kahelle jätkälle raskaana

Nainen 94

tuli viikonloppuna oltuu sängys kahen jätkän kaa ja nyt kyl vähä mietityttää et oisko kannattanu käyttää ehkäsyy niin siis kysyn et voix olla raskaan yhtäaikaa kahelle jätkälle ?

15

1227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hyvä luoja...

      ois kannattanu miettii ennen ku menit sänkyyn. suosittelen perehtymistä ihmisen fysiologiaan. erittäin lämpimästi suosittelen myös ehkäisyn käyttöä! noin tyhmä ei saa lisääntyä!

    • johannaaaaaa

      Jos odotat kaksosia on mahdollista, että heillä on eri isät. Vain äärimmäisen harvinaista. Älkää yhtään pilkatko! :D :D :D

    • Kfkpfkfk

      Jos molemmat laukes sun sisälle ilman mitään ehkäsyä ja säkin oot saavuttanut sukukypsyyden, oot todennäkösesti raskaana ja siinä tapauksessa todennäköisesti molemmille. Kaksosten todennäköisyys ei nouse tälläisessä tilanteessa mutta alkiollasi tai mikä onkaan nimeltään, on nyt sekä sinun, että molempien poikien geenit eli jos ette ole sukulaisia, lapsesta tulee erityisen terve. Riskinä se että tytölle tulisi 3-4 tissiä tai pojalle 2 penistä

    • Hawaiji_girl <3

      "tuli viikonloppuna oltuu sängys kahen jätkän kaa ja nyt kyl vähä mietityttää et oisko kannattanu käyttää ehkäsyy"
      - Niin joo, sitähän vaan "oltiin" eikä yhtään mietitty seurauksia? Voi perhanan perhana. Ai, että olisko? Kannattaisi miettiä sitä ennen kuin mennään sänkyyn jätkien kanssa...
      "niin siis kysyn et voix olla raskaan yhtäaikaa kahelle jätkälle ? "
      - Todennäköisesti et. Sille, kumpi oli kanssasi yhdynnässä ensin...!

      Miten hölmöjä ja varomattomia nuoret ovat?

      • yluk

        Hyvinkin tyhmiä, mut enemmän minua ihmetyttää, miten tyhmä täytyy olla ottaakseen tällaisen trollin tosissaan.


      • unwhore
        yluk kirjoitti:

        Hyvinkin tyhmiä, mut enemmän minua ihmetyttää, miten tyhmä täytyy olla ottaakseen tällaisen trollin tosissaan.

        HUORA! et voi näköjään elää ilman kyrpää.


    • panomies 10:llä

      kumpi panin kakkoseen, tai lue ihmisen anatomiaa!!! Vittu et voit olla nuija!!!!

      • oestfdk

        vitun tyhmät. TROLOLOLOLO pelkkää provoo koko paska


      • onnellinen äiti
        oestfdk kirjoitti:

        vitun tyhmät. TROLOLOLOLO pelkkää provoo koko paska

        kun nauttii niin sitten nauttii.. itse kutsuin kolme isyystestiin ja yllättävä oli lopputulos..

        aivan mahtavia isäehdokkaita kaikki ja nautinto oli mahtava myös..

        eipäs syyllistetä. itsellä oli kaksi alkiota, joista vain toinen kehittyi lapseksi asti - olisi ollut kiinnostava tietää oliko ne saman tai ei - lääkärin mielestä olisi ollut sama isä, mutta minä en olisi ollut niinkään varma, kun eivät oleet identtisiä, vaan molemmilla oma istukka..


      • vastuuntunto
        onnellinen äiti kirjoitti:

        kun nauttii niin sitten nauttii.. itse kutsuin kolme isyystestiin ja yllättävä oli lopputulos..

        aivan mahtavia isäehdokkaita kaikki ja nautinto oli mahtava myös..

        eipäs syyllistetä. itsellä oli kaksi alkiota, joista vain toinen kehittyi lapseksi asti - olisi ollut kiinnostava tietää oliko ne saman tai ei - lääkärin mielestä olisi ollut sama isä, mutta minä en olisi ollut niinkään varma, kun eivät oleet identtisiä, vaan molemmilla oma istukka..

        vastuussa ehkäisystä?? eiköhän se ole miehelle helpompi - tulisi ne taudit ehkäistyä samalla.. että ihan turha syyttää naista joka nauttii ja joka ei saa seksi kaverikseen sellaisia miehiä joita kiinnostaisi mahdolliset seuraukset.. mistäs mies tietää onko naisella ehkäisyä tai ei ja etenkin jos tietää ettei ole.. nainen ei voi tulla raskaaksi jos miehes ei ejakuloi..


    • blaablaablaablablati

      muuta mahdollisuutta, kuin että kumpikin on isä lapselle, ja heidän alteregot voit taas sitten pyytää kummeiksi.

      Voi kiesus, eiks ihmiset oikeesti tunnista provoa????

    • Sinun kannatta pikaisesti tehdä testi. Olet paksuna sitten jos se on positiivinen.

    • Marianna94

      Todennäkösest voit olla raskaana vaan yhdelle. Jos sen ekan kans oot tyylii tullu raskaaks, ni siittiöt ei pääs yleensä enää sin nii..HALOO!!

    • joohhaa

      ............................................________
      ....................................,.-'"...................``~.,
      .............................,.-"..................................."-.,
      .........................,/...............................................":,
      .....................,?......................................................\,
      .................../...........................................................,}
      ................./......................................................,:`^`..}
      .............../...................................................,:"........./
      ..............?.....__.........................................:`.........../
      ............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
      .........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
      ..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
      ...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
      ...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../
      ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
      ............/.`~,......`-...............................\....../\
      .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
      ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
      .....`=~-,_\_......`\,.................................\
      ...................`=~-,,.\,...............................\
      ................................`:,,...........................`\..............__
      .....................................`=-,...................,%`>--==``
      ........................................_\..........._,-%.......`\
      ...................................,

    • _..._

      Päivän hajotus... Ei vittu mitä porukkaa täälä pätemässä.

      Naisen munasolu hedelmöittyy vain kerran raskauden aikana, joten et voi olla raskaana molemmille miehille. Se ei vain ole mahdollista. Jos ei ekalla tärpännyt(aika epätodennäköistä jollei kumia ollut), niin sitten varmaankin toisella. Kaksoset syntyvät sitten ihan toisessa vaiheessa kun se YHDEN MIEHEN siittiön hedelmöittämä munasolu jakautuu.

      PS. Vastuu ehkäisystä on ihan yhtä paljon miehellä kuin naisellakin. Ja menkää biologian tunnille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5450
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      162
      4217
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      3953
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      21
      2637
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2480
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2476
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe