En löydä mistään Googlaamalla.
Tunteeko hän äitien elämää? Onko kuinka monta lasta?
Kuka on Irja Askolan puoliso?
16
699
Vastaukset
- oleeol
Mitä ihmeen väliä sillä on? Onko hän huono ihminen tai huono kirkon
työntekijä (tai peräti molempia), jos sattuisi olemaan perheetön??
Ei perheen perustaminen ole elämän tarkoitus!- usko on harhaa
mave kirjoitti:
Raamatun mukaan oli suotavaa, jos pyhitti elämänsä Jumalan palvelemiseen, eikä lisääntynyt.
Eikös jumala käskenyt lisääntymään niin perkeleesti ja täyttäämään maa (tuloksena ylikansoitettu ja saastunut maapallo).. raamatussa hemmoilla oli jopa monta vaimoa ja laittoivat orjattariaankin paksuksi. Eikä uskis saa tuntea seksistä nautintoa, vaan sukupuoliakti on vain lisääntymiseen tarkoitettua hommaa.
Sitten ovat nämä kristinuskonnon katoliset hengelliset paimenet erikseen, joiden pitää pysyä naimattomina ja selibaatissa. Mutta miksipä pitäisi uskontoaan totella, kun kaiken saa kuitenkin anteeksi pelkästään ripittäytymällä.
oleeol:lle..
Kristinuskon yksi peruskäskyistä on aviollinen lisääntyminen. - oleeol
usko on harhaa kirjoitti:
Eikös jumala käskenyt lisääntymään niin perkeleesti ja täyttäämään maa (tuloksena ylikansoitettu ja saastunut maapallo).. raamatussa hemmoilla oli jopa monta vaimoa ja laittoivat orjattariaankin paksuksi. Eikä uskis saa tuntea seksistä nautintoa, vaan sukupuoliakti on vain lisääntymiseen tarkoitettua hommaa.
Sitten ovat nämä kristinuskonnon katoliset hengelliset paimenet erikseen, joiden pitää pysyä naimattomina ja selibaatissa. Mutta miksipä pitäisi uskontoaan totella, kun kaiken saa kuitenkin anteeksi pelkästään ripittäytymällä.
oleeol:lle..
Kristinuskon yksi peruskäskyistä on aviollinen lisääntyminen.Niinkö? Löytyykö se kymmenestä käskystä vai mistä?
Luin n. puolitoista vuotta sitten Kalevasta, että suomalaisista 55-vuotiaista lapsettomia on 19 prosenttia. Aika iso määrä siis on sellaisia, jotka eivät pysty tätä "peruskäskyä" täyttämään.
Kuuluisiko heille kenties joku rangaistus?
- Kössönöm
Entä oma puolisosi? Kuka hän on? Onko teillä monta lasta, missä asutte, paljonko tienaatte, onko kuinka paljon asuntovelkaa??????????
- esther
Oletko itse hyvä Ihminen? vai kuvitteletko vaan kun et hyväksy naista piispaksi...?
- ....................
020202 Ne varmaan tietää. no hahhah
Miten mulla olis kuva, et sil olis joku kersa ainakin.
Ukosta en tiedä.
Vai epäiletkö et se oli ...no ei kai - ateistix
ja mitä Mäkinen tai hänen puolisonsa tietää mistään? Onko sinulla tietoa?
- avioelämä
Osuiko kipeääm paikkaan, kun noin ateistit vingahti?
Eikö Teologimatrikkeli. Suomen Teologit 2010 = Ruustinnan raamattu (juorukirja)., ole viekä joka ateistin kirjahyllyssä? avioelämä kirjoitti:
Osuiko kipeääm paikkaan, kun noin ateistit vingahti?
Eikö Teologimatrikkeli. Suomen Teologit 2010 = Ruustinnan raamattu (juorukirja)., ole viekä joka ateistin kirjahyllyssä?http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2010/2010-09-09/teemat/Kansa-kysyy-piispa-vastaa
Sinkkuna elää alppilassa. Ajattelitko laittaa treffikutsun?- häirikköuskis
mave kirjoitti:
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2010/2010-09-09/teemat/Kansa-kysyy-piispa-vastaa
Sinkkuna elää alppilassa. Ajattelitko laittaa treffikutsun?;D;D;D
- Koulutiellä opittua
mave kirjoitti:
http://www.vantaanlauri.fi/arkisto/2010/2010-09-09/teemat/Kansa-kysyy-piispa-vastaa
Sinkkuna elää alppilassa. Ajattelitko laittaa treffikutsun?Minunkin kansakoulun opettajani oli ensimmäiset nelja luokkaa nti. Myyrä Matikainen, kuten me pojat kutsuimme häntä. Hänellä oli kireä nuttura, ja pienet viikset, ja hän soitti harmoonia ja lauloi meille: "ystäväsä lapsien" virttä koraalivirsikirjasta. Hänellä oli erikoinen suhde yhteen poikaan meidän luokallamme, sillä hän antoi sille pojalle kaikissa aina kympippejä, ja pojan keskiarvo oli kymmenen kun hän meni oppikouluun, kuten lahjakkaat lapset siihen aikaan menivät.
