LOKAA KASVOIHIN.
Heistä puhutaan pahaa.
Mikä on oikea usko?
Jokaiselle oma usko on kuitenkin oikea.
Näin se menee.
Eikö se ole tosi hyvä jos uskoo hyvyyteen, olkoon kyseessä mikä tahansa uskonlahko tai ilman uskoa.
Itse en ole missään uskonlahkossa mutta rakastan jeesusta ja jumalaa.
Oon kertonut siitä muutamille ihmisille.
Puhun jeesuksesta ja jumalasta myös avoimesti erilaisilla sivuilla. (:
Rauhaa ja onnea Suomen maahan(onko Suomi hyvinvointivaltio koska täällä tunnutaan KIUSAAVAN niin paljon eri ihmisiä?) ainakin työnteossa katsottuna Suomi on hyvinvointivaltio(Nokiat sun muut)
Mitä itse tunnen muutamia Jehovan todistajia, niin he ovat hyviä ihmisiä! (:
Jehovan todistajat tuntuvat saavan PALJON...
11
266
Vastaukset
sekoita järjestön arvostelua ja rivitodistajien arvostelua keskenään.
Ei täällä ole kukaan rivitodistajia henkilöinä arvostellut, vain sitä että he säännönmukaisesti jättävät "vaikeat" kysymykset vastaamatta.- JT
Toisaalta Jehovan todistajat kyllä kollektiivisesti kiusaavat uhrejaan. Tosin se on jo kielletty kouluissa ja tyäpaikoilla ja tullaan varmaan kieltämään muissakin yhteyksissä.
- Wäpi
JT kirjoitti:
Toisaalta Jehovan todistajat kyllä kollektiivisesti kiusaavat uhrejaan. Tosin se on jo kielletty kouluissa ja tyäpaikoilla ja tullaan varmaan kieltämään muissakin yhteyksissä.
>Toisaalta Jehovan todistajat kyllä kollektiivisesti kiusaavat uhrejaan<
Tämmöistä väitit. Paas nyt selittäen, mitä tarkoitat... - JT
Wäpi kirjoitti:
>Toisaalta Jehovan todistajat kyllä kollektiivisesti kiusaavat uhrejaan<
Tämmöistä väitit. Paas nyt selittäen, mitä tarkoitat...Esimerkkejä kiusaamisesta voit lukea vaikka ihan tältä palstaltakin: http://keskustelu.suomi24.fi/node/8713487
- Arcticsea
Kyllä metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
- JT
Jehovan todistajien seurakunnassa tehvehdykseen ei todellakaan vastata, joten epäonnistuit täysin sananvalinnassa tässä yhteydessä. JT:t päinvastoin kääntävät selkänsä, kun heitä tervehtii valtakunnansalilla. Kadulla tai kotiovellani sentään tervehtivät.
Kiusaajien toimintatapoihin kuuluu juuri tuo sama, mitä itsekin harrastat: yrität syyllistää uhreja kiusaamisesta. Sitä en ymmärrä, ketä varten esität, kyllähän jokainen Jehovantodistajien kanssa tekemisiin joutunut tuntee menetelmän ja hyvin. Toki on hyviäkin ihmisiä, jotka eivät aktiivisesti osallistu kiusaamiseen, mutta eivät he myöskään uskalla auttaa mitenkään uhreja, koska joutuisivat silloin itsekin kiusatuiksi.
Mitäpä siinä on ihmettelemistä, sairas yhteisö tuottaa sairaita jäseniä.
- Ari-jt rant
kiertää ovelta ovelle ja panettelee muita uskovia ja heidän pappejaan ja on ensimäisenä tuomitsemassa muut kadotukseen?
Aivan oikein arvattu jehovantodistajat!- juha82
heidän uskossa ei ole kadotusta helvettiä.
kun tulee se tietty aika niin osa ihmisistä pääsee paratiisiin
tämä on Jehovan todistajien uskoa.
Syntiset ihmiset eivät pääse paratiisiin.
Mun tietääkseni Jehovan todistajien uskossa ei ole helvettiä.
Eikä taivaaseen nousta heti kun kuollaan. - juha82
juha82 kirjoitti:
Eikä taivaaseen nousta heti kun kuollaan.puolta tästä uskonlahkosta):
mutta ainakin nuo muutamat jotka tunnen niin ovat hyviä tyyppejä
eivät mitään kiusaajia. - Markku_Meilo
juha82 kirjoitti:
Eikä taivaaseen nousta heti kun kuollaan.>>heidän uskossa ei ole kadotusta helvettiä.
Totta, siellä on 'loppuratkaisu', jossa 99,9 % maapallon väestä kuolee pian ennenaikaisesti.
>>kun tulee se tietty aika niin osa ihmisistä pääsee paratiisiin
Se aika tulee nykyään pian ja 'osa ihmisiä' tarkoittaa ainaostaan jehovantodistajia.
>>tämä on Jehovan todistajien uskoa.
Se on uskoa Vt-seuraan, se kun muuttaa opetustaan, niin jt:t vaikka loppusijoittuvat uuteen paikkaan, kuten vuonna 1935.
>>Syntiset ihmiset eivät pääse paratiisiin.
Havaintoni mukaan eivät kaipaa jehovantodistajien asuttamaan paratiisiin.
>>Mun tietääkseni Jehovan todistajien uskossa ei ole helvettiä.
Minulle taas on kuvailtu, että jehovantodistajuus on 'helvetti maan päällä'.
>>Eikä taivaaseen nousta heti kun kuollaan.
Ei viimeisen oppimuutoksen jälkeen, sitä ennen kyllä. - Markku_Meilo
juha82 kirjoitti:
puolta tästä uskonlahkosta):
mutta ainakin nuo muutamat jotka tunnen niin ovat hyviä tyyppejä
eivät mitään kiusaajia.Ikävät asiat pysyvät ikävinä, vaikka niistä vaiettaisiin. Kuten sinulle on jo esitetty, niin oikeanlainen kritiikki kohdistuu Vt-seuran toimintaan ja sen valheellisiin väitteisiin. Ikävää tässä onkin se, että sokeasti Vt-seuraan luottavat jehovantodstajat eivät tajua olevansa vedätettyjä.
>>mutta ainakin nuo muutamat jotka tunnen niin ovat hyviä tyyppejä
eivät mitään kiusaajia.
Minä tiedän myös hyviä tyyppejä jehovantodistajissa, mutta myös vähemmän hyviä tyyppejä. Siihen porukkaan mahtuu esimerkiksi murhaajia ja pedofiilejä ihan samassa määrin kuin jossain toisessa vastaavantyyppisessä uskonnollisessa ryhmässä.
Et ilmeisestikään ole kunnolla perillä täällä kirjoiteltavista asioista, joten hämmästelysi on ymmärrettävää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu5742975Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu892562Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211631Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771552Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101480Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔451436- 691414
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3141312- 271308
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901193