Pesettekö pyllynne kakillakäynnin jälkeen?

puhdas takamus

Itse vain pyyhin paperilla mut tyttöystävä aina valittaa et pitäis pestä :(

10

920

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh?!!

      WC paperi on pyyhkimistä varten...

      • awesdthfygu

        Itse en pyyhi tai pese vaan ja sitten ihmettelen miksi housuni ovat aina paskaiset.


    • pylly-ninni

      koska poikaystäväni nuolee pyllyni ja laskee mällinsä sinne kakillakäynnin jälkeen. kunnon suolihuuhtelu on hygienian A ja O!

      • Sir_Lexa

        Ei luoja!!! ^_^


    • kuuluu suihkutus

      Ei vältäämättä tarvise pestä saippualla, muuten kuin suhkuissa, mutta ulostamisen jälkeen on hyvä tapa käsisuihkulla suihkuttaa anus puhtaaksi ja käyttää wc-paperia vain kuivaamiseen. Lähes jokaisen WC:n yhteydessä on nykyisin jo myös käsisuihku.
      Jotkut uskonnot/ tai tavat myös vaativat anuksen pesun ja siksi kättelyssäkin ei voi käyttää toista kättää kun toinen on ns. likainen käsi. Nyt en muista varmaan onko se oikea vai vasen käsi jota käytetään pesuun. Maailmalla ei ole käsisuihkuja vaan vesi laitetaan pieneen vesiastiaan josta vesi otetaan. Muutamissa musliinimaissa on wc-pytyssä pieni ohut vesiputken pää josta saa pesuvettä. Vältä tämän vuoksi kylmiä ruokia kehityismaissa. Kuumennettu on turvallisin.
      Anuksen karvat myös paakkutuvat helposti jos vain käyttää pelkkää paperia

      • huooh

        Porukat repii näiti aiheita? :D
        En pese vessassa käynnin jälkeen, pyyhin vain, mutta joka ilta suihkussa pesen sen huolella, välillä saippualla.


      • hikinen körmy
        huooh kirjoitti:

        Porukat repii näiti aiheita? :D
        En pese vessassa käynnin jälkeen, pyyhin vain, mutta joka ilta suihkussa pesen sen huolella, välillä saippualla.

        oikein oot kun joka päivä suihkussa käyt häh?


      • houhh
        hikinen körmy kirjoitti:

        oikein oot kun joka päivä suihkussa käyt häh?

        Yleisesti mulla ja varmaan monella muullakin pojalla hiki haisee niin on ihan normaalia minusta käydä joka päivä suihkussa?


    • 7+14

      Kannattaa pyyhkiä pehvan aina wc-savetilla paskan jälkeen. Hyvä wc-savetti joka sopii kaikille on se savett toilet.

    • Mutta kuivaan sen sitten wc- paperilla. Käyn muutekin säännöllisesti suihkussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe