Voiko lyhythiuksenen nainen olla kaunis?

cygne

Minulla on ollut ennenkin lyhyet hiukset ja olen saanut kehuja ulkonäöstäni, mutta onko se totta? Tiedän että kaunis voi olla, riipumatta millaiset hiukset ihmisellä on, mutta kaikki ei ajattele niin. Minä haluaisin tietää muidenkin mielipiteitä.. Olen nyt leikkauttamassa "kesätukan" eli lyhyet hiukset, mutta tahdon varmistaa, että on todellakin olemassa miehiä jotka hyväksyvät myös lyhythiuksiset naiset. Eihän aina tarvitse olla ne pitkät, tuuheat ja kiiltävät hiusket?

suunnittelin hieman tämän tyylistä:
http://www.funkimunkileisure.com/destinations-in-the-uk/rihanna-dance-party/

http://blogs.ilw.com/gregsiskind/2012/03/immigrant-of-the-day-rihanna-singer.html

234

11382

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gsdgsdgsdfsgdsfdgsdf

      Veikkaisin että lyhyetkin hiukset voi olla hotit miesten mielestä. Varsinkin jos on kauniit kasvot. Varmasti siis on miehiä, jotka hyväksyy myös lyhythiuksiset naiset. Ei siis sinänsä mitään ongelmaa.:)

      Suuri osa kuitenkin pitää pitkistä naisellisista hiuksista. Myös minä naisena olen sitä mieltä että kauniskasvoinenkin nainen on parhaimmillaan pitkähiuksisena. Itse en voisi kuvitellakaan lyhyitä hiuksia. Näyttäisin vanhemmalta eikä kasvotkaan ole niin imartelevat että haluaisin pysyvästi poistaa ne kasvoilta.

      Mutta tietenkin tämä on vain mielipide-kysymys. Aina tosin olen kuullut miesten suusta että "joillekin sopii hyvin lyhyet hiukset:)".

      • Deepi

        Itselläni oli pitkät, paksut ja kauniit hiukset, kunnes sain poikani kaksi vuotta sitten. Jotenkin raskauden jälkeen tukkaa lähti tukoittain ja silloin päätin leikkauttaa tukan lyhyeksi, koska se näytti paremmalta kuin oheneva pitkä liiska.

        Nyt olen puolitoista vuotta pitänyt juurikin noiden linkkikuviesti pituista ja lyhyempääkin tukkaa; ensin pakosta ja nykyään ihan vain siksi, että se vaan näyttää hyvältä..

        Loppujen lopuksi kuiteknin olen sitä mieltä, että ei sillä ole merkitystä minkä pituinen tukka ihmisellä on, jos on itsevarmuus ja asenne kohdallaan. Itsevarma ihminen on seksikäs vaikka kaljuna ja pannumyssy päässä. :)

        Saman verran minua on tultu aina vastakkaisen ja samankin sukupuolen osalta lähestymään olipa sitä tukkaa sitten ollut paljon tai vähän.. Ja toisekseen en voisi kuvitellakkaan olevani niin pinnallisen miehen kanssa, jolle naisen pitäisi olla juuri tietynlainen. Mielestäni persoonan pitäisi painaa kuitenkin vaakakupissa enemmän.


    • 18+1

      Onko mikä totta?

      Kyllä lyhythiuksinenkin nainen voi olla kaunis. Joitakin lyhyet hiukset jopa kaunistavat. Ei tosin monia.

    • 20+13

      Kyllä voi, mutta koskaan en ole tavannut naista, joka olisi näyttänyt paremmalta sen jälkeen kun on leikannut pitkät hiukset lyhyiksi. Ja yleensä se lyhyt malli ei kyllä sovi naiselle. Sanotaan, että ehkä 5% naisista lyhyet hiukset on ihan jees ja tämä on se 5%, joka on muutenkin aina hyvän näköinen.

      • hehehheee

        Et ole tavannut minua....


      • longlocks

        Minulla on yksi työkaveri, joka oli aivan mitään sanomaton harmaa hiirulainen pitkähköillä hiuksilla ja leikkautti hiuksensa vähän aikaa sitten lyhyiksi. Tuohon aloittajan jälkimmäisen linkin tyyliin, paitsi vieläkin lyhyemmäksi edestä. Ja hiirulaisesta tuli kaunotar, voisin sanoa seksikäs. Olen itse nainen, jolla on yleensä pitkät hiukset, mutta välillä jonkin verran lyhyemmätkin. Henks koht. tykkään pitkistä terveen näköisistä hiuksista naisilla, mutta poikkeuksia on.


    • katsojasta kiinni

      Tiedän joitakin miehiä joiden mielestä naisella lyhyet hiukset on juuri seksikkäimmät!!!
      Itse en tykkää, mutta jokaiselle löytyy jotain.

    • rottasukka!

      Häh?!
      No totta hitossa!

    • Lyhyet ovat kauniit!

      Mielestäni lyhyet hiukset sopivat joillekin naisille uskomattoman hyvin! Yhdellä tuttavallani oli hieman olkapäiden yli ulottuvat hiukset muutama vuosi sitten kunnes hän leikkasi ne lyhyiksi. Sen jälkeen hän ei ole kasvattanut hiuksia takaisin pitkiksi. Lyhyet hiukset korostavat hänen kasvojaan, vaikkei hänellä mikään mallin naama olekaan. Hänen hiuksensa ovat vaaleat, kasvoja koristaa yleensä kaunis hymy, silmissä näkyy pienoinen pilke ja ulkoa tultuaan posket punertavat. Kasvonsa eivät ole kapeat ehkä hieman leveähköt mutta kuitenkin sirot.

      Usealla ystävälläni on myös lyhyet hiukset, monille se sopii yllättävän hyvin. Useat vain arastelevat leikkaamista, kun ovat omistaneet pitkät hiukset niin kauan. Naisena sanon LEIKKAA siis ihmeessä! :)

      • mies ei sano

        Huomaa:

        NAISENA sanoo, että leikkaa ihmeessä.


    • pitkät yleensä

      Minulla oli aikaisemmin lyhyet hiukset, suurin piirtein tällaiset:
      http://entimg.msn.com/i/gal/AshleyJudd/AshleyJudd_15_410.jpg

      Sain toki miehiltä aika paljonkin kehuja ulkonäöstä, mutta vasta sen jälkeen, kun olivat ensin minut huomanneet massasta. Välillä vastaan tuli miehiä, jotka jäivät tuijottamaan, mutta harvemmin.

      Nyt minulla on pitkät, tuuheat, yleensä hieman kiharaiset hiukset. Mallia:
      http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTZecrQU35ydXIWpqKgQVryCSzj1rcdhz3IHd5toByEbT9CzpAlyw
      Seuraus: saan jatkuvasti hätistellä miehiä pois läheltäni. Miesten silmät lävähtävät appoisen avoimiksi vastaan kävellessäni, niin nuoremmilta kuin vanhemmiltakin. Kadulla kävellessänikin miehet jäävät katsomaan. Naisetkin kutsuvat minua tyrmäävän kauniiksi (mikä on muuten hiukan outoa, kun niitä en tunne) miesten lisäksi.

      Kumpi on siis parempi? Pitkät. Olinko nätti lyhyilläkin, kyllä, mutta huomioarvo on aivan erilainen, kun hiukset ovat näyttävät.

      • taidatolla mies

        Eihän noi ylemmän linkin hiukset ole edes lyhyet!
        Plus että se on ihan yksilöllinen juttu, mikä sopii paremmin. Voi olla ettei ylemmän linkin malli sopinut sulle, mitä en yhtään ihmettelisi.


      • pitkät yleensä
        taidatolla mies kirjoitti:

        Eihän noi ylemmän linkin hiukset ole edes lyhyet!
        Plus että se on ihan yksilöllinen juttu, mikä sopii paremmin. Voi olla ettei ylemmän linkin malli sopinut sulle, mitä en yhtään ihmettelisi.

        Kai lyhyys on suhteellista. Mun mielestä ne olivat lyhyet, varsinkin kiharrettuna. Malli sopi kyllä minulle. Siitä se ei ollut kiinni. Pitkät hiukset nyt vain ovat näyttävämmät ja kiinnittävät miesten huomion selvästi lyhyempiä enemmän.

        Enkä ole mies. Mistä ihmeestä sitä kuvittelit?

        Erästä ystävääni lainaten:
        "Ovathan ne lyhyet hiuksetkin joillain ihan nätit, eikä sillä nyt niin väliä muuten ole, mutta... Pitkät hiukset ovat vain vitun paljon paremman näköiset!"


      • just thinking

        Vähän ot, mutta ois kiva kuulla miltä sä muutoin näytät jne. tai joku vastaava kuva, että millainen on tyrmäävän kaunis, koska tuskin hiukset niin paljoa vaikuttaa, kuin luulet jos muutenkin on kaunis.
        Ehkä olet vain itsevarmempi pitkässä tukassa?


      • Sama mullekin tuli
        just thinking kirjoitti:

        Vähän ot, mutta ois kiva kuulla miltä sä muutoin näytät jne. tai joku vastaava kuva, että millainen on tyrmäävän kaunis, koska tuskin hiukset niin paljoa vaikuttaa, kuin luulet jos muutenkin on kaunis.
        Ehkä olet vain itsevarmempi pitkässä tukassa?

        mieleen. Eli se itsevarmuus.


      • aaaakkkkk

        Noh, mulla just menee päin vastoin. Kun leikkasin hiukseni lyhyemmksi niin huomiotakin tuli viisi kertaa enemmän. Ei ne hiukset kuitenkaan ihan lyhyet olleet vaan suunnilleen betty drapermaiset/january jones lyhyemmillä hiuksilla.


      • jotain mätää
        pitkät yleensä kirjoitti:

        Kai lyhyys on suhteellista. Mun mielestä ne olivat lyhyet, varsinkin kiharrettuna. Malli sopi kyllä minulle. Siitä se ei ollut kiinni. Pitkät hiukset nyt vain ovat näyttävämmät ja kiinnittävät miesten huomion selvästi lyhyempiä enemmän.

        Enkä ole mies. Mistä ihmeestä sitä kuvittelit?

        Erästä ystävääni lainaten:
        "Ovathan ne lyhyet hiuksetkin joillain ihan nätit, eikä sillä nyt niin väliä muuten ole, mutta... Pitkät hiukset ovat vain vitun paljon paremman näköiset!"

        Silti noista linkkaamistasi ylemmän linkin nainen on kauniimpi. Katsos kun hiuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko joku kaunis kasvoistaan vai ei.

        En usko että ylemmällä hiusten mallilla herätit huomion, tuo hiusten pituus kun ei ole mitenkään massasta poikkeavaa. Suoristettunahan tuo olisi jopa aika pitkä.

        Kaikille sopii aina joku hiusmalli paremmin kuin toinen, ei ole olemassa ihmistä jolle sopisi kaikki hiukset yhtä hyvin.

        Luultavasti huomion määrä korreloi itsevarmuutesi kanssa, ja se taas riippuu siitä että miten sinä itse ajattelet. Ajattelit varmaan alitajuisesti pitkien hiustesi kanssa että hei näähän sopii mulle, näytän hyvältä ja juuri se itsevarmuus näkyy olemuksessa, joka herättää sen huomion.


      • aiempi
        jotain mätää kirjoitti:

        Silti noista linkkaamistasi ylemmän linkin nainen on kauniimpi. Katsos kun hiuksilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko joku kaunis kasvoistaan vai ei.

        En usko että ylemmällä hiusten mallilla herätit huomion, tuo hiusten pituus kun ei ole mitenkään massasta poikkeavaa. Suoristettunahan tuo olisi jopa aika pitkä.

        Kaikille sopii aina joku hiusmalli paremmin kuin toinen, ei ole olemassa ihmistä jolle sopisi kaikki hiukset yhtä hyvin.

        Luultavasti huomion määrä korreloi itsevarmuutesi kanssa, ja se taas riippuu siitä että miten sinä itse ajattelet. Ajattelit varmaan alitajuisesti pitkien hiustesi kanssa että hei näähän sopii mulle, näytän hyvältä ja juuri se itsevarmuus näkyy olemuksessa, joka herättää sen huomion.

        Eihän tästä pitänyt tulla minun ulkonäköni tai itsevarmuuteni arvostelun aihe. Se ei ole topic tässä. Kerroin vain, miten paljon kauniskasvoisellakin naisella voi hiusten pituus aiheuttaa sen, että entisen vain kauniin sijaan näyttääkin tyrmäävältä.

        Itsevarmuuden puute on kai lähinnä nuorempien naisten ongelma. Ei minun. Tiedän varsin hyvin itsevarmuuden vaikutuksen viehättävyyteen ja osaan pelata sillä aika hyvin. Melko alentuvaa on suhtautumisenne, kun ensimmäisenä oletatte heti, ettei asia voisi pitää paikkansa.

        Ymmärsit sinänsä varsin hyvin: lyhyet hiukset eivät olleet mitenkään massasta poikkeavat, eivätkä hiukset siksi herättäneet huomiota. Lyhyet hiukset eivät yleensäkään herätä mitään huomiota, sillä ne eivät ole kokonaisuudessa niin hallitseva elementti kuin pitkät hiukset. Yksinkertaistettuna lyhyet hiukset vievät kasvot hiukset kokonaisuudesta esim. 20%, kun taas pitkät hiukset voivat jopa 60%. Totta kai suuremman osion huomaa helpommin kuin pienemmän.

        Huomiota voi toki herättää muillakin keinoin kuin pituudella - mutta laitapa linkki lyhyestä mallista, joka sinun mielestäsi herättää huomion pelkällä leikkauksellaan?

        Katsos kun minäkin ymmärrän, ettei hiuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kaunis kasvoistaan vai ei. Riippumatta kasvoista, massasta erottumiseen yökerhon ruuhkassa tarvitaan montakin asiaa ollakseen todella erottuva, kuten nämä:
        - itsevarmuus
        - vaatetuksen ja/tai hiusten väri (tutkimusten mukaan miehet pitävät esirmerkiksi punaiseen pukeutuvaa naista viehättävämpänä kuin muita värejä käyttäviä - unohtamatta sitä, että mustaan pukeutuva hukkuu pimeässä yökerhossa "seinätapettiin")
        - gadget - eli jotain pientä, mikä herättää huomion jostain syystä, kuten vaikkapa leppäkerttu käsilaukkuna (not my style, mutta esimerkki)
        - lähestyttävyys alias olemus

        Jättääkseen lähtemättömän vaikutuksen täytyy olla lisäksi nokkela, hauska ja älykäskin.


      • Tissit ensin
        aiempi kirjoitti:

        Eihän tästä pitänyt tulla minun ulkonäköni tai itsevarmuuteni arvostelun aihe. Se ei ole topic tässä. Kerroin vain, miten paljon kauniskasvoisellakin naisella voi hiusten pituus aiheuttaa sen, että entisen vain kauniin sijaan näyttääkin tyrmäävältä.

        Itsevarmuuden puute on kai lähinnä nuorempien naisten ongelma. Ei minun. Tiedän varsin hyvin itsevarmuuden vaikutuksen viehättävyyteen ja osaan pelata sillä aika hyvin. Melko alentuvaa on suhtautumisenne, kun ensimmäisenä oletatte heti, ettei asia voisi pitää paikkansa.

        Ymmärsit sinänsä varsin hyvin: lyhyet hiukset eivät olleet mitenkään massasta poikkeavat, eivätkä hiukset siksi herättäneet huomiota. Lyhyet hiukset eivät yleensäkään herätä mitään huomiota, sillä ne eivät ole kokonaisuudessa niin hallitseva elementti kuin pitkät hiukset. Yksinkertaistettuna lyhyet hiukset vievät kasvot hiukset kokonaisuudesta esim. 20%, kun taas pitkät hiukset voivat jopa 60%. Totta kai suuremman osion huomaa helpommin kuin pienemmän.

        Huomiota voi toki herättää muillakin keinoin kuin pituudella - mutta laitapa linkki lyhyestä mallista, joka sinun mielestäsi herättää huomion pelkällä leikkauksellaan?

        Katsos kun minäkin ymmärrän, ettei hiuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kaunis kasvoistaan vai ei. Riippumatta kasvoista, massasta erottumiseen yökerhon ruuhkassa tarvitaan montakin asiaa ollakseen todella erottuva, kuten nämä:
        - itsevarmuus
        - vaatetuksen ja/tai hiusten väri (tutkimusten mukaan miehet pitävät esirmerkiksi punaiseen pukeutuvaa naista viehättävämpänä kuin muita värejä käyttäviä - unohtamatta sitä, että mustaan pukeutuva hukkuu pimeässä yökerhossa "seinätapettiin")
        - gadget - eli jotain pientä, mikä herättää huomion jostain syystä, kuten vaikkapa leppäkerttu käsilaukkuna (not my style, mutta esimerkki)
        - lähestyttävyys alias olemus

        Jättääkseen lähtemättömän vaikutuksen täytyy olla lisäksi nokkela, hauska ja älykäskin.

        Jos sinulla on alemman linkin rinnat ja dekolttee sinulla ei tarvitse olla hiuksia lainkaan!


      • aiempi
        Tissit ensin kirjoitti:

        Jos sinulla on alemman linkin rinnat ja dekolttee sinulla ei tarvitse olla hiuksia lainkaan!

        Rintojen perässä ryntäävät miehet eivät ole kelvollisia kumppaneiksi. Jos tissit ovat parinvalintakriteeri, on korvien välistä taatusti sen verran tylsämielinen ja typerä, ettei sellaisen miehen kanssa viitsi aikaansa viettää.


      • Rajansa kaikella
        aiempi kirjoitti:

        Eihän tästä pitänyt tulla minun ulkonäköni tai itsevarmuuteni arvostelun aihe. Se ei ole topic tässä. Kerroin vain, miten paljon kauniskasvoisellakin naisella voi hiusten pituus aiheuttaa sen, että entisen vain kauniin sijaan näyttääkin tyrmäävältä.

        Itsevarmuuden puute on kai lähinnä nuorempien naisten ongelma. Ei minun. Tiedän varsin hyvin itsevarmuuden vaikutuksen viehättävyyteen ja osaan pelata sillä aika hyvin. Melko alentuvaa on suhtautumisenne, kun ensimmäisenä oletatte heti, ettei asia voisi pitää paikkansa.

        Ymmärsit sinänsä varsin hyvin: lyhyet hiukset eivät olleet mitenkään massasta poikkeavat, eivätkä hiukset siksi herättäneet huomiota. Lyhyet hiukset eivät yleensäkään herätä mitään huomiota, sillä ne eivät ole kokonaisuudessa niin hallitseva elementti kuin pitkät hiukset. Yksinkertaistettuna lyhyet hiukset vievät kasvot hiukset kokonaisuudesta esim. 20%, kun taas pitkät hiukset voivat jopa 60%. Totta kai suuremman osion huomaa helpommin kuin pienemmän.

        Huomiota voi toki herättää muillakin keinoin kuin pituudella - mutta laitapa linkki lyhyestä mallista, joka sinun mielestäsi herättää huomion pelkällä leikkauksellaan?

        Katsos kun minäkin ymmärrän, ettei hiuksilla ole mitään tekemistä sen kanssa, onko kaunis kasvoistaan vai ei. Riippumatta kasvoista, massasta erottumiseen yökerhon ruuhkassa tarvitaan montakin asiaa ollakseen todella erottuva, kuten nämä:
        - itsevarmuus
        - vaatetuksen ja/tai hiusten väri (tutkimusten mukaan miehet pitävät esirmerkiksi punaiseen pukeutuvaa naista viehättävämpänä kuin muita värejä käyttäviä - unohtamatta sitä, että mustaan pukeutuva hukkuu pimeässä yökerhossa "seinätapettiin")
        - gadget - eli jotain pientä, mikä herättää huomion jostain syystä, kuten vaikkapa leppäkerttu käsilaukkuna (not my style, mutta esimerkki)
        - lähestyttävyys alias olemus

        Jättääkseen lähtemättömän vaikutuksen täytyy olla lisäksi nokkela, hauska ja älykäskin.

        Voi kauheeta, jos pitäisi lähteä joka toiminnossa siitä, mikä miesten mielestä on huomion herättävää!!
        Mitä iloa siitä on pitemmän päälle? Ei mitään. Itse ainakin kypsyin aivan totaalisesti siihen, että minusta huomattiin vain sensuelli vetovoima, ei sitä, millainen ihminen olen kokonaisuutena.
        Nyt kuljen mieluummin kaulukset pysytyssä.


      • De Coltee
        aiempi kirjoitti:

        Rintojen perässä ryntäävät miehet eivät ole kelvollisia kumppaneiksi. Jos tissit ovat parinvalintakriteeri, on korvien välistä taatusti sen verran tylsämielinen ja typerä, ettei sellaisen miehen kanssa viitsi aikaansa viettää.

        Rintojen perässä ryntääminen ja parinvalinta ovat eri asioita. Myös ajallisesti.


      • Translation:
        Rajansa kaikella kirjoitti:

        Voi kauheeta, jos pitäisi lähteä joka toiminnossa siitä, mikä miesten mielestä on huomion herättävää!!
        Mitä iloa siitä on pitemmän päälle? Ei mitään. Itse ainakin kypsyin aivan totaalisesti siihen, että minusta huomattiin vain sensuelli vetovoima, ei sitä, millainen ihminen olen kokonaisuutena.
        Nyt kuljen mieluummin kaulukset pysytyssä.

        Hehee :D Sensuelli vetovoima. :D

        Jos miehet tavatessasi ovat sanoneet sinua sensuelliksi, se tarkoittaa sinun vaikuttavan helpolta panoseuralta.


      • Joillekineivaankäymä
        aiempi kirjoitti:

        Rintojen perässä ryntäävät miehet eivät ole kelvollisia kumppaneiksi. Jos tissit ovat parinvalintakriteeri, on korvien välistä taatusti sen verran tylsämielinen ja typerä, ettei sellaisen miehen kanssa viitsi aikaansa viettää.

        Isorintaisemmat ovat tutkimusten mukaan älykkäämpiä kuin pienirintaiset. Mikä on tullut todennettua myös kotona: lapset ovat älyltään huippuluokkaa. Lottovoitto on, että he ovat lisäksi myös kauniita. Ja sosiaalisia.


    • Ei ohuet pitkät

      Mikään ei ole hirveämpää kuin ohuet ja huonokuntoiset pitkät hiukset! Joillakin on vaan niin hieneet hiukset ettei niihin tosiaankaan sovi pitkä malli. Esimerkiksi polkkatukka, joka on takaa lyhkäsempi ja edestä pidemmät ovat aika sexyt ;) Jokseenkin tähän tapaan:

      http://www.hairstyleagain.com/wp-content/uploads/2012/03/Victoria-Beckham-bob-hair.jpg

      Mielestäni polkkamalli, joka saa hiukset näyttämään paksummilta on paljon parempi vaihtoehto kuin ihan lyhyt ja kynitty poikatukka.

      En tajua miksi hehkutetaan niitä pitkiä hiuksia, kun ne eivät oikeasti sovi kaikille. Kun aika usein suomalaisten hiukset on sellaista hiirenhäntää ettei niistä saa kyllä mitenkään seksikästä vaikka olisivat kuinka pitkät tahansa...

      • psygologiaa hiuksist

        Pointtihan on juuri siinä, pitkät hiukset ovat terveyden ja hedelmällisyyden symboli, ihmisten sitä edes tiedostamatta, joten se pohdinta kannattaa jättää sikseen, kannattaako hiirenhäntäläisten leikata lyhyeksi vai ei, kun hiukset ei kasva muutenkaan, aivan sama. Kysymys koskee niitä joilla hiukset oikeasti kasvavat mittaa, sellaisen on hullua leikata lyhyeksi, siis mennä samalle tasolle näiden kanssa, jotka leikkaavat siksi, kun hius on huonolaatuista ja harvaa. Nämä huonot hiukset omaavat tietysti haluavat, että kaikki olisivat yhtä surkean näköisiä ja suorastaan kadehtivat ja painostavat pitkähiuksisia leikkaamaan. Tilanne on aivan sama, kuin huonohampainen sanoisi, että hyvähampaisen kannattaa revityttää ehjät hampaansa pois, koska ne eivät sovi sinulle.


      • Nottanotta
        psygologiaa hiuksist kirjoitti:

        Pointtihan on juuri siinä, pitkät hiukset ovat terveyden ja hedelmällisyyden symboli, ihmisten sitä edes tiedostamatta, joten se pohdinta kannattaa jättää sikseen, kannattaako hiirenhäntäläisten leikata lyhyeksi vai ei, kun hiukset ei kasva muutenkaan, aivan sama. Kysymys koskee niitä joilla hiukset oikeasti kasvavat mittaa, sellaisen on hullua leikata lyhyeksi, siis mennä samalle tasolle näiden kanssa, jotka leikkaavat siksi, kun hius on huonolaatuista ja harvaa. Nämä huonot hiukset omaavat tietysti haluavat, että kaikki olisivat yhtä surkean näköisiä ja suorastaan kadehtivat ja painostavat pitkähiuksisia leikkaamaan. Tilanne on aivan sama, kuin huonohampainen sanoisi, että hyvähampaisen kannattaa revityttää ehjät hampaansa pois, koska ne eivät sovi sinulle.

        Eli jos sinulla ei ole pitkiä ja paksuja hiuksia et ole terve ja hedelmällinen - eli miltei kaikki suomalaiset ovat sairaita ja ei-hedelmällisiä? Wtf. Ei se kyllä ihan niinkään mene tuo psykologiasi... Kyllä tiedän paljon nuoria naisia (joilla on melko paksukin tukka), jotka leikkaavat hiuksensa polkkamalliin, jossa edessä pidempi ja takaa lyhempi. On kyllä oikeasti todella sexyt ja tyylikkäät :) Ja kukaan heitä ei ole painostanut! Haluavat vaan hieman uutta näköä... Ja kyllä se tukka kasvaa terveellä ja nuorella ihmisellä.


      • askvklafvblkbvf

        Hiirenhäntä on omassa päässäsi oleva patouma. Hyvin harvalla ihmisellä on oikeasti niin ohut tukka, että se näyttäisi kategorisesti huonolta pitkänä. Yleensä tällaiset ihmiset ovat 80 mummoja tai anorektikkoja.


      • eri kirjoittaja
        Nottanotta kirjoitti:

        Eli jos sinulla ei ole pitkiä ja paksuja hiuksia et ole terve ja hedelmällinen - eli miltei kaikki suomalaiset ovat sairaita ja ei-hedelmällisiä? Wtf. Ei se kyllä ihan niinkään mene tuo psykologiasi... Kyllä tiedän paljon nuoria naisia (joilla on melko paksukin tukka), jotka leikkaavat hiuksensa polkkamalliin, jossa edessä pidempi ja takaa lyhempi. On kyllä oikeasti todella sexyt ja tyylikkäät :) Ja kukaan heitä ei ole painostanut! Haluavat vaan hieman uutta näköä... Ja kyllä se tukka kasvaa terveellä ja nuorella ihmisellä.

        Kaikki ei ole noin mustavalkoista. Kyse oli siitä, että voimakkaat hiukset symboloivat terveyttä ja hedelmällisyyttä. Eihän myöskään rinnaton tai kapealanteinen nainen välttämättä ole sairas ja hedelmätön, vaikka suuret rinnat ja leveä lantio ovat niinikään hedelmällisyyden vertauskuva. Nuo kaikki ovat joskus muinoin vain olleet varmempia, joskaan ei idioottivarmoja, merkkejä saada hedelmällinen kumppani, siksi noiden piirteiden ihannointi yhä kulkee perimässämme.


      • Mimmi83
        askvklafvblkbvf kirjoitti:

        Hiirenhäntä on omassa päässäsi oleva patouma. Hyvin harvalla ihmisellä on oikeasti niin ohut tukka, että se näyttäisi kategorisesti huonolta pitkänä. Yleensä tällaiset ihmiset ovat 80 mummoja tai anorektikkoja.

        No sitten et ainakaan mua ole nähny.. Omistin joskus pitkät hiukset ja voin sanoa ettei paljon imarrellu ne millään tavalla.. Ja ei en ole anorektikko enkä 80 .. Omat hiukseni ovat vaan niin hennot että lyhyeen versioon olen ollut tyytyväinen jo monta vuotta.. Vaikka leikkaus on sama aina niin eloa saan uusista väreistä joita kokeillut.. Ja olen kuullut olevani seksikäs vaikka itse en niin ajattele. Ja juu on hiuksia kyllä ettei kalju paista mistään jne..


      • onnexnykyaikaa
        eri kirjoittaja kirjoitti:

        Kaikki ei ole noin mustavalkoista. Kyse oli siitä, että voimakkaat hiukset symboloivat terveyttä ja hedelmällisyyttä. Eihän myöskään rinnaton tai kapealanteinen nainen välttämättä ole sairas ja hedelmätön, vaikka suuret rinnat ja leveä lantio ovat niinikään hedelmällisyyden vertauskuva. Nuo kaikki ovat joskus muinoin vain olleet varmempia, joskaan ei idioottivarmoja, merkkejä saada hedelmällinen kumppani, siksi noiden piirteiden ihannointi yhä kulkee perimässämme.

        Lisäisin tähän, että ennen lantionleveys tarkoitti siis todella leveää (hedelmällisyys), joten vyötärölle riitti, kun oli vain selvästi kapeampi. 1600-luvulta lähtien vyötärön leveys kapeni järjettömiin, jolloin kehnolanteinenkin saatiin näyttämään "hedelmälliseltä". Silloinhan niitä aneemisia kuitenkin riitti ja kureliiveissä pyörtyiltiin.

        Kaikki pohjautuu järjettömään naisen alisteisuuteen. Kaikki pariutumisen tähden ja sitä rataa...


      • alfajaha
        askvklafvblkbvf kirjoitti:

        Hiirenhäntä on omassa päässäsi oleva patouma. Hyvin harvalla ihmisellä on oikeasti niin ohut tukka, että se näyttäisi kategorisesti huonolta pitkänä. Yleensä tällaiset ihmiset ovat 80 mummoja tai anorektikkoja.

        ma haluaisin seurustella lyhyttukkasen naisen kanssa


    • lzdfnkndfkln

      Naiset voisivat jättää vastaamatta näihin ketjuihin. Kun se pointti kai kuitenkin on se, että HETERO NAINEN haluaa tietää mikä näyttää hänen kohderyhmänsä, siis HETERO MIESTEN, mielestä hyvältä. Ja sitten ketju on täynnä naisten mielipiteitä siitä miten julkkiksella X on ihkun raikas tyyli tai jotain muuta yhtä tylsää.

      Mutta asiaan: pääsääntöisesti nainen ei ole optimaalisen kaunis lyhyellä tukalla. Jos pitää kysyä, niin vastaus on ei.

      • No kyllähän

        pari heteromiestäkin vastaili. Eikä aloituksessa edes kysytty että miehet, mitä tykkäätte, vaan että voiko lyhythiuksinen nainen olla kaunis. Ja mielestäni kyllä voi.

        Sinun mielipiteesi ei ole kaiken kattava totuus. On tosiaan monia, joiden mielestä se on sopivassa tapauksessa jopa turn on. Eli siis on todella olemassa miehiä, jotka hyväksyvät myös lyhythiuksiset naiset. Siitähän aloittaja oli huolissaan, ei välttämättä siitä että "miellytänkö nyt tällä tukalla suurinta osaa miehistä"


      • lämsdflnsaödfn
        No kyllähän kirjoitti:

        pari heteromiestäkin vastaili. Eikä aloituksessa edes kysytty että miehet, mitä tykkäätte, vaan että voiko lyhythiuksinen nainen olla kaunis. Ja mielestäni kyllä voi.

        Sinun mielipiteesi ei ole kaiken kattava totuus. On tosiaan monia, joiden mielestä se on sopivassa tapauksessa jopa turn on. Eli siis on todella olemassa miehiä, jotka hyväksyvät myös lyhythiuksiset naiset. Siitähän aloittaja oli huolissaan, ei välttämättä siitä että "miellytänkö nyt tällä tukalla suurinta osaa miehistä"

        Suurin osa tähän vastanneista taitaa kuitenkin olla naisia. Koko ihannenainen palsta on täynnä heteronaisia, joiden pitää päästä jakamaan omaa käsitystään siitä millainen on ihanne(hetero)nainen. Menee kuitenkin vähän pieleen se juttu silloin. Heteronaiset voisivat pysyä ihannemies-palstalla ja jättää naisihanteesta keskustelun lesboille ja heteromiehille.


      • No esimerkiksi
        lämsdflnsaödfn kirjoitti:

        Suurin osa tähän vastanneista taitaa kuitenkin olla naisia. Koko ihannenainen palsta on täynnä heteronaisia, joiden pitää päästä jakamaan omaa käsitystään siitä millainen on ihanne(hetero)nainen. Menee kuitenkin vähän pieleen se juttu silloin. Heteronaiset voisivat pysyä ihannemies-palstalla ja jättää naisihanteesta keskustelun lesboille ja heteromiehille.

        minä pidän heteromiehenä lyhyestä tukasta naisella, mielestäni jos niska näkyy se voi olla jopa seksikäs. Haluaako joku lisätä tähän jotain, joku jota vastaukseni ei miellytä?

        Ei se tietenkään tarkoita, että pitäisin aivan kaikkia lyhythiuksisia naisia kauniina tai seksikkäinä.

        Mutta okei, ymmärsin pointtisi.


      • Pidän myös pienistä
        lämsdflnsaödfn kirjoitti:

        Suurin osa tähän vastanneista taitaa kuitenkin olla naisia. Koko ihannenainen palsta on täynnä heteronaisia, joiden pitää päästä jakamaan omaa käsitystään siitä millainen on ihanne(hetero)nainen. Menee kuitenkin vähän pieleen se juttu silloin. Heteronaiset voisivat pysyä ihannemies-palstalla ja jättää naisihanteesta keskustelun lesboille ja heteromiehille.

        rinnoista ja olen kuulemma homo.

        Tällasia kivoja juttuja saa kuulla, kun omat mieltymykset ei vastaakaan sitä perinteistä naisihannetta.


      • kaapista ulos
        Pidän myös pienistä kirjoitti:

        rinnoista ja olen kuulemma homo.

        Tällasia kivoja juttuja saa kuulla, kun omat mieltymykset ei vastaakaan sitä perinteistä naisihannetta.

        Mutta jospa kyse tosiaan onkin piilevistä gay-tuntemuksista, koska etsit naisesta poikamaisia ominaisuuksia (=pienet rinnat)


      • Ai joo, unohtui
        kaapista ulos kirjoitti:

        Mutta jospa kyse tosiaan onkin piilevistä gay-tuntemuksista, koska etsit naisesta poikamaisia ominaisuuksia (=pienet rinnat)

        ja olen varmaan myös piilopedofiili?


    • lyhythiuksinen

      Monet sanovat että lyhythiuksiset tytöt ja naiset näyttävät lesboilta. On totta, että monilla lesboilla ON lyhyet hiukset, muttei se tarkoita että kaikki lyhythiuksiset olisivat lesboja. Ja nainen voi olla kaunis lyhyillä hiuksilla. Se riippuu aivan siitä, miten nainen päänsä kantaa!! Jos hän on epävarma, se näkyy hänestä, jos hän on itsevarma, hän näyttää siltä ja miehet pitävät itsevarmoista naisista. Jos sinulle sopii lyhyet hiukset, leikkaa ihmeessä, kanna ne hyvin ja jos lyhyet ei olekkaan ihan sinun juttusi, hiukset kasvavat nopeasti!! Aikaa on... :)

      • valitse kahdesta

        Helppo kiteyttää näiden viestien lukemisen jälkeen, jos haluat miellyttää lyhythiuksisia naisia, leikkaa lyhyet, jos haluat että miehet pitää, pidä hiukset pitkinä.

        Miksiköhän naiset ottavat kantaa näin hanakasti lyhyiden hiusten puolesta, kuten ketjussa tulee ilmi ;)


      • voihan vitsiveitsi
        valitse kahdesta kirjoitti:

        Helppo kiteyttää näiden viestien lukemisen jälkeen, jos haluat miellyttää lyhythiuksisia naisia, leikkaa lyhyet, jos haluat että miehet pitää, pidä hiukset pitkinä.

        Miksiköhän naiset ottavat kantaa näin hanakasti lyhyiden hiusten puolesta, kuten ketjussa tulee ilmi ;)

        Sen takia naiset vastaavat, että he haluavat luoda toiseen vähän itsevarmuutta ja antaa mahdollisuuden valita itse. Ja totuushan on, että monille miehillekin sopii lyhyet hiukset, muttei kaikille (ja parta/ei partaa; kalju-ei kaljua) sun muuta, mutta en ole täällä kieltämässä, jos joku välttämättä haluaa ajaa itsensä kaljuksi. Saattaisi itse asiassa sopia naisen sirompaan (?) pään muotoon tuo kaljuus!


      • elekää nyt.

        Mitä väliä on?Olen itse lesbo ja lyhythiuksinen,mutta on heteronaisilla lyhythiukset myös.Siis mitä tykkäisin sitten hiusten tyylistä joko lyhyt tai pitkät.


      • hevijuuseri
        voihan vitsiveitsi kirjoitti:

        Sen takia naiset vastaavat, että he haluavat luoda toiseen vähän itsevarmuutta ja antaa mahdollisuuden valita itse. Ja totuushan on, että monille miehillekin sopii lyhyet hiukset, muttei kaikille (ja parta/ei partaa; kalju-ei kaljua) sun muuta, mutta en ole täällä kieltämässä, jos joku välttämättä haluaa ajaa itsensä kaljuksi. Saattaisi itse asiassa sopia naisen sirompaan (?) pään muotoon tuo kaljuus!

        "antaa mahdollisuuden valita itse"
        Tuntuu päinvastoin, että kohta naisten TÄYTYY pitää lyhyttä tukkaa, tai ei ole "vahva, itsenäinen nainen".


    • anteek ku vastaan

      Eikö jokainen voi itse päättää että haluaako lyhyet vai pitkät hiukset. Ei siinä toisilla luulis olevan siihen asiaan nokan koputtamista. Jokainen itsehän sen lettinsä hoitaa, jos pitäis aina miettiä mitä toiset ajattelee, niin elämä menis vähän vaikeeksi. Hiuksethan kasvaa jatkuvasti pituutta eli jos se mies vetää herneet siitä tukan lyhyeks leikkuusta, niin eihän siinä iäisyys mee niitten pitkiksi kasvattamiseen ja onhan niitä pidennyksiä mahdollista laittaa siks ajaks. Tuskin miehetkään vaimojen käskystä tukkansa pitkäksi kasvattaa tai leikkaa lyhyeksi, niin miks naisten pitäis miesten mieliksi hiuksia pitkiks kasvattaa, jos ei halua. Itselläni on lyhyet hiukset ja on joskus ollut pitkät hiukset. Ei miehet mua huomioineet mua ollenkaan edes pitkähiuksisena, niin minkä takia mun pitäis sitten pitää hiukset pitkinä, jos en halua. Mä värjään itse hiukseni ja on helpompi tehdä se lyhyille hiuksille itse, ei ole varaa käydä kerran kuussa värjäyttämässä hiuksiani kampaajalla. Nyt joku rupeaa urputtamaan värjäämisestä, ett miks värjään. No siks kun en viitsis ihan vielä olla täysin harmaatukkanen tässä iässä. Hiuslaatu on sellanen ett on aikasin harmaantuvaa sorttia. Sori kun vastasin. Sitä en ymmärrä ett miks lyhyt hiuksisia lesboiksi haukutaan, ei kaikki pitkähiuksiset naiset heteroita ole vaikka jotkut miehet saattavat niin luulla. Sori vielä kerran kun otin kantaa tähän keskusteluun, mutt esitin vain oman mielipiteeni.

      • 20+2

        Ei kukaan pakota tai vaadi mitään keneltäkään. Naisilla on aina sellainen omituinen käsitys, että kaikki julkisuudessa oleva on heille henkilökohtaisesti esitetty viesti. Näinhän ei kuitenkaan ole. Kukin saa elää elämänsä juuri niin kuin itse haluaa ja tämä vapaus koskee myös meitä miehiä. Jos joku ei halua esimerkiksi seurustella lyhyttukkaisen naisen kanssa, on hän vapaa tällaisen rajauksen tekemään. Silloin on vaan toivottava, että omat paukut riittävät löytämään sellainen pitkätukkainen (tai laiha, tai kaunis, tai isorintainen jne. jne.).

        Tässä ketjussa kuitenkin ap itse esitti kysymyksen miehille. Silloin on turha miettiä tarvitseeko ap:n ottaa huomioon miesten mielipide vai ei. Eiköhän hän ole taas yksilönä ihan itse kykenevä päättämään omasta tukastaan ja siitä ottaako miesten mielipiteen huomioon vai ei. Siihen ei tarvita naiskollektiivin mielipidettä tai hyväksyntää.

        Itse miehenä pidän siitä, että naisella on pitkä tukka. Se on yksi tärkeimmistä naisellisuuteen ja naiskauneuteen liittyvistä asioista imo.


    • fdfg

      Pitkille naisille ei sovi mielestäni lyhyet hiukset.. Taasen pienille naisille sopii.

    • nnnnnnnnnnnainen

      Tottakai pitkät hiukset ovat näyttävämmät, Lyhyt tukka taas kertoo itseluottamuksesta ja ettei tarvitse muiden hyväksyntää.

      Hauskinta silti on, että miehet ovat yleensä hiustenpidennyksiä vastaan, mutta kuolaavat juuri niitten perään joilla sellaiset on. Koska, kyllä miehet, 99% naisista joilla on pitkät TUUHEAT paksut hiukset.....ne ei oo omat ;)

      • mmmmmmmmmmmies

        "Lyhyt tukka taas kertoo itseluottamuksesta ja ettei tarvitse muiden hyväksyntää."

        Sanoisin, että päinvastoin. Lyhyt tukka kertoo itseluottamuksen puutteesta ja halusta välttää huomion keskipisteeksi joutumista. Naiset itsekin tietävät pitkän tukan olevan seksikäs ja luopuvat siitä sitä mukaa kun eivät enää pidä itseään kauniina. He leikkaavat lyhyen tukan koska niin kuuluu tehdä, että voi sopeutua työpaikan kanalaumaan. Muuten siellä alkaisi juoruilu ja kyseltäisi, että kuka se luulee olevansa kun kulkee pitkässä tukassa, vaikka on niin harmaa hiirulainen ja ohut ja ruma tukka.


      • käytännön syyt

        Haha, niinkuin sulla vai? Monella naisella on aidot paksut ja pitkäksi kasvavat hiukset. Ja ne aidot on tosi hankalat kovin pitkinä. Paksut hiukset on tosi painavat ja hiostavat jos treenaa kesällä kovempaa.


      • pitkätuuheatukkainen

        Kauuhea yleistys :) Ainakin minun ystäväpiirissäni lähes kaikilla on pitkä tuuhea tukka, mukaan lukien itseni, ja sen lisäksi kaikilla on AITO pitkä tuuhea tukka :)

        Niin ja vastatkseni ap:n kysmykseen.. vaikka itsekin hetero nainen, pidä ehdottomasti pitkänä, lähes kaikille se on nätimpi. Ja ennen kaikkea naisellisempi :))


    • tttttttttttt

      Mulla on pitkät ja paksut hiukset ja takuulla omat!! Melkein erottaa hiuspidennykset.

    • okjdfghd

      pitkät hiukset näyttää masentavilta. ainakin suomalaisilla.

    • Kaunis on kaunis

      Kyllähän kaunis nainen on kaunis vaikka ilman tukkaa:
      http://makuluwo.files.wordpress.com/2009/02/bald9.jpg
      Joten kysymys oikeammin kuuluisi olla "Voiko lyhyt tukka olla kaunis?" ja kyllähän se ainakin mun mielestä voi, jos sopii kantajalleen :).

      Tavallaan lyhyt tukka voi tuoda esiin kasvojen kauneuden ihan eri tavalla, kun huomio ei kiinnity pitkään tukkaan. Se myös saa erottumaan silloin edukseen muusta massasta. Itse olen nainen ja suosin pitkää tukkaa, koska omat kasvoni eivät "riitä" lyhyeen malliin. Niin ja unohtui melkein mainita, että tosi lyhyt tukka vaatii kropaltakin paljon enemmän, kuin pidempi tukka.

      Tässä naisellisia ja seksikkäitä lyhyitä malleja, jotka sopivat kantajalleen:
      http://www.wedding-flowers-and-reception-ideas.com/images/wedding-hairstyles-for-short-hair-0006.jpg

      http://www.justpiercings.com/wp-content/uploads/2010/06/Natalie-Imbruglia-Ear-Piercing.jpg

      http://www.fashionatall.com/wp-content/uploads/2012/03/Woman-Short-Hair.jpg

      http://www.altiusdirectory.com/Shopping/images/womens-short-hairstyles.jpg

      http://991.com/NewGallery/Alizee-Gourmandises-202921.jpg

      http://trialx.com/curetalk/wp-content/blogs.dir/7/files/2011/10/celebrities/Mia_Farrow-1-small.jpg

      http://hairstyle.hostzi.com/wp-content/uploads/2011/10/393ff_Inverted-Bob-Haircuts-Pictures-for-Short-Hair.jpg

      http://i2.listal.com/image/526290/600full-sophie-ellis--bextor.jpg


      ...äh, olisin voinut jatkaa loputtomiin :P

      • pillipiipari

        Kauniita kyllä hiusmallit ainakin malleilla!!!


    • hed hot mama

      Jos se sulle sopii kasvonpiirteisiin niin mikä ettei.
      Lyhyt tukka vaatii aika jäykän hiuslaadun että sen saa pysymään kuosissa. Tai sitten jatkuvaa permistelyä.
      Mitä nyt sitten miehiin tulee... no ite kun sain lopulta jättää edustustehtävät taakse annoin tukan virua lapaluiden alle,
      se on punainen ja aaltoileva.
      Äijät käy kuumana !

    • 17+18

      Oikeasti lyhyet hiukset sopivat ehkä noin 2%:lle naisista. Silti 98%:lla suomalaisnaisista on lyhyet hiukset. Ja yleensä juuri niillä, joille se ei sovi lainkaan. Lyhyet hiukset vaativat kasvoilta todella paljon. Hiukset ovat myös yksi keino hämätä ja luoda illuusio kauniimmasta olemuksesta. 99% blondeistakaan ei ole oikeasti minkään näköisiä, silti monet heistä ovat miesten silmissä seksikkäitä pitkähiuksisia blondeja. Tämä "blondilisä" on maailmalla tunnettu, samoin pitkien hiiusten tuoma etu naisen ulkonäköön. Sen sijaan miehillä pitkät hiukset harvoin komistavat, usein juuri päin vastoin.

    • Oma tahto

      Minusta on aivan käsittämätöntä, että vielä 2012 vuonna naiset ovat niin mielettömän epävarmoja naiseudestaan, että luulevat pitkien hiusten olevan "se jokin" miesten mielenkiinnon herättämiseen.

      Itse en kuulu siihen naisryhmään, jonka pitää koko ajan kuunnella vastakkaisen sukupuolen mielipiteitä hiuksistani, vaatteistani tai vaikkapa ammatistani. Uskallan pukeutua naisellisesti ja tiedoksi vaan kaikille, minulla on lyhyt tukka, joka miesten mielestä sopii minulle todella hyvin.

    • LLLio

      pitkät ja kiharat hiukset ovat hottia.

    • Osta elämä?!

      "mutta tahdon varmistaa, että on todellakin olemassa miehiä jotka hyväksyvät myös lyhythiuksiset naiset."

      Voi vittu mikä dorka!!!!!

      HEI OIKEESTI, SUN ELÄMÄS TULEE OLEEN PALJO HELPOMPAA KU JÄTÄT MIESTEN MIELIPITEET OMAAN ARVOONSA! MITÄ HITON VÄLIÄ SILLÄ ON JOS MIEHET EI PIDÄ SUN HIUKSISTA, KUHAN ITE TYKKÄÄT!

      • 345435345

        plussaa itsenäiseen ajatteluun rohkaisemisesta.

        miinusta siitä että mätät vittua ja haukut muita.


    • Make-86-

      Jos valita pitää, niin kyllä 95% naisista on kauniimpia pitkähiuksisina kuin lyhythiuksisina.

    • Nenne

      Minulla ainakin on lyhyet hiukset ja minulle on sanottu että olen paljon nuoremman näköinen mitä oikeasti olen. Lyhyet hiukset ovat siistit, sporttiset, huolitellut ja kasvot tulevat hyvin niissä esiin. Eikä mielestäni hiusten pituus ole naisellisuuden mitta. Onhan ihan totta tosi paljon naisia joilla on erittäin kauniisti leikatut lyhyet hiukset. Tuskin hiuksien perusteella jää kukaan ilman miestä. Minä en ainakaan ole jäänyt!

    • Mielipiteeni: pitkät

      On mielipide asia minkälaisista hiuksista kukin tykkää.

      Minä itse näen pitkä-hiuksiset naiset naisellisena, kauniina ja seksikkäältä, lyhyt tukkaisesta en ole noin ajatellut. Kertoo sen etten pidä lyhyesta letistä.

      Tämä on arvailua mutta veikkaisin että ainakin hieman yli 50% miehistä näkee pitkät hiukset nätinpänä kuin lyhyet hiukset.

      Pidä itsesi kauniina, eli pitkät hiukset!

      • Tukka liehumaan

        Minä veikkaan myös että yli 90% naisista näkee HIUKSET miehen päässä nätinpänä kuin kaljun! Onko olemassa naisia jotka HYVÄKSYVÄT kaljun miehen?


      • nöpönassukka
        Tukka liehumaan kirjoitti:

        Minä veikkaan myös että yli 90% naisista näkee HIUKSET miehen päässä nätinpänä kuin kaljun! Onko olemassa naisia jotka HYVÄKSYVÄT kaljun miehen?

        Kyllä...kalju mies..ihana =D


      • Siili tukka
        Tukka liehumaan kirjoitti:

        Minä veikkaan myös että yli 90% naisista näkee HIUKSET miehen päässä nätinpänä kuin kaljun! Onko olemassa naisia jotka HYVÄKSYVÄT kaljun miehen?

        Kuka mies miettii naisen jotai "HYVÄKSYNTÄÄ"??


      • lyhyet hiukset
        Siili tukka kirjoitti:

        Kuka mies miettii naisen jotai "HYVÄKSYNTÄÄ"??

        Kuka nainen miettii jotain miesten "HYVÄKSYNTÄÄ" ???


      • ghgngfjhnch
        lyhyet hiukset kirjoitti:

        Kuka nainen miettii jotain miesten "HYVÄKSYNTÄÄ" ???

        Tämä urpo joka kysyy suomi 24 muitten mielipiteitä hiuksistaan


    • akka vaan

      Leikkaa pois, oma on tukkasi ja muut ajatelkoot mitä lystäävät. Teetpä mitä tahansa, aina joku urpottaa, joten parasta tehdä niinkuin huvittaa. Lyhyt tukka on helppo hoitaa ja MUUSTA VIIS.

    • Olen ihana.

      Osta elämä?! on niiiiiin oikeessa. Hittolainen jos tässä ruvetaan miesten mielihalujen mukaan pomppimaan joka asiassa jää aika moni juttu tekemättä ja kokematta.
      Ne miehet jotka ovat ehdottomasti pitkien hiusten kannalla voivat etsiä haluamansa hiukset omaavan naisen... jos mikään muu naisessa ei ole tärkeää niin siitä vaan...
      Itselläni on lyhyet tummat hiukset ja olen todella tyytyväinen. Helpot ja kauniit.
      Naiset kuulkaas, mitä te itse haluatte? Miettikää sitä ja alkakaa elää teidän omaa elämää, älkää miesten.

      • sarcasm

        "Hittolainen jos tässä ruvetaan miesten mielihalujen mukaan pomppimaan joka asiassa jää aika moni juttu tekemättä ja kokematta. "

        Ihanaa! Juuri tuollaisen naisen haluan suhteeseen kanssani.


    • -.-'''

      lol, eikö sulla oo omaa mielipidettä? pitääkö kampauden olla vaan miehiä miellyytääkseen? huoh

    • Pitkähiuksinen miäs

      Ei kannata miellyttää ketään muuta kuin itseäsi. Se sulle sopiva mies ei paljoa tukkaasi kattele, mutta monet miehet tykkää pitkähiuksisista naisista. Ne on vaan kauniit ne pitkät hiukset. Vähän samalla tavalla suurin osa naisista tykkää lyhyt hiuksisista miehistä. Mutta rakkaus ei katso hiusten pituutta eikä mallia.

      Itteäni hieman harmittaisi jos tyttöystävä leikkaisi itelleen lyhyet hiukset, mutta enpä minä hänen hiustensa kanssa seurustele :D

    • Kyllä lyhyet hiukset naisella ovat tosi kivat, kunhan ne on vaan hyvin laitettu. Lyhyet hiukset sopivat aika monelle naiselle. Kyllä sun kannattaa kuunnella omaa mielipidettä tässä asiassa. Jos muutenkin vielä käytät aikaasi itsesi hoitamiseen ja olet muutenkin hyvässä kunnossa niin lyhyet hiukset korostavat sitä vaan.

    • Absolutely short

      Täähän ny on vähä sama, ku pitääkö olla isot tissit? Toiset miehet vaatii vaan pitkiä hiuksia ja oma mieheni taas kummastelee juuri noiden miehien mielipidettä... Lääkkeet pari vuotta sitten vei mun pitkät hiukset ja nyt en enää huolis mistään hinnasta niitä takaisin! On coolia vaihtaa hiustyyliä tämän tästä ;) Ehdottomasti suosittelen lyhyitä jes!!

    • Mielipiteeni: lyhyet

      Pitkät hiukset sopii pikkutytöille ja nuorille, mutta mitä vanhempi nainen on, sitä paremman näköinen hän on lyhyissä hiuksissa.

    • short is better

      Pitkähiuksiset naiset ovat huonoitsetuntoisia miesten nuoleskelijoita. Lyhyet hiukset voivat olla kauniit ja naiselliset. Kertoo, että nainen on vahva ja päättäväinen eikä isäsuhteessaan epäonnistunut miesten huomionkalastelija. Lyhyet hiukset rokkaa!

      • g5986yeohj

        hahahahaah ^^ :D Voi että.. "Pitkähiuksiset naiset ovat huonoitsetuntoisia miesten nuoleskelijoita". Taitaa puhua katkera nainen jolla ei hiukset kasva pitkiksi. Ei kenenkään muun ajatusmaailma voi olla noin kuollutta.


      • hah itsellesi
        g5986yeohj kirjoitti:

        hahahahaah ^^ :D Voi että.. "Pitkähiuksiset naiset ovat huonoitsetuntoisia miesten nuoleskelijoita". Taitaa puhua katkera nainen jolla ei hiukset kasva pitkiksi. Ei kenenkään muun ajatusmaailma voi olla noin kuollutta.

        Ei se ole mikään kuollut ajatusmaailma. Vertaapa pitkä- ja lyhythiuksisia naisia. Kumpienhan joukosta löytyy enemmän niitä kiipijöitä ja tyrkkyjä? Kaikki arvovaltaiset naiset, mm. Suomen ex-presidentti ovat olleet lyhythiuksisia. Ja jos ajattelet ilotyttöjä, niin heillä on lähes aina pitkät hiukset. Miksiköhän? Siksi että miellyttää miehiä mahdollisimman paljon. Jokaisen miehiä nuoleskelevan huonoitsetuntoisen naisen tulisi mennä terapiaan!


      • el sarcasticos
        hah itsellesi kirjoitti:

        Ei se ole mikään kuollut ajatusmaailma. Vertaapa pitkä- ja lyhythiuksisia naisia. Kumpienhan joukosta löytyy enemmän niitä kiipijöitä ja tyrkkyjä? Kaikki arvovaltaiset naiset, mm. Suomen ex-presidentti ovat olleet lyhythiuksisia. Ja jos ajattelet ilotyttöjä, niin heillä on lähes aina pitkät hiukset. Miksiköhän? Siksi että miellyttää miehiä mahdollisimman paljon. Jokaisen miehiä nuoleskelevan huonoitsetuntoisen naisen tulisi mennä terapiaan!

        Älä vaan sano poikakaverilleskaan mitään positiivista! Sellasesta, ja muusta nuoleskelusta pitäisi mennä terapiaan! nih.


    • Tässä mielipiteeni

      Pidän pitkistä hiuksista naisella.. Lyhyeksi kynityt on lesbon/poikatytön tunnusmerkki. (Ja ihan sama miten paljon miinustatte)

      • on/off

        Jaa, eli sinun mielestä on vain kynityt tai pitkät, olen nähnyt paljon muitakin vaihtoehtoja. Itsellä on n. leukamittaiset hiukset = lyhyet.


    • Blonditar

      hmm,, itellä pitkät ja paksut hiukset, en luopuis vaikka näissä onkin työtä hoitaa :)

      • naapurin maija,,

        sulla on maantienvärinen harva tukka ja kalju paistaa läpi eli älä yhtään esitä.


    • asiamies-

      Miehet ei saa päättää naisten hiuksista mutta jos mies sanoo kasvattavansa hevitukan ja parran niin naiset repii pelihousunsa ja uhkaa erolla, että tämmöstä kaksinaismoralismia...

    • tärkeämpiäki asioita

      Siis niin ku haloo! Mun mielestä jollain hiusten pituudella ei oo väliä! Ihmiset miettii ihan liikaa kaikkeen ulkonäköön liittyvää, stressaavat ties mistä. En kyl viihdy sellaisten ihmisten kaa. Elämässä on niiiiiiiin paljon tärkeämpiäkin asioita ku jotkut pinnalliset asiat! Leikkuutta lyhyet hiukset jos sille tuntuu. Jos et oo tyytyväinen ite nii kyl ne siitä sit kasvaa.

      Ole kalju, lyhyt- tai pitkähiuksinen!! SO WHAT!!

    • miemiemiemiemie

      Kyllä mä vähän ihmettelen et mitä ketun väliä on sillä mistä "miehet tykkää" kun ei kaikki miehet tykkää samoista asioista kuitenkaan. Yks tykkää pitkistä toinen lyhyistä hiuksista ja kolmas tykkää kiharasta ja neljäs punapäästä.

      Jos kaikki miehet pitäis vain pitkähiuksisista, niin aika moni nainen jäis ilman miestä.

      Onneksi aika monet tykkää kuitenkin eniten siitä, mitä löytyy kumppanin korvien välistä.

    • JT

      Monien naisten kauniit kasvot peittyvät pitkien hiusten alle, varsinkin jos pitkiä hiuksia ei jaksa tai osaa laittaa. Minä leikkautin aivan lyhyet hiukset 8 vuotta sitten ja siihen asti olin aina ollut pitkähiuksinen. Kyllästyin siihen, että en osannut ja jaksanut laittaa hiuksia joka aamu töihin lähtiessä ja sitten ne vain sutaisin ponnarille päätä myöten... Olen ollut tyytyväinen lyhyisiin hiuksiin. Ne saa monella eri tapaa ja nopeasti näyttäviksi. Pystyyn, vinoon, kiharaa, lainetta jne. Myös värin vaihtaminen on kätevämpää kuin pitkiin hiuksiin koska hiuksia leikataan usein. Olen huomannut, että ilmeestäni tuli pirteämpi ja iloisempi ja tykkään olla ROCK :) Myös pesu ja kuivaus onnistuu nopsaan. Ei muuta kuin lyhyttä tukkaa kehiin ja unohda ne MISS SUOMI kiharapilvet ja vaaleat pitkät kutrit, lyhyt ROCKAA kovimmin ;)

    • Totta MOOSES lyhythiuksinenkin nainen voi olla tosi SEXY ja HALUTTAVAN
      näköinen !!! Kokonaisuus ratkaisee eniten !

    • BM

      Kyllä mä määrittelen itse ulkoiset asiani ilman että tarkistelen kelpaanko kenellekään vai kaikille. Tärkeintä on kuitenki, että tuntee ulkonäön ja "minän" kohtaavan.

    • must:lyhyet hiukset

      Ota ihmeessä lyhyet hiukset. Näen nykyään kaikkialla naisia ja hiuspidennyksiä, mutta ei mitään persoonallisia hiustyylejä jotka korostaisi kasvoja, koska eikös sen tarkoitus ole hiustyylin tehdä. Noi Rihannan hiustyylit on just passeleita naisille. Ei naisille tehdä kuitenkaan samanlaisia lyhyitä hiusmalleja ku miehille. Itse olen pitänyt vuosikausia erilaisia lyhyitä hiusmalleja, koska hiukset on tosi paksut juuresta ja näin ollen sopii oikein hyvin lyhyt, hiukset on terveemmät, tuuheammat, kuin pitkänä ne on sellaiset ohuet luirut. Mun poikaystävä tykkää hiplata hiuksiani melkein ärsytykseen, mut niin se saakin olla.

    • m 27

      mä en yleensä vastaa näihin viesteihin.. mutta nyt oli pakko! anna mennä jos tuntuu siltä! itse kyllä tykkään jostain kummansyystä myös lyhyistä hiuksista.

    • Kamalaa...

      Naisille ei sovi lyhyet hiukset lainkaan. Yhtä kamalaa jos tapaisi salilla bodarimiehen, jolla olisi vaaleat puolimetriset letit molemmilla puolilla päätä. Aivan järkyttävää.

      Lyhyttukkainen nainen = äärimmäisen ruma nainen. Yök!

    • fbg4

      Ääh nyt minäkin haluan lyhyet hiukset! :(
      Vihaan tätä pitkää, tasapaksua ja painavaa tukkaa, näytän rasvaletti hevarille oli hiukset auki tai kiinni - yök! Ei muutakun kiva kevyt ja lyhyt leikkaus ja joku kiva väri niin ai että!

    • hei haloo

      Siis, että hyväksyykö miehet? Jos nyt tuollaista pelkää niin kannattaa ilman muuta pitää pitkät hiukset oli ne sitten kuinka kauheat tahansa. En voi mitenkään ymmärtää, että joku elää vain miehiä miellyttääkseen.
      Pitäisiköhän tässä heti diskata miehet joiden hiukset ovat harventuneet, harmaantuneet tms. :)))

    • Kyllä voi !!


      Itsellä on ollut ihan lyhkäset ja szopii ihan yhgtä hyvin kuin pitkätin ;)

    • Charamio

      lyhyet hiukset voivat olla paljon seksikkäämmät ja naisellisemmat kuin pitkät. Monesti pitkät hiukset vain väsyttävät naamaa, eli saavat naisen näyttämään ikäistänsä vanhemmalta ja nuutuneemmalta. Maailmalla on paljon lyhythiuksisia kaunottaria, siis ihan näitä maailmanluokan kaunottaria. Katsoppa vaikka heitä :)

    • .,aada

      Lyhyet hiukset voi näyttää todella seksikkäiltä jos ne on oikein laitettu. Tuo eka kuva oli hiano, toka hirveä.
      Tärkeintä on että sivuilta ei ole 2-4cm tynkä, se ei enää näytä naisella hyvältä.
      Tämä siis nuoren poitsun mielipide.

      • diahd

        plus sitten etuhiukset kun on silmää pidemmät ja jotenkin ängetty niin hyvältä näyttää


      • gd34

        "Tämä siis nuoren poitsun mielipide."
        Hah ja nimimerkkisi on Aada. :D:D:D:


    • .......

      Ei se pituus, vaan miten niitä käyttää.

    • Ei siinä mitään mutta hiukset täytyy olla leikattu naisen kasvoille sopivaksi minulle on ihan sama onko lyhyet vai pitkät kunhan itse viihtyy.

    • lyhythiuksinen

      voi hemmetti - jos oot noin surkea omasta olemisestasi, niin kannattaako mikään???
      mun mielestä se, missä itse viihtyy, ja tuntee olonsa hyväksi on tärkein - ei se, mitä MIEHET ajattelee - vai onko ammattisi kiinni miehistä ja ansiosi???

      voi hyvä sylvi sentään

      • 88Tyttö

        Niin mitäpä sitä miesten mieliksi jos pipari maistuu. Mutta jos on heteroseksuaali, niin yleensä haluaa näyttää hyvältä sille vastakkaiselle sukupuolelle. Se on paskapuhetta että pukeudutaan itseä varten. Ainakin mulla olis joka päivä hiukset laittamassa, verkkarit jalassa ja likaiset, mutta niin mukavan pehmeät vanhat lenkkarit.


    • Mike2012

      Tukan pituudella ja värillä ei ole väliä, kunhan vain sattuu sopimaan juuri kyseiselle naiselle. Se ratkaisee kaiken. Yleisesti ottaen taitaa olla niin, että lyhyt tukka sopii paremmin sirolle (ja nuorekkaalle) naiselle. Tukan väristä tekee mieli sanoa, että yleensä se oma väri on paras, koska on aidoimman näköinen ja tuppaa sopimaan luonnostaan.

    • mies31!

      Lyhyillä hiuksilla VOI säilyttää naisellisen ulkonäkönsä, mutta riski sen menettämiseen on korkea. Tuossa ensimmäisessä kuvalinkissäsi en vielä luokittelisi hiuksia lyhyiksi, enemmän puolipitkiksi.

      Pitkät hiukset nyt vain ovat naiselliset. Niillä on ainakin itsellesi iso merkitys siinä miten hyvännäköisenä naista pidän.

      Oikein lyhyet hiukset naisella myös tuovat väistämättä mieleen lesbon.

      • suomimies ok?

        Sori, mutta täällä näkee aika säälittäviä rinnastuksia, kuten nyt esim. tällaisen lesbolta näyttämisen lyhyillä hiuksilla... Toivon, että suurin osa suomalaisista miehistä on tätä älykkäämpiä.


    • miehen vinkku sulle

      Leikkautat kuule ihan sellasen tukan kuin itse haluat. Siihen ei ole muilla mitään sanomista. Vai häpeätkö sitä kuka sinä olet ja miltä sinä näytät. tärkeintä että olet itse tyytyväinen!

    • lyhythiuksinen

      Mies haluaa pitkähiuksisen naisen jostain syystä. Mies ei kuitenkaan halua kylpyhuoneeseensa pitkähiuksisen naisen hiestehoitoaineita, eikä muotoilulaitteita. Mies ei halua, että lattiakaivo tukkeutuu ja lavuaarissa on hiuksia. Irtohiuksia ei saa olla missään muuallakaan, ei ainakaan ruokapöydässä. Tietenkään mies ei halua, että laitat hiuksiasi ja kuljeskelet kotona välillä peikon näköisenä.

      Et voi olla koskaan miehen mieliksi. Leikkauta sellainen hiusmalli, kuin sinulle omasta mielestäsi sopii. Silloin voit olla tyytyväisen näköinen ja se parantaa ulkonäköäsi, vaikka olisit kalju.

    • Vastapallo

      Voiko pienimunainen mies olla hyvä sängyssä?

      • 5redf

        Hiuksilla ja munalla ei ole mitään tekemistä toisien kanssa - painu muualle pervoilemaan!


    • **

      Naisilla voi olla lyhyetkin hiukset, siinä ei ole mitään vikaa! Siskoni leikkasi lyhyet hiukset ja paluuta pitkään ei enää ole. Lyhyet korostavat hanen kasvojaan paremmin, kuin pitkät.
      Itse en voisi pitkistä luopua, muuten omaisin afron. Luonnonkiharia hiuksia en suosittele leikkaamaan lyhyiksi, ellei jaksa joka aamu tehdä niille jotain. Muuten joka aamuinen peikko-look on taattu! nm. kokemusta on..

    • JK1983

      Mulla lyhyet hiukset vaikka pitkinäkin ovat tuuheat ja paksut.nyt siis ihan tosi lyhyt ja kyllä on kehuttu ja tykkään itsekin että on näyttävä.ei se koko kato mitään vaan se miten niitä hiuksia kantaa. jotenkin niin naurettava tää koko keskustelu. mielipideasioista kun ei vaan kannata kiistellä.Mutta tosiasia on se että todella monella on pitkät ja huonokuntoiset hiukset vuodesta toiseen koska eivät uskalla niitä leikata.

    • Pitkätukkamies

      Jos sulla on kulmikkaat paksut sangat (siis silmälasit) ja lyhyet hiukset, ja tylsät kasvot niin unohda koko homma - siis miesten suhteen: http://www.flickr.com/search/?q=short hair glasses

      Sitten kun vielä hommaat kissoja ja koiria kämpän täyteen, lihot 100 kiloon ja haukut miehet jotka ei eläimistä tykkää, niin se on siinä: olet vanhapiika.

      Harkitse edes puolipitkää tai polkkatukkaa tai jotain missä hiukset liikkuu vapaasti pään liikkeiden mukana. Pienikin rentous hiuksissa auttaa. Jos ne on muotoon leikattu lyhyeksi, niin niistä katoaa viehätys ja hiuksilla ei voi kyllä tehdä mitään vaikutusta. Ei se toki tarkoita ettei voisi olla viehättävä muuten, mutta ei ainakaan hiusten osalta siihen saa apuja, ja sitähän sä kysyit.

    • elekää nyt.

      Leikkautin hiukset oli lyhythiuksinen koska minulla luonnonkiharat.Minulla oli myös pitkistä hiuksista ennen muuten se olisi ok paitsi se helposti minulla paksuksi ja pörrömäiseksi.Tykkään eniten lyhyt hiukset ja joskus ehkä erilaiseksi saa.Tietysti miehet tykkää joko lyhythiukset tai pitkähiukset naisista.Mitä se haittaa?Mikäli sinun tyylisi sopii parhaiten niin siitä vaan:).Kasvopiirteeni aika hieman poikamaiselta kuin mieheltä.Ei se mua häirinnyt mikään.

    • short <3 long

      Mä ainakin sain yhtä paljon huomiota komeilta miehiltä, sekä lyhyt, että pitkä tukkaisena :) Lyhyt tukkaisena olin jotenkin tosi rock ja näytin ehkä hieman kovalta muijalta jolla oli asennetta. Pitkä tukkaisena olin tietenkin naisellisemman näköinen, mutta ne sai mun kasvot näyttämään paljon kiltimmältä.. Viihdyin lyhyt tukkaisena (samantyyppiset tukat kuin linkittämäsi) 15-22 vuotiaaksi asti ja nyt 25vuotiaana mun hiukset ulottuu puoleen selkään asti.. Näissä en viihdy yhtä hyvin, mutta tykkään tosi paljon kun näillä voi taikoa erilaisia hienoja kampauksia :)

    • 2+13

      Ihmiselle on jo lapsuudessa iskostettu mieleen käsikirjoitus elämälle, ja miten tässä suuressa teatterissa tulee esittää kunnon miestä ja hienoa naista. Näitä rooleja hiotaan ja niistä väitellään sekä luodaan uusia "oikeita" tapoja joiden mukaan kaikkien tulisi toimia, ja se sisältää myös "sopivan" ulkonäön ym.

      Tämä johtaa siihen, että ihminen menettää itsenäisyytensä, ja alkaa toteuttamaan elämää valmiin mallin ehdoin, jonka takia oma tahto vajoaa tiedottomuuteen. Tämä ajatuksellinen alistaminen tapahtuu vähitellen, mutta moni kokee vielä vahvasti oman tahdon olemassaolon, tietämättä kuitenkaan, mitä voisivat tehdä asialle.

      Olen lukenut erästä kirjaa joka kuvailee ongelman tosi tarkalla tavalla. Tuon opitun roolin olemme kopioineet ympäristöltä jo lapsena ajatusten muodossa. Näitä ajatuksia on myös tiedottomuudessa, jonka takia ihminen yleensä uskoo olevansa se henkilö joksi hänet kasvatettiin, eli tuo roolinsa.

      Kirjan avulla oppii tarkastelemaan ajatuksia mielessään, ja kun ajatus paljastuu, siitä tulee tietoiseksi ja siksi sen voi valita pois. Sitä ennen se vaikuttaa tiedottomuudesta, eikä sitä edes huomaa. Ajatuksia paljastaessa tietoisuus omasta itsestä kasvaa koko ajan aina kunnes tuo opittu rooli on kadonnut kokonaan, jolloin jäljelle jää aito oma itse. Tämä mahdollistaa myös aitojen suhteiden rakentamisen. Kirjasta lisää täällä www.alkuajatus.org

      Suosittelen tutustumaan, kirja todella toimii!

    • longhairshorthair

      Oli sitten hiukset lyhyet tai pitkät, niin kaikkein tärkeintä on että itse viihtyy ja on "sinut" asian kanssa. Tämän jälkeen kaikki muu on tois'arvoista.

      Itselläni on emäntä, jolla on lyhyet hiukset. Oikein hyvä niin. Pidän myös muista naispuolisista tutuistani, joilla on lyhyet hiukset. Toisilla taas on pitkät ja osalla siltä väliltä. Niin että ei se niiden hiusten pituudesta ole kiinni - pikemminkin hiusten omistajasta itsestään.

    • Jepsistä.. aikas pitkät ja hyväkuntoiset ovat hiukset ja taidanpa kasvattaa pidemmäksi.. Aina on ollut itsetunto kohdillaan.. on olleet sitten lyhyet tai pitkät.. Hiukset ovat kuitenkin naisen kruunu.. voit tehdä erilaisia kampauksia tilanteen mukaan.. Jotenkin vaan miehen kun miehen kädet yleensä eksyy hiuksia pörröttämään;)

    • Kyllä voi olla!!!

      Se riippuu oikeastaan VAIN kasvoista miten lyhyet hiukset sopii. Jos kasvot ovat sellaiset suloiset, hieman sirot ja isot silmät niin aivan varmasti sopii! Jos taas on kovin jyrkkäkasvoinen / leveäkasvoinen ja kovin pienet silmät, niin en usko, että sopii... Jos ei uskalla heti ihan lyhyttä tukkaa leikata, niin kannattaa ekaksi kokeilla vaikka polkkamallista...

      Ei se pitkä tukkakaan oikeasti kaikille naisille sovi. Varsinkaan, jos on todella ohut hiuslaatu.

      Esimerkiksi Kimberly näyttää todella kauniilta ja seksikkäältä näissä lyhyissä hiuksissa:

      http://0.tqn.com/d/beauty/1/0/H/2/1/kimberly_wyatt_2.jpg

      • jkliyy

        Mutta kuvittelepa, miten upealta tuokin nainen näyttäisi pitkissä hiuksissa. Unohtumattomalta.


    • husuafdfs

      ei rihannakaan ole ruma.

      • sfdfausuh

        Hah, no onhan se.


    • abaataatataaa

      lyhyet tukat ovat seksikkäitä!
      itse henk. koht. tykkään.

    • 20+19

      Mun mielestä lyhyet hiukset eivät oikeastaan koskaan näytä hyvältä naisella. Ja olen siis itse nainen.

      Käsittääkseni iso osa miehistä ajattelee samoin.

    • Sex_Pistols_Hair

      Yleensä nuoret kauniit naiset ovat pitkähiuksisia, pitkät hiukset kehystävät kauniisti kapeita kasvoja ja korostavat hoikkaa pitkää vartaloa. Jostakin syystä naiset kun he ikääntyvät keski-ikäisiksi, leikkauttavat lyhyet tantta-hiukset. Näitä keski-ikäisiä lyhythiuksisia, ylipainoisia tanttoja näkee aivan riittävästi, sen takia en koske lyhythiuksisiin naisiin viiden metrin seipäälläkään. Lyhyet hiukset muuten sopivat paremmin ylipainoisille naisille, ehkä siksi useimmat keski-ikäiset ja vanhemmat naiset suosivat lyhyitä hiuksia, paitsi hoikat ja hyvännäköiset.Punk- ja rock-tyyli on sitten asia ihan erikseen, sellaisia naisia on vain todella-todella harvassa, koska se vaatii aivan tietynlaista rock-karismaa ja katu-uskottavuutta. Kauniita lyhythiuksisia naisia on vähemmän kuin yksi miljoonasta, suurin osa on läskejä tanttoja.

      • läskitantta ?

        Tuota olen aina ollut hoikka ja urheilen paljon, olen kohta keski-ikäinen ja aina ollut lyhyet hiukset. Olen siis ollut nuori ja hoikka, lyhyt hiuksinen, nyt olen vähän vanhempi ja hoikka lyhythiuksinen.


    • öklötys

      Joo melkein puliksi kynityt hiukset naisilla on kammotus. Sanoo kukin mitä
      sanoo, mut näin onpi näreet.

    • liisipentti

      Vaimon kanssa oli juuri sama keskustelu. Sovimme, että hän voi leikata hiukset lyhyeksi, mutta partapitää ajaa myös pois. Lisäksi sovimme, että hänen pitää jättää pois miesten urheiluhousujen ja nahkatakin käyttö ja pukeutua naisellisemmin. Muute alkaa muistuttamaan liiaksi miestä.

    • yksi lyhyt hiuksinen

      Ehdottamasti leikkaa hiuksesi lyhyeksi, sitä ei kannata edes kahdesti miettiä!
      Joillekin lyhyet hiukset sopivat paljon paremmin kuin pitkät, jotka vain roikkuvat päänahkaa myöten, lyhyissä on särmikkyyttä..
      Itselläni on ollut 7 vuotta lyhyet hiukset, enkä voisi niitä enään pitkäksi kasvattaa, koen nyt hiukseni omakseni, tuovat kasvonpiirteeni esiin kauniisti ja ihmiset ovat kehuneet myös, eikä hiuksia pääasiassa muuteta ihmisten mielen mukaan, itse päätät omasta päästäsi..
      Mulla oli aiemmin harteille asti olevat hiukset, lopulta kyllästyin niihin ja pätkäisin ne lyhyeksi, kyllä ne hiukset saa kasvatettua pitkiksi, jos kaduttaa jälkeenpäin..
      Rohkeasti vain kampaajalle, ei se naiseus mihinkään häviä lyhyissä hiuksissa.

    • nuuurse

      Teet juuri niin kuin itse haluat! Et voi elää kenenkään muun tahdon mukaan. Jos haluat lyhyen tukan, hankit sellaisen. Jos miehet eivät pidä, ei sille voi mitään. Tärkeintä on, että pidät itse tyylistäsi.

    • t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

      aii,lyhyt on mitä seksikkäin,,,,....

      • dflmvklnmdflknln

        Audrey Hepburn on yksi kaikkien aikojen kaunottarista ja oli sitä paitsi paremman näköinen pitkähiuksisena. Minkähän takia lyhyttä tukkaa pitää aina markkinoida jollain superkauniilla julkkisesimerkeillä tyyliin Hepburn tai Keira Knightley, niin kuin tavallinen ihminen näyttäisi yhtä hyvältä lyhyessä tukassaan, mutta pitkän tukan esimerkiksi riittää suunnilleen mikä tahansa kuva jossa nainen ei ole ihan pommin jäljiltä. Kysymys oli retorinen.


      • vastaan silti
        dflmvklnmdflknln kirjoitti:

        Audrey Hepburn on yksi kaikkien aikojen kaunottarista ja oli sitä paitsi paremman näköinen pitkähiuksisena. Minkähän takia lyhyttä tukkaa pitää aina markkinoida jollain superkauniilla julkkisesimerkeillä tyyliin Hepburn tai Keira Knightley, niin kuin tavallinen ihminen näyttäisi yhtä hyvältä lyhyessä tukassaan, mutta pitkän tukan esimerkiksi riittää suunnilleen mikä tahansa kuva jossa nainen ei ole ihan pommin jäljiltä. Kysymys oli retorinen.

        "Audrey Hepburn on yksi kaikkien aikojen kaunottarista ja oli sitä paitsi paremman näköinen pitkähiuksisena"

        Kaunotar oli, mutta ei ollut paremman näköinen pitkähiuksisena. Lyhyet hiukset tuovat paremmin esiin superkauniin ihmisen piirteitä, Audreyn kampauksessa vaikutelma oli vähän sama kuin pitkät hiukset olisivat ylhäällä tiukalla nutturalla. Eli lyhyt malli todellakin sopi Audreylle paremmin.


    • 4:20

      Itse olen hulluna lyhyttukkaisiin naisiin, varsinkin punatukkaisiin sellaisiin. Mutta olen outo ja pidän muutenkin hieman poikamaisista tytöistä. Mielestäni myös pienet terhakkaat rinnat ovat usein isoja sellaisia seksikkäämpiä!

    • longhairbesthair

      Lyhyet hiukset tekee naisesta kynityn kanan näköisen. Linkkiesi malli vielä jonkun rekkalesbo feministin malli, vielä jos sävynä joku punainen niin ei voisi ärsyttävämpää yhdistelmää ollakaan.

    • Eräs mies

      Lyhyistä hiuksista tule samantien mielikuva viiskymppisestä, tukevasta, kenties silmälasipäisestä naisesta, jolle feminismi on kova sana. Seuraava mielikuva on, että työpaikan vuoksi on hiukset lyhyeksi leikannut, että olisi helpompi olla. Seksikäs on viimeinen asia joka tulee mieleen.

    • Itse henkilökohtaisesti pidän enemmän lyhyt hiuksisista tytöistä. Vihaan niitä stereotyyppisiä blondi pissiksiä joilla on niin paljon pökkeliä naamassa, ettei edes naaman piirteistä saa selvää.

    • ÄLLITÄLLI

      En ymmärtänyt kirjoitustasi. Eiköhän jokaisen naisen pidä teetää sellaiset hiukset kun haluaa ja sopii tai pukeutua niin kuin itse haluaa ja tuntuu hyvältä. Onko kaikilla naisilla ongelmana se, että miettii "tykkääkö miehet"?? Oletteko naiset niin huonolla itsetunnolla omattuja, ettette osaa tehdä omaksi parhaaksenne/mistä itse pidätte vaan kaiken takana on mies? Naurettavaa. Kohottakaa mieluummin itsetuntoanne ja miettikää noita tyhjänpäiväisyyksiä vasta sitten.

    • Kulta, rakas, mihin ihmeeseen sinä sitä miesten mielipidettä tarvitset. Eikö kaikkein tärkeintä ole, mitä mieltä sinä itse hiuksistasi (ja muutenkin ulkonäöstäsi) olet? Vaikken itse ole missään missin mitoissa eikä naamani tule koskaan loistamaan lehtien kansissa tai mainoksissa, mulle on ihan se ja sama mitä ihmiset minusta ajattelee (niin luonteen kuin ulkonäönkin puolesta)! Sinähän se olet, joka joutuu/saa elää kanssasi 24/7. Kannattaa siis tehdä kaikki päätökset tässä elämässä miettien, mikä itsestä tuntuu parhaalta ja unohtaa toisten mielipiteet, varsinkin miesten!! Tsemiä päätöksentekoon! :)

    • No joo

      Kaiketi kuha ny ei mikää Suvi Anne Siimes siili mikä sillä joskus aikanaa oli kansan edustaja aikoina :D

    • Lyhyttukka, aina!

      Ylipäätään harmittaa tälläinen yleistys! Tee Sinä hiuksillesi juuri niin kuin ITSE haluat! Minulla ei esimerkiksi edes ole varaa miettiä, että pitkät vai lyhyet hiukset, koska hiukseni on ohut, hieno hiuslaatu, joka näyttäisi pidempänä aivan kamalalta luirulta rotan hännältä! Edes pidennyksiä clip-oneja lukuunottamatta voi ottaa, koska silloin lähtisi viimeisetkin karvat päästä.
      Mutta aina on ollut lyhyet hiukset, ja aina on miehiä riittänyt enemmän kuin olisi ottajaa. =D Enkä koskaan ole kuullut miesten sanovan että "Sulla pitäis olla pitkät hiukset"!... Jos ei kelpaa, menköön muualle.

      • ....................

        Minulla on yleensä ollut hiukset olkapäille asti, mutta 17-21-vuotiaana oli tosi lyhyet. Kuulemma sopivat kasvoilleni ja oli helppo hoitaa eikä niille tarvinnut tehdä mitään. Poikaystävä ei ainakaan välittänyt kun alettiin seurustella ja oli lyhyet hiukset, mutta joku poika sanoi että pitää enemmän pitkistä hiuksista.
        Sitten annoin kasvaa ja nyt parin vuoden päästä on taas olkapäille asti, eli minulle niin pitkät kuin kestän. Häiritsee kun ne ovat koko ajan naamalla seksin ja lenkkeilyn aikana ja takussa, mutta olkoot.

        Varmaan minulle sopisi paremmin vielä lyhyemmät hiukset. Ei ulkonäön takia, mutta siksi koska en jaksa niitä värkätä. En vain jaksa ajatella jotain hiuksia...


    • voi jee näitä

      Just, miehiltäkö kyselet minkälaisia hiuksia sinä haluat pitää ? Kokeilepa joskus olla oma itsesi. Jos ei muuta elämässä ole kuin kysellä toisten mielipiteitä, niin ei hyvin mene.

      ps. oletko varma että miehet tykkäävät p*rseestäs ja tisseistäs ?

    • Mi-Mi-Miäs ka-ka-28v

      Mielestäni nainen näyttää paremmalta pitkillä hiuksilla ja uskon että suurin osa miehistä jakaa kanssani saman mielipiteen.

    • Neidotar

      Häh? Mitä ihmettä välität siitä mitä miehet ajattelevat? Mun muinainen miesystävä jankutti, että pitkät olla pitää. Minä pidin lyhyinä. No, se jätkä ei ollut koskaan tyytyväinen mihinkään. Yks lysti oli pitkät tai lyhyet. Nyt monta vuotta myöhemmin minulla oon todella pitkät hiukset ja epäilen, että tuo mies ei olisi vieläkään tyytyväinen. Minä olen aina pitänyt pitkähiuksisista miehistä nyt minulla on pitkähiuksinen ja parrakas miesystävä. Ei tarvi kuunnella minkä pituiset pitäisi olla heh..

    • voi paska

      Pitkät hyvin hoidettu hiukset ovat kauniit, mutta niin on hoidetut lyhyet hiuksetkin. Lyhyissä hiuksissa on hyvät puolet siinä, että kuivuvat nopeasti. Käyvät paremmin toisiin ammatteihin, ei esim tarvitse sitoa kiinni, eivät ole työturvallisuusriski. Joskus pitkistä hiuksista voi sanoa, että ne ovat todellakin lattiamoppeja. Ei raaskita leikata huonoja pois.
      Jokainen nainen saa leikata hiuksensa sellaiseksi kuin haluaa, eikä tartte miehen mieliksi tehdä. Se on vähän sama kun mieheltä lähtee hiukset ja kaljuuntuvat. Ei tällöin naisen mielipidettä kysytä. Minusta jokainen ihminen saa olla sellaisissa hiuksissa kuin haluaa, mutta en tykkää siitä että lyhyt hiuksille tullaan sanomaan että olet jotenkin kakkosluokan kansalainen. Kalju naisella on myös äärimmäisen seksikäs näky, eikä minusta ole mikään lesbon merkki. Typerää katerigoimista. Entä jos kaljuus naisella onkin vaikka syöpähoidosta johtuvaa. "Sä olet lesbo" vaikka oikeesti olisikin muusta kysymys.

      • 13+19

        "Se on vähän sama kun mieheltä lähtee hiukset ja kaljuuntuvat."

        Ei, vaan se on vähän sama asia kun jos mies ottaa partahöylän ja ajaa itsensä kaljuksi.


    • akkahki

      Makuja on monia, mutta suurin osa tuntemistani miehistä ihailevat eniten pitkiä hiuksia, koska ne ovat naiselliset. Oma mieheni on pari kertaa sanonut joistakin lyhyttukkaisista naisista että "nuo oikein yrittävät näyttää rumilta" - tämä on tietenkin makuasia. Myös omasta mielestäni nainen on lähes poikkeuksetta kauneimmillaan pitkätukkaisena. Toki jos omistaa perisuomalaisen ohuen hiuslaadun, niin minkäänpituinen tukka ei kauhean hyvältä näytä, itselläni onneksi on paksu ja todella hyväkuntoinen, pitkä tukka. En luopuisi tästä mistään hinnasta, sillä saan hiuksistani hirveästi kehuja sekä miehiltä että naisilta. Mielestäni kalju on vastenmielinen sekä miehellä että naisella, en osaa oikein edes selittää miksi.

      Päätät tietenkin itse hiuksistasi eikä hiusmallia valitessa kannata miettiä, mikä tyyli miellyttäisi eniten muita, mieti että mitä SINÄ haluat. Kaikkien mielestä se ei varmasti ole kaunis tai sovi sinulle, mutta tarvitseeko siitä välittää? Pääasia on, että viihdyt itse ja tunnet itsesi hyvännäköiseksi.

      • 19+5

        "nuo oikein yrittävät näyttää rumilta"

        Tämä tiivistää omatkin tuntemukseni aika pitkälle. Muiden hiustyyli- tai muukaan muotihan ei millään tavalla kuulu minulle, mutta jotenkin se silti ärsyttää kun joku on aktiivinen itsensä rumentamisessa. Varsinkin kun se on juuri sellainen stereotyyppinen automaatio kuten naisten hiustenlyhennys siinä 30 ikävuoden lähestyessä. Että seuraavan kerran kun näette jonkun hankkijalippis-miehen tai kaljamahaisen ukon tai jonkun muun stereotyyppisesti tahallaan tiettyä imagoa luovan henkilön (suomileijona, anybody?), niin pidättäytykää arvostelemasta ja muistakaa ettei se todellakaan ole teidän asianne miten joku henkilö itsensä muokkaa.


    • Minä en ole mitään muuta koko elämäni aikana tahtonutkaan kuin lyhythiuksista naista mutta tuntuu että he kiertävät minut kaukaa ja sitten nämä supernaiselliset sipsuttajatneidit ja pullantuoksuiset Iidat haluaisivat kanssani naimisiin. En voi ymmärtää tätä paradoksia. Minusta short hair woman on maailman seksikkäin ilmestys. Jos minä saisin päättää niin kaikista naisista tulisi tehdä lyhyttukkaisia.

      • mies48v

        Vanhempi nainen on seksikkäin lyhyillä hiuksilla. Niskasta lyhyeksi leikattu ja korvat paljastava malli on aivan ihana.


      • mies40+
        mies48v kirjoitti:

        Vanhempi nainen on seksikkäin lyhyillä hiuksilla. Niskasta lyhyeksi leikattu ja korvat paljastava malli on aivan ihana.

        Sopii kyllä hienosti nuoremmillekkin naisille. Esimerkkinä kolmosen meteorologi Miina Manninen. Pitkät punaiset hiukset lyhenivät kerralla ihan poikatukaksi! Muuttui seksikkään näköiseksi.


    • Naisen mielipide

      Jos on sirot kasvot ja sopiva malli, niin voi olla hyvinkin kaunis. Omasta mielestäni suurelle osalle naisia sopivat kuitenkin paremmin pidemmät hiukset. Itse en voisi kuvitellakaan hiusten leikkauttamista lyhyeksi, kun on niin ohuet hiukset ja isohko pää. ;)

    • AINO HELENA

      itselläni on ollut 40-vuotta lyhyet hiukset,ja olen naisellinen silti, mutta se johtuu siitä, että en pukeudu miehkkäästi.Jos laitan farkut, puseron ja takin, tai päähineen pitää olla naisellisempi,mutta kun seuraan suomalaista naista, on pakko todeta , että toisinaan naista ei erota miehestä, koska on niin maskuliininen.Suomalaisella naisella ei tyylitajua ole.Mustaa,mustaa,mustaa! Seurasin pääsiäisenä marketin vilinässä naisia, RUMAA ja vielä RUMEMPAA, mustaa ja tuulipukuja.Pariskunnista ei erottanut kumpi on nainen!! LIIKALIHAVIA, ja rumia naisia!!Joten hiukset eivät ole number one, vaan se KOKONAISUUS.Seurataan nyt taas kun kesä tulee, naisten tyyliä.

    • Voihan elämä taas!

      Hitto vieköön kun niin ärsyttää!!
      Ap:llä on hätä siitä hyväksyykö miehet lyhythiuksisia naisia??!
      Sitten muijat muka sanovat,että hiukset,silarit ja takapuolen silarit laitetaan muka "oman itsen takia".
      Voi Hel..vetti mitä sontaa.
      Meinaako ap todellakin,ettei saa munaa koko kesänä jos on lyhyet hiukset??Eihän sitä tiedä,ei todellakaan,mutta jouluna saattaa saada jos on jo kasvanut vähän pidempi tukka.Eli kannattaa pitää pitkänä niin ei muna lopu.
      Ristus!

    • BimboMikäBimbo

      Pitkät hiukset on rumat ja osoittaa naisen tyhmyyden.Tunkeeko miehetkin muiden miesten k*llin karvoja lisäkkeeksi omaan tuheroonsa?

    • tuplamummeli62

      Minun mielestäni se riippuu ihan kasvojen mallista ja muutenkin ihmisen tyyylistä.
      Tiedän paljon miehiä jotka pitävät lyhyistä hiuksista ja ainakin minä käännän katseita vaikka minulla on lyhyt ,osittain pysty tukka:)Jos yhtään kasvatan pidemmäksi esim polkka tms pituuteen niin ikää tulee 5-10 v lisää.... ja loppupeleissä ei kai nyt hiuksien pituudella ja muullakaan ole merkitystä.Seksikkyys tulee sisältäpäin.....

    • Kunhan ei kananperse

      Kunhan se ei takaa ole ylöspäin tärkätty, eli kananperse. Se on yhtä hot kuin miehen takatukka.

    • KesäKesäKesäKesä...

      Suosittelen kokeilemaan, muuten asia jää kaivelemaan. Itselläni oli hyvin kauan pitkät, ja omasta mielestäni kauniit hiukset, mutta halusin kokeilla jotakin uutta. Leikkasin lyhyet hiukset, ja kasvoni tulivat esiin ihan uudella tavalla. Olen saanut paljon kommentteja, että kuuluisin niihin harvoihin, joille sopii oikeasti lyhyet hiukset. En tiedä. Ehkä se johtuu siroista kasvojen piirteistäni, pitkät hiukset näyttivät ehkä liian "raskailta" minulla. Täytyy myöntää, että pitkähiuksisena sain ehkä enemmän huomiota miehiltä, mutta lyhyissä hiuksissani erilaisemmat ja mielestäni mielenkiintoisemmat ihmiset lähestyvät, mikä on mukavaa. En oikeastaan pitäisi ajatuksesta, että joku olisi minusta kiinnostunut vain hiuksieni takia.

      Lisäksi täytyy myöntää, että myös naiset ovat reagoineet hiuksiini, ikään kuin he eivät kokisi minua "kilpailijana" vaan ovat ystävällisempiä. Pidän lyhyistä hiuksista myös sen takia, että hiustyyliä on helppo muuttaa, koska kyllästyn suhteellisen nopeasti. Olen miettinyt hiuksieni takaisin kasvattamista ja samalla kun olen kasvattamista pohtinutt, niin ne ovat jo aika paljon kasvaneet. Yleensäki olen tehnyt pientä omaa empiiristä tutkimusta ja tarkkaillut ihmisten hiuksia. Suurimmalla osalla on pitkät, mutta täytyy sanoa, että harvalla kauniit ja pitkät. Hyvin paljon näkee naisia, joilla on ohut liirutukka ponihännällä, tai sitten juuri tällaisia tyypillisiä maantienvärisiä pitkiä selkään liimautuvia hiuksia. Myös joillain hyvin kauniilla naisilla on todellisuudessa rumat hiukset. Ohuet ja ehkä liikavärjäyksestä kärsineet. Toisaalta olen tarkkaillut lyhyt hiuksisiakin, ja yllättävän monelle se ei sovi, tai sitten malli ei ole minun mieleeni. Tämä on siis minun mielipiteeni vain.

      Mutta eihän sitä voi tietää jos ei kokeile. Kasvavaa laatuahan tuo on.

    • gaunis

      Itselläni on ollut lyhyet hiukset yläasteesta lähtien, ja huomiota on tullut herätettyä, erityisesti värivalinnoilla... Tälläkin hetkellä on lyhyet. Tyyliini kyllä kuuluukin tietynlainen 'miehekkyys', eli hiukset on lyhyet poikamaiseen tyyliin. Uskon vakaasti, että lyhythiuksinen nainen voi olla seksikäs ja kaunis, ainakin minusta näin on :)
      Miehiä ei ole koskaan ympärilläni pörrännyt, ja vain kerran on mieshenkilö minua sanonut kauniiksi, mutta se on varmaan sulkeutuneen luonteen/oudon naaman vika ;) Välillä olen kyllä epäillyt, että jätkämäinen tyylini pelottaa vastakkaisen sukupuolen tiehensä, vaikka naisellisia vaatteita käyttäisinkin... Saattaa olla niinkin. Mutta kaunis voi olla, ja jos itseään pitää kauniina, lyhyet hiukset tai ei, niin mikäs sen parempaa! Osa kauneudesta ja seksikkyydestä on itsevarmuutta, ja sitä itselle mieluisat hiukset tuovat.

      • gaunis

        ... Ja sanonpa vielä, että tuo malli jota harkitsit on ihan tajuttoman nätti :)


    • Todellakin on - täällä yksi ilmoittautuu...

    • mies-36

      Kun aikoinaan tapasin nykyisen vaimoni, hän oli lyhythiuksinen.

      Minä en henkilökohtaisesti näe mitään ongelmaa naisien lyhyissä hiuksissa, kunhan ne sopivat kasvoihin. Kaikille naisille pitkät hiukset eivät edes sovi!

    • 17+20

      Riippuu, mitä lyhyellä tarkoitetaan. Monille sopii niskaan ylettyvä kerrostettu tukka paremmin kuin aivan todella pitkä. Varsinkin jos hiukset ovat sileät ja hiirenhäntämäiset, niin eivät ne kasvattamalla oikeasti parane. Liuhuletti, mikä liuhuletti. Ei se pituuksien kasvattaminen kenestäkään sen naisellisempaa tee, jos hiusmassaa ei ole.

      Oikeanlaisella kampauksella voidaan saada tuuhea vaikutelma. Hiuksia ei myöskään kannata leikata liian lyhyeksi, koska niiden ohuus korostuu.

    • Pitkähiuksinen

      Naisen pitkästä tukasta täällä on puhetta, mutta koska mieskin mainittiin jossain, niin sanonpa minäkin - 65-vuotias pitkätukkainen nainen - mielipiteeni.

      Kyllä minä ainakin tykkään, että miehellä pitkä tukka ja parta (ei pitkä pappaparta vaan lyhyehkä tai sänkiparta) ovat niin helkutin seksikkäitä ikään katsomatta. Ihmispaljoudesta bongaan helpoimmin pitkätukkamiehet, mutta silti ihastun myös lyhyttukkaisiin ja kaljuihinkin.

    • ölmölmsölm

      Mitenköhän kauan tämä ikiliikkujaketju jatkaa elämäänsä. MIehet kirjoittavat pitkän tukan olevan paremman ja naiset kirjoittavat kerta toisensa jälkeen identtisiä viestejä kasvojen muodosta, hiirenhännästä, ohuesta hiuslaadusta, kerrostetuista leikkauksista jne. Ja sitten joku mies taas kirjoittaa, että pitkä tukka on parempi ja naiset provoistuvat kirjoittamaan kasvojen muodosta ja suomalaisten geneettisestä alarotuisuudesta hiusten suhteen... Booring!

      • totuus ensin

        No fakta on kuitenkin, ettei se ohut läpikuultava liuhuletti leijonanharjaksi muutu sillä että sitä kasvatetaan 0.0000000000000000000000000001 m/s tuulessa viuhuva hiirenhäntä.


      • Totuus totuus...
        totuus ensin kirjoitti:

        No fakta on kuitenkin, ettei se ohut läpikuultava liuhuletti leijonanharjaksi muutu sillä että sitä kasvatetaan 0.0000000000000000000000000001 m/s tuulessa viuhuva hiirenhäntä.

        Miehet kuitenkin tykkäävär siitä enemmän pitkänä kuin lesbomallina.


    • ducky

      Tottakai voi. Omat hiukseni ovat olleet kaikkea vyötärömitan ja poikatukan väliltä ja vientiä on riittänyt joka tyylillä, makuasioita kun ovat. Ne, jotka ovat jääneet pidemmäksi aikaa (rinnalle kulkemaan, ovat osanneet katsoa tukan ohi suoraan sydämeen. Totta puhuen en enää mitään tukkaantuijottajaa kelpuuttaisikaan....

    • stop liuhuleteille

      Kaikista hirveintä, siis oikeasti, on sellainen marikiviniemimäinen pitkin päätä valuva liuru. Voisi vähän edes yrittää saada siihen tukkaan volyymia, jos mielii pitkää hiusmallia kantaa.

    • ...

      Mulla on ollut sekä todella lyhyet että todella pitkät hiukset ja kaikkea siltä väliltä, ja aina on miesehdokkaiden määrä ollut vakio. Ei se hiusten pituudesta tai lyhyydestä siitä mihinkään muutu ja makuja on monia.

      Leikkauta sellaiset hiukset mistä ITSE tykkäät.

      • öldfnvlkbnasdfvkln

        Tuli taas sellainen deja vú fiilis. Ihan niin kuin joku nainen olisi jotain tuon suuntaista kirjoittanut tänne aikaisemminkin. Ja ikiliikkuja sen kun porskuttaa...


      • rumin elsa

        Mulle ei ole miehiä löytynyt vaikka on ollut pitemmät hiukset joskus aikoinaan, joten se on sama vaikka mulla onkin lyhyemmät hiukset. Se ei tosiaan muutu vaikka olis minkä mittaset hiukset tahansa. Vaikka olisin kaljukin, niin sekään ei ketään liikkuttais minkään vertaa. Mä olen sellasen näkönen muutenkin etten miehiä viehätä ja kiinnosta ollenkaan, joten ei hiusten pituudella tai värilläkään ole mitään merkitystä mun kohdalla.


    • Real man

      Voi, kunhan ei ole lihava. Ja lyhyet hiuksethan on todella kätevät esim. suihinoton kannalta.

    • ...

      Voi olla, mutta ei sovi kaikille.

    • yks hemmo

      Ihan kivannäköinen tukka noissa kuvissa joo.

      Hyväkuntoinen tuuhea pitkä tukka on tietysti upea, mutta kaikilla ei vaan ole sellainen hiuslaatu että semmoisen saisi vaikka kuinka kasvattaisi. Jos on ohut tukka niin hyvin leikattu lyhyt on parempi vaihtoehto kuin joku pitkin päätä valuva latvoista hapsottava liimaletti, joita näkee ihan liikaa.

      • Kananperse

        Lyhyt tukka naisella on vaan perkeleen ruma, oli itse nainen sitten miten nätti tahansa, ja harvoin lyhyttukkainen nainen on muutenkaan, tuppaavat olemaan ylipainoisia, tyylitajuttomia, maskuliinisia rumiluksia. Vaikka muutama amerikkalainen näyttelijätär olisi jotakuinkin soma lyhyeksi kynityssä tukassaankin, ei tarkoita että tekin olisitte. Ja ne näyttelijättäretkin olisivat kauniimpia, naisellisempia ja haluttavampia pitkällä tukalla.


      • läkasdfkälansfvläoj

        Taas asetetaan sujuvasti vastakkain hyvin leikattu lyhyt kampaus ja joku tyyliin kotona mäntysuovalla hoidettu ja viikatteella trimmattu pitkä malli. Pitkä voittaa aina vastaavan lyhyen. Aina. Aina. Siis ihan aina. Paska ei siitä kullaksi muutu, että sitä trimmataan sentti tai pari lyhyemmäksi.


    • fragileframe1

      Siis hei iha oikeesti.. Miettiikö teistä suurin osa oikeesti, et millaset hiukset pitää olla mielyttääkseen vastakkaista sukupuolta? Mä oon suoraan sanottuna iha tyrmistyny, et mite EPÄVARMOJA te oikeesti ootte. Eikö se oo kuule iha jokasen oma asia mite hiuksensa leikkaa, sillä ne hiukset on teitä varten.. Siks meillä jokasella on tukka päässä, joka on jokasen omaa omaisuutta.

      Jos sulla on hiirenhäntä tukka & haluut pitää sen silti pitkänä, nii tee nii. Tai jos sulla on halu leikata tukkas lyhyeks, nii etkai sä sitä nyt mieti et mitä jotku ukot aattelee.

      Eikä se tukka loppupeleissä sitä naamaa paranna ;) Ja joo, siis kaikki pitkätukkasethan on iha äärettömän seksikkäitä.. ja lyhythiuksiset lesboja, aa-a. Juuri tätä mä hain.. Joten toistan itteäni & sanon, et hiuksien hyvännäkösyyden määrää loppupeleissä se pärstäkerroin, jos pinnallisiks aletaan. Kauniiseen naamaan sopii tukka, ku tukka :)

      • .

        Mä näin kerran nätin naisen joka oli kalju ja se sopi hyvin hänen tyyliinsä. Muistutti Sinead O'connoria kasvoiltaan


    • kasvonpiirteet

      Pitkät hiukset ovat naiselliset ja seksikkäät, mutta näin pari päivää sitten kotimaan reissullani kassatytön, jolla oli lyhyet hiukset ja jumalaisen kauniit kasvot. En kauniimpia usko tulevani koskaan näkemään. En siis puhu mistään tavallisen kauniista naisesta vaan todella kaunottaresta.

    • itsevarmana etiä

      Hommahan on niin, että vain nätti voi pitää lyhyttä tukkaa. Hyvinkin tavallisen näköinen nainen on miesten silmissä viehättävä kun on tukkaa enemmän. Itse olen sitä sakkia, joka on parempi lyhyen tukan kanssa. Pitkä tukka ei tee minulle mitään palveluksia ja minulla on niin tuuhea tukka, että kuolen kesällä aurinkoon jos annan tukan kasvaa. Aina on kehuttu hiuksiani. Niin miehet kuin naisetkin. Oma tyyli pitää olla.

      • 15+14

        Tuntuu n. 70-80% suomalaisista naisista olevan sitä sakkia, joka on parempi lyhyen tukan kanssa.


    • Itse siili

      Pitkä tukka ei viehätä meikäläistä, kun sellaiset 80 % ikäluokastani sitä suosii. Lyhyellä tukalla nousee esille huomattavasti helpommin kuin perusmallisen lapojen alle ulottuvan letin kanssa, joka aina valuu päätä pitkin tai on ikiponnarilla. Lyhyillä hiuksilla voi leikkiä, niitä voi muokata haluamansa laiseksi, voi muotoilla piikkejä, sotkea, riehua.
      Pitkät hiukset voi nostaa ylös tai antaa roikkua. Ei kelpaa.

      Muutenkin tuntuu, että lyhythiuksiset naiset ovat kanssasisariaan iloisempia ja jotenkin viehättävän tyttömäisiä. Pitkätukkaiset tuntuvat piilottelevan pehkonsa takana.

      • idsisds

        "Muutenkin tuntuu, että lyhythiuksiset naiset ovat kanssasisariaan iloisempia ja jotenkin viehättävän tyttömäisiä."

        Oliko tämä vitsi? Kun mietin tyypillistä suomalaista lyhythiuksista naista, niin viimeinen asia joka tulee mieleen on tyttömäinen iloisuus. Virkamiesmäinen tanttamaisuus pienellä lesbofeministisellä sivujuonteella on lähempänä totuutta.


    • EIEIEIeieieieie

      EI TODELLAKAAN! sano vaikka yksikin malli joka on lyhythiuks


      eihä sit erota saatan@ poikia ja tyttöjä toisistaa

    • Sokeako olet

      No minä ainakin erotan helposti miehet ja naiset toisistaan oli tukka millainen hyvänsä. Eli ilmeisesti näön tarkastus ei olisi sinulle pahiteeksi :D

    • Ei Suomessa ole!

      Ainakin mun tuntemista naisista tosi harvalla on paksut ja hyväkuntoiset pitkät hiukset... Yleensä ovat sellaista kamalaa luirua hiirenhäntää tai sitten ihan takkuiset ja latvoista ihan rikkinäiset... Tai tekotukka päässä! Kyllä sellainen ryhdikäs polkkatukka tai vähän olkapäät ylittävät ovat kauniimman näköisiä... Eivät ole sellaista ohutta hiussössöä... Harvoin suomalaisen naisen hiuslaatu on sellaista todella paksua ja hyväkuntoista - toki sellaisiakin on, mutta enemmän on juurikin sellaista ohutta tai sitten vähän paksumpaa, mutta ihan riutuneet.

      Ja toki lyhythiuksinen nainen voi olla kaunis, mutta ei sellainen ihan lyhyt poikatukka ole kaunis kenenkään päässä.

    • tyttö15v

      ite 15v tyttö ja just tänää leikkasin hiukseni siiliksi (2cm pitkä) otsahiukset päätin jättää, nekään eivät ole kovin pitkät :)

      • tyttö 14

        Mäkin leikkasin kesäloman alussa poikatukan. Jätin päältä pidemmäks ja sivuilta ja takaa lyhemmäks.


    • summer women

      Tyttö 15v: Kuulostaa rohkealta teolta!! varmasti lopputulos on hieno ja kevyempi.
      Itsellänikin on melko samanlainen hiustyyli.
      Kuinka sait noinkin hyvän siili tuloksen?
      .

    • voehan..!!

      Ei me miehet tykätä tollasista naisista, eli lyhyttukkasista, emme myöskään pidä läskeistä/laihoista/kauniista emmekä rumista akoista, että jääkää kaikki ämmät vaan kotiin!

      Varsinkaan emme pidä epävarmoista muijista. :P

      Eli pointti on; mitä jos vaan olet oma rohkea ihana itsesi, etkä välitä muutaman ääliön mielipiteistä? ;)

    • Neuvoja

      Vastaus kysymykseesi ap: Ei voi. Lyhythiuksinen nainen ei tietenkään voi olla kaunis. Suosittelen, että jatkossakin aina mietit etukäteen, mitä miehet ajattelevat tekemisistäsi ja haet ventoviraiden ihmisten hyväksyntää ulkonölläsi. Se on tie onneen!

    • Lyhyt ok

      Minulle ainakin sopii lyhyet hiukset todella hyvin. Leikkasin naisellisen mallin kolmikymppisenä ja olen saanut kehuja sekä naisilta että miehiltä.

      Liian monet yhdistävät pitkän tukan naisellisuuteen, eivätkä raaski leikata kaunista lyhyttä tukkaa, vaikka tosi asia ainakin kauneusalan ammattilaisten mukaan on se, että pitkä poskilla roikkuva tukka vanhentaa.

      Moni mieskin vaatii naistaan pitämään pitkää tukkaa. Itse en tuollaista ukkoa katselisi.

      • 11+1

        "vaikka tosi asia ainakin kauneusalan ammattilaisten mukaan on se, että pitkä poskilla roikkuva tukka vanhentaa."

        Ja mikäköhän se taas olikaan niiden kauneusalan ammattilaisten varsinainen bisnes? Olisiko se leikkuu, värjäys, käherrys, suoristus....

        Kumma kun muut kauneusalan ammattilaiset haluavat esim. mallinsa pääsääntöisesti pitkätukkaisina. Jonkun pitäisi käydä kertomassa muotisuunnittelijoille ja valokuvaajille, että pitkä tukka saa mallin näyttämään vanhalta.


    • lyhyt on hieno

      Tälläistä keskustelua kun lukee niin tulee fiilis,että se käytäisiin pari-kolme sataa vuotaa sitten.Säälittävää,että nainen miettii,tykkääkö mies pitkistä vai lyhyistä hiuksista.Jos mies on niin tyhmä (kuten useimmat ovat) , että hiusten pituus vaikuttaa suhteeseen niin antakaa sellaisen idarin mennä.Eiköhän suhteessa vaikuta muut asiat kuin hiukset.Mullaoli pitkät hiukset mutta ihan mukavuussyistä laikkautin lyhyet,on helppo hoitaa,hyvännäköiset jne.Jos ei kelpaa näillä niin pitäköön tunkkinsa.

      • 12+18

        Moni nainen on kanssasi samaa mieltä. Sinkkutalouksia on nykyään enemmän kuin koskaan. Helsingissä jo yli puolet.


      • 17+12
        12+18 kirjoitti:

        Moni nainen on kanssasi samaa mieltä. Sinkkutalouksia on nykyään enemmän kuin koskaan. Helsingissä jo yli puolet.

        Varmaan johtuu naisten lyhyistä hiuksista sinkkutalouksien runsaus : ).


      • 4+4
        17+12 kirjoitti:

        Varmaan johtuu naisten lyhyistä hiuksista sinkkutalouksien runsaus : ).

        Osittain siitäkin, mutta tärkein syy on tietysti se itsekkyyden trendi, jonka seurausta se lyhyttukkaisuuskin on. Ei olla enää valmiita tekemään kompromisseja koska niitä ei ole pakko tehdä. Ei tarvitse tyytyä, vaan voi tavoitella kuuta taivaalta kunnes kuolee vanhana ja yksin.

        Moni valitsee tämän ihan tietoisesti ja omasta halustaan. Eikä siinä ole mitään pahaa kunhan todella tekee sen tietoisesti. Esim. kaikki nämä minä minä -naiset, jotka eivät missään nimessä edes periaatteesta ota huomioon miehen toiveita. Heidän mahdollinen sinkkuutensa ja kyvyttömyytensä ylläpitää suhteita saattaa hyvinkin johtua tuosta feministisestä joustamattomuudesta. Jos tiedostavat asian niin ok, mutta jos eivät tajua oman asenteensa vaikutusta ja kärsivät sinkkuudestaan, niin tilanne on aika surullinen. Feminismillä on paljon myös negatiivisia vaikutuksia naisten asemaan.


      • 4+17

        Ei se ole niin nätti kuin pitkä tukka. Oikeastaan tuo nimenomainen kampaus on sitä paitsi aika ruma kun se näyttää nousevan takaa vielä ylemmäs. Luonnottoman kulmikas. Mutta vaikka tämä yksi superstara sattuisikin olemaan ok-näköinen lyhyessä tukassaan, niin mitä se muka todistaisi? Kaikki miehet olisivat, että "oho - no niinpäs näyttääkin olevan, että lyhyt tukka on tosi jees. Kyllä nyt vaimokin voi ajaa siiliksi". Kyllähän jokaiseen asiaan löytyy poikkeuksia, mutta eivät ne muuta trendiä. Ja trendi on se, ettei esim. maailman seksikkäimpien naisten listauksissa juuri lyhyttukkaisia näy.


    • 50v

      Voi teitä raukkoja...lyhyet hiukset ja alhaatakaan ei löydy rämemajavaa:)) Ja ihme,ettei mulla ole koskaan ollut pulaa miehistä vaikka hiukset ei hulmua,nyt tosin asun yksin ihan siksi,etten vaan jaksa asua ison lapsen kanssa,siis miehen, tuon luomakunnan kruunun heh

    • TheOtus

      Ei kaunis ja naisellinen nainen tarvitse pitkiä hiuksiaan ollakseen sellainen.

    • ekotukka

      Minulla on hyväkuntoinen, paksu ja tooodella pitkä tukka. Koska itsestäni se on vaan niin upeannäköinen, kaunis ja seksikäs! Jos joku mieskin niin ajattelee niin se on plussaa. Mitä ihmettä se haittaa jos miellyttää miehen silmää? Miksi ei vois vähän miestäkin ajatella etenkin jos omaa rakkaan sellaisen?

      Terv. entinen ruma-ohuttukkainen. Vielä kerran ohuthiuksisille vinkkejä: ei silikonia, suosi luomuhiustuotteita, ei fööniä ei suoristimia, ei hankaamista. Myös ruokavaliota kannattaa rukata sen verran että ei syö samaa pskaaa mitä markettivaltavirta.

      Paitsi jos olet jo 20 vuotta käyttänyt fööniä ja suoristinta päivittäin tai pahimmillaan useita kertoja päivässä niin en kyllä osaa sanoa auttaako niiden jättäminen enää.

      Eräässä ohjelmassa näin kuinka huonokuntoiset hiukset omaava nainen käytti suoristusrautaa kuin harjaa, veteli vaan monta kertaa läpi uudestaan ja uudestaan. Oli kyllä hurjannäköistä. Ei näin...

      Hiustenkorjaus/kasvatusprojekti on vuosia ja vuosikymmeniä vaativa homma, itselläni kesti saada hyväkuntoinen puoliselkään ulottuva tukka 10 vuotta. Nyt tukkani on lantiolle. Pitkät hiukset kertovat ihmisen luonteesta ainakin sen että hän on kärsivällinen.

    • JJJJJJok?

      Toisille naisille sopii todella hienosti lyhyet, toisille ei. Googlen kuvahakuun, kun laittaa "women short hair", niin eipä sieltä oikein heikkoa linkkiä tahdo löytyvän.

    • ruma nainen

      Mulla oli varsinkin nuorempana todella paksut kiharat upeat hiukset, mutta yksikäään mies ei ollut koskaan kiinnostunut kun tää naama on niin miesmäinen, maskuliininen, jättimäinen ja ruma. Se tukan paksuuskin johtu lähinnä siitä, että mulla on kaikki niin miesmäistä niin toki tukkakin oli paksu miesmäiseen tapaan.

    • ....................

      Vaatii kasvoilta todella paljon pitää lyhyitä hiuksia. Lyhyet hiukset sopivat naisille yhtä huonosti kuin miehille pitkät. Vähentävät viehätysvoimaa n. 70%.

      • 11+19

        Meitä on kyllä aika paljon naisia, jotka tykkäämme myös miehillä pitkistä hiuksista. Yhtä lailla tunnen naisia, jotka ovat tyrmäävän kauniita lyhyissä hiuksissaan. Julkkiksista esim. Katariina Sourille sopii todella hyvin superlyhyt tukka. Leikkauttaisin itsekin lyhyen mallin, mutta kasvoni eivät ole siihen riittävän sirot.


    • Hyvä ihminen

      Ihan kivaltahan tuo näyttää!

    • gfjfjkds
    • mimmi--94

      Voi luoja tätä keskustelua! Oli sitten lyhyt tai pitkätukkainen onko sillä väliä. Jokainen kantaa sellaista hiustyyliä, kun kantaa. Kaikki on kauniita omalla tavallaan. Ei voi luokitella ihmisiä hiustenperusteella. Leikkaa lyhyt tukka, jos haluat vähät muiden mielipiteistä kävelet itsevarmana kaupungilla :) ja unohdat näiden sulla pitää olla sellainen tukka..... mielipiteet. Tai sit pidät pitkät hiukset ,koska pidät niistä ja se on sun juttu. Tekeekö muka ihmisestä kunnollisen ja jotenki arvokkaamman jos on tietynlainen tukkamalli. Pitäkää hyvät ihmiset nyt se oma mielipide ja päätös, jos haluutte lyhyen tuka tehkää niin. Ja tuski ne miehet sua jonku tukan perusteella valitsee tai jos valitsee on aika säälittävää. Ja tää yleistäminen kaikilla lesboilla on lyhyt tukka ei välttämättä. Mulla on lyhyt tukka ja en oo lesbo. Oli sitte lyhyt tai pitkä tukka mitä välii sillä oikeesti on. Ja miltä me näytettäis jos kaikilla ois pitkät hiukset.

    • Henna Virkkunen

      Yllä olevassa ketjussa miehet kuolaa Henna Virkkusta. Hennalla on lyhyet hiukset.

      • 8+14

        Siinä ketjussa on tällä hetkellä 8 viestiä, joista viidessä "kuolataan" ja niistäkin ainakin kaksi on saman henkilön näppikseltä. Ei siis mikään kovin kattava otos miesten kollektiivisesta mielipiteestä.


    • Täällä taas kiistellään siitä onko nainen kauniimpi lyhyt-vai pitkätukkaisena. Eikö se ole naisen oma asia minkälainen tukka hänellä on? Musta joillekin miehille sopii pitkä tukka niin kuin aikoinaan esim. 1970-luvun rokkareille (tai ainakin joillekin), mutta harva teini-iän ylittänyt pitää nykyään pitkää ja monilla teineilläkin on lyhyt.

      Tässä joitain naisia, joille lyhyt tukka on sopinut tosi hyvin ja sitten taas pitkätukkaisia, joille pitkä tukka taas sopii:

      Lyhyt tukka

      Winona Ryder
      https://fi.pinterest.com/pin/463870830339779665/
      Hänelle toki on sopinut pitkäkin tukka ja näytti siinäkin hyvältä, mutta lyhyt tukka oli myös erinomainen.

      Jean Seberg (yhdysvaltalainen näyttelijä, 1936-1979)
      https://fi.pinterest.com/pin/343188434086895639/
      Pitkä tukka teki hänestä vanhemman näköisen, tosin sopi kyllä sekin tavallaan, mutta lyhyessä oli nuorekkaampi ja raikkaampi.

      Prinsessa Diana (1961-1997)
      https://fi.pinterest.com/pin/291537775875521718/

      Mia Farrow
      https://fi.pinterest.com/pin/125397170844160203/
      Hänellä on ollut myös pitkäkin tukka, mutta tämä hänellä 1960-luvulla ollut lyhyt malli sopi hänelle erinomaisesti.

      Pitkä tukka

      Brooke Shields (yhdysvaltalainen näyttelijä)
      https://fi.pinterest.com/pin/124271270943954022/
      Nämä Brooke Shieldsin kuvat on jostain 1980-1990 -luvuilta ja niissä tukka on kyllä laitettu stailaajien toimesta ja valokuuvaajan ottamat kuvatkin korostaa sitä, mutta on kyllä upeasti laitetut hiukset. Harvalla tavallisella naisella, jolla pitkä tukka tukka on koko ajan noin kuosissa, jos ollenkaan. Mutta pitkä tukka kuului ja kuuluu edelleen Brooke Shieldsin imagoon samoin kuin lyhyempi vaikka prinsessa Dianan.

      • Jen Seber (1938-1979)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      43
      1598
    2. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1415
    3. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1112
    4. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      57
      975
    5. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      112
      903
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      66
      848
    7. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      85
      812
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      31
      721
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      713
    10. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      40
      712
    Aihe