..onko se esim: valta?
Mikä ihmisessä on:
17
1293
Vastaukset
- ei ole
valta. itse sanoisin ehkä, että 'se jokin' on välittömyys,aitous..
Välittömyys ja aitous ovat iso osa sitä jotain. Lisäisin tuohon vielä sellaisen asian kuin samanlainen arvomailma.
- Emmanuele
jokin kemia ja ihmisen sisäinen säteily.
Se jokin on myös muuttunut kun ikää on tullut. Nuorena oli hienoa jos mies on cool, nyt sellainen lähinnä kyllästyttää.
Mukava luonne ja taitavuus punkan puolella, plus tietty mun mielestä sytyttävä ulkonäkö on plussaa.. :)- vallan-
kahvassa olevaa niin oletko taivaassa? :))
- Emmanuele
vallan- kirjoitti:
kahvassa olevaa niin oletko taivaassa? :))
tohon valtaan.
Se ei ole mulle pääasia. Ihan perusduunari käy. Kunhan on kiva ja sexy. - on kaksi
Emmanuele kirjoitti:
tohon valtaan.
Se ei ole mulle pääasia. Ihan perusduunari käy. Kunhan on kiva ja sexy.heppua .-.vallaton ja vallassa oleva, kumman valitset?
- Emmanuele
on kaksi kirjoitti:
heppua .-.vallaton ja vallassa oleva, kumman valitset?
tyyppiä ole koskaan samalla paikalla mun sydämessä. Mä valitsen sen kummasta tykkään enemmän. En minkään kriteerilistan plussien ja miinuksien mukaan.
- mutta
Emmanuele kirjoitti:
tyyppiä ole koskaan samalla paikalla mun sydämessä. Mä valitsen sen kummasta tykkään enemmän. En minkään kriteerilistan plussien ja miinuksien mukaan.
mutta kun eteen oikeasti sattuu/sattuis tilanne jossa on 2
hieman erilaista tyyppiä..
- lempi
...se, että ihminen on aidosti oma itsensä kaikkine hyvine ja huonoine puolineen :)
Sellaiset asiat kuin valta ovat siitä mielenkiintoisia, että ihminen, jolle valta on oleellisinta tarvitsee aina lisää valtaa, jotta saisi kyseinen vallantarpeen tyydytettyä.
Tällä en suinkaan tarkoita, että esim. vallassa olevat ihmiset olisivat vallanhalusia välttämättä. Mikäli valta on itseistarkoitus, eli oleellinen osuus itsessään, varsinaisesti se oleellinen asia, eli miksi sitä vastuuta on unohtuu ja muuttuu epäoleelliseksi.
Valta voi myös olla ihmiselle vaikka turvallisuuden tunteen lisäämistä, kuten vaikka ostoskelu ja materia. Harhainen tunne siitä, että kun on valtaa ja materiaa on myös elämänhallintaa.
Todellinen ja kestävä elämänhallinta tulee jostain aivan muusta kuin hetkellisyydestä. Ei vallasta ja materiasta. Vaikka tietty vaikka kauniit esineet muiden juttujen lisäksi voivat lisätä esim. esteettisiä juttuja, kodikkuutta, viihtyvyyttä yms. ja olla siksi mielekkäitä :) Minä väitän, että se on hyvä itsetunto. Silloin uskaltaa olla oma itsensä, eikä tarvitse esittää mitään. Sitä paitsi oletteko koskaan tavanneet vastenmielisen näköistä, tyhmää tai huumorintajutonta ihmistä, jolla olisi hyvä itsetunto?
- tottavie tavannut
erään kaljupäisen sellaisen...
- myös se
että saat toivottua vasta rakkautta!
- ylellisyyden
tunteen ja eikös sanonta kuulu: ettei nainen voi vastustaa valtaa..(miehessä).
on yleensä synonyymi myös rahalle, totta munassa moinen kiinnostaa ihmisiä,varsinkin sellaisia joille sitä ei itselle oo älyttömästi suotu entuudestaan. Jos sun ois valittava kahden naisen väliltä joista toiselle ois tulossa perinnöksi 100000 hehtaaria mäntymetsää, 400 neliön omakotitalo,100 tonnin rahastot,mökki levillä ja parit mersut ja toiselle mummovainaan perintöryijy niin kumpaanko satsaisit???
- jetiz
Se riittää ensi alkuun.
- Naikkonen_sanoo
en lukenut kaikkia kommentteja notten tiedä joko tää mainittiin. Mutta yleisesti saatan viehättyä hetkellisesti ihmisen karismasta, en siis rakastu tai edes ihastu vaan esim meillä on töissä sellainen tyyppi joka on mahdottoman nerokas persoona, verbaalisesti lahjakas, keksii vitsejä tilanteeseen kuin tilanteeseen ja selkeästi nauttii ollessan huomion keksipisteenä. Häntä on suunnattoman hauska seurata, kuunnella hänen opetustaan tai puheenvuoroja palavereissa. Tai tehdä työtä hänen kanssaa koska hänen pulppuava peroonansa tarttuu ja siihen vitsin vääntöön menee mukaan väkisinkin.
Meillä oli pari vuotta sitten eräs naispuolinen vastine tälle tyypille myös töissä, aivan ihana mimmi sekin oli.
Harvinaisia persoonia tällaiset. - Lauri vaan
tietysti se jokin. Esimerkiksi toisessa voi olla sellaista karismaa mikä henkii siitä persoonasta valtoimenaan. Sithän se on myös sitä, kun siinä toisessa, mun tapauksessa naisessa on sellaista selittämätöntä ilmatilanpuhdistajaa, ja se miten nainen sen tuo esille. Silloin siinä on se jokin. Mulle se tarkoittaa, että jokin naksahtaa mun päässä positiivisesti ja täten mä en voi päästää tätä ihanuutta pois, koska myös hänen se täytyy kytkeä off-tilaan. Aikamoinen selitys, mutta sen takia sitä sanotaankin: se jokin. :)
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei225822- 601987
- 251419
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671062Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985