Mie en tykkää nuorten tavasta syljeskellä ja käytellä v-alkuisia puheessaan. Vanhoilla ihmisillä on sentään käytöstavat. Hercule Poirot osaa käyttäytyä hienosti. Katson aina hänen seikkailujaan.
Mistä et tykkää?
11
1021
Vastaukset
- en tykkää
tavaratalojen ja marketeitten penkeillä istuvista vanhoista miehistä, jotka vahtivat tihrusilmillään ohi kulkevia naisia ja kommentoivat heitä!
- elma05
Kun kysyttiin ,mistä en tykkää?Minä suorastaan inhoan likilaskuista ,siis raakaa pullaa.(Muuten olen kaikkiruokainen)
- Kutv m
Minä tulin kattomaan onko ruoho vihreämpää aidan
tällä puolella kuin tuolla 50 .:)))
Kyllä minä pyrin pitämään suuni hyvin tiukasti
kiinni kun tihru silmilläni kattelen tavaratalon
penkillä ohi kulkevia naisia.(Jumbossa)
Joskus voi kyllä ehkä päästä tahattomia äännähdyksiä
tai huulen mutristuksia,mutta sille minä en voi
mitään tälläisille "pakko"liikkeille.:) elma05 kirjoitti:
Kun kysyttiin ,mistä en tykkää?Minä suorastaan inhoan likilaskuista ,siis raakaa pullaa.(Muuten olen kaikkiruokainen)
Mutta vielä kamalampaa ovat ne litskanlätskät rusinat pullassa. Kylässä niitä ei kehtaa kaivaa pois, vaan on syötävä hampaat litskuen, yäk! Maksalaatikosta en tykkää edes rusinatta.
Ekan luokan opettaja uskoi vasta, kun oksensin lautaselleni, etten tykkää kalamaksaöljystäkään.
Tulisi tosi pitkä lista, jos kaikki ISOT asiat luettelisin, joista en tykkää: sodat, diktatuurit, toisinajattelijoiden kidutukset, lasten elämän pilaaminen tavalla tai toisella saa minut raivoihinsa ....
asioita mistä en tykkää, mutta nyt ensimmäisenä tuli mieleen ne, jotka aina valittavat vakinikkein kirjoittamisesta. Heistä nyt vaan minä en tykkää!
Siitä Elman mainitsemasta likilaskuisesta pullasta tykkään - en vain ole sitä enää saanut. Varmaan sähköuunit ovat parempia kypsentämään, kuin joskus vanhat leivinuunit. Se raaka pulla kuuluu sarjaan lapsuusmuistot.
Tulipa mieleeni, kun tätini kertoi miehensä sanoneen heidän yhteisen elämänsä alkuaikoina, ettei kaurapuuro ole lainkaan sen makuista kuin äidin keittämä.
Sattuipa kerran puuro palamaan pohjaan ja silloin mies sanoi, että nyt, nyt on samanlaista kuin äidin keittämä puuro
Ja tämä tarina on tosi!- Kutv M
Kun monet aikuisetkin syljeskelevät heti ulko oven
eteen.Enkä tykkää siitäkään kun nuorille tuputetaan
koulujen pihoilla ja kävelykaduilla hassista ja
siitä kovempaa luokkaa olevia huumeita.
Enkä siitäkään kun aikuiset nuorten asiamiehinä ja
naisina käyvät ostamassa kaupasta keskaria ja
tupakkaa.
Tätäkin näkee kauppojen ja kioskien kulmilla. - KristaTee
Jaa-a, yleensä kyllä tykkään. Siis paljosta. Mutta on niitä sellaisiakin asioita, joista en tykkää. Esimerkiksi kaupan kassajonossa tunkevista ihmisistä, tulevat ja tunkevat mahansa/ryntäänsä selkääni. Siitä en tykkää. En tykkää autoilijoista, jotka ajavat alinopeutta keskellä tietä ja sitten painavat kaasua, kun ohi yrittää. Niistä en tykkää.
En tykkää kiroilusta ja syljeksimisestä. En tykkää kännyköihinsä huutavista ihmisistä. En tykkää maksapihveistä enkä maksasta yleensäkään. Enkä hernerokasta, vaikka sitä joskus pitääkin syödä. (Maksa ja hernerokka tuskin tähän kuuluvat, mutta kun en tykkää niistä.) - ulkonainen
Yritän hakea ulos kaikista niistä negatiivisista asioista, joista en ns. tykkää. Vaikka kuinka muita yrittäisin muuttaa,se ei onnistu. Tosin olisihan siinä tarjolla ikuisuusprojekti haudankin yli. Jos nimittäin haamuja on oikeasti.
En tykkää nuorison ns. v-ttuillusta, mutta muistan itse käyttäneeni samaa sanaa, kun oikein on ketuttanut. Vanhemmiten alkaa yllättävästi kiinnittää huomiota kaikenlaiseen sellaiseen, johon nuorempana en ehtinyt/viitsinyt ottaa kantaa. Herculeen hahmo eli ja kaiketi elää edelleen 40-luvun elämää Agathan kirjoissa. Koska Hercule on naisen luoma hahmo, hän on toki herrasmies mutta myös omalla tavallaan sukupuoleton.
No joo, on paljon asioita, joita inhoan, mutta mitäpä niistä luetteloimaan, tuntuu vain tunkkaiselta. Nyt on muutenkin ukostava ilma ja tunkkaista, joten eipä siitä sen enempää. Jos lueteltaisiin niitä asioita, joista tykkään/tykkäätte? Esimerkiksi tämä kirjoittaminen. - lupiini
tanssimisesta enkä uimisesta. Ne nyt päällimmäisenä tulivat mieleeni.
- elma05
pidän uimisesta ja tanssisin myös mielelläni ,jos ei nuo koivet olisi nykyisin niin kankeat.(tämä vain vastauksena lupiinille)
- lupiini
elma05 kirjoitti:
pidän uimisesta ja tanssisin myös mielelläni ,jos ei nuo koivet olisi nykyisin niin kankeat.(tämä vain vastauksena lupiinille)
kullakin on omat mieltymyksensä. Onneksi miehenikään ei pidä tanssimisesta, sen sijaan meillä on paljon yhteisiä harrastuksia, kuten kielet, liikunta ja luonto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374896- 823476
- 302943
- 612915
- 72709
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552270- 371752
- 181681
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91680- 161574