kahelle jätkälle raskaana

Nainen 94

tuli viikonloppuna oltuu sängys kahen jätkän kaa ja nyt kyl vähä mietityttää et oisko kannattanu käyttää ehkäsyy niin siis kysyn et voix olla raskaan yhtäaikaa kahelle jätkälle ?

15

1261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi hyvä luoja...

      ois kannattanu miettii ennen ku menit sänkyyn. suosittelen perehtymistä ihmisen fysiologiaan. erittäin lämpimästi suosittelen myös ehkäisyn käyttöä! noin tyhmä ei saa lisääntyä!

    • johannaaaaaa

      Jos odotat kaksosia on mahdollista, että heillä on eri isät. Vain äärimmäisen harvinaista. Älkää yhtään pilkatko! :D :D :D

    • Kfkpfkfk

      Jos molemmat laukes sun sisälle ilman mitään ehkäsyä ja säkin oot saavuttanut sukukypsyyden, oot todennäkösesti raskaana ja siinä tapauksessa todennäköisesti molemmille. Kaksosten todennäköisyys ei nouse tälläisessä tilanteessa mutta alkiollasi tai mikä onkaan nimeltään, on nyt sekä sinun, että molempien poikien geenit eli jos ette ole sukulaisia, lapsesta tulee erityisen terve. Riskinä se että tytölle tulisi 3-4 tissiä tai pojalle 2 penistä

    • Hawaiji_girl <3

      "tuli viikonloppuna oltuu sängys kahen jätkän kaa ja nyt kyl vähä mietityttää et oisko kannattanu käyttää ehkäsyy"
      - Niin joo, sitähän vaan "oltiin" eikä yhtään mietitty seurauksia? Voi perhanan perhana. Ai, että olisko? Kannattaisi miettiä sitä ennen kuin mennään sänkyyn jätkien kanssa...
      "niin siis kysyn et voix olla raskaan yhtäaikaa kahelle jätkälle ? "
      - Todennäköisesti et. Sille, kumpi oli kanssasi yhdynnässä ensin...!

      Miten hölmöjä ja varomattomia nuoret ovat?

      • yluk

        Hyvinkin tyhmiä, mut enemmän minua ihmetyttää, miten tyhmä täytyy olla ottaakseen tällaisen trollin tosissaan.


      • unwhore
        yluk kirjoitti:

        Hyvinkin tyhmiä, mut enemmän minua ihmetyttää, miten tyhmä täytyy olla ottaakseen tällaisen trollin tosissaan.

        HUORA! et voi näköjään elää ilman kyrpää.


    • panomies 10:llä

      kumpi panin kakkoseen, tai lue ihmisen anatomiaa!!! Vittu et voit olla nuija!!!!

      • oestfdk

        vitun tyhmät. TROLOLOLOLO pelkkää provoo koko paska


      • onnellinen äiti
        oestfdk kirjoitti:

        vitun tyhmät. TROLOLOLOLO pelkkää provoo koko paska

        kun nauttii niin sitten nauttii.. itse kutsuin kolme isyystestiin ja yllättävä oli lopputulos..

        aivan mahtavia isäehdokkaita kaikki ja nautinto oli mahtava myös..

        eipäs syyllistetä. itsellä oli kaksi alkiota, joista vain toinen kehittyi lapseksi asti - olisi ollut kiinnostava tietää oliko ne saman tai ei - lääkärin mielestä olisi ollut sama isä, mutta minä en olisi ollut niinkään varma, kun eivät oleet identtisiä, vaan molemmilla oma istukka..


      • vastuuntunto
        onnellinen äiti kirjoitti:

        kun nauttii niin sitten nauttii.. itse kutsuin kolme isyystestiin ja yllättävä oli lopputulos..

        aivan mahtavia isäehdokkaita kaikki ja nautinto oli mahtava myös..

        eipäs syyllistetä. itsellä oli kaksi alkiota, joista vain toinen kehittyi lapseksi asti - olisi ollut kiinnostava tietää oliko ne saman tai ei - lääkärin mielestä olisi ollut sama isä, mutta minä en olisi ollut niinkään varma, kun eivät oleet identtisiä, vaan molemmilla oma istukka..

        vastuussa ehkäisystä?? eiköhän se ole miehelle helpompi - tulisi ne taudit ehkäistyä samalla.. että ihan turha syyttää naista joka nauttii ja joka ei saa seksi kaverikseen sellaisia miehiä joita kiinnostaisi mahdolliset seuraukset.. mistäs mies tietää onko naisella ehkäisyä tai ei ja etenkin jos tietää ettei ole.. nainen ei voi tulla raskaaksi jos miehes ei ejakuloi..


    • blaablaablaablablati

      muuta mahdollisuutta, kuin että kumpikin on isä lapselle, ja heidän alteregot voit taas sitten pyytää kummeiksi.

      Voi kiesus, eiks ihmiset oikeesti tunnista provoa????

    • Sinun kannatta pikaisesti tehdä testi. Olet paksuna sitten jos se on positiivinen.

    • Marianna94

      Todennäkösest voit olla raskaana vaan yhdelle. Jos sen ekan kans oot tyylii tullu raskaaks, ni siittiöt ei pääs yleensä enää sin nii..HALOO!!

    • joohhaa

      ............................................________
      ....................................,.-'"...................``~.,
      .............................,.-"..................................."-.,
      .........................,/...............................................":,
      .....................,?......................................................\,
      .................../...........................................................,}
      ................./......................................................,:`^`..}
      .............../...................................................,:"........./
      ..............?.....__.........................................:`.........../
      ............./__.(....."~-,_..............................,:`........../
      .........../(_...."~,_........"~,_....................,:`........_/
      ..........{.._$;_......"=,_......."-,_.......,.-~-,},.~";/....}
      ...........((.....*~_......."=-._......";,,./`..../"............../
      ...,,,___.\`~,......"~.,....................`.....}............../
      ............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-"
      ............/.`~,......`-...............................\....../\
      .............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__
      ,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,
      .....`=~-,_\_......`\,.................................\
      ...................`=~-,,.\,...............................\
      ................................`:,,...........................`\..............__
      .....................................`=-,...................,%`>--==``
      ........................................_\..........._,-%.......`\
      ...................................,

    • _..._

      Päivän hajotus... Ei vittu mitä porukkaa täälä pätemässä.

      Naisen munasolu hedelmöittyy vain kerran raskauden aikana, joten et voi olla raskaana molemmille miehille. Se ei vain ole mahdollista. Jos ei ekalla tärpännyt(aika epätodennäköistä jollei kumia ollut), niin sitten varmaankin toisella. Kaksoset syntyvät sitten ihan toisessa vaiheessa kun se YHDEN MIEHEN siittiön hedelmöittämä munasolu jakautuu.

      PS. Vastuu ehkäisystä on ihan yhtä paljon miehellä kuin naisellakin. Ja menkää biologian tunnille.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1300
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1127
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      934
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      857
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      273
      814
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      715
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      701
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      699
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      637
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe