tilanteesta:" on sokkotreffit,jutellaan monta tuntia monestakin asiasta,tuntuu ihan mukavalle.Sitten juuri kun pitäisi erota miesosapuoli saa puhelun mahdolliselta uudelta naisehdokkallta.Selvästi tämä nainen kysyy,pystyykö mies juuri nyt puhumaan,koska vastaus on,pystyn puhumaan.Niipä sitten puhelu jatkuu ja jatkuu.Mies jopa kääntää selkänsä puhuessaan.Varsinaisia hyvästejä ei siis vielä oltu sanottu.Puhelu taisi kestää noin 10 min.Nainen aika hölmönä seisoskeli,lähteäkö vaan,vai mitä tehdä?Käytös kumminkin aika epäkohteliasta,eikö?Mitä olette mieltä?
Mitäpä ystävät
11
655
Vastaukset
- KristaTee
miestä hihasta ja huikkaisin heippa. Pois kävelisin, enkä taakseni katsoisi.
- viivi-karoliina
Samoin tekisin,lähtisin pois!!
poistua vähin äänin "takavasemmalle" sanomatta sanaakaan.
- talvipyöräilijä
Eipä ollut mies fiksuimmasta päästä kun näin toimi.Ei kannata häntä jäädä miettimään.
- asiaa*
Jotkut ovat niin hönöjä, etteivät kertakaikkiaan huomaa muiden tilannetta puhuessaan itse tärkeänä puhelimeen (minä tässä nyt tärkeitä asioitani toimittelen. Huomaattehan kaikki!)
Jos olisin keisari kieltäisin lailla puhelimem käytön kaikissa sosiaalisissa tilanteissa. (Ehkäpä juuri siksi en olekaan keisari?) - Juniperus
Olihan teko aika hölmö, mutta jos kysymyksessä olivat ensimmäiset treffit, en minä nyt yhden virheen vuoksi muuten hyvältä vaikuttavasta kumppanista luopuisi.
Kysyitpä mistä miehen viasta tahansa, niin ainakin muutamalta naiselta saat vakiovastauksen: lähde kävelemään/heitä ulos! Nämä neuvojat ovat ilmeisesti niin tehneet, ja ovat nyt täällä muita opastamassa.
Kannattaa muistaa, että täydellisiä miehiä ei ole 2000 vuoteen ollut olemassa. Vain pelkästään naisia.jos on ensimmäiset treffit ja mies alkaa minuuttitolkulla puhella seuraavan naisen kanssa puhelimessa, niin eipä siihen kannata jäädä norkoilemaan.
Muun asian vielä voisi hyväksyä.
Olen ollut 38 vuotta naimisissa yhden ja saman miehen kanssa, seurustellut jo sitä ennen 5v vuotta - en ole ketään heittänyt ulos, enkä ole ketään ennen neuvonutkaan.
Nytkin sanoin vain mielipiteeni.- Juniperus
Tellastiina kirjoitti:
jos on ensimmäiset treffit ja mies alkaa minuuttitolkulla puhella seuraavan naisen kanssa puhelimessa, niin eipä siihen kannata jäädä norkoilemaan.
Muun asian vielä voisi hyväksyä.
Olen ollut 38 vuotta naimisissa yhden ja saman miehen kanssa, seurustellut jo sitä ennen 5v vuotta - en ole ketään heittänyt ulos, enkä ole ketään ennen neuvonutkaan.
Nytkin sanoin vain mielipiteeni.Eihän avaaja tiedä oikeastaan puhelusta muuta kuin että vastaaja sanoi voivansa puhua. Vai tiesikö hän, että puhelu tuli seuraavalta naiselta?
Vaikka olisi tullutkin, ei epäkohteliaisuudesta nyt kannattaisi sydänveriä myöten loukkaantua. Ehkäpä samaan ilmoitukseen tuli useita vastauksia, ja mies kävi nyt läpi ehdokkaita. Niinhän kaikki treffailijat tekevät, mutta eikö mies toisaalta ollut harvinaisen rehellinen, jos ei salannut tilannetta treffikumppaniltaan?
Minusta nikiton vastaus oli viisain.
- miten tilanne
lopulta päättyi, mutta kyllähän aina on epäkohteliasta puhua puhelimeen seurassa ollessaan. (Tosi hyvät ystävät tai sukulaiset, jotka usein tapaavat ovat asia erikseen). Ainakin olisi pitänyt pyytää anteeksi ja kysyä voinko puhua tämän tärkeän (?) puhelun, sitten puhua lyhyesti. Voiko noin moukkaa olla olemassakaan, kysymyksessä taisi olla selvä viesti sinulle; en ole sinusta kiinnostunut, etkö voisi häipyä. Eli siinä tapauksessa sekä moukka että selkärangaton nössö, joka ei pystynyt suoraan sanomaan. Ja naistakin hiukan ihmettelen, n. 10 min. odotteli, vaikka hänelle selkäkin käännettiin, missä ylpeys ja arvokkuus?
joidenkin ihmisten elämää ja saa unohtamaan hyvät käytöstavat. Hämmästyn aina huomatessani esim. ravintolapöydässä jonkun käyttävän pitkiä aikoja puhelimessa puhumiseen, vaikka toinen ihminen istuu vastapäätä. Ellei puhelinta voisi laittaa äänettömälle, voisihan aina luvata soittaa hetken päästä takaisin tai ainakin puhua lyhyesti.
Jos olisin lähtötilanteessa kenen kanssa tahansa ja puhelu jatkuisi pitempään, luultavasti saattaisin keveästi koskettaa häntä sekä sanoa ilmein ja elein ystävälliset hyvästit.
Oletko varma, että kyseessä oli seuraavan ehdokkaan haastattelu?- Miesten ehdoillako?
Aika törkeän epäkohtelias kaveri, sanoisin. Varsinkin, kun kyse ei enää ole poikasesta (oletan ettet ihan 18-kesäisen kanssa ollut tärskyillä), jotenkin luulisi käytöstapojen jo menneen perille. Ikävää on, että epäkohteliaisuus jatkuu usein jatkossakin, mokat pahempina jne.
Olisin lähtenyt käppäilemään ja jättänyt herran selvittelemään puheluitaan niine hyvineen. Tavallaan hän käytöksellään sanoi: " Sinä et ole kiinnostava. Olen iloinen keskeytyksestä. Puhelimessa on varmaan mielenkiintoisempi tapaus." Kun tavataan, tavataan ja aika on tällöin varattu puolin ja toisin.
Puhelut toki voivat keskeyttää, mutta voihan soittelijaa pyytää palaamaan asiaan myöhemmin tai tarjoutua itse soittamaan muulloin, jollei voi tai halua sulkea puhelinta kokonaan tai jättää vastaajaa päälle. Ylipäätään yksityisluontoiset puhelut toisen läsnäollessa ovat kiusallisia, koska korvia on vaikeaa sulkea. Käytännössä mies loukkasi paitsi sinua, myös henkilöä, joka hänelle soitti. Selän kääntäminen tarkoittaa juuri sitä, mitä tekeekin.
Pyysikö hän edes anteeksi keskeytystä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2486359
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284397- 972863
- 412267
- 332062
- 532015
- 1091850
- 221749
- 271552
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2311491