Minulla on kaikki hyvin, siis aivan kaikki puitteet kunnossa. En vain kai osaa arvostaa, sitä mitä minulla on. Tämä ilmenee toisten ihmisten arvostelulla ja hyvin säälimättömällä tuomitsemisella. Varsinkin moraalittomuus saa vereni kiehumaan, en voi sietää "typeriä ja yksinkertaisia" ihmisiä, jotka ovat jollain lailla pettäneet tai olisivat valmiita pettämään kumppaniaan. Tilanne huolestuttaa itseänikin, koska tunnun näkevän ihmisistä vain huonot puolet ja heikkoudet. Miksi minulla on tarve asettua muiden yläpuolelle? Miksi en tunne juurikaan aitoja rakkaudellisia tunteita muita kohtaan? Ainoastaan kumppaniani kohtaan, mutta hänkin on jo huomannut todellisen luonteeni. Minulla ei ole ollut koskaan luonnollista kiintymystä vanhempiini. En tiedä osaanko rakastaa, siten miten kuuluisi. Olen töissä ihmisten parissa, ja mielestäni teen sitä aika luonnollisesti toiset huomioon ottaen. Miksi sitten vapaa-ajalla olen kusipäinen ja paha ihminen. Olenko niin paha todellakin. Pärjäänkö työelämässä ainoastaan, koska saan palkkaa siitä? Olen asian suhteen surullinen ja neuvoton. Voiko tällainen katkeruus poistua ilman ammattiapua?
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022112Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271061- 71917
- 58898
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta108684