Ketkä olivat KGB -agentteja neuvostoliiton ajoissa .
Ruotsin DN:on iso kirjoitus Kirjailija ja Journalisti kuuluisuuden kytköksistä siihen järjestöön . Oli suomessa myös monia.,Esm. Paavo Lipponen kirjoittaa tämänpäiväisessä . Maakuntalehdessä kuinka häntäkin nuorena hännyseltiin . Mutta onnekssi oli järkeä kieltäytyä.
Voi olla että siirrynkin Politiikan puolelle --olen huomannut että "meidän ikäisillä ei ole enään nyky politiikkaan kiinnostusta".
Kunhan nyt taas kirjoitin mitä kirjoitin.Olen itse kiinnostunut nukymaailnankin menosta.
Nyt taas on"tapetilla"
21
216
Vastaukset
- paljon.
houkuttele vastailemaan.
- ei Paavon fani
Paavon muistelmissa kerrotaan totuutta?
Tuo mies on erikoisen fiksu kertomaan asioita monella eri tavalla. - 987
kallellaan on Lipponen aina ollut, pahimpia Suomen pakkoruotsittajia.
- Polin Iikka
Kuuel, kyllä on. Mutta sinä et nyt nykypolitiikkaa haastanutkaan.
- Dåligt finska :)
Är ditt modersmål svenska?
- hepuli.
tarpeeks tasokas sinulle ?
- ei vakuuttava
pulla nyt esiintyy. Parhaimmillaan hän on Jepuliksen ketjussa !
- R e e t t a
ei vakuuttava kirjoitti:
pulla nyt esiintyy. Parhaimmillaan hän on Jepuliksen ketjussa !
Olen aina pitänyt Paavo Lipposesta. Oikein kaipaan hänen jyrähdyksiään eduskunnassa, kun nykyisin kaikki siellä piipertää sitä sun tätä. Paavo on suuri mies ja mukava kuulla edelleenkin hänestä. Olisin kaavaillut hänestä jopa presidenttiä. Hän olisi ollut ylväs siinä hommassa.
- se
R e e t t a kirjoitti:
Olen aina pitänyt Paavo Lipposesta. Oikein kaipaan hänen jyrähdyksiään eduskunnassa, kun nykyisin kaikki siellä piipertää sitä sun tätä. Paavo on suuri mies ja mukava kuulla edelleenkin hänestä. Olisin kaavaillut hänestä jopa presidenttiä. Hän olisi ollut ylväs siinä hommassa.
Paavo aina puhuikin, sinäkö se siinä?
R e e t t a kirjoitti:
Minunkin mielestä P Lipponen on monitahoinen suomalaisen politiikan järkäle. Hänessä on myös hyvin herkkä puolensa.
Tästä luonnehdinnasta PL:n lähin piiri ei tykkää, mutta ounastelin hänellä olevan myös traumatisoivia lapsuusajan muistoja, jotka joskus putkahtivat pintaan vahvoina kannanottoina vastuupaikalla ollesaan.
Jos Paavo Lipposta arvoisi lyhyesti: Hän ei ole 'tuulihattu - järkäleitä ei tuulet vie mennessään.- r e e t t a
capt.cöpenick kirjoitti:
Minunkin mielestä P Lipponen on monitahoinen suomalaisen politiikan järkäle. Hänessä on myös hyvin herkkä puolensa.
Tästä luonnehdinnasta PL:n lähin piiri ei tykkää, mutta ounastelin hänellä olevan myös traumatisoivia lapsuusajan muistoja, jotka joskus putkahtivat pintaan vahvoina kannanottoina vastuupaikalla ollesaan.
Jos Paavo Lipposta arvoisi lyhyesti: Hän ei ole 'tuulihattu - järkäleitä ei tuulet vie mennessään.capt.cöpenick, kiva kun kirjoitit tuon lausahduksen!
- en tykkää
capt.cöpenick kirjoitti:
Jos Paavo Lipposta arvoisi lyhyesti: Hän ei ole 'tuulihattu - järkäleitä ei tuulet vie mennessään.siinäpä näytti mies karvansa. Jätti ikäisensä vaimon ja otti uuden joka on omaa tytärtä nuorempi. on siinä tuulihattua.
en tykkää kirjoitti:
siinäpä näytti mies karvansa. Jätti ikäisensä vaimon ja otti uuden joka on omaa tytärtä nuorempi. on siinä tuulihattua.
Ja aloituksia en ole tehnyt usein.
Jos on asiaa josta toivoisin "meidänikäisilläkin" olevan jotain mielipiteitä ,avaan oman .
Vaikka miehet ei kyllä arvosta meitä naisia,sen olen huomannut.
