Olin minä erinomainen :-)

imperfekti

Minkä neuvos-nimityksen palstalaiset voisivat itselleen hakea? Näin kunniamainintojen aattona.

Mennyttä elämäänsä takaisinpäin kelaillen se kaiketi olisi tehtävä.

Mietin tässä kovasti ... :D

18

630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se olisi jotakin

Enpä neuvoksen titteleitä kaipaa, mutta oikeasti olisi ihanaa, jos joku aidosti olisi sitä mieltä, että olen joksus toiminut oikein ja hyvän ihmisen tavoin. Ollut siis lähimmäinen oikeassa paikassa oikealla tavalla.

• 1943

olen silloin,tällöin saanut kuulla, että olen ihana ihminen. Se lämmittää. Ne neuvosrahat voisi käyttää vaikka omaishoidon tukeen. Itse olen ollut omaishoitaja toisessa päässä kuin ihmiset yleensä eli lapsena ja nuorena. Parhaillaan ei ole ketään hoidettavia, mutta huomenna voi olla toisin.

• imperfekti

funtsailla kaikenlaista. :-)

Mieluummin tietysti neuvokseksi pääsy edellyttää hyvän ihmisen mainetta. Taikka onkin siitä todiste...

• en ehdolla
        imperfekti kirjoitti:

funtsailla kaikenlaista. :-)

Mieluummin tietysti neuvokseksi pääsy edellyttää hyvän ihmisen mainetta. Taikka onkin siitä todiste...

valita pastaneuvos 60 , vuoden 2007 saavutusten perusteella. Ei maksa mitään!

• KristaTee

aloitustasi kovin tosikkomaiseksi oli tarkoitettu. Hupaisa ajatus kuitenkin. Mitä jos täällä pyörisi suuri määrä erilaisia neuvoksia? Ties vaikka pyöriikin. Itse en mitään titteleitä halaja, en vuori-, laakso- enkä tasamaasellaista. Mutta vaikkapa keittiöneuvos?

• 1943

voisin olla puskaneuvos. Titteli ei varmaan maksaisi mitään. Muita mahdollisuuksia olisi vaikka kosmoskukkaneuvos tai vanharuusuneuvos.

• neuvoksia

voimme ainakin olla kukin tykönämme.

• hehehehee
        1943 kirjoitti:

voisin olla puskaneuvos. Titteli ei varmaan maksaisi mitään. Muita mahdollisuuksia olisi vaikka kosmoskukkaneuvos tai vanharuusuneuvos.

t. juomaneuvos

• ja eiköhän kaikki olla myös oloneuvoksia - ainakin me eläkeläiset.

• puutarhaneuvos. Niin juuri. Kiitos ideasta. Mieheni voi olla assisteni ensi keväänä.

• Oloneuvoksen lisäksi olisin kai harrastelijaneuvos. Kai olin työelämässä lopulta yhden alan asiantuntija, mutta kun työnikin oli kuin toiveharrastus, niin olihan siihen harrastukseen kiva perehtyä perinpohjaisesti. Joskus tosin sitä harrastusta oli niinkin liian kanssa, että oli helpotus päästä eläkkeelle. Huomasin, ettei työ tekemällä lopu. :)

• Juniperus

Kun eläkeläiset ovat oloneuvoksia, minä varmaankin olisi joutilaana joutoneuvos.

• hyvin osuvasti

En minä itsestäni osaa sanoa, mutta meidän kylällä oli aikoinaan lestinheittäjä (taisi välillä vähin itsekin ttiputella väkeviä juomia), joka oli laittanut puhelinluetteloon ammatikseen kauppaneuvos.

• laiskottaa

Heevetti näitä ikivanhoja alotuksia:

Laiskotusneuvos.

• sammuuta

Puutumissministeri.

• Mauno Voutilainen

Itse olen edelleen joutoneuvos, kun työt eivät kutsu mutta kesä on onneksi kaikilla, ilimoja piisaa.
      Ei auta liikoja valittaa, ken vaivojansa vaikertaa, on vaivojensa vanki.
      Työtä ei ole, rahaa ei ole, naista kaipaan, naista ei yleensä ole, mutta jos saan työmarkkinatuesta sen verran säästymään, niin Tallinnassa kuulemma mukavat tytöt antavat 70 € hintaan kunnolla panna, siis jos 55-vuotiaalla kunnolla seisoo, kyllä aamulla ainakin aamukuselle mennessä työnhaun tukikohdassa oli jäykkänä, muuta en tiedä.
      Jyväskylän TE-toimiston ovenpielessä tykkään seisoa pyhät arjet, vähän kuin mainoksena.
      Mauno Voutilainen

• 5-10

Onko joku löytänyt taas uusia pääkalloja karjalassa????

Oloneuvos 5000euroa puhdasta kk.

• --€

Iltoo, voisin olla laituri neuvos kun on miel paikka pouta päivänä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan

Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam
      Kotimaiset julkkisjuorut
      377
      1616
    2. Minkä ikäistä ikävöit?

Minkä ikäinen hän on ja mitä hän sinulle merkitsee/merkitsi?
      Ikävä
      81
      1592
    3. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      378
      1568
    4. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      81
      1338
    5. Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin

Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀
      Haapavesi
      48
      1241
    6. Aika pieni se on

Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht
      Haapavesi
      37
      1095
    7. Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin

Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆
      Maailman menoa
      256
      1051
    8. vinkki miehille

Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli
      Ikävä
      163
      918
    9. Kiitos siitä

Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak
      Ikävä
      40
      895
    10. Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa

Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso
      Tv-sarjat
      20
      887
    Aihe