Vapaa kuvaus

Huumorilla höystetty luonnossa liikkuja. [email protected] Lempikirjat: Laulujoutsenen, perintö. Vapaa-aikanani: Viihdyn, mieluiten, luonnossa. En pidä: Pinnallisista, kanssakulkijoista. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

40

Kommenttia

1624

  1. Jotakin hyvää!

    Oikein Hyvää, Kaunista ja Aurinkoista Naistenpäivää palstan leideille! Ruusun ojennan jokaiselle, sillä olette sen ansai
    50 plus
    17
    141
  2. Tirkistelyä luvalla!

    Niin, tuossa otsikossa kiteytinkin kaiken oleellisen tästä viestistä. Olen mä käynyt täällä osiossa joskus ennenkin, mut
    50 plus
    19
    449
  3. Mites muilla on onnistunut läskinpoltto?

    Ite oon saanut polteltua joululta n. 10kg ihraa pois kehosta. Alkaa jo tuntumaan kävellessä, että tässähän vois vaikka h
    Kahvikeskustelut
    38
    161
  4. Pikku hetki elämästä...

    joka sinällään ei ole sen kummempaa luonnon kannalta kuin hyttysenpaska valtameressä. Lähdin tutkaileen metsiin joko Me
    Kahvikeskustelut
    140
    732
  5. Nythän tää...

    palsta taitaa alkaa näyttämään sellaiselta, kun sen on haluttukin (muutamat halunneet) näyttävän. Palsta on todellakin t
    Huuhaa
    7
    58
  6. Mulla kävi...

    tuossa iltasella kaveri istuskeleen kylässä ja hänellä oli ongelma, johon luuli multa saavan vastauksen, koska mulla on
    Huuhaa
    24
    574
  7. Nythän...

    alkaa palsta olemaan kohdallaan, jollaiseksi se on tarkoitettukin "täyttä huuhaata". Loistavia aloituksia sivut täynnä,
    Huuhaa
    3
    110
  8. Kysytään...

    suoraan, että onko mun turha jatkaa kirjoittelua tällä palstalla vai jatkanko kiertämistä edelleen?? Vain mun tunnista
    Huuhaa
    44
    464
  9. Pakopirttiä...

    vailla oleva ääliö kyseleepi, onko hällä tilaa tällä palstalla vai katseleepiko hän jotain "alaikäiselle" sopivampaa pai
    Ikäryhmät
    41
    259
  10. "Gaabriel"

    Toivottaa Oikein Hyvää ja Rauhallista Joulua Kaikille Palstalaisille!
    Huuhaa
    34
    480
  11. Vanhoja muistellen!

    Kysynpä nyt ihan suoraan, kuka katsoi aikoinaan niin paljon vaivaa, että piti rekisteröidä muutaman nimmarinkin tänne su
    Lifestyle
    44
    434
  12. Katoinpa

    pitkästä aikaa tällekin palstalle ja nyt varmaan on palstasta saatu halutun kaltainen :((( Hyvähän se näin on, jos tääl
    Haapavesi
    6
    91
  13. Sinussa on jotain Tyttönalle????

    Oli pakko laittaa Sinulle tänne terveisiä linkin kera..)) "Lasti" purettu ja vastalähetys pantu tulemaan...:)) http:
    Huuhaa
    64
    485
  14. Oikein

    Hyvää Ystävänpäivää Kaikille palstalaisille!!!
    Haapavesi
    7
    348
  15. Suden Ystävälle!

    http://www.youtube.com/watch?v=zGIJld4ktWQ
    7
    383
  16. Ensimmäinen

    Koirantappo tälle syksylle meilläpäin. Oikeutttaako tämä "harmajien" kettujen metsästykseen mitenkään? Mielestäni ei, va
    6
    417
  17. Oletteko

    te keskeneräisistä asioista höpisijät koskaan aatelleet, miltä tuntuu nimelläsyytetyn muista perheenjäsenistä nämä syytö
    Haapavesi
    7
    335
  18. Hyvää

    Jussia kaikille palstalaisille. Viettäkää rauhallinen keskikesänjuhla, joko perheenne tai ystävienne parissa. ps. anta
    Haapavesi
    4
    395
  19. Henkivakuutus!

    Viimeviikolla sai alueellamme liikkuva Ilvesuros jonkinasteisen henkivakuutuksen, kun se sai gepsin mukaansa. Toivottava
    Luonnonsuojelu
    5
    513
  20. Ensimmäiset!

    Joutsenet lensivät Pohjoista kohti juuri. Ei ole koskaan aikaisemmin olleet näin aikaisin liikkeellä näillä korkeuksilla
    Bongaus
    0
    175