On surullista ,että palstan nykytila saa hyvät kirjoittajat kaikkoamaan uuteen yritykseen.Yksi toisensa jälkeen on liittynyt
nykyaikaisempaan ja monia viihde ja yhteydenpito mahdollisuuksia tarjoavaan Facebookiin.
Minulle tämä Suomi 24 on merkinnyt paljon, käynyt jo ihan tutuksi ihmisineen ja ystävineenkin.Näin olen kokenut ja ollut kiitollinen palstan tarjoamasta yhteisöllisyydestä.
Onhan täällä paljon tuttuja nimimerkkejä jäljellä, uskon meidän jatkavan samassa sovussa, kuin olen kokenut tähänkin asti.
Vettä sataa lujasti, ja kovin on pimeää tällä hetkellä.
Luottavainen mieli on kuitenkin vallitsevana palstan tulevaisuuteen nähden.
Perjantai-ilta ja viikonloppu edessä :D Mukavaa iltaa!
Suru palstan puolesta
39
323
Vastaukset
- capt.cöpenick*
Enkä näin ollen näe tapahtuneen mitään dramaattisista muutosta tärviön suuntaan.
Jos vertaa galleriasta näitä keskusteluja vaikkapa vuosi tai kaksi taaksepäin; eivät nää stoorit nykyään sen hurjempia ole.
Etenkin keskustelun avaajille oltiin eräiltä tahoilta kitkeriä 'kun tuonkin tulit palstalle heittämään' tyyliin.
Se on ala-arvoista, että kirjoitetaan varatun nikin 'varjossa'. Melko outo mielenrakenne pitää olla, että noin tehdään.
Palstalla on pientä rakennemuutosta näkyvissä, mutta eläähän tämä näinkin! - ne vankina
siellä puukissa, maalaismiehenkö kirjaan menivät?
- kunhan tutustuvat
ja katsovat vaihteeksi, onhan se hauskaa jos on kiinnostunut uutuuksesta. On kai se ollutkin jo kauan toiminnassa maailmanlaajuisesti.
Tämä on kuitenkin kotimainen palstamme. Heippa ja kiva niin. - pilvi*
kunhan tutustuvat kirjoitti:
ja katsovat vaihteeksi, onhan se hauskaa jos on kiinnostunut uutuuksesta. On kai se ollutkin jo kauan toiminnassa maailmanlaajuisesti.
Tämä on kuitenkin kotimainen palstamme. Heippa ja kiva niin.Menin ulos puutarhaan ja lämpö ympäröi minut lempeänä. Kaikki on niin puhdasta ja vehmasta....Jaakko Ryhänen laulaa ja se kuuluu ulos "kaksi onnellista lasta auringon"
ihan hymyilyttää, on niin hyvä olo, kun tuo uni jonka näin, on käynnyt toteen. Nyt vasta ovat silmäni auenneet. Ehkä sen vuoksi, että se kesti näin kauan, se onkin niin arvokasta ymmärtää.
Kellokin alkaa olla yhdeksän, ja iltarauha laskeutuu tienoolle. Ja Ryhänen laulaa....
- pidot ,,,
paranee. Nyt juhlat pystyyn!
- pilvi*
Heinäkuun viimeistäkö tänä vuonna?
- ja toin laseja
pilvi* kirjoitti:
Heinäkuun viimeistäkö tänä vuonna?
korkeajalkaisia samppanjaa varten.Kynttilät loistavat nyt puutarhassa.
Tervetuloa! - pilvi*
ja toin laseja kirjoitti:
korkeajalkaisia samppanjaa varten.Kynttilät loistavat nyt puutarhassa.
Tervetuloa!ja kuuntelen Jaakko Ryhästä joka laulaa rakkaudesta. Mikä sen kauniinpaa.
Kaikki unelmaa on vaan.....skool :) - kaikki*
pilvi* kirjoitti:
ja kuuntelen Jaakko Ryhästä joka laulaa rakkaudesta. Mikä sen kauniinpaa.
Kaikki unelmaa on vaan.....skool :)vaan taas ennalleen....mm shampanja on juhlallista, hyvästi heinäkuu! Ihana kuumakin heinäkuu, kuin nuoruus.
Jää hyvästi! nyt sitten saavat arvostella vapaasti ,pikkuja ja pisteitä .
Asiaahan täällä harvoin onkaan ,ja jos joku on "Murjassu vitsin ",huumori puuttuu täysin.
Niinhän se on, että samankaltaiset hakeutuvat toistensa seuraan.- huumorille :D
ullamirjami kirjoitti:
nyt sitten saavat arvostella vapaasti ,pikkuja ja pisteitä .
Asiaahan täällä harvoin onkaan ,ja jos joku on "Murjassu vitsin ",huumori puuttuu täysin.
Niinhän se on, että samankaltaiset hakeutuvat toistensa seuraan.tässä lasisi
- pilvi*
huumorille :D kirjoitti:
tässä lasisi
Siihen onkin hyvä päättää tämä päivä. Tutkien sydämemme, silmäs meihin luo.....
Oikein Hyvää Yötä kaikille! huumorille :D kirjoitti:
tässä lasisi
Vaikka olis kyllä kiva jos oikein kilisteltäis,vaikka olen lääkekuurilla ja en ole nauttinut,2viikkoon mitään.
Mutta tämä sopii ,kojakki olisi minun makuuni , ja ensin haitellaan lasinreunasta.- en hoksaa,
ullamirjami kirjoitti:
nyt sitten saavat arvostella vapaasti ,pikkuja ja pisteitä .
Niinhän se on, että samankaltaiset hakeutuvat toistensa seuraan.milloin Maalaismies ja minä,siis allekirjoittanut,oltaisiin toisten pilkkuja ja pisteitä tutkittu.
Maalaismies kirjoittanut aina ihailtavan maltillisesti,minä joskus harkitsemattoman "impulsiivisesti",että hehheh vaan sillekkii.
Ja muutenkin,mitä täällä aina motkotetaan,ettei aiheita,onhan niitä piisannut,ja siitä vaan vassokuu ite aina tekemään mieleistään,jos ei valmiina oo.
Huumori onkin varottava ja vaikee laji,siitä voi helpoimmin saada nenulleen.
terveisin allekirjoittanut muttei allekirjoittanut - olen saanut
en hoksaa, kirjoitti:
milloin Maalaismies ja minä,siis allekirjoittanut,oltaisiin toisten pilkkuja ja pisteitä tutkittu.
Maalaismies kirjoittanut aina ihailtavan maltillisesti,minä joskus harkitsemattoman "impulsiivisesti",että hehheh vaan sillekkii.
Ja muutenkin,mitä täällä aina motkotetaan,ettei aiheita,onhan niitä piisannut,ja siitä vaan vassokuu ite aina tekemään mieleistään,jos ei valmiina oo.
terveisin allekirjoittanut muttei allekirjoittanuttältä palstalta hyvinkin paljon näinä noin kolmena ja puolena vuotena.Ei herranen aika ole aihetta "morkata" ketään,jokainen on ollut juuri kuin on ollutkin.Sehän se piristävää onkin,ihmisiä laidasta laitaan,itsekin oppinut ehkä jotain...luulisin.Se vaihe vaan nyt menossa,ettei enää halua jumittautua tähän samaan,koska on niinkuin annit tyhjentänyt.
Ihan oman ittensä takia,tietysti,tehtävä niinkuin "itse" sanoo; aika aikaansa ja sitten pois.
Kun yleensä ottaen olen sellainen ihminen,että unohan elämän ikävämmät puolet äkkiä ja lepyn äärimmäisen hopeesti,kun asia on mielestäni okei kohdallani.Mitään ei jää niinsanotusti hampaankoloon kolottelemaan.
Pitkä"vihaisuus" on varmasti kamala tauti. - maalaismiehenkin
en hoksaa, kirjoitti:
milloin Maalaismies ja minä,siis allekirjoittanut,oltaisiin toisten pilkkuja ja pisteitä tutkittu.
terveisin allekirjoittanut muttei allekirjoittanutpuolesta, ei kyllä muista omia hölinöitäänkää.
- vallaton*
maalaismiehenkin kirjoitti:
puolesta, ei kyllä muista omia hölinöitäänkää.
on sydämesi Sun, mikäs siinä, jokainen elää niinkuin hyvältä tuntuu,koskas jos ei nyt
kun velvollisuudet ei sido!
- kukko tunkiolla
Mitä turhia suremaan mokoman tähden.
Onhan joka huushollissa roskaämpäri ja kaatopaikoilla on vielä tilaa.
Tällaista kaatopaikkaa tarvitaan täälläkin, että olisi paikka, jonne voi tyhjentää kaikki paskat sisältään. Ja sitä näyttää riittävän.
Tätä palstaa onkin ruvettu kutsumaan muualla netissä "roskasakin roskaläjäksi". Sattuvasti sanottu.- ja pysy pois,jos
ei sinulla ole muuta tuoda tullessasi!
