miksi mies

livahtaa aamulla ovesta

Olin viikonloppuna yötä miehellä, jonka kanssa olen viettänyt pari yötä aiemminkin. Meillä oli hyvää seksiä ja muutenkin hauskaa, mutta mies joutui harmillisesti lähtemään aamulla aikaisin töihin. Kysyin saanko jäädä nukkumaan hänen luokseen ja hän oli että tietysti. Onko normaalia että mies vain lähtee ovesta, eikä käy antamassa edes pusua mulle sänkyyn ennen lähtöään? Siis viittaako tämä siihen, että mies ei ole kiinnostunut ja halusi vain livahtaa ulos ja välttää mahdolliset puheet jatkosta?

7

879

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hossi-68

Siltä kyllä touhu haiskahtaa et kaikki tarpeellinen tuli saatua.

Tietysti mitään kovin äkkinäisiä johtopäätöksiä ei parane tehdä, jokainenhan menee tyylillään. Itse olisin kyllä käynyt pusun mojauttamassa ennen lähtöä ja ilmottamassa et mä meen nyt, ehkä hänelle ei vaan sellainen tullut mieleen ?

• Ehkä mies ei halunnut/raaskinut herättää sinua. Minä ainakin arvostan hyviä aamu-unia enemmän kuin aamupusua.

"Siis viittaako tämä siihen, että mies ei ole kiinnostunut ja halusi vain livahtaa ulos ja välttää mahdolliset puheet jatkosta?"

- Tuskin. Mikäli mies ei olisi kiinnostunut, niin tuskin hän olisi sinua omaan asuntoon jättänyt nukkumaan. Itse en ainakaan jättäisi "yhden tekevää" ihmistä yksin asuntooni.

• Kolli_Kellinen

Aamu-uni on minullekin lähes pyhä asia. Mistä sen voi tietää haluaako nainen pusitella kesken makeimpien unien vai ei?

Joo, enkä minäkään jättäisi yhdentekevää naista sänkyyni koisimaan. En olisi sellaista sänkyyni päästänyt alunperinkään.

Kysymys taisi taas olla esimerkki aiheesta "naiset päättelevät liian monimutkaisesti".

• tuossa

tapauksessa pusut pitää käydä antamassa vaikkei jatkosta olisikaan mitään tietoa. Itsekin on tullut pusuteltua naisystävääni jonka luona olen ollut yötä vaikka illalla kaverisexsuhteen kiemurat on ajanut eri sänkyihin, pitää silti aamulla näyttää iloista naamaa ja mojauttaa pusut illan erätappion jälkeen ja lähteä voittajana töihin..=)

• Emmanuele

tosta vielä mitään johtopäätöksiä.
      Jos sillä vaan oli kiire ja työt mielessä. Tai se halus antaa sun nukkua.
      Parempi kun kysyt siltä.

• jos ja kun ei tiiä yhtään missä mennään niin silloin on hyvä välttää kaikenlaisia ylimmääräisiä eleitä, aamupusuhan nyt on jo melkein sama asia kuin kosinta :-) Hiljaa hyvä tulee, vähemmästänki miehelle voi valahtaa löysät lahkeeseen. Sit pari pikksen maan läheisempää juttua, ei vaan halunnut / kehdannut herättää tai pelkäs ultimaattista paskan makua suussa,aamupusutkin on vähän niin ja näin ennenkun on pessyt hampaat.

• vastauksia

Aamulla on työt mielessä, eikä silloin olla kiinnostuneita naisista. Jatko on sitten aivan toinen juttu. Siitä pitää sopia erikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      22
      5822
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      1987
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1419
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      230
      1215
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1125
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1087
    7. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      67
      1062
    8. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      143
      1046
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1042
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      985
    Aihe