Naisena ihan kyselisin, että onko totta että suurin osa miehistä tykkää ns. piiskaleikeistä? Olla joko antavana tai ottavana osapuolena?
Mitä luulette miehet, mikä on prosentti? 99,9% vai vaan jotain 50%?
Miehet...
9
637
Vastaukset
- Kolli_Kellinen
Tunnen paljon enemmän SM-henkisiä naisia kuin miehiä.
- sellaisia...
taitaa olla häviävän pieni osa?
Ei kaikkea pidä uskoa mitä lehdissä/netissä lukee...? En tunne ketään, joka olisi tunnustanut pitävänsä ko. touhuista. Taitaa olla pienen vähemmistön puuhastelua.
- -stadista-
Ei omalta kohdalta eikä kaverien kertoman perusteella.
- niittiremmillä pepulle.
Kyllä näitä vaan on,jotkut nauttivat suunnattomasti kun saavat remmistä pepulle ja munille,mut tämä kyllä ei kuulu tälle palstalle--kirjoitan kohta asiasta lisää oikealla eli(sexi)foorumille.
- 0 %
En tee tilastollista tutkimusta, mutta minulle nuo prosentit ovat ihan liikaa. En innostu.
Vähällä kokeilulla voin sanoa, että sopivasti sidottuna on kivaa. Sitäkin liikaa lakkaa tuntumasta hyvältä. Piiskoista en välitä kummassakaan päässä sitä. - totta................
Luulen, että prosentti on alle 10...
- miehen logiikkaa
varmasti alle 10%, ehkä pari prosenttia. Minä en ainakaan tunne ketään, vaikka tuskin he minulle siitä kertoisivatkaan. Fetissit kuuluu kuitenkin aina jonkinlaiseen vähemmistöön. Eiköhän melkein kaikilta joku löydy, mutta jakauman uskoisin oleva aika tasainen.
- nainen-73
Eipä ole tullut vielä yhtäkään sellaista miestä vastaan, joka olisi edes vihjaissut siihen suuntaan. Pitkiä suhteita takana 4 ja muutama lyhyempi ja olen siis kokeilunhaluinen itse, joten jos jotakuta poikaystävistäni olisi sen tyyppinen seksileikki kiinnostanut, niin olisi sen luullut tulevan ilmi...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei225822- 601987
- 251419
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2301215- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531087Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️671062Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046- 511042
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58985