Äänenmurros

Wwejflwlfk

Eli minkä ikäisenä teillä alkoi äänenmurros?Itsellä ei oile vielä alkanut ja olen 13,8 vuotias.Luokkalaiset vaan huomauttlevat ..Montako vuotta häpykarvojen kasvusta ennen kuin tulee äänen murros

9

845

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+20

      Joskus 11v tais tulla. Karvat tuli samana vuonna

      • enoohomovitunhomo

        Oon nyt 13 v. Täytän maaliskuus 14 v. Ootan vaa iha vitun innol äänenmurrosta, että peleissä kehtaisikin puhua mikissä.


      • jsalöf,
        enoohomovitunhomo kirjoitti:

        Oon nyt 13 v. Täytän maaliskuus 14 v. Ootan vaa iha vitun innol äänenmurrosta, että peleissä kehtaisikin puhua mikissä.

        Älä huoli, oon 15 vuotias tyttö ja meijän luokalla on ainakin yks poika jolla ei vie oo ollenkaan äänemurrosta alkanu, eikä se ketään taida haitata. Monella meijän luokalla on alkanut 14 vuotiaana ja joillain sitten 15 vuotiaana vasta.


    • 13- Vuotiaana.

      • sepotimitin

        kuullostaa kyl vähä hauskalta ku monet viel kimittää


    • No worries!_!

      Melkeen 14 ja murrosikä ei oo tullu? Voi kuule, ihan normaalia, mulla alko vasta tän vuoden alussa ja oon 15v :P

      • 12+6

        Se äänenmurros on ihan yksilöllistä. Itsellä tuli 13-vuotiaana, tunnen yhden tyypin joka kimitti vielä 14-vuotiaana. Karvoitus tulee yleensä samaan aikaan tai vähän aikaisemmin, niin kui minulla.


      • jätkä95
        12+6 kirjoitti:

        Se äänenmurros on ihan yksilöllistä. Itsellä tuli 13-vuotiaana, tunnen yhden tyypin joka kimitti vielä 14-vuotiaana. Karvoitus tulee yleensä samaan aikaan tai vähän aikaisemmin, niin kui minulla.

        13 vuotiaana alko vähän ja nyt 15 vuotiaana on kunnolla madaltunut.
        Yksilöllistä se kyllä on, kaverilla oli 12v jo äänenmurros melkein ohi ja yks 16v rinnakkaisluokkalainen on ihan helari.


    • forjioghtihitr

      oon 13,3 eikä viel äänenmurrosta karvat tuli kyl jo joskus 10,5 vuotiaana ekat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5460
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      163
      4231
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4013
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      22
      2650
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2490
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2486
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe