Kiitos, olipa upea Tähdet, tähdet -kausi. Kiitos kaikille esiintyjille, bändille, tuomareille, taustatiimille ja Susanna Laineelle!
Lue Susanna Laineen haastattelu:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-susanna-laine-avoimena-erityisesti-tama-kuormitti-tahdet-tahdet-kisaajia-valilla-oli?s24
Oho! Susanna Laine avoimena - Erityisesti tämä kuormitti Tähdet, tähdet -kisaajia: "Välillä oli..."

7
1108
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä oli surkein tähdet ,tähdet kisa mitä ikinä olen katsonu,ensinnäkin suurin osa kappaleista oli kehnoja,keksikää jotain parempaa tilalle,että viitsisi edes katsella,ja piste!
- Anonyymi
Kyllä tämä¨ juontaja on aikansa elänyt kuten Vappu Pimiäkin.
Eikö muita ketkuja ole, kuin nämä rimppakintut.
Miten tuo Susanna Lainekin on päässyt missi mittelöihin , kun jalat ja polvet on kuin gengurulla.
MIksi nämä samat kiertää joka kanavia ja kyllästyttää katsoa heidän naamojaan.
Uusia raikkaita kasvoja tämä Lainekin valittaa niin väsymystään. Sijoituasuntoja on kaikenmaailman ja niin köyhää leikkii.
Siirtyisi jo eläkkeelle pois ruudusta niin hyvä tulee.- Anonyymi
Sinunkin aika olisi mennä manan majoille.🤣🤣
- Anonyymi
Sukitettu on.,
ja hyvä tuli. Vanhemmalle ok talolle suosittelen,
remontin puutteessa. - Anonyymi
Sussu is Best.
- Anonyymi
Pärstä kuluu itse kullakin vähitellen mutta varmasti.
Susanna on ihana:))))) oiskohan mulla mitään mahiksia päästä hänen kanssaan naimisiin?Kerta on vapaa nainen ja niinkuin minäkin,niin miksei?oiskohan täällä ketään ns.puhemiestä,jotta pääsis alkuun?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.35813960Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei1002121- 931789
- 831693
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451261- 971210
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2801073Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi281024Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn211023Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73987