Olet oiva esimerkki tyhjentäjästä!
- suree pilvi
mikä/kuka/ ketkä siihen syyllisiä?
- Pilvi*
Onhan se todettava, ettei palstalla ole sheriffi toiminut aikoihin! Ei minkäänlaista seulaa ole ollut käytössä.
Poistopyyntöjä olen minäkin tehnyt lukijoiden säästämiseksi, karmeimpien viestien kohdalla.
Siksi surullinen, kun jäädään ilman jo lain antamaa suojaa.Voin tietenkin ottaa ylläpitoon ihan henk. kohtaisesti yhteyttä.
Palaan asiaan. - ainakin sinä
Pilvi* kirjoitti:
Onhan se todettava, ettei palstalla ole sheriffi toiminut aikoihin! Ei minkäänlaista seulaa ole ollut käytössä.
Poistopyyntöjä olen minäkin tehnyt lukijoiden säästämiseksi, karmeimpien viestien kohdalla.
Siksi surullinen, kun jäädään ilman jo lain antamaa suojaa.Voin tietenkin ottaa ylläpitoon ihan henk. kohtaisesti yhteyttä.
Palaan asiaan.teet parhaasi että meno jatkuu.
- etsivivä-amadeus
tämä saitti.
Maataloustuki ja politiikka palstoilla vasta lokaa heitetään.
Onhan täällä hyviä ja rauhallisia ketjuja,en sanoisi tunkioksi.
Tuleehan täällä lokaa sillointällöin,mutta sitähän elämä on.
Ei kaikilla ole niin seisteistä,eikä juhlintaan ole aina syytä.
Minun elämäni kulkee nyt tampereelle muuton tiimoilla.
Pitäis saada metsätila myytyä ja kämppä mansesta.
Yksin joudun hoitelemaan hommia,joten joskus tupaa väsykin tulemaan.
Siis montarautaa tulessa,niinkuin sanotaan - pilvi*
etsivivä-amadeus kirjoitti:
tämä saitti.
Siis montarautaa tulessa,niinkuin sanotaantuo loanheitto, ja en näe syytä miksi ei tilannetta korjattaisi valvojalla? Nopeasti on edenneet muuttoaikeet teillä. Olen varma, että pääset sitten helpommalla kun
olette asettuneet uuteen kotiin.
Kaupunki tarjoaa virikkeitäkin, toisin kuin jatkuvat tieriidat, ja hyviin naapureihinhan saa aina yhteyttä :)
Hoitelehan hommat,--- ja lepääkin välillä! - ullapullana*
Pilvi* kirjoitti:
Palaan asiaan.mitä noita vanhoja muitelemaan ,päivä kerrallaan.
Ja surut pois ja kukka hattuun.
Onneksi minua ei olla morkattu ,muista kun noista pisteistä jotka tuppaan laittaan välilyönnin jälkeen .
Mutta se onkin minun puumerkkini ,mitä se kellekkään oikeestaan kuuluu laitanko ? ! , tai . - ullapulla*
tämä saitti.
Siis montarautaa tulessa,niinkuin sanotaannyt vaan nauttimaan vapaammasta elämänmuodosta.
Olet sinä saanut jaksaakkiin ,kun olet tänne joskus niistä kirjoitellut. Ja kalaan voi mennä vaikka Pyhäjärvelle tai
Näsijärveen.
Toivottavasti teet hyviä kauppoja ,
Nut on puumi nuorellaväellä mennä maalle asumaan ja onhan se kivaa kun jaksaa tehdä ne kaikki pihatyöt ja hoitaa vielä kotieläimetkin.
Kirjoittelehan kuinka onnistut ,ullamirjamikin kaipaa takaisin Tampereelle ,aina joskus. pilvi* kirjoitti:
tuo loanheitto, ja en näe syytä miksi ei tilannetta korjattaisi valvojalla? Nopeasti on edenneet muuttoaikeet teillä. Olen varma, että pääset sitten helpommalla kun
olette asettuneet uuteen kotiin.
Kaupunki tarjoaa virikkeitäkin, toisin kuin jatkuvat tieriidat, ja hyviin naapureihinhan saa aina yhteyttä :)
Hoitelehan hommat,--- ja lepääkin välillä!Palsta elää ja aiheet vaihtelevat..Se on hyvä asia..Jos joku on huonolla tuulella,niin sehän on hänen asiansa,ei kannata alkaa murehtia.. Minäkin olen tehnyt monia aloituksia,jotka eivät ole olleet kiinnostavia,koska olen aika tylsä, asiallinen tyyppi..
Eihän sekään haittaa tippaakaan.. Tehdään taas uusia,kun tulee mieleen, jotain kivaa..Luen täällä kaikkia kirjoituksia ja kirjoitan,jos tiedän asiasta jotain,tai jos
minulla on siitä,joku mielipide..Joku ehkä ajattelee,ettei ole mitään elämää,kun
roikkuu netissä jatkuvasti,mutta välillä on sellainen ,elämäntilanne,ettei voi oikein lähteä mihinkään,joten tämä vähän piristää arkea.. Aikansa kutakin..
Mutta nyt,toivottelen mukavaa päivää kaikille! Iloista mieltä ja kirjoitellaan,pysyy taito tallella! t.Irkku- etsivivä-amadeus
ullapulla* kirjoitti:
nyt vaan nauttimaan vapaammasta elämänmuodosta.
Olet sinä saanut jaksaakkiin ,kun olet tänne joskus niistä kirjoitellut. Ja kalaan voi mennä vaikka Pyhäjärvelle tai
Näsijärveen.
Toivottavasti teet hyviä kauppoja ,
Nut on puumi nuorellaväellä mennä maalle asumaan ja onhan se kivaa kun jaksaa tehdä ne kaikki pihatyöt ja hoitaa vielä kotieläimetkin.
Kirjoittelehan kuinka onnistut ,ullamirjamikin kaipaa takaisin Tampereelle ,aina joskus.ja tämä vanha rähjäinen rantatila jää kesäkäyttöön.
Kylla ihanaa palata kultuurin piiriin,vaikka en niin kultturelli olekaan.
Teatteriin kuitenkin halajan ja uimahalliin.Juisen haudalle menen ja sinne ja tänne.
Tampere on ihana kaupunki,
tein väärin,kun sieltä lähdin lapsuudenkarjapoluile. - Missä se on
ja tämä vanha rähjäinen rantatila jää kesäkäyttöön.
Kylla ihanaa palata kultuurin piiriin,vaikka en niin kultturelli olekaan.
Teatteriin kuitenkin halajan ja uimahalliin.Juisen haudalle menen ja sinne ja tänne.
Tampere on ihana kaupunki,
tein väärin,kun sieltä lähdin lapsuudenkarjapoluile.Tampereella ja onko se tarkoitettu nähtävyydeksi? Haluan nähdä sen myös.
- sopua kokenut
mikä on sitten se NYKYTILA josta surua tunnet?
- täällä,
koko ajan puhuvat läpiä päähänsä, ensi sitä sitten tätä, miten itselle passaa.
- jo olen*
maininnut pidän surullisena, että palstan vakiokirjoittajat, monta vuotta mukana olleet,
ovat rekisteröityneet Facebookiin. Syynä ,(joita en enää halua käsitellä) palstan sisälli-sota, josta saivat kaikki kärsiä!
Sinänsä ymmärrän, koska nämä rekisteröityneet ovat tottuneet juuri siihen!
Onnea uudelle valtaukselle, ja paljon uusia virikkeitä! He ovatkin jo vuosia täällä roikkuneet, joitakin mennyt ajojahdin vuoksi, uusia odotelleet jne.jne.
On erittäin terveellistä kulkea uusia polkuja! - syitä
jo olen* kirjoitti:
maininnut pidän surullisena, että palstan vakiokirjoittajat, monta vuotta mukana olleet,
ovat rekisteröityneet Facebookiin. Syynä ,(joita en enää halua käsitellä) palstan sisälli-sota, josta saivat kaikki kärsiä!
Onnea uudelle valtaukselle, ja paljon uusia virikkeitä! He ovatkin jo vuosia täällä roikkuneet, joitakin mennyt ajojahdin vuoksi, uusia odotelleet jne.jne.
On erittäin terveellistä kulkea uusia polkuja!käsitellä,mahotonta on käsitellä toisen aivotuksii,esim.minun.
Enkä minä oo täällä mittään sotaa kokenut enkä kärsinyt...heh.
Omituisia puhut...tottuneetko kärsimään.Ja viel yks oikasu,en mie mistään oo roikkunu enkä mittään ootellu.
No jos totta puhutaan,niin sitä beduiinia kamelinsa kanssa kyllä,mutta tuntuu hänen matkansa sieltä itäisiltä mailta kestävän ja kestävän.