Kerran Myyrä järjesti koko luokalle esityksen ja testin siitä: onko telepatiaa olemassa, ja silloin monien oppilaiden oli mentävä luokkahuoneen oven taakse, ja koetettava arvata, mitä Matikaisen käsissä lukevissa lapuissa luki, jotka hän näytti kaikille luokkaan jääneille. Minäkin yritin arvata sanaa, jota Myyrä piti kädessään ja ajatellen sitä, koettaen muodostaa telepaattisiin kykyihin perustuvan yhteyden minun ja muidenkin kanssa, jotka olimme oven takana. Kukaan muu ei kynnyt muodostamaan telepaattista yhteyttä Myyrä Matikaiseen, paitsi se poika, joka sai aina kymppejä kaikista aineista. Hän tiesi sen sanan jota Matikainen hänen kohdallaan ajatteli, ja teisi ainoana oven takana olijoista mitä Myyrän kädessä olevassa lapussa luki. Myyrä julisti tuloksen: tämä poika joka sai aina myös hymypoikapatsaat oli ainoa, joka kykeni telepaattiseen yhteyteen hänen kanssaan. Ihmettilimme kaikki tuon yhden pojan moninaista kyvykkyyttä, joka ylitti ymmärryksemme, kunnen minä kysyin häneltä: miten sinä sen sanan tiesit? Hän vastasi minulle Matikaisen kuiskanneen hänelle sanan ennen telepatiatestiä. Matikainen asui Mukkivuoressa ja hänellä oli oma "sisäkkö", ja yksi meidän luokan poika oli tuhma, kun hän tultuaan isommaksi väitti, että Matikaisen tapaiset naiset, hauskuttavat itseään laittalmalla maksamakkaraa pimppiinsä, antaen sitten pikku koiransa nuollla sen pois sieltä. - Polvihousut jalassa
Koulutiellä opittua kirjoitti:
Minunkin kansakoulun opettajani oli ensimmäiset nelja luokkaa nti. Myyrä Matikainen, kuten me pojat kutsuimme häntä. Hänellä oli kireä nuttura, ja pienet viikset, ja hän soitti harmoonia ja lauloi meille: "ystäväsä lapsien" virttä koraalivirsikirjasta. Hänellä oli erikoinen suhde yhteen poikaan meidän luokallamme, sillä hän antoi sille pojalle kaikissa aina kympippejä, ja pojan keskiarvo oli kymmenen kun hän meni oppikouluun, kuten lahjakkaat lapset siihen aikaan menivät.
Kerran Myyrä järjesti koko luokalle esityksen ja testin siitä: onko telepatiaa olemassa, ja silloin monien oppilaiden oli mentävä luokkahuoneen oven taakse, ja koetettava arvata, mitä Matikaisen käsissä lukevissa lapuissa luki, jotka hän näytti kaikille luokkaan jääneille. Minäkin yritin arvata sanaa, jota Myyrä piti kädessään ja ajatellen sitä, koettaen muodostaa telepaattisiin kykyihin perustuvan yhteyden minun ja muidenkin kanssa, jotka olimme oven takana. Kukaan muu ei kynnyt muodostamaan telepaattista yhteyttä Myyrä Matikaiseen, paitsi se poika, joka sai aina kymppejä kaikista aineista. Hän tiesi sen sanan jota Matikainen hänen kohdallaan ajatteli, ja teisi ainoana oven takana olijoista mitä Myyrän kädessä olevassa lapussa luki. Myyrä julisti tuloksen: tämä poika joka sai aina myös hymypoikapatsaat oli ainoa, joka kykeni telepaattiseen yhteyteen hänen kanssaan. Ihmettilimme kaikki tuon yhden pojan moninaista kyvykkyyttä, joka ylitti ymmärryksemme, kunnen minä kysyin häneltä: miten sinä sen sanan tiesit? Hän vastasi minulle Matikaisen kuiskanneen hänelle sanan ennen telepatiatestiä. Matikainen asui Mukkivuoressa ja hänellä oli oma "sisäkkö", ja yksi meidän luokan poika oli tuhma, kun hän tultuaan isommaksi väitti, että Matikaisen tapaiset naiset, hauskuttavat itseään laittalmalla maksamakkaraa pimppiinsä, antaen sitten pikku koiransa nuollla sen pois sieltä.Kodin ulkopuolinen auktoriteetti oli pedofiili ainakin henkisellä tasolla, sekä täysin mielivaltaisesti tätä sairauttaan todeksielävä ja vielä opettaja... joka lauloi viikset vipattaen matriarkaalisesti: "ystävä sä lapsien, katso minuun pienehen" - vai kuinka?
- noinko siis
Se on vähän homojen kannalta huonompi juttu jos hän onkin itse. Sitäkö tässä vihjaillaan. Silloinhan hän ajaa vain itse omia etujaan.
Ja heterotko eivät voi syyllistyä vain omien etujensa ajamiseen? On törkeää olettaa joku itsekkäästi ajaisi aina omia etujaan, kyllä kunnon ihmiset omaa oikeasti sen verran moraalia että kykynevät tarkastelemaan asiota objektiivisesti ilman että antavat oman edun tulla asian tielle. Mutta se että oletetaan jonkun tuosta vain ilman oikeita todisteita ajavan vain omia etujaan kertoo siitä että olettaja itse ei kykene olemaan neutraali ja jättämään oman etunsa huomiotta ja on täten itsekäs omien etujen tavoittelija.
- Seksisuhde?
Olisko piispa Askolalla ihan mutkattumasti vaan suhde Tarja Halosen kanssa, sehän olisi ihan ok näin nykyaikana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215724- 601867
- 251339
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2101129- 741095
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531037Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661009Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142993- 48958
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58955