Pesettekö pyllynne kakillakäynnin jälkeen?

puhdas takamus

Itse vain pyyhin paperilla mut tyttöystävä aina valittaa et pitäis pestä :(

10

834

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh?!!

      WC paperi on pyyhkimistä varten...

      • awesdthfygu

        Itse en pyyhi tai pese vaan ja sitten ihmettelen miksi housuni ovat aina paskaiset.


    • pylly-ninni

      koska poikaystäväni nuolee pyllyni ja laskee mällinsä sinne kakillakäynnin jälkeen. kunnon suolihuuhtelu on hygienian A ja O!

      • Sir_Lexa

        Ei luoja!!! ^_^


    • kuuluu suihkutus

      Ei vältäämättä tarvise pestä saippualla, muuten kuin suhkuissa, mutta ulostamisen jälkeen on hyvä tapa käsisuihkulla suihkuttaa anus puhtaaksi ja käyttää wc-paperia vain kuivaamiseen. Lähes jokaisen WC:n yhteydessä on nykyisin jo myös käsisuihku.
      Jotkut uskonnot/ tai tavat myös vaativat anuksen pesun ja siksi kättelyssäkin ei voi käyttää toista kättää kun toinen on ns. likainen käsi. Nyt en muista varmaan onko se oikea vai vasen käsi jota käytetään pesuun. Maailmalla ei ole käsisuihkuja vaan vesi laitetaan pieneen vesiastiaan josta vesi otetaan. Muutamissa musliinimaissa on wc-pytyssä pieni ohut vesiputken pää josta saa pesuvettä. Vältä tämän vuoksi kylmiä ruokia kehityismaissa. Kuumennettu on turvallisin.
      Anuksen karvat myös paakkutuvat helposti jos vain käyttää pelkkää paperia

      • huooh

        Porukat repii näiti aiheita? :D
        En pese vessassa käynnin jälkeen, pyyhin vain, mutta joka ilta suihkussa pesen sen huolella, välillä saippualla.


      • hikinen körmy
        huooh kirjoitti:

        Porukat repii näiti aiheita? :D
        En pese vessassa käynnin jälkeen, pyyhin vain, mutta joka ilta suihkussa pesen sen huolella, välillä saippualla.

        oikein oot kun joka päivä suihkussa käyt häh?


      • houhh
        hikinen körmy kirjoitti:

        oikein oot kun joka päivä suihkussa käyt häh?

        Yleisesti mulla ja varmaan monella muullakin pojalla hiki haisee niin on ihan normaalia minusta käydä joka päivä suihkussa?


    • 7+14

      Kannattaa pyyhkiä pehvan aina wc-savetilla paskan jälkeen. Hyvä wc-savetti joka sopii kaikille on se savett toilet.

    • Mutta kuivaan sen sitten wc- paperilla. Käyn muutekin säännöllisesti suihkussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5450
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      162
      4217
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      3953
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      21
      2637
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2480
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2476
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe