Testausmatkamme jatkuu tänään on neljäs päivä, ja kisulit oikein ahmivat Purinaa. Minäkin olen huomannut että karvanlähtö on miltei lopahtanut. Johtuisiko ruoasta? Rouvat ovat ihan tyytyväisiä oloonsa. Olen huomannut ettei märkä ruoka enää oikein enää kelpaa. Muttei kai tuo haitanne mitään.
Matka jatkuu
4
60
Vastaukset
- Sam
Samanlaista havaintoa meillä. Ruokaa odotetaan normaalia enemmän ja tänään laitoin taas vaihtelun vuoksi märkää ruokaa tarjolla. Kisu otto pari suullista märkää ruokaa mutta siirtyi syömään kuivamuonaa. Pakko Purinan on maistua hyvältä kissan suussa. Vettä kuluu myös kiitettävästi :)
Karvanlähdöstä en vielä osaa sanoa, mutta mielestäni turkki kiiltää himpun verran jo enemmän ja tuntuu pehmeämmältä ... vai onko tämä vaan testaajan harhaluuloja :)- tofu
tuntuisi olevan meidänkin neitokaisella:) Edelleen kyllä karvaa lähtee entiseen malliin..
Minäkin olen ajatellut, että kuvittelenko vaan, tosta karvanlähdön loppumisesta. Mutta on vähentynyt huomattavasti. Sitä karvaa riitti kyllä lattioilla, kun molemmat pitkäkarvaisia.
- hännänpäät
ninni45 kirjoitti:
Minäkin olen ajatellut, että kuvittelenko vaan, tosta karvanlähdön loppumisesta. Mutta on vähentynyt huomattavasti. Sitä karvaa riitti kyllä lattioilla, kun molemmat pitkäkarvaisia.
Turkki on kyllä parantunut huomattavasti täälläkin. Toivottavasti karvanlähtö vähän rauhoittuisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185153MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1152674- 102164
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5811930Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1191693Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411289Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja691289Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31058Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641037Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2211028