Löytyykö mistään enää volvon pentaan b20 pakosarjaa.
Pakosarja Volvon pentaan
6
657
Vastaukset
- pakosarja
Mutta en myy sit koska olen mulkku.
- sivusta seuraaja
Taatusti myyt, kysymys on vain hinnasta. Tarpeeksi maksamalla myyt vaikka housut jalastasi. Alkuperäisen kysyjän kantsii jatkaa etsintää eihän kaikki ole tälläisiä honkkeleita.
- ..,,..,,.,.
sivusta seuraaja kirjoitti:
Taatusti myyt, kysymys on vain hinnasta. Tarpeeksi maksamalla myyt vaikka housut jalastasi. Alkuperäisen kysyjän kantsii jatkaa etsintää eihän kaikki ole tälläisiä honkkeleita.
usaonline.se 4390skr kappale
- tämmöstä firmaa
Kuin Korela boats. Sijaitsee kotkassa. En tiedä löytyykö heiltäkään,mutta niillä on kyllä ihan sikana uutta ja käytettyä osaa.
Köytettyä tuskin kannattaa ostaa, ellei ole puhki jo valmiiksi, niin on sitä viimeistään seuraavana kesänä.
Volvolta saa uusia alkuperäisosina, ja mikäli haet tarvikeosaa niin käy osoitteessa:
http://www.usparts.fi- korela boats
löytyy 1 kpl rosterinen jos on vielä tarvetta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372