ja meillekin niitä on siunautunut melko monta. Tälle vuodelle hukkumistilastot ovat karua luettavaa.
Millainen uimataito sinulla on?
Millä tavalla etenet vedessä, vai vältätkö veden varaan joutumista ja miten?
Voiko oikeaa kesää olla, jos ei pääse pulikoimaan?
Suomi on "tuhansien järvien maa"
20
1974
Vastaukset
- vattusista
joka iikka ossa uijja!!!
Jussin vetämillä kroollaus-kursseilla
käyty tenavana hieta-montussa!!- A.Iivari-W.Purontakanen
kerroit, koska en ole huomannut ilmoitusta paikallisessa lehdessä.
- MikätinQ
ja ihan riittävältä tuntuu uintitaito. Koira, perhonen ja käsipohja;riippuen pinnan ja pohjan suhteesta menee.
Joka kesä pulikoin hellepäivinä.- A.Iivari-W.Purontakanen
tässä tapuksessa pohjasta se pienikin ponnistaa ;D. Jatka vain harjoittelua niin taito kasvaa.
Tuo viina ja vesi huono yhistelmä, niistä hukkuneista isoin osa humalassa ja vahvassa sellaisessa. Oma uimataito kohtalainen, mutta viimeaikaisten puukkohippasten jäliltä nahka niin reikäinen, että vuotaa on täytynyt välttää veden varaan joutumista, taitais mennä vesi sisuksiin ja upota.
- siskokset...
taas vauhdissa yksinpuhelusa.
Eikö jo kyllästytä?- A.Iivari-W.Purontakanen
jotka täällä itselleen vastaa. Veditpä tässä melkoisen vesiperän ja omaat vähän huonomman ihmistuntemuksen. Muista nyrkkisääntö : kokemus tuo varmuutta.
- jukka
ja ne on inari ja saimmaa,pikku rapakoita on melekkein joka mökin takana.
- A.Iivari-W.Purontakanen
Jukan uimataito? Kalamiehenä varmaan osaat hyvinkin sukkelaa eteenpäin kauhoa.
- w-mussukka
A.Iivari-W.Purontakanen kirjoitti:
Jukan uimataito? Kalamiehenä varmaan osaat hyvinkin sukkelaa eteenpäin kauhoa.
olisi kyllä , vaan viime kesinä suomen vedet olleet niin kylmiä , ettei tälläinen arkajalka ole monestikkaan uskaltautunut veteen,Viime kesänä vissiinkin kerran ja tänä sateisena kesänä ei ole kertaakaan.Kyllähän ne rohkeimmat uskaltautuvat vaan minä en.Mitenhän se olisi , jos vanhoilla päivillä alkaisin avantouimariksi*pohtii*
Olisikos halukkaita kaveriksi? Onko täällä haapavedellä edes sitä mahdollisuutta? - MikätinQ
w-mussukka kirjoitti:
olisi kyllä , vaan viime kesinä suomen vedet olleet niin kylmiä , ettei tälläinen arkajalka ole monestikkaan uskaltautunut veteen,Viime kesänä vissiinkin kerran ja tänä sateisena kesänä ei ole kertaakaan.Kyllähän ne rohkeimmat uskaltautuvat vaan minä en.Mitenhän se olisi , jos vanhoilla päivillä alkaisin avantouimariksi*pohtii*
Olisikos halukkaita kaveriksi? Onko täällä haapavedellä edes sitä mahdollisuutta?mahdollisuudet siihen varsinkin, jos asut keskustan tuntumassa. Kylpysaaressa pitävät porukalla avantoa auki. Aamutuimaan töihin mennessä sieltä on jo osa tulossa pois päin, joten aamuvirkkuus tieten katsotaan eduksi.
- pittää avennon
w-mussukka kirjoitti:
Olisikos halukkaita kaveriksi? Onko täällä haapavedellä edes sitä mahdollisuutta?auki tuossa omassa rannassa jos oot mukava mussukka ja käyt täällä uimassa.
- juke
w-mussukka kirjoitti:
Olisikos halukkaita kaveriksi? Onko täällä haapavedellä edes sitä mahdollisuutta?lennin vahingossa uistiminneen päivinneen
pääsee pitkälle hyvällä kunnolla. Helteisillä kesäpäivillä tahtoisi polskutella. Uppotukki-tyyli ei vain pitkälle kanna :D
- w-mussukka
että tässävaiheessa pitäisi jo kovinkin olla siihen veteen ja sen kylmyyteen totuttautumassa? Luulen kuulleeni, että totuttautuminen pitää aloittaa näin syksyn tullessa ja vesien kymetessä.Mahtaisinkohan uskaltautua*miettii* Joskos löisi kunnon vedon niin eiköhän se motivoisi uskaltamaan,Onkohan uskaliaita kokeileemaan omaa kylmyydensietokykyä?
w-mussukka kirjoitti:
että tässävaiheessa pitäisi jo kovinkin olla siihen veteen ja sen kylmyyteen totuttautumassa? Luulen kuulleeni, että totuttautuminen pitää aloittaa näin syksyn tullessa ja vesien kymetessä.Mahtaisinkohan uskaltautua*miettii* Joskos löisi kunnon vedon niin eiköhän se motivoisi uskaltamaan,Onkohan uskaliaita kokeileemaan omaa kylmyydensietokykyä?
Itse olen sitä sietokykyä karaissut kylmällä suihkulla. Et usko, miten virkistää ja taas jaksaa lähteä kuppilaan.
- aikoinaan
w-mussukka kirjoitti:
avantouinnin kevättalvella. Mutta parempi varmaankin jatkaa uimista niin kauan kuin veet ovat sulia ja siirtyä sitten avantoon. Parhaillaan ollut pakkasta -36, kun olen avannossa käynyt. Silloin vesi tuntuu vaan lämpimämmältä. Tietyt sairaudet estävät kuitenkin avantouinnin esim. verenpainetauti.
Uimataitoakin löytyy sen verran, että täytän ne kriteerit mitä uimataidolle asetetaan. - w-mussukka
aikoinaan kirjoitti:
avantouinnin kevättalvella. Mutta parempi varmaankin jatkaa uimista niin kauan kuin veet ovat sulia ja siirtyä sitten avantoon. Parhaillaan ollut pakkasta -36, kun olen avannossa käynyt. Silloin vesi tuntuu vaan lämpimämmältä. Tietyt sairaudet estävät kuitenkin avantouinnin esim. verenpainetauti.
Uimataitoakin löytyy sen verran, että täytän ne kriteerit mitä uimataidolle asetetaan.ajatelleksi .Sairaudethan luonnollisesti vaikuttaa ja etenkin verenpaine ja sydän sairaudet ylipäänsä.
Kylmällä suihkulla olen minäkin tottunut itseni käynnistämään:DDDD
- uisin
jos ei olisi sinilevää puuroksi asti, nyt ei tartte sitäkään taitoa.
tilanteessa onkin parempi pysyä kuivalla maalla. Älä mene vesille etes veneellä ettet "hojellu" laidan yli.
Toisaalta tulipa mieleen, että onnistuskohan se vesihiihto paremmin tuollaisessa puuroutuneessa sinilevässä. Olisi ainakin kaatuessa pehmeämpi alusta.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1196206Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto625141SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun684273SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt1023864Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost123621Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1203178SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het522546Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352499Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat672242Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku01750