Tykkäävät että meillä ei ole "aivoja" muutakun,kodin sisäisiinasioihin.
Mutta kun on ollut perheen "päänä " kauan ei voi antaa aivojenkaan levätä.
No niin Paavosta tykkään ,hänellä oli kuntoa ja järkeä ottaa nuori vaimo, ja hyvä isäkin on ollut ,mitä nyt politiikasta puhumattakaan.
Kaasuputki on asia erikseen ,siitä on muille enemmän hyötyäkin kun Suomalaisille.
En tiedä noita sossuja niissä on kyllä sellaisia jotka eivät aina tiedä paikkaansa yhteisessä hyvässä.- capt. cöpenick
en tykkää kirjoitti:
siinäpä näytti mies karvansa. Jätti ikäisensä vaimon ja otti uuden joka on omaa tytärtä nuorempi. on siinä tuulihattua.
Parisuhteet ovat ns. kahden kauppaa. Onhan Päivikin jo nyt 42v.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Päivi_Lipponen - sukupolvea
capt. cöpenick kirjoitti:
Parisuhteet ovat ns. kahden kauppaa. Onhan Päivikin jo nyt 42v.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Päivi_Lipponenovat kuitenkin. Ja ei ne avioerot ja uudet liitot mitän kahden kauppoja ole, on siinä molempien entiset puolisot ja lapset osapuolina.
- pullaulla*
sukupolvea kirjoitti:
ovat kuitenkin. Ja ei ne avioerot ja uudet liitot mitän kahden kauppoja ole, on siinä molempien entiset puolisot ja lapset osapuolina.
kaikenlaisia sääntöjä,toisilleen.
Mutta nämä moraalin vartiat ovat kaikkein kovimpia niitä rikkomaan,koska usen julkisesti kehuvat omaa puhtauttaan .
Meillä ihmisillä on niin erilaiset tarpeet,kuka voi sanoa, että eriikäiset eivät voi rakastaa toisiaan.
En minä ainakaan tuomitse ketään. - muuta,,
pullaulla* kirjoitti:
kaikenlaisia sääntöjä,toisilleen.
Mutta nämä moraalin vartiat ovat kaikkein kovimpia niitä rikkomaan,koska usen julkisesti kehuvat omaa puhtauttaan .
Meillä ihmisillä on niin erilaiset tarpeet,kuka voi sanoa, että eriikäiset eivät voi rakastaa toisiaan.
En minä ainakaan tuomitse ketään.eikä mummojenkaan kannata vaihtaa kuin kolmrkymmentä vuotta itseään nuorempaan. Paitsi jos saa paksun lompsan ja ylhäisen aseman vanhan ukon kykiäisenä.
- mooses***
capt.cöpenick kirjoitti:
Jos Paavo Lipposta arvoisi lyhyesti: Hän ei ole 'tuulihattu - järkäleitä ei tuulet vie mennessään.on pitkävihainen ja herkkä suuttumaan. Käyttää kauna -sanaa usein.
- Atolfia
mooses*** kirjoitti:
on pitkävihainen ja herkkä suuttumaan. Käyttää kauna -sanaa usein.
on sikäli hyvä demari, ettei hän edusta sitä ihan vasenta laitaa demareista. Sanoo itsekin siirtyneensä, muistaaksen 70-luvulla, enemmän oikealle. Tiedän, että mieheni on aina pitänyt Paavoa hyvänä ja rehtinä poliitikkona. Mieheni ei ole demari ja minä en ole ollut hänen kanssaan aivan samaa mieltä tuosta Paavosta.
Kyllä minuakin jurppii tuo kaasuputki asia. Toivottavasti siitä ei ole meille kovin paljon haittaa. - Tietoa on!
se kirjoitti:
Paavo aina puhuikin, sinäkö se siinä?
Paavo Lipponen on oksetus, suurin sellainen Suomessa.
- ???
Atolfia kirjoitti:
on sikäli hyvä demari, ettei hän edusta sitä ihan vasenta laitaa demareista. Sanoo itsekin siirtyneensä, muistaaksen 70-luvulla, enemmän oikealle. Tiedän, että mieheni on aina pitänyt Paavoa hyvänä ja rehtinä poliitikkona. Mieheni ei ole demari ja minä en ole ollut hänen kanssaan aivan samaa mieltä tuosta Paavosta.
Kyllä minuakin jurppii tuo kaasuputki asia. Toivottavasti siitä ei ole meille kovin paljon haittaa.siittä on hyötyy, kosiskellee Saksaa niin piäsööp Euroopa residentiks.
Suomee myydää monella tappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045