Luin vasta ensimmäisen Artemis Fowl -kirjan. Kirjan jokaisen sivun alalaidassa oli tekstiä menninkäisten kielellä. Mietin vain, että onko kukaan ''suomentanut'' tätä tekstiä? Itse en jaksaisi alkaa sitä kirjain kirjaimelta kääntämään, mikäli joku on sen jo aiemmin kääntännyt.
Jos joku löytää jostakin käännöksen, nin linkkiä vaan tähän viestiketjuun
Ensimmäisen Artemis Fowl -kirjan salakirjoitus
tired
2
468
Vastaukset
- tietämätön...
tarvitsen apua oliks sen yhen pommin nimi sinipesu?
- piip
suomensin tekstin tässä joskus ja kirjoitin sen ylöskin, mutta en kyllä yhtään muista mistä oli kysymys.. :) ja olen onnistunut hukkaamaan vihkosenkin missä se oli.. jotain siinä taidettiin puhua jostakin ennustuksesta, jos nyt oikein muistan.. siitä on kyllä tainnut pari vuotta vierähtä, joten ei mikään ihme, jos ei enää muista. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1677457
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264228- 503838
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1513235- 512986
- 492599
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262376Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732059Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552015- 291916