Aika alkutekijöissä oon vasta tuolla facebookissa,piti tulla vaan vilkasemaan,mitä työ täällä puuhailette... - tuota ajattelua!
jo olen* kirjoitti:
On erittäin terveellistä kulkea uusia polkuja!Ei facebookin jäsenyys estä muualle kirjoittelua.
Luulen että täällä on montakin sinne kauan kuuluneita, mutta kirjoittavat silti ahkeraan täällä. - näin sellaisen
syitä kirjoitti:
käsitellä,mahotonta on käsitellä toisen aivotuksii,esim.minun.
Enkä minä oo täällä mittään sotaa kokenut enkä kärsinyt...heh.
Omituisia puhut...tottuneetko kärsimään.Ja viel yks oikasu,en mie mistään oo roikkunu enkä mittään ootellu.
No jos totta puhutaan,niin sitä beduiinia kamelinsa kanssa kyllä,mutta tuntuu hänen matkansa sieltä itäisiltä mailta kestävän ja kestävän.
Aika alkutekijöissä oon vasta tuolla facebookissa,piti tulla vaan vilkasemaan,mitä työ täällä puuhailette...turbaani roikkui puunoksalla, tummanpunainen näytti olevan, yks kameli oli villimmän näköinen ja jalat haritti ja oli surkeen näköset. Liekö siellä tienaamassa lisäansioita,
jotta riittää vaimon viemiseen....:D beduiinikyläänsä. Elä toivossa vaan ja kuulostele
kamelin tassujen läpsytystä joku kaunis ilta----- - sinnekö
näin sellaisen kirjoitti:
turbaani roikkui puunoksalla, tummanpunainen näytti olevan, yks kameli oli villimmän näköinen ja jalat haritti ja oli surkeen näköset. Liekö siellä tienaamassa lisäansioita,
jotta riittää vaimon viemiseen....:D beduiinikyläänsä. Elä toivossa vaan ja kuulostele
kamelin tassujen läpsytystä joku kaunis ilta-----oli jumittunu beduiini.
Hyvä kun kerroit,tiiän ens vuuen puolella ootella,ja kerräähän se siel voimii,rankka taival on viel eessä. - mätäkuun jutui koht.
näin sellaisen kirjoitti:
turbaani roikkui puunoksalla, tummanpunainen näytti olevan, yks kameli oli villimmän näköinen ja jalat haritti ja oli surkeen näköset. Liekö siellä tienaamassa lisäansioita,
kamelin tassujen läpsytystä joku kaunis ilta-----Suu on kuiva kuin beduiinin aditastossu. Kukak mnuun suullani on jottain törkeetä syönny?
Aurink on kääntyny jo Atlasvuorten ylle. Camelit tietää. Ne läpsyttelevät verkalles Mauritaniaan päi. Koht. - Suru vai ilo
tuota ajattelua! kirjoitti:
Ei facebookin jäsenyys estä muualle kirjoittelua.
Luulen että täällä on montakin sinne kauan kuuluneita, mutta kirjoittavat silti ahkeraan täällä.Palstan puolesta en tullut tarkemmin katsoneeks.
Voihan se olla vaikka puolustuspuhe yäk - palstan puolesta*
Suru vai ilo kirjoitti:
Palstan puolesta en tullut tarkemmin katsoneeks.
Voihan se olla vaikka puolustuspuhe yäkvaikka kyllä osan karsisin törkyturvista sinne käytöskouluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä2732150Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha2531524- 411259
- 571154
Millaista on elää masentuneen rinnalla? Annen pikkuveli teki itsemurhan: "Viimeisenä päivänä..."
Anne kertoo koulukiusatusta ja lopulta itsemurhan tehneestä pikkuveljestään Akuutti: Masentuneen rinnalla -ohjelmassa.7898Se tuntuu niin väärältä
Mutta kaipaan sinua, mies. Eli tarvitsen sua. Olisit järkyttynyt, jos tietäisit, että ajattelen sinua joka päivä.32870Ohhoh! Maajussi-Pekka avautuu fyysisestä läheisyydestä Reetta-morsion kanssa: "Ja sitten..."
Oi, onnea matkaan Pekka ja Reetta! Maajussi-Pekka teki lopullisen valintansa ja hänelle sopiva morsio on punatukkainen R6825- 43806
etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!47680Kuljen usein mielessäni niissä maisemissa
missä sinä nainen asut, ja usein on vahva tunne, että kuulut minulle. Tunnut tosi läheiseltä ja tutulta, juuri oikealta.28672