Avovaimo suuttuu ihan tyhjänpäiväsistä asioista..
Se suuttuu siitä jos ollaan illalle sovittu jotain (esim juomaan lähtöä) ja mua alkaa
yhtäkkiä väsyttämään ja otan päiväunet.. se on kuulemma todella perseestä, kun "täytyy
odottaa" minun heräämistä, että voisi pitää hauskaa.. minkä väsymiselle mahtaa?
Ja se suuttuu siitä, että en pese paistinpannua kun teen ruokaa. Kieltämättä se pesee aina ruuanteon jälkeen pannun, ettei ole sitten hälle/mulle pesua kun seuraavan kerran tekee ruokaa.
Siitä se aina hermostuu kun paistinpannu on kuulemma TAAAAAS likanen kun hän alottaa tekemään minulle ruokaa.
Ja sitten taas seuraavassa valituksessa en huomio häntä sängyssä.. siis nuolen hälle orgasmin ehkä yhesti 2 kk:ssa.. joskus pari kertaa.. ja sitten että kun minulle kuulemma pitäis aina olla vittu levällään ja että tiiänpähän ainakin minkä takia se seksi meidän suhteessa vähenee.. koska on kuulema olo kun spermasankolla?
Itsehän tuohon on halukas.. kuulemma silti pettyy?
Saatan elokuvan aikana nukahtaa.. esim. jos vietetään elokuvailta ni voin elokuvan aikana hyvinkin nukahtaa.. aina se siitä valittaa että ku ollaan ostettukkin kaikkee naposteltavaa ym..
sitten jotain että voisin olla muussa kun makuu asennossa etten nukahtas ja sitten tulee aina kuittia kun menen makuuasentoon.. "istu kun muuten nukahat".. nojoo ..nukahan aika usein ja sitten illat on kuulemma minun takia totaalisesti pilalla? Ja minun väsymyskö on valituksen aihe? tottakai ihmistä väsyttää sillon kun väsyttää..
avokki saa vähemmän rahaa kuussa kun minä ja oon kattonu parhaaksi tehä töitä kaiken mitä saan irti.. no.. oon aika pitkälle aina töissä ja jos on vapaata, ni monesti aina sillonki.. jos oon yövuorossa, ni nukun kokopäivän ja sitten herään ja lähen töihin.. avovaimo sanoo, että tämä on todella perseestä?
Siis minähän tuon meille RAHAA jota se avovaimo monesti vinkuu jos on maksanu laskut yms omista rahoista.. miksi silti vinkuu housuja?
Hän ei ymmärrä miksi haluan pelata netissä pokeria.. eikö se ole mukava kun voittaa jotain? nekin rahat voi käyttää ns. ilmasena peleihin.. siitä ei koskaan kuulemma "ole mitään hyötyä..rahat ja aika menee".. itse sitten katsoo jotain saippuasarjoja ja en saisi valittaa.
Kaljaa saan onneksi juoda.
Eikö naiset yleensä valita siitä, että vessanpäntön kansi pitäis nostaa ylös..? akka valittaa siitä kun nostan ja jätän ylös koska kuulema pönttö on kylmä ja jos ei huomaa ku kansi nostettu jos siihen istuu sitten.. ku en aina nosta kuitenkaan ni ei oo tottunu,.. ni tämä valittaa et pitäs jättää nostamatta ja yleensäkki pitäs olla stressaamatta pöntönkannesta.. kuulema mielummin istuu kusiläikän päälle kun kylmään pönttöön..
Mikä sitten on oikein saatana? Aina akat valittaa kusitahroista pöntönlaidalla ja pitäs siks nostaa kansi.. ei taas kelpaa mikään..
joo.. ei oo helppoo avoelämäkään ja vielä naimisiin pitäis mennä.. häitäki tosin oon siirtäny tältä kesältä siihen et saadaan lapsi.. avokki siis ei oo raskaana vielä.. ajattelin vaan et sen jälkeen sama mennä vasta.
Tästäki avokki veti päätelmät et panttaan sinne asti että saadaan lapsi.. et kuulemma odotan sitä et jos se ei saakkaan ni en mene sitoutumaan siihen.. että lapsen myötä kuulemma sitoudun siihen tai jotain.. menee vähän toisesta korvasta jo ulos..
näkee kuulemma loukkaavana kun pitit olla tälle kesälle häät ja sitten en aiokkaan pitää.. ei oltu edes keretty kutsuja lähettää ja avovaimo ei ollu edes kerenny mitään alottaa nii mitä siitä jos saa vaan lisäaikaa kaiken järjestämiseen yms..
mikään ei oo hyvästä.. ei tosin oo ees lisäaikaa sanonu haluavansa ja ollaan menossa naimisiin ihan maistraatissa.. ei kuulemma voi ymmärtää yhtään, että miks pitäisi pitkittää..
no.. tätä vitun valitusta aina.. miten jaksaa?
mitähän teen väärin sitten ja miksi avokki ei oo tyytyväinen?
avovaimo suuttuu kaikesta
21
4344
Vastaukset
- herranlettas
Ruikuti ruikuti ruikutusta. Minäkin suuttuisisn tuollaselle rutisijalle.
Siis täh!... Kyllä sitte aika vetämätöntä touhua. En mä ainakaa jaksa tuollasta.
Työpaikalla on juuri samanlaista tuohua.
- olla
provo. Ei kukaan ole niin tyhmä, että naimisiin menossa jos ei kelpaa ees neidin vessassa käymään.
Aikamoista erimielyyttä on jos ei kelpaa edes vessa reisua tehdä. Taikka vaikka roskia viemään. Taikka vaikka pestä itse se pannu taikka paistinpannu.
- Tristar
minäpä selvennän muutamaa kohtaa.
"Siitä se aina hermostuu kun paistinpannu on kuulemma TAAAAAS likanen kun hän alottaa tekemään minulle ruokaa. "
Kuivuneen ruuan hinkkaaminen paistinpannusta ON vittumaista puuhaa, ja jos otinen jatkuvasti vain jättää jälkensä keittiössä siivoamatta ja oelttaa että nainen sen tekee, se alkaa vituttaa. Tuntuu kuin olisi pelkkä kotitalouskone jota ei tarvitse huomioida pätkääkään.
Mitä leffaillassa nukahtamiseen tulee, naisesi haluaa viettää yhteistä aikaa ja kun nukahdat kesken kaiken, se antaa hänen ymmärtää ettet välitä pätkääkään.
"Ja sitten taas seuraavassa valituksessa en huomio häntä sängyssä.. siis nuolen hälle orgasmin ehkä yhesti 2 kk:ssa.."
Ahaa. Ja kuusi orgasmia vuodessa riittäisi sinullekin?
Naisesi on siis suoraan sanonut sinulle että olo on kuin spermasangolla, että hän on sängyssä vian tyydyttämässä sinut ja se siitä, ja tämä on, krhm, tyhjänpäiväinen asia..?
Kyllä, se tuntuu ikävältä jos kumppani on töissä kaiken aikansa, ja kun tulee kotiin, tulee nukkumaan.
"Siis minähän tuon meille RAHAA jota se avovaimo monesti vinkuu jos on maksanu laskut yms omista rahoista.. miksi silti vinkuu housuja? "
Hetkinen... maksnaut laskut ja omat rahat on loppu. Ja sinä tuot "teille" rahaa jonka kuitenkin käytät itse, hän joutu "vinkumaan" jotta ei tarvitsisi olla persaukinen koko ajan. Minusta kuuostaa siltä että sinä tuot rahaa _sinulle_ et _teille_.
Ja nettipokeri vielä pääee. Kirjaapa huviksesi ylös paljonko käytät siihen ja paljonko voitat, ja mieti sitten miksi hän pitää sitä rahan tuhlaamisena.
Toki on irveän monimutkaista nostaa kansi ylös ennen virtsaamista, ja laskea se alas kun on lopettanut. Ehkä liian vaikea liikesarja..?
"häitäki tosin oon siirtäny tältä kesältä siihen et saadaan lapsi.. avokki siis ei oo raskaana vielä.. ajattelin vaan et sen jälkeen sama mennä vasta. "
Ahaa. siis olette sopineet emenvänne eksällä naimisiin ja yhtäkkiä ilmoitat että ei muuten mennkään. Mitä luulet hänen ajattelevan? Ehkäpä miettivän "miksi ihmeessä?" "eikö hän haluakaan naimisiin?" "ekö hän rakastakaan minua?" minä suoraan sanottuna ihmettelen että hän ylipäänsä haluaa kanssasi naimisiin, mutta luulen että sekin harhaluulo kyllä kohtapuoleen karisee.
"Kaljaa saan onneksi juoda. "
Halleluja.
"menee vähän toisesta korvasta jo ulos.. "
Ja sinusta on outoa että hän on tyytymätön? Voi taivas. Neuvo: pysähdy hetkeksi ja yritä asettua hänen asemaansa, mieti mitä hänen päässään mahtaa liikkua. Et kykene? Et ole valmis parisuhteeseen saatikka isäksi. Voi taivas, mitähän siitäkin tulisi... voin kuvitella kuinka huutelisit sohvalta "etkö sä osaa pitää sitä edes hiljaa"...
Tekisi mieleni ihan avokämmenellä korjata. Anteeksi suora puhe.
***- juuri näin
Muaki vituttaa kun saan aina toisen jälkiä keittiössä siivota.No kellä se mies ne siivoaa jos ensin KÄSKEE ja silloinkin yleensä vähän täytyis levätä ennen sitä ja plaa plaa. Ärsyttää kun toinen ei tajua päivän selviä asioita. meistä molemmat on väsyneitä työpäivän jälkeen mutta jomman kumman on pakko vaan jaksaa tehdä kotityöt.Arvatkaa onko se jaksaja nainen...No kyllä on!Toinen vaan valittaa sohvalla väsymystä mut itse olen ottanut sen asenteen etten jaksa kuunnella yhtään vaan lenkkeilen, piristän itseäni ja teen kotitöitä jolloin aikaa ei edes jää väsymykselle ja tulee parempi olo.
Siihen nukahtamiseen kesken leffan. Varmasti sinua väsyttää mutta itse ainakin ottaisin toisen nukahtamisen juuri niin, että sitä ei kiinnosta yhtään yhteinen aika.
ja mitä tulee seksiin...kyllä minä ainakin haluan saada enemmän orgasmeja kuin kerran kahdessa kuukaudessa!Ei ehkä ole ihme jos nasitasi ei enää hirveästi huvita kun et tunnu häneen panostavan yhtään. - ....
juuri näin kirjoitti:
Muaki vituttaa kun saan aina toisen jälkiä keittiössä siivota.No kellä se mies ne siivoaa jos ensin KÄSKEE ja silloinkin yleensä vähän täytyis levätä ennen sitä ja plaa plaa. Ärsyttää kun toinen ei tajua päivän selviä asioita. meistä molemmat on väsyneitä työpäivän jälkeen mutta jomman kumman on pakko vaan jaksaa tehdä kotityöt.Arvatkaa onko se jaksaja nainen...No kyllä on!Toinen vaan valittaa sohvalla väsymystä mut itse olen ottanut sen asenteen etten jaksa kuunnella yhtään vaan lenkkeilen, piristän itseäni ja teen kotitöitä jolloin aikaa ei edes jää väsymykselle ja tulee parempi olo.
Siihen nukahtamiseen kesken leffan. Varmasti sinua väsyttää mutta itse ainakin ottaisin toisen nukahtamisen juuri niin, että sitä ei kiinnosta yhtään yhteinen aika.
ja mitä tulee seksiin...kyllä minä ainakin haluan saada enemmän orgasmeja kuin kerran kahdessa kuukaudessa!Ei ehkä ole ihme jos nasitasi ei enää hirveästi huvita kun et tunnu häneen panostavan yhtään.Olen aika lailla samoilla linjoilla edellisten kanssa. Mutta, mielestäni teissä on kummassakin vikaa, on kai sama kuka vessanpöntön kannen jättää "väärin", yhtä lailla sinä voisit valittaa jos hän jättää renkaan alas, kun hän valittaa jos nostat sen ylös.
Kuulostaa että teillä on paljon pikkuongelmia, ettekä oikein ota toisianne huomioon. teillä on aika erilaiset ajatukset asioista. Ymmärrän kyllä, jos haluat tienata enemmän rahaa ja käydä enemmän töissä. Mutta ymmärrän hyvin myös avovaimoasi, sillä jos tulet töistä, nukut koko päivän ja lähdet töihin, niin missä välissä vietätte aikaa yhdessä? Ennen minäkin tein paljon töitä, mutta nykyään olen alkanut ajatella, että mitä väliä sillä rahalla on, siis kunhan sitä on sen verran että tulee toimeen. Tärkeämpää ainakin omassa elämässäni on monet muut asiat kuin työ ja raha. - Shannon-71
Just niin =)
Kumma akka kun moista menoa edes jaksaa. AP:tä vastaavan tyyppinen työnarkkari-sohvaperuna vapautuu loppuvuodesta muiden naisten metsästettäväksi. Tämä kotitalouskone kun ottaa hatkat...Ja sitten en samaan silmukkaan enää päätäni pistä =) - Tristar
Shannon-71 kirjoitti:
Just niin =)
Kumma akka kun moista menoa edes jaksaa. AP:tä vastaavan tyyppinen työnarkkari-sohvaperuna vapautuu loppuvuodesta muiden naisten metsästettäväksi. Tämä kotitalouskone kun ottaa hatkat...Ja sitten en samaan silmukkaan enää päätäni pistä =)Hienoa että silmukka irtoaa. Koneeksi on nuorella iällä ankeaa ryhtyä, siihen kun vielä tekee pari lasta päälle niin se onkin sillä selvä eikä silmukasta pääse enää koskaan irti.
Onnellisuutta on syytä tavoitella, huonoon suhteeseen tyytyminen yksin jäämisen pelossa tai "varmuuden vuoksi" on... turhaa. AP:n suhde kuulostaa enemmän tottumuskelta, naimisiinkin ollaan menossa kun niin kuuluu tehdä, ja yhtenä kauniina päivänä jompikumpi herää aamulla eikä voi tajuta miten on siihen jamaan joutunut.
*** - kyllä kyrsii
juuri näin kirjoitti:
ja mitä tulee seksiin...kyllä minä ainakin haluan saada enemmän orgasmeja kuin kerran kahdessa kuukaudessa!Ei ehkä ole ihme jos nasitasi ei enää hirveästi huvita kun et tunnu häneen panostavan yhtään.Voi apuva kun tuntuu menevän nuo kotihommat kaikilla tuntemillani pareilla juuri näin..! Miten ne miehet oikeasti voivat koko ajan olla niin väsyneitä?
Siis itse opiskelen aktiivisesti, käyn osa-aika työssä ja esseet ynnä muut pitää sitten vapaalla vääntää. Mies käy amista loppuun, ei kotiläksyjä tai mitään. Yleensä hänellä on lyhyempiä päiviä, eikä nykyisin käy töissäkään opiskelun ohella.. Ja kukas ne kotihommat yleensä hoitaa? No minäpä tietenkin.. Ja auta armias jos satun kipeäksi tulemaan! Silloin on kämppä ihan hirveässä kunnossa ja saan ruokaa odotella parhaimmillaan viisi tuntia vaikka mies täysin terveenä ja tekemättömänä olisi kotona.. Kyllä silloin ottaa pikkasen päähän!
Miestä pitää käskeä ja käskeä ja käskeä että jotain kotihommia joskus edes tekisi.. Ja lopulta kyllästyy niin käskyttämiseen että luovuttaa ja tekee itse. :/
Mutta muuten meillä menee mukavasti eikä orgasmejakaan tarvitse laskea ;D Saisi vain tuo poika olla hieman vähemmän saamattomampi... juuri näin kirjoitti:
ja mitä tulee seksiin...kyllä minä ainakin haluan saada enemmän orgasmeja kuin kerran kahdessa kuukaudessa!Ei ehkä ole ihme jos nasitasi ei enää hirveästi huvita kun et tunnu häneen panostavan yhtään.Onko mies vastuussa naisen orgasmeista?
Mitä jos ihan itse hinkkaa sitä klitorista siinä seksin aikana, niin ei jää orgasmi tulematta.Olist itse aloitekykyisempi niin ei tarviis tuota sepitystä kuunnella jokapäivä.
Akan nalkutusta työpaikalla keittiötyöntekijän nalkutusta.
- Cassie**
Kuulostat ihan mun ex-kundifrendiltä, sen jätin juuri siksi että se ei tehny MITÄÄN muuta kun katto leffoja ja kun ei kattonut, se nukku. Missäs välissä mä sain huomiota? Aivan, sillon kun se keksi että mun jalkovälissä on reikä. En tietenkään tyydyttynyt koskaan millään tavalla sen kanssa.
Ensinnäkin, muijas säksättää aiheesta. Paistinpannut pitääkin pestä käytön jälkeen. Sä et voi olettaa että muijasi aina sen tekisi. Sä voisit yllättää naisesi positiivisesti ja tehdä JOTAIN oma-aloitteisestikin.
Toiseksi, oma miesystäväni on myös paljon töissä, ja silloin kun ehtii, tekee extravuorojakin. Miksi sillä silti riittää aikaa ja hellyyttä mullekin? Sitäpä voit miettiä ja ottaa opiksesi.
Kolmanneksi, ei kukaan muija jaksa miestä, joka nukahtaa jo etukäteen ennen kun illanvietto on päässyt edes alkamaan. Onhan naisesi ajatellut, että nyt tällä jätkällä on aikaa minulle, ja sitten kun ei olekaan, on se karvas pettymys. Mä olisin heivannut moisesta jo pihalle.
Neljänneksi, sä et taida oikeasti edes tietää parisuhteiden ajanantamisesta mitään. Vai missä välissä sä luulet, että mä opiskelen, hoidan muksua ja hoidan kotia ja annan miehelleni huomiota tasavertaisesti? Kukaan tai mikään ei ole kärsinyt. Itsensä pitää joskus unohtaa. Parisuhde on suomeksi kompromissien tekemistä. Joskus ei voi mennä aina kaikki oman mielen mukaan. En mäkään voi nukkua, kun tyttö herättää aamulla kello kuus, mutta se on jumankaut mun oma valintani et se on niin! :D Mitä siit lähteä valittamaan.
Lopuksi ja kaikkien naisten onneksi: ilmoittaudu pikaisesti paatuneeksi poikamieheksi. Sun taidoillasi ei ketään naista tehdä onnelliseksi. Mä en usko että kovin moni nainen kestää moista egoistista työnarkomaania, joka ei jaksa ajatella mitään muuta kuin itseään.
Ota onkeesi. - nainen haluaa tätä
1. tyydytä naisesi. naisesi on puutteessa ja siitä tuo jatkuva kitinä.
2. kun kitinä alkaa, lähde pois. ei kukaan jaksa kuunnella valitusta. tee naiselle selväksi ettet palaa ennenkuin valitus loppuu. jos se ei lopu samana iltana jää kaverille yöksi. toista niin usein että oppii lopettamaan ärsyttävän nalkutus-tapansa. - sinä
kyllä sulla kuule pyyhkii hyvin, noi valitukset on normaalia. nauratti vain kun luin, jos kaikilla olisi noin pienet ongelmat kuin sulla niin tyytyväisiä oltaisiin.
- Tottumussuhde
Eroon nyt, kun vielä kerkeät. Ehditte kumpikin kasvaa tahoillanne. Haluatko todella noin negatiiviseen ilmapiiriin lapsiakin vielä, mieti tarkkaan...
Tuntuu, että naisesi elää puutteessa. Siitä nuo kitinät. Seksin puutteessa (siis oikean seksin) huomion puutteessa jne.
Sääli, ettei naisesi ole tutustunut sinuun paremmin ennen yhteenmuuttamistanne, että olisi tajunnut puutteesi ja typerää, ettei hän osaa pistää suhdetta poikki, vaikka on tyytymätön.
Joku ratkaisu asiaan on löydyttävä. Seuraavalla kerralla kun kitinä alkaa, lähde tunniksi ulos, sitten päiväksi, sitten vuorokaudeksi, setten viikoksi jne, mutta huomaa, että voi olla ettei sinua enää kaivatakaan takaisin.Haasta se pesemään astia. Jos aamulla astia on edelleen likainen et tie sille muruakaan ruokaa.
Aloitekyky puuttuu jos ei viitti tehdä eikä eis tartu haasteeseen pesemällä likaamansa astian itse niin kuin minä tein. Enkä jätä sitä mieheni pestäväksi. Näin meille entä teillä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1202091
- 1571984
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h281946Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue141202- 51997
- 85946
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23875- 114834
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell50811Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon33789