Anustappi

antin penaali

Heippa kaikkikille!
Olemme sydänkäpyseni Anteron kanssa suunnitelleet lomamatkaa eksoottiseen Thaimaaseen. Ihanaa huomata näitä keskusteluita lueskellessamme kuinka avoimia ja Thaimaan tietoisia ihmisiä täällä taitavasti pensseliään heilutteleekaan. Koska täällä kirjoittelee ihan ihquja ihmisiä joilla on laajasti tietoa ja kokemuksia elämän monilta eri osa-alueilta, niin rohkenemme heittää seuraavan pikku kyssärin.
Millaisia anustappeja Thaimaasta saa? Ovatko halvempia kuin Suomessa?
Uskoisin tältä palstalta löytyvän tietäjiä joille vastaaminen on helppo nakki, tai kuten Thaimaassa sanotaan, helppo banaani.
Ainakin seuraavalla herrasmiehellä luulisi tämän tuolta muualta lainaamani tekstinsä perusteella olevan todellista asian tuntemusta.

Perussetti
Kirjoittanut: PellervoHollo / 10.8.07 / klo 09:37
Itselläni on käytössä sellainen niinsanottu dildojen ja anustappien perussetti eli jokaiselle päivälle hieman erikokoista parrua. Yleensä rankan viikonlopun jälkeen maanantaisin käytän kaikkein suurinta anustappia koska takapuoli on viikonlopun jäljiltä hieman "löysässä" kunnossa. Siitä sitten päivä kerrallaan pienennän kokoa tulevaa viikonloppua kohden ja perjantaiksi paikkani ovatkin jo kiinteässä kunnossa ja voin huoletta antaa nautinnollisia hetkiä kumppaneilleni.
-Pellervo-

http://keskustelu.suomi24.fi/node/4703358#comment-24964959

Kiitoksia asiallisista vastauksista etukäteen ;)

19

2115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jätä se pelle

Sillä on kumpikin hole ihan paskana, suu suoltaa mitä paskaa vaan sekin.

• ja eikun paukkumaan

Eiks stadissa ole syyskuun alussa taas ne perinteiset ilontulitukset. Jospa saat oman ohjelmanumeron ...

• Panostaja.

Anna Amalian ahtaa.

• DDDDDDDDDDDDDDDDDD
        Panostaja. kirjoitti:

Anna Amalian ahtaa.

Hah hah haaa. Mikä kiimainen pentu halvoissa horoissa !

• DDDDDD
        DDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

Hah hah haaa. Mikä kiimainen pentu halvoissa horoissa !

sika-Amalia, etkö keksinyt EDES muunlaista nimimerkkiä, onpa pienet aivot sulla, en ihmettele että kelpaat vain matkaoppaaksi, sehä ei vaadi MITÄÄN koulutusta.

• voi kiesus
        DDDDDD kirjoitti:

sika-Amalia, etkö keksinyt EDES muunlaista nimimerkkiä, onpa pienet aivot sulla, en ihmettele että kelpaat vain matkaoppaaksi, sehä ei vaadi MITÄÄN koulutusta.

Mielelläsi varmasti amalian oppaanasi näkisitkin. Kaikillahan ei ole tähän varaa... siis mahdollisuutta.

• bjebgtbj

Mahtaako Antero olla Audi miehiä?
      Myydäänkö Thaimaassa Audeja?

• hernekkö nenässä

nännännännäänää kuka on vetäny herneen neeenäään? hah hah hah hah hah hah haaaaaa. sama palstan paskanjauhajaaaaa hah hah hah haaaaaa

• pylly kipeä?
        hernekkö nenässä kirjoitti:

nännännännäänää kuka on vetäny herneen neeenäään? hah hah hah hah hah hah haaaaaa. sama palstan paskanjauhajaaaaa hah hah hah haaaaaa

kuka on vetänyt sinua pyllyyn, nänänänänää, koskeeko kovin?

• vain länsimainen

Piraattimaassa kaikki muukin on kopiota , huorista alkaen.

• rock'n roll live 4
        vain länsimainen kirjoitti:

Piraattimaassa kaikki muukin on kopiota , huorista alkaen.

ever. Lampaidennussijoiden maassa kaikki muutkin eläimet on nussittavissa, myös ryhävalaat.

• Pellervo Hollo
        rock'n roll live 4 kirjoitti:

ever. Lampaidennussijoiden maassa kaikki muutkin eläimet on nussittavissa, myös ryhävalaat.

Toi Jasmin Mäntylä, sekin melkoinen ryhävalas tai ainakin etukenossa oleva pulu, sanoo seiskassa ettei ainakaan sen suosikissa, espanjassa nimitellä vähän lihavempia ihmisiä. Mutta thaimaassa nimitellään.
        Me ei haluta niitä thaimaaseen. Miehillä lihavuus ei merkitse, huorien on otettava mitä saa.

• sika-Amalia
        Pellervo Hollo kirjoitti:

Toi Jasmin Mäntylä, sekin melkoinen ryhävalas tai ainakin etukenossa oleva pulu, sanoo seiskassa ettei ainakaan sen suosikissa, espanjassa nimitellä vähän lihavempia ihmisiä. Mutta thaimaassa nimitellään.
        Me ei haluta niitä thaimaaseen. Miehillä lihavuus ei merkitse, huorien on otettava mitä saa.

Hyi hyi, kylläpä sä "P" luet oikein niitä "tekniikan uutisia". Siellä varmasti kerrotaan, kultivoituneesti, ettei Thaimaassa todellakaan nimitellä ketään, niinkuin me suomalaiset huorat nimittelemme. Menkööt ne kaikki komeatkin miehet Thaimaahan, emmehän me läskit ryhävalaat heitä kuitenkaan saa, vittu kun sais edes ketään.

• mies yksin matkalla
        sika-Amalia kirjoitti:

Hyi hyi, kylläpä sä "P" luet oikein niitä "tekniikan uutisia". Siellä varmasti kerrotaan, kultivoituneesti, ettei Thaimaassa todellakaan nimitellä ketään, niinkuin me suomalaiset huorat nimittelemme. Menkööt ne kaikki komeatkin miehet Thaimaahan, emmehän me läskit ryhävalaat heitä kuitenkaan saa, vittu kun sais edes ketään.

Mukavaa seurata taas asiantuntevaa keskustelua Thaimaalaisista. Se on hienoa että niinkin suuri thainkielen, ja kulttuurin taitaja, kuin varmasti Jasmin Mäntylä onkin, ei varmastikaan voi olla väärässä. Etenkin kun on ehkä omin korvin kuullutkin, lihavaksi nimittelyt. On se hirveän törkeää tollainen nimittely. Ja saattanut vielä nimittelijä hymyillä päälle. Vai oikein lihavaksi... huh huh.

No minuakin nimitelty thaimaassa phumbui= lihava. Sen teki vielä hotellinbaarin tarjoilija, altaalla. Ensin kun en asiaan kiinnittänyt sen enempää huomiota, hän toisti vielä sen uudestaan. Hänellä oli vielä oikein hauskaa asian suhteen. Olen 185cm ja painan 87kg, joten en edes kovin paljon ole lihava.
        Minä sitten näytin hänelle että olen surullinen, moisesta nimittelystä.
        Hän sanoi: ei ei. Phumbui on hyvä juttu, very seksi :) . Minä sitten sitä ihmettelemään että thammai? Miksi?
        On paljon rahaa syödä :) raha kun on seksikästä kaikkialla, näköjään.
        Joten mikä meistä voi tuntua loukkaavalta, voi thaimaassa olla kehu. Minäkin melko pitkänä, hiukset ei minkää väriset, tai hiekan väriset, silmät vaaleat, ja muutama lisäkilo olen kuulemma oikeasti heidän käsityksen mukaan, kiinnostusta herättävä. No turha siellä tosiaan on ihmetellä jos on tumma, ja ruskeasilmäinen, mksei flaksi käy, kun kaikki ovat sellasia :).

Sudarat tämänkin asian minulle opetti. Ja vuorovaikutus oli sanoisinko kansainvälistä, kun puhuimme, ilmeillä käsillä englannilla, suomella ja thailla. Mut asiakin tuli selväksi.

• mies yksin matkalla
        mies yksin matkalla kirjoitti:

Mukavaa seurata taas asiantuntevaa keskustelua Thaimaalaisista. Se on hienoa että niinkin suuri thainkielen, ja kulttuurin taitaja, kuin varmasti Jasmin Mäntylä onkin, ei varmastikaan voi olla väärässä. Etenkin kun on ehkä omin korvin kuullutkin, lihavaksi nimittelyt. On se hirveän törkeää tollainen nimittely. Ja saattanut vielä nimittelijä hymyillä päälle. Vai oikein lihavaksi... huh huh.

