Osaako mies rakastaa?

...

Tältä palstalta huomaa selvästi, ettei yhdelläkään miespuolisella kirjoittajalla ole mitään käsitystä siitä, mitä on ihastuminen tai rakastuminen. Ovatko vain nämä sekopäät kaiken muun lisäksi tunnevammaisia vai eikö mies oikeasti kykene ihastumaan/rakastumaan? Tiedän, että naisen aivokemia on täysin erilainen ja vain nainen erittää rakkaushormonia, mutta eikö mies tunne koskaan mitään muuta kuin seksuaalista halua? Ikinä?! Eikö edes sitä kaunista 25-vuotiasta neitsyttä kohtaan?!

296

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa...

      :D

      • eihyyvä

        jännittyneinä odotamme vastauksia..


      • Avoin , , , keskuste

        Avoin , , , keskustelu , , , Kaikille - Rikastuttamisiin :)

        Koe , , , M i e h i s y y s , , , , Isä Karisma < :)

        M Y Ö S - S I N K U T :) , , , NAINEN -LUOTATTAMUS -MIES - ARVOSTUS :)

        Ajatuksen lahja Palvele / Ymmärrä , , , itseä , , , sekä lähimmäistä :)

        Jaettu , , , rakkaus , , , (Hyvää hyvällä , , , Todellisuuteen )

        KOE ARVOKKAAKSI TUNTEMISEN KOKEMUS

        YKSILÖ :)

        "Kaunista ja Totta " Kilvoitellen

        1. Elämäntarkoitus

        2.Intohimo

        3.Nautinto ( Maut/ Makuisuus )

        4. Terve sielullisuus (aistit

        5. Terve mieli kasvattaa terveen kehon sekä voimakkaan tahdon:)

        6 .Sydämellä näkevä , , ,

        7. Ihmisen keho heijasta selvästi mitä sen

        Mitä tapahtuu hänen sillään

        8.Elimistö on , , , , sielunpuntari , , ,

        9. Kun ihminen kieltää terveytensä hän kuvittelee, , , (Hurmiokunnat , , , ?

        Olevansa voimakkkaampi kuin , , , jumala :)

        10.Terve Itsetunto on elämänmittainen kumppani huolla

        Rakauden energialla , , ,

        Varoitus :Rakkaudettoman keho on jäykkä:)

        Mahdollisuudet valmiiksi:)

        Nainen - Luottamus :)

        Mies - Arvostus :)

        Yhdessä tekeminen Paras on edessä :)

        Koti /Perhe /Koti /Koulurauha /Viranomaisilta /Vastuu mentetystä ajasta !

        Estellinen tai jäävi hakudu virasta !

        Havaitu , , , "Virkavirhe Vaadi heti sovitelu !

        Tehtävän toimen kuvan hallinta !

        ( Osaaminen )

        Kiitos juuri sinä olet tärkein - Lenkki

        A i t o , , , a r v o s t u s :)

        Yhtesösi kuva sekä Esimerkki

        Ylikansallinen suvaitsevaisuus !

        Aito-Moraale :)

        Luomu - Tohtor , , ,


    • piiloalfa

      Kyllä miehilläkin oksitosiinia erittyy. Pistäs Google soimaan ennen kun levität vahingollista propagandaa mututuntumalla.

      • ...

        No pikkuruisia määriä, mutta ei se silti tarkoita, että mies voisi tuntea rakkautta.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        No pikkuruisia määriä, mutta ei se silti tarkoita, että mies voisi tuntea rakkautta.

        Aivan samalla epätieteellisellä mutu-logiikalla voisi väittää että naisillakaan sitä ei erity niin paljon että voisivat tuntea rakkautta.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Aivan samalla epätieteellisellä mutu-logiikalla voisi väittää että naisillakaan sitä ei erity niin paljon että voisivat tuntea rakkautta.

        Paitsi että nainen voisi vaikka kuolla oman lapsensa puolesta. Kukaan mies ei missään olosuhteissa kuolisi kenenkään puolesta.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Paitsi että nainen voisi vaikka kuolla oman lapsensa puolesta. Kukaan mies ei missään olosuhteissa kuolisi kenenkään puolesta.

        Taitaa olla miehet, jotka sodissakin on yleensä siellä eturintamassa kuolemassa sen oman maansa puolesta. Naiset paljon harvemmin.

        Onko se jonkun tai jonkin puolesta kuoleminen nyt sitten kovin hyvä asia, se onkin oma keskustelunsa.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Taitaa olla miehet, jotka sodissakin on yleensä siellä eturintamassa kuolemassa sen oman maansa puolesta. Naiset paljon harvemmin.

        Onko se jonkun tai jonkin puolesta kuoleminen nyt sitten kovin hyvä asia, se onkin oma keskustelunsa.

        Oman maansa