kunnolla tilaa uusille tuttavuuksille, joten alkaa torjunta. Tästä syystä kaupungeissa ei juuri tunneta naapureita.
Ihmisen käytöksessä olisi syytä aina ensin katsoa syvemmältä tulevaa biologista painetta ja vasta sitten arvioida yksilön reaktioita itsenään. - vili
onko sillä paskaakaan väliä mitä kerrostalo naapurit
puuhailee. - kleiju
... kyseessä on sarjamurhaaja. :)
- tarkoita....
muuta kuin että pääsi on selvästi sekaisin....
koitas rauhoittua, ja jätä naapurisi rauhaan.
häntä ahdistaa sun kyttäykses. - Nainen.
Sinusta jonku juorun, perättömän tai todenperäisen, ja se siksi käyttäytyy sillä tavalla?
Oiskohan sillä jotain mielenterveysongelmia? Sen verran ihmeelliseltä tuo käyttäytyminen minusta vaikuttaa.
- Naapuri minäkin
Oletko ajatellut sellaista mahdollisuutta, että sinulla saattaa olla mielenterveydellisiä ongelmia kun noin tarkkaan seuraat naapurimiehen touhuja ?!
HANKI ELÄMÄ ! - mistä sitä koskaan tietää
Kenties naapurisi on ihastunut sinuun? Ujoilla ihmisillä saattaa joskus tulla tuommoisia kummallisuuksia, jos ne ihastuu johonkuhun.
Tai sitten sä muistutat jotain sen tuttua, jonka se kenties haluaisi unohtaa jostain syystä ja yrittää siksi vältellä sua, ettet sä toisi sitä sen tuttua mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei225822- 601987
- 251419
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671062Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985