No minuakin nimitelty thaimaassa phumbui= lihava. Sen teki vielä hotellinbaarin tarjoilija, altaalla. Ensin kun en asiaan kiinnittänyt sen enempää huomiota, hän toisti vielä sen uudestaan. Hänellä oli vielä oikein hauskaa asian suhteen. Olen 185cm ja painan 87kg, joten en edes kovin paljon ole lihava.
        Hän sanoi: ei ei. Phumbui on hyvä juttu, very seksi :) . Minä sitten sitä ihmettelemään että thammai? Miksi?
        Joten mikä meistä voi tuntua loukkaavalta, voi thaimaassa olla kehu. Minäkin melko pitkänä, hiukset ei minkää väriset, tai hiekan väriset, silmät vaaleat, ja muutama lisäkilo olen kuulemma oikeasti heidän käsityksen mukaan, kiinnostusta herättävä. No turha siellä tosiaan on ihmetellä jos on tumma, ja ruskeasilmäinen, mksei flaksi käy, kun kaikki ovat sellasia :).

Sudarat tämänkin asian minulle opetti. Ja vuorovaikutus oli sanoisinko kansainvälistä, kun puhuimme, ilmeillä käsillä englannilla, suomella ja thailla. Mut asiakin tuli selväksi.

Mistähän ton alaspäin peukutuksen sain?
        Siitäkö että olen lihava, vai siitä että yritin korjata ainakin yhden väärinkäsityksen. Vai siitä että en ehkä kuitenkaan pidä Jasmin Mäntylää, tai seiskalehteä ihan parhaina thai tietolähteinä. Kerro nyt ihan rehellisesti, mielenkiintoista tietää, mikä kirjoituksessani ärsytti :)

• Khun ฮิปโป
        mies yksin matkalla kirjoitti:

Tämähän on perin mielenkiintoista:

”Toi Jasmin Mäntylä, sekin melkoinen ryhävalas tai ainakin etukenossa oleva pulu, sanoo seiskassa ettei ainakaan sen suosikissa, espanjassa nimitellä vähän lihavempia ihmisiä. Mutta thaimaassa nimitellään.”

Onkohan Jasmin Mäntylä oikeasti sanonut seiskassa näin, vai onko tämä taas vain jonkun Amalian väite/väännös totuudesta? Mistähän Seiskan numerosta on kyse, voisitteko ystävällisesti tarkentaa, että voisin itse asian tarkistaa. Tai jos joku Jasminin kaveri lukee tämän, niin voisiko kilauttaa kaverilleen ja Jasmin itse asiaa sitten tarkentaa? Jasmin Mäntylästä en vähään aikaan ole kuvaa nähnytkään, mutta aikaisempia kuvia muistellessani, en häntä nyt ainakaan ryhävalas kategoriaan sovittelisi. Seksikkäänä naisena häntä muistelen. Etukenossa oleva pulu kuulostaa paljon ryhävalasta miellyttävämmältä luonnehdinnalta. Hmm... ehkäpä joku kaunissilmäinen korpikoppelo, tai vastaava, olisi mielikuvana myös ryhävalasta positiivisesti osuvampi.

Google näyttäisi puhuvan omaa kieltään haulla ”seiska jasmin mäntylä”:

1. Jasmin Mäntylä laihtui 10 kiloa: Jätin viinan! - 7 päivää
        11. kesäkuu 2009 ... Rhodoksella kääntyivät päät, kun Jasmin Mäntylä aloitti lomansa. -
        www.seiska.fi/.../jasmin mantyla laihtui 10 kiloa jatin viinan/ - Välimuistissa - Samankaltaisia

Jasmin Mäntylä remuamisen keskellä puoluekokouksessa! - 7 päivää
        17. kesäkuu 2010 ... Seiska kävi tervehtimässä kohukaunotarta Kokoomuksen ...
        www.seiska.fi/seiskatv/_.../jasmin mantyla remuamisen keskella ...

Bikinimisu Jasmin Mäntylä kotioloissa! - 7 päivää
        29. lokakuu 2009 ... Jasmin Mäntylä (niin kuka se on? ... Seiska-TV ...
        www.seiska.fi/seiskatv/_a103092/bikinimisu jasmin mantyla kotioloissa/

Olisi mielenkiintoista tietää minkä sanan tarkalleen ja missä yhteydessä Jasmin Mäntylä on kokenut Thaimaassa nimittelynä. Onkohan sana ollut juuri nimimerkin ”mies yksin matkalla” esiin nostama pumpui?

Miksi muuten mies yksin matkalla kirjoitat sanan muodossa phumbui, miksi et muodossa pumpui?

Pumpui; on Thaimaan arkikielessä paljon käytetty sana, mikä ei juurikaan sanakirjoista esiinny. Uan on vastaava sana, joka tulee useammin sanakirjoissa vastaan. Itse en koe sanaa pumpui loukkaavana tai negatiivisena, pikemminkin päinvastoin. Thaimaassa vähäisen rasvaprosentin omaavaa ihmistä, vaikka hän olisi lihaksikas urheilija, voidaan surkutella ja sääliä – ja sitten kun hän on saanut hieman keskivertoa enemminkin rasvaa luittensa ympärille, on hän thaimaalaisten mielestä kauniimpi ja hyvävointisempi – pumpui.

Uan; sanan olen itse oppinut mieltämään pumpui sanaa negatiivisempana, vaikkakin sanojen merkityksen pitäisi kai olla melkein sama. Uan tarkoittaa lihavaa tai ylipainoista, mutta ei kovinkaan negatiivisessa merkityksessä. Puska, pyylevä, tanakka, jne. ovat mielestäni merkitykseltään sopivampia sanoja uan sanan käännökselle kuin ylipainoinen. Paljon tietenkin merkitsee se, missä yhteydessä ja miten tätä uan sanaa käytetään.

Kun uan (lihava) sanan perään lisätään sana maak (paljon) muuttuu merkitys mielestäni negatiivisemmaksi. Uan maak maak – on merkitykseltään tietenkin vieläkin negatiivisempi.

Uanköönpai; tarkoittaa LIIKAlihavaa.

Uantuta; on merkitykseltään vastaava kuin edellinen, tarkoittaen ERITTÄINlihavaa.
        Eri sanojen merkityksille on mielestäni kuvaavaa se, että en muista koskaan kuulleeni sanayhdistelmää ”pumpuiköönpai” tai ”pumpuituta”.

Kuten eri sanat, myös eri eläimet, mielletään Thaimaassa eri yhteyksissä eri tavalla. Esimerkiksi vesipuhveli on rakastettu eläin, mutta nimittelepä jotakin ihmistä vesipuhveliksi – oi oi oiih!

Changnam; kun lihavaa ihmistä nimitellään tällä nimellä, ei yleensä tarkoiteta, että hän olisi sopivasti lihava. Nyt jäin miettimään, että mitähän tämä sana oikeastaan tarkoittaa ja onko kuinka ”virallinen/oikeaoppinen”? Chang (tai suomeksi pikemminkin tsaang) tarkoittaa norsua ja nam vettä.

Tästähän kehkeytyi erittäinkin mielenkiintoinen keskustelu. Onnittelen itse itseäni salaa mielessäni, mutta en kehtaa peukuttaa omaa kirjoitustani, jospa vaikka Amalia peukuttaisi? Hmm... ehkäpä se on juuri tämä ajankohta vuodesta, mikä saa ihmiset pohdiskelemaan ja punnitsemaan asioita hieman tarkemmin ja pintaa syvemmältä. TV:stäkin tulee pelkkiä asia- ja tiedeohjelmia, pakkohan tämän(kin) seikan on vaikuttaa keskusteluun, keskustelun omalle painavalle tasolle nostaen.

Ps. Summa summarum – Thaimaassa sanalla pumpui ei nimitellä ihmisiä, mutta onkohan täällä ketään espanjankielen taitoista? Miten Espanjassa nimitellään – aivan varmasti tällaista tapahtuu - ”vähän” lihavampia ihmisiä?

http://www.youtube.com/watch?v=rANYaJEhYjo

Hedelmällistä Juhannusta kaikille, anustapilla tai ilman.

• fygbhjnk
        Khun ฮิปโป kirjoitti:

Tämähän on perin mielenkiintoista:

”Toi Jasmin Mäntylä, sekin melkoinen ryhävalas tai ainakin etukenossa oleva pulu, sanoo seiskassa ettei ainakaan sen suosikissa, espanjassa nimitellä vähän lihavempia ihmisiä. Mutta thaimaassa nimitellään.”

Onkohan Jasmin Mäntylä oikeasti sanonut seiskassa näin, vai onko tämä taas vain jonkun Amalian väite/väännös totuudesta? Mistähän Seiskan numerosta on kyse, voisitteko ystävällisesti tarkentaa, että voisin itse asian tarkistaa. Tai jos joku Jasminin kaveri lukee tämän, niin voisiko kilauttaa kaverilleen ja Jasmin itse asiaa sitten tarkentaa? Jasmin Mäntylästä en vähään aikaan ole kuvaa nähnytkään, mutta aikaisempia kuvia muistellessani, en häntä nyt ainakaan ryhävalas kategoriaan sovittelisi. Seksikkäänä naisena häntä muistelen. Etukenossa oleva pulu kuulostaa paljon ryhävalasta miellyttävämmältä luonnehdinnalta. Hmm... ehkäpä joku kaunissilmäinen korpikoppelo, tai vastaava, olisi mielikuvana myös ryhävalasta positiivisesti osuvampi.

Google näyttäisi puhuvan omaa kieltään haulla ”seiska jasmin mäntylä”:

1. Jasmin Mäntylä laihtui 10 kiloa: Jätin viinan! - 7 päivää
        11. kesäkuu 2009 ... Rhodoksella kääntyivät päät, kun Jasmin Mäntylä aloitti lomansa. -
        www.seiska.fi/.../jasmin mantyla laihtui 10 kiloa jatin viinan/ - Välimuistissa - Samankaltaisia

Jasmin Mäntylä remuamisen keskellä puoluekokouksessa! - 7 päivää
        17. kesäkuu 2010 ... Seiska kävi tervehtimässä kohukaunotarta Kokoomuksen ...
        www.seiska.fi/seiskatv/_.../jasmin mantyla remuamisen keskella ...

Bikinimisu Jasmin Mäntylä kotioloissa! - 7 päivää
        29. lokakuu 2009 ... Jasmin Mäntylä (niin kuka se on? ... Seiska-TV ...
        www.seiska.fi/seiskatv/_a103092/bikinimisu jasmin mantyla kotioloissa/

Olisi mielenkiintoista tietää minkä sanan tarkalleen ja missä yhteydessä Jasmin Mäntylä on kokenut Thaimaassa nimittelynä. Onkohan sana ollut juuri nimimerkin ”mies yksin matkalla” esiin nostama pumpui?

Miksi muuten mies yksin matkalla kirjoitat sanan muodossa phumbui, miksi et muodossa pumpui?

Pumpui; on Thaimaan arkikielessä paljon käytetty sana, mikä ei juurikaan sanakirjoista esiinny. Uan on vastaava sana, joka tulee useammin sanakirjoissa vastaan. Itse en koe sanaa pumpui loukkaavana tai negatiivisena, pikemminkin päinvastoin. Thaimaassa vähäisen rasvaprosentin omaavaa ihmistä, vaikka hän olisi lihaksikas urheilija, voidaan surkutella ja sääliä – ja sitten kun hän on saanut hieman keskivertoa enemminkin rasvaa luittensa ympärille, on hän thaimaalaisten mielestä kauniimpi ja hyvävointisempi – pumpui.

Uan; sanan olen itse oppinut mieltämään pumpui sanaa negatiivisempana, vaikkakin sanojen merkityksen pitäisi kai olla melkein sama. Uan tarkoittaa lihavaa tai ylipainoista, mutta ei kovinkaan negatiivisessa merkityksessä. Puska, pyylevä, tanakka, jne. ovat mielestäni merkitykseltään sopivampia sanoja uan sanan käännökselle kuin ylipainoinen. Paljon tietenkin merkitsee se, missä yhteydessä ja miten tätä uan sanaa käytetään.

Kun uan (lihava) sanan perään lisätään sana maak (paljon) muuttuu merkitys mielestäni negatiivisemmaksi. Uan maak maak – on merkitykseltään tietenkin vieläkin negatiivisempi.

Uanköönpai; tarkoittaa LIIKAlihavaa.

Uantuta; on merkitykseltään vastaava kuin edellinen, tarkoittaen ERITTÄINlihavaa.
        Eri sanojen merkityksille on mielestäni kuvaavaa se, että en muista koskaan kuulleeni sanayhdistelmää ”pumpuiköönpai” tai ”pumpuituta”.

Kuten eri sanat, myös eri eläimet, mielletään Thaimaassa eri yhteyksissä eri tavalla. Esimerkiksi vesipuhveli on rakastettu eläin, mutta nimittelepä jotakin ihmistä vesipuhveliksi – oi oi oiih!

Changnam; kun lihavaa ihmistä nimitellään tällä nimellä, ei yleensä tarkoiteta, että hän olisi sopivasti lihava. Nyt jäin miettimään, että mitähän tämä sana oikeastaan tarkoittaa ja onko kuinka ”virallinen/oikeaoppinen”? Chang (tai suomeksi pikemminkin tsaang) tarkoittaa norsua ja nam vettä.

Tästähän kehkeytyi erittäinkin mielenkiintoinen keskustelu. Onnittelen itse itseäni salaa mielessäni, mutta en kehtaa peukuttaa omaa kirjoitustani, jospa vaikka Amalia peukuttaisi? Hmm... ehkäpä se on juuri tämä ajankohta vuodesta, mikä saa ihmiset pohdiskelemaan ja punnitsemaan asioita hieman tarkemmin ja pintaa syvemmältä. TV:stäkin tulee pelkkiä asia- ja tiedeohjelmia, pakkohan tämän(kin) seikan on vaikuttaa keskusteluun, keskustelun omalle painavalle tasolle nostaen.

Ps. Summa summarum – Thaimaassa sanalla pumpui ei nimitellä ihmisiä, mutta onkohan täällä ketään espanjankielen taitoista? Miten Espanjassa nimitellään – aivan varmasti tällaista tapahtuu - ”vähän” lihavampia ihmisiä?

http://www.youtube.com/watch?v=rANYaJEhYjo

Hedelmällistä Juhannusta kaikille, anustapilla tai ilman.

Jasmin Mäntylän haastattelu on uusimmassa seiskassa ja hän kylläkin sanoo, että kreikassa ihmiset eivät nimittele toisia rumasti, kuten suomessa monesti tehdään. Jasmin ei mainitse thaimaasta mitään, vaan kertoo lomistaan kreikassa.
        Ja hän on kyllä upea ja kaunis nainen.

• Minnaminttumaaria
        fygbhjnk kirjoitti:

Jasmin Mäntylän haastattelu on uusimmassa seiskassa ja hän kylläkin sanoo, että kreikassa ihmiset eivät nimittele toisia rumasti, kuten suomessa monesti tehdään. Jasmin ei mainitse thaimaasta mitään, vaan kertoo lomistaan kreikassa.
        Ja hän on kyllä upea ja kaunis nainen.

Hyvin täällä näköjään tämän Amalian oikut tiedetään.
        Mikä tätä tyyppiä oikein riivaa? Halusi ilmeisesti jälleen
        kerran kirjoittaa jotain pahaa Thaimaasta ja taitaa
        olla myös kateellinen Jasminin kaltaisille rohkeille ja
        kauniille naisille koska valehteli hänen sanomisistaan.
        Ihmettelinkin miksi Jasmin olisi jotain Amalian satuilemaa
        lausunut. Olemme käyneet 3 kertaa Thaimaassa ja ikinä
        en ole kokenut mitään sellaista Thaimaalaisilta, että
        olisivat meitä pilkanneet vaikka olemmekin molemmat
        isokokoisia. Samaa en voi sanoa muutamasta muusta
        lomakohteesta jossa olemme käyneet.

• keskiyonaurinko

Olet oikeassa sana "pumpui" ei ole yleisessa kaytossa, se on levinnyt ehka naitten turistipaikkojen kautta yleisempaan kayttoon. Vaimo ei ymmartanyt mika on "pumpui" ennenkuin selitin sen sanan merkityksen hanelle, han nauroi...
      Tarkoitan etta kun asun taalla maalla ja kerran sanoin naapurin rouvasta etta han on "pumpui" kukaan ei ymmartanyt, joten kuvasin hanen muodot (mika ei ole kohteliasta mutta hyvaksyttavaa), silloin ymmarrys syntyi.
      Oletko halukas selittamaan kolmipyorasen moottoripyoran eri nimitykset maakunnittain??

Taalla on toisinaan hauskaa kun sekoitetaan osa "lao" osa kampusea" osa "myanmaria". Viimeksimainittu ei ole varmaan niinkaan yleisesti sekoittunut kieleen, mutta kun taalla maalla on suurin osa tyontijoista tulleet Myanmarista niin osa kielesta tahtoo myos sekoittua.
      Sun kirjoituksesta paistaa lapi etta puhut thaita ja myos ymmarrat?
      Toivotan sulle hyvaa jussia nain jalkikateen , sun kirjoitus on ehka parhaimmista mita olen nahnyt talla palstalla. Ala vaan poistu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe