TURKISSA NAIMISIIN

-K-

Moi!

Auttakaa te jotka ootte hiljattain menneet Turkissa naimisiin... tarvitsisin neuvoja paperisodan kanssa!! Esteettömyystodistus ja virkatodistus on, esteettömyystodistuksessa leima ja molemmat todistukset englanninkielellä. Tarkoitus olisi kääntää paperit Turkissa kun sinne menen... vai onko jollain jotain ehdotuksia :)

KIITOS!!

21

2907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei sydänsuruja

      Hyvä neuvo sinulle, UNOHDA!

      • <3

        Pakko oli vaan sanoa paljon onnee teille, iteki ehkä oon parin vuoden päästä samassa tilanteessa.. (turkkilaisen kanssa oon:)


      • jorezx

        On ihan sama missä he naimisiin menee. Suomeen he joka tapauksessa tuo sen löydöksensä.
        Sehän on koko jutun idea. Muslimeja maahan kaikin käytettävissä olevin keinoin.


    • -K-

      ...ja ne jotka voi auttaa niin kirjottaa, ihan tarpeeksi teitä saman jankuttajia löytyy!!!
      Mutta Kiitos kuitenkin, edelleen olen menossa naimisiin Turkissa!

      • abla

        ..et tarvitse muuta,tietääkseni.Olen ollut turkkilaisen kanssa naimisissa 10 vuotta,ja meitä on monia muitakin.Naureskellen luen näitä..toki joskus tulee paha mieli.Kyllä pässinpäitä löytyy joka maasta,ja sekaliitossa on haastetta,mutta ei mitään mistä ei oltaisi selvitty.Työelämä,lapset ja sairaudet,siinä vaikeutta tarpeeksi.Puhukaa,ja pohtikaa lastenkasvatus,kotityö,raha,ym asiat.Kovia ovat ne miehet töitä tekemään,ja hyviä isiä.Mun mies ei laukkaa baareissa,mut paljon meillä käy vieraita ja sosiaalinen elämä on vilkasta.Ja viinatonta.Onnea.


      • -K-
        abla kirjoitti:

        ..et tarvitse muuta,tietääkseni.Olen ollut turkkilaisen kanssa naimisissa 10 vuotta,ja meitä on monia muitakin.Naureskellen luen näitä..toki joskus tulee paha mieli.Kyllä pässinpäitä löytyy joka maasta,ja sekaliitossa on haastetta,mutta ei mitään mistä ei oltaisi selvitty.Työelämä,lapset ja sairaudet,siinä vaikeutta tarpeeksi.Puhukaa,ja pohtikaa lastenkasvatus,kotityö,raha,ym asiat.Kovia ovat ne miehet töitä tekemään,ja hyviä isiä.Mun mies ei laukkaa baareissa,mut paljon meillä käy vieraita ja sosiaalinen elämä on vilkasta.Ja viinatonta.Onnea.

        :) kiitos kovasti rohkaisevista viesteistä :) kyllä jännittää, mutta hyvältä tuntuu :) vaikkakin kovasti on asioita joita tarvitsee hoitaa...


      • Rakastunut

        Oikein teet.❤niin minullakin aikomus


    • turk

      Käännös pitää olla virallisen kielenkääntäjän tekemä,sen saa helpompi Suomessa.Kysy neuvoja kielenkääntäjästä Turkin suurlähetystöstä.Pyydä sulhasta kysymään maistraatista Turkista kaikki paperit,ettei tuule viivytykset.Ainakin ennen piti olla äidin ja isän nimet virkatodistuksessa.

    • naimisissa

      Itse olen ollut reilu vuoden turkkilasen miehen kanssa naimisissa.Silloin minulla oli esteettömyystodistus englanniksi ja myös turkiksi käännetty,virkatodistus jossa näkyy äiti ja isä sekin käännetty samoille kielille.Ja apostollin leimalla varustettuna estettömyystodistus.Sitten myös tarvitsee passikuvia.

    • et tuo

      sitä Suomee roskasakki jo tarpeeksi.

