Facebook

naamakirja

"Facebook on erittäin voimakkaasti laajeneva yhteisösivusto.
Facebookin mukaan 200 000 ihmistä kirjautuu ohjelmaan päivittäin. Sillä on jo yli 40 miljoonaa jäsentä, kun määrä vielä tämän vuoden alkupuolella oli runsaat 17 miljoonaa." (Iltalehti 29.10.2007)

Ja Suomi24:stä ei löydy facebook keskustelupalstaa!!! Voisiko asialle tehdä jotain??

12

3269

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • awerer

      Käyä googlee, maailma pullollaa facebook keskustelufoorumeja. Täällä siellä tuskin niin paljon viestiä tulis.

    • feissari

      Ainakaan googlettamalla ei löytynyt yhtään suomenkielistä facebook-aiheista keskustelupalstaa. Tuollainen tarvitaan suomi24:seen. Itselläni olisi vaikka, kuinka paljon kysyttävää tuon käytöstä, mutta oikein missään ei voi kysyä.

      • olen etsinyt turvatietoa...

        Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
        olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!

        Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.

        Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.


      • _Javi_
        olen etsinyt turvatietoa... kirjoitti:

        Ennen kuin laitan nettiin e-mail-osoitteen, nimen ja syntymäaikani (mitä pyydetään)...
        olen todella kaivannut tietoa kokemuksista facebookin käytöstä!

        Olen kuullut identiteettivarkauksista, joku voi avata pankkitilin nimelläni - ja käyttää sitä ties mihin hämäräbisnekseen.

        Kyllä facebook-palstaa tarvittaisiin infon saamiseksi.

        Profiilikuvien rajaus on nuorien aliarvioimista. Joka ikinen nuori osaa käyttää photoshoppia taikka microsoftin ilmaisia ohjelmia (Paint, photo editor) kuvien rajaamiseen. Miksi siis Facebookin miljoonakäyttäjineen pitää alentua joka ikisen profiilikuvan vaihtamisen yhteydessa sortua "kuvan rajaamiseen". Turhaa hommaa, rasittaa palvelinta, tekee yleistä mielipahennusta ja väärinymmärystä jos vahingossa on joku väärä paikka tulee rajattua kuvasta profiilikuvaksi. Ja kuinka paljon facebook käyttäjät vaihtavat profiilikuvia, kysyn vain.


    • Bookface
      • ähvpee

        löytyykö fb palstaa?


    • impossible?

      Mikähän sen ryhmän perustamisessa voi olla niin vaikeaa? Nyt "Netin aarteet" palsta täyttyy FB-tauhkasta -- vuosien varrella on kaikenlaista joutavanpäiväistä ryhmää kyllä syntynyt. Kieltääkö joku universaali laki facebookista keskustelun facebookin ulkopuolella???

    • feisbuuk

      Niinpä ja netin aarteet osiossa kukaan ei edes vastaa niihin kun tietäjät eivät löydä koko palstaa.

      Mut sen siaan esim. tv-sarat osastolta löytyy popstars palsta jossa ei kukaan ole käynnyt herran vuosiin.

    • Kannattaja.

      Kannatan.

    • Lue heti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      539
      6807
    2. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2665
    3. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      285
      2629
    4. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      129
      2197
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      2153
    6. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      62
      1946
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      134
      1532
    8. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      12
      1439
    9. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      5
      1322
    10. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      50
      1319
    Aihe