Ihan mahoton yhdistelmä. Tapaat ihanan komean haluttavan 50 miehen ja päätät että tuota pusuttelen ennen kuin aurinko laskee. Tuumasta toimeen vaan hui kauhistus. Huomaat miehen syöneen hapankaalia, silliä, homejuustoa ja hörpänneen tuhdisti olutta. On se niin vääriin. Jää pusuttelet väliin. Ikuisiksi ajoiksi. Vai?
Komistus ja homejuusto
14
510
Vastaukset
- ei moisista
hajuista piittaa, jos mies mielyttää.
- Otto ukin kaima
Jos on rakkauen kemiat kohallaan, niin silloin ei toisen hajut haittaa, niitä ei siinä kiihkossa huomaakaan.
- T-muna
Hilima iski kiinni ennenkuin komistus ehti hammaspyykille. Hillitse Hilima himojasi.
- Hilima
kaikille teille kolomelle tievoksi, että piätine etten oo pekkaa pahempi. Tilasinpa laatasellisen kualikääryleitä ja piälle freesiä kynslaakkaa. No mäninpä komistuksen luo, kahtoin häntä kostein silimin suoraan silimiin, koppasin käet kässiini ja sanoa hönkäsin lähes suusta suuhun kielillä: "Haa tu ju tuuu? Tetaa komistus olla jo kaakna. Jouvuin maksamaan retaleen laskunkin.
- ent.tehtaantyttö
Hilima kirjoitti:
kaikille teille kolomelle tievoksi, että piätine etten oo pekkaa pahempi. Tilasinpa laatasellisen kualikääryleitä ja piälle freesiä kynslaakkaa. No mäninpä komistuksen luo, kahtoin häntä kostein silimin suoraan silimiin, koppasin käet kässiini ja sanoa hönkäsin lähes suusta suuhun kielillä: "Haa tu ju tuuu? Tetaa komistus olla jo kaakna. Jouvuin maksamaan retaleen laskunkin.
..kaikki just niin VÄÄRIN, VÄÄRIN toimit, Voi; Hilma pitääkö Stadin friidun nyt tulla sinnekin, mitä?- Odotas vaan kun minä täältä joudan, tulet sitte asemalle vastaan?
t.friidu
Ilmankos mulla käy aína flaksi, naisten kanssa.
Siinä oli juuri sellainen arsenaali 'ravinteita' ja nestettä, mitä en koskaan käytä!
Juuri joulunaluspäivänä, kun kävin työpaikalla, niin eikö mitä, nuori nätti pomo hyppäsi kaulailemaan oikein tosissaan.
Koetan kyllä pitää selkälihakset kondiksessa, että sen puoleen....:))- henrii
valkosipulilla hätistellä innokaimpia.
henrii kirjoitti:
Mitäs muuta voin, kun trenata ja pitkittää mahdollisisa vaurioita!
Kerran järjestin veljelle monta vapaamielistä tyttöä.
Tarvitsin hänen autoaan, farkkua ja hän minun autolla sattui lauantai iltana pysähtymään erään discon lähettyville, eikös ollut auto täynnä "täpinöissään" olevia likkoja, eikä meinanneet millään luovuttaa!
En huomannut sanoa että pitää ovet lukossa tai ainakin rasvata kahvat, että jostain kohden saa jonon poikki; lähtemällä liikkeelle!- Hilima
henrii kirjoitti:
justiinsa valkosipulia syömällä valkosipulin haijjuu oi huomoo. Sitä kait se komistus säikähti sitä kynlaukkoo.
- HTZA
Hilima kirjoitti:
justiinsa valkosipulia syömällä valkosipulin haijjuu oi huomoo. Sitä kait se komistus säikähti sitä kynlaukkoo.
voi nahde...
- nahde
HTZA kirjoitti:
voi nahde...
voi TAHZ...
:)
- Silkki-Saara**
että saisitkos maistaa mieluummin sissijuustoa. Mitähän ukkeli mahtais vastata?
- kirjoittaja52
Sattuipa kohdallesi maukas kaveri. Jos pussuttelu maistuisi hammastahnalta niin kyseessä on tämä kuuluisa Pepsodentti Pentti - liekö mukana elämän maksua.
- luovun naisesta
kuin homejuustoista. Juuston tuoma nautinto ei koskaan petä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147284
- 594702
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434634- 753378
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 301768
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261747Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411610- 351522
- 1431287