      • Rakastunut

        Ei ole pakko tulla onneksi suomeen


    • kalp

      Hoida esteettömyystodistus ja virkatodistus täällä suomen päässä kuntoon. Eli maistraatista SUOMENKIELISET todistukset, molempiin apostillet. Sitten kysyt suurlähetystöstä kenet hyväksyvät viralliseksi turkinkielenkääntäjäksi omalla paikkakunnallasi. Sen jälkeen otat yhteyttä häneen ja käännätät paperit TURKIKSI. Tämän jälkeen paperit toimitetaan suurlähetystöön Helsinkiin. Pieni maksu täytyy myös hoitaa ensin ja liittää kuoreen mukaan tosite siitä, että on maksanut tarvittavan maksun suurlähetystön tilille(olisiko ollut 10 euroa). Suurlähetystöstä saat tarkemmat ohjeet ja mitä sinun tulee kirjata pyyntöön, kun lehetät todistukset heille. Suurlähetyöstä hoitaa paperit kuntoon eli viimeiset leimat aika nopeasti, noin viikossa ja lähettää ne sulle (mukana piti olla kuori ja postimerkki). Sitten niitten papereiden kanssa olet valmis menemään Turkkiin. Älä missään nimessä käännätä papereita täällä englanniksi, koska eivät suostu niitä vastaanottamaan Turkissa eivätkä siellä suostu kääntämään suomalaisia papereita englannista turkiksi. Anladin mi :)

      Miehesi tulee ottaa selvää oman paikkakuntansa menettelytavoista, ne hieman vaihtelevat. Eli notaarin juttusille sinne hyvissä ajoin etukäteen. Ainakin meillä meni Turkissa paljon aikaa kaikkien paikallisten papereiden kanssa, eli varaudu siihen. Älä ota mitään pikalomaa.

      • isodol

        olen kuullut että marokkolaisen kanssa mennessä naimisiin tarvitaan rikosrekisteriote,lääkärintodoitus,palkka-ja työtodistus,kopioita passista vielä noiden aikaisemmin mainittujen lisäksi.
        Vai onko ketään mennyt hiljattain marokossa naimisiin?Kuulisin mielelläni onko tämä oma listani oikea?


      • Meriami
        isodol kirjoitti:

        olen kuullut että marokkolaisen kanssa mennessä naimisiin tarvitaan rikosrekisteriote,lääkärintodoitus,palkka-ja työtodistus,kopioita passista vielä noiden aikaisemmin mainittujen lisäksi.
        Vai onko ketään mennyt hiljattain marokossa naimisiin?Kuulisin mielelläni onko tämä oma listani oikea?

        Pisti vaan ihmetyttämään tuo, että oikein palkka- ja työtodistus.. Eikö marokkolaisen vaimo saa olla työtön? Oma mieheni ei ole kovin kaukana marokkolaisesta, mutta meillä tarvittiin esteettömyystodistus, lääkärintodistus ja virkatodistus (mm. vanhempien nimet) ja muistaakseni kopio passista. Kyllä vihkijä kyseli ammattia ja isän nimen lausumistapaa (kirjoitti arabiaksi paperinsa), mutta aika vähillä papereilla siitä loppujen lopuksi selvittiin. (Ja se ammattikin on avioliittotodistuksessa väärin, mutta eipä tainnut miesparalla oikein olla hallussa termejä suomalaiselle sosiaalialalle..)


      • kshm
        isodol kirjoitti:

        olen kuullut että marokkolaisen kanssa mennessä naimisiin tarvitaan rikosrekisteriote,lääkärintodoitus,palkka-ja työtodistus,kopioita passista vielä noiden aikaisemmin mainittujen lisäksi.
        Vai onko ketään mennyt hiljattain marokossa naimisiin?Kuulisin mielelläni onko tämä oma listani oikea?

        Menin Turkissa naimisiin viime marraskuussa. Suomesta mukaan tarvitsin esteettömyystodistuksen, virkatodistuksen ja SYNTYMÄTODISTUKSEN. Kaikki käännätytin jo Suomessa englanniksi virallisella kielenkääntäjällä, ja myöhemmin Turkissa turkiksi. Ja tottakait kaikkiin Apostillet, jotka myös saa maistraatista.
        Turkki olikin sitten oma juttunsa, siellä lippua ja lappua tarvi jos jonkinlaista, mutta mies huolehti ne asiat siellä päässä.
        Pitää käydä mm. sairaalassa verikokeissa (aids, hepatiitit yms. )
        Mutta kyllä se siitä! : )


    • jurnuttaja

      et tarvii kun passin ja menolipun tän jälkeen prinssi kyllä hoitaa sut!!

      • JuuriNäinSeMenee

        Tämä oli hyvä.


    • haroo

      moi

    • Anonyymi

      Hei haluamme miehenikassa vihkimisen Turkissa ,mieheni suomalainen.ei kirkkohäitä
      Miten onnistuu??
      T.eepu

    • Anonyymi

      Voit ehkä mennä pelkissä verkkareissakin.

    • Anonyymi

      Onnea vaan.... Suhde muuttuu kun olet miehesi omaisuutta...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1392
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1062
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1016
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe