Olen jo jonkin aikaa asunut nykyisessä asunnossani. Soitin ennen muuttoa Vattenfallin asiakaspalveluun ja tein sähkösopimusen nykyiseen asuntooni ja samalla irtisanoin vanhan sopimuksen. Jäin odottamaan sähkösopimusta ja laskua. Aikaa kului eikä kumpaakaan kuulunut. Sitten Vattenfallilta tuli kirje, jossa kehotettiin ottamaan yhteyttä, jotta asunnon nykyisen asukkaan (eli minun) kanssa voidaan tehdä sähkösopimus. Soitin ja kerroin tilanteen. Asiakaspalvelussa vastannut henkilö sanoi laittavansa sopimuksen voimaan siitä päivästä lähtien. No, edelleenkään minulle EI ole tullut sähkösopimusta eikä yhtä ainutta sähkölaskua. Miten asiassa tulisi toimia. Virhehän EI ole minun, vaan selkeästi Vattenfallin!!
Sähkösopimus
8
1055
Vastaukset
- Vattenfall_asiantuntija
Kiitos palautteesta
Voisitko ystävällisesti ottaa vielä kerran yhteyttä asiakaspalveluumme, koska minä en ilman yhteystietojasi valitettavasti voi tehdä asialle mitään.
Terveisin, Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija- mietteliäs2
..voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne.. Tosin yleensä, kun sinne soittaa, saa varata mukaan eväät ym. kun jonottamaan joutuu niin pitkään.. =)
Enitenhän minua kiinnostaa se, että mistä ajankohdasta lähtien minulle nyt aiotaan laittaa se sopimus voimaan ja laskut tulemaan - eli kuinka pitkälle takautuvasti joudun maksamaan laskut. Aikaa (ja sähköä) kun on kulunut jo aikalailla, mutta kun edelleenkään se vika, etten ole sähkölaskua saanut, ei ole minussa.. Aion kysyä asiaa myös kuluttajaneuvonnasta. - Vattenfall_asiantuntija
mietteliäs2 kirjoitti:
..voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluunne.. Tosin yleensä, kun sinne soittaa, saa varata mukaan eväät ym. kun jonottamaan joutuu niin pitkään.. =)
Enitenhän minua kiinnostaa se, että mistä ajankohdasta lähtien minulle nyt aiotaan laittaa se sopimus voimaan ja laskut tulemaan - eli kuinka pitkälle takautuvasti joudun maksamaan laskut. Aikaa (ja sähköä) kun on kulunut jo aikalailla, mutta kun edelleenkään se vika, etten ole sähkölaskua saanut, ei ole minussa.. Aion kysyä asiaa myös kuluttajaneuvonnasta.Hei
Harmillista, mikäli sinulla on noin huono kuva asiakaspalvelustamme. Kehotan kuitenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Olen aivan varma, että asia selviää puhumalla.
Terveisin, Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija Vattenfall_asiantuntija kirjoitti:
Hei
Harmillista, mikäli sinulla on noin huono kuva asiakaspalvelustamme. Kehotan kuitenkin ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme. Olen aivan varma, että asia selviää puhumalla.
Terveisin, Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntijaTurhaa teille soittaa tai laittaa sähköposti yritin syksyllä kumpaakin, ei päässyt puhelimella sitten kirjotin ei vastattu sähkäriin joten luovutin ja muutin sähköyhtiötä joten se siitä.
- Laskutus.
nape49 kirjoitti:
Turhaa teille soittaa tai laittaa sähköposti yritin syksyllä kumpaakin, ei päässyt puhelimella sitten kirjotin ei vastattu sähkäriin joten luovutin ja muutin sähköyhtiötä joten se siitä.
mietteliäs2: Vattenfall ei ota asiakkaita vakavasti.
Itsellä kävi näin, että olin juuri muuttanut asumaan, pistin hyvissä ajoissa menemään sähkösopimuksen netin kautta. No eiköhän sieltä tule jonkin ajan päästä uudet, että pitäisi liittyä. Toinen kerta meni.
No sain muutamalta viikolta sähkölaskun. Ihmettelin sen jälkeen yli puolivuotta, että miksei laskuja kuulunut, otin yhtyettä. Meni 2 päivää vaille kaksi kuukautta, että ottavat yhteyttä. Sähkömittarinkin vaihtoon meni toista kuukautta. Kuulemma etäluettavassa mittarissa on jotain ongelmaa saada yhteyttä ja se lähtee takaisin tehtaalle.
Laskuja ei kuulunut taaskaan, joten otin yhteyttä ja kerroin pistäväni seuraavana yhteyttä kuluttaja-asiamiehelle, tällä kertaa sähköpostia tuli todella nopeasti ja melkein vuoden lasku perässä. Että en tiedä oliko tällä apua, kun sanoin pistäväni yhteyttä kuluttaja-asiamiehelle.
Toivon, että laskutus pelaisi tämän jälkeen normaalisti.
Ja tulikin juttua pienen yrityksen asiakaspalvelijan kanssa tästä, että yleensä pienet yritykset pitävät todella asiakkaista kiinni, mutta ilmeisesti isoja ei kiinosta asiakkaiden tyytyväisyys yhtään. Eli tässä asiassa teillä olisi petrattavaa todella paljon.
- fd gsdfgsdfgsdfg
Minulle kävi kanssa aikalailla samaten, mutta firma oli suomen energia yhtiö!
- 3v
Laskut vanhenee 3 vuodessa. Jos esim. 10 vuoden päästä huomataan ettei sinua ole laskutettu, niin sinun tarvitsee maksaa vain viimeiseltä 3 vuodelta.
- Siri45
Aika huvittavaa... Näyttää ettei vattenfallin asiakaspalvelu pelaa ollenkaan kun energia-asiantuntijan pitää keskustelupalstoilla vastailla ihmisille. Se kyllä tiedään ja on kuultu sisäpiiristä ettei homma toimi vieläkään vaikka kaikki piti muuttua pari vuotta sitten....
Henkilökunta ei taida ollakkaan niin sitoutunutta kuin ennen...
Kaikki muuttuu vuoden välein joten ei voi toimia....
Huvittavaa seurata ja kaikki on nähty ja niin monta kertaa....
Ei se toimi kun ei arvosteta henkilöstöä.
Näin on monessa nykypäivän firmassa joten ei voi toimia kuten tämäkin on nähty niii pitkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812