Luin vasta ensimmäisen Artemis Fowl -kirjan. Kirjan jokaisen sivun alalaidassa oli tekstiä menninkäisten kielellä. Mietin vain, että onko kukaan ''suomentanut'' tätä tekstiä? Itse en jaksaisi alkaa sitä kirjain kirjaimelta kääntämään, mikäli joku on sen jo aiemmin kääntännyt.
Jos joku löytää jostakin käännöksen, nin linkkiä vaan tähän viestiketjuun
Ensimmäisen Artemis Fowl -kirjan salakirjoitus
tired
2
577
Vastaukset
- tietämätön...
tarvitsen apua oliks sen yhen pommin nimi sinipesu?
- piip
suomensin tekstin tässä joskus ja kirjoitin sen ylöskin, mutta en kyllä yhtään muista mistä oli kysymys.. :) ja olen onnistunut hukkaamaan vihkosenkin missä se oli.. jotain siinä taidettiin puhua jostakin ennustuksesta, jos nyt oikein muistan.. siitä on kyllä tainnut pari vuotta vierähtä, joten ei mikään ihme, jos ei enää muista. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt444786Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.572622Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391054Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611025Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh711004- 121970
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok72944- 137845
- 49844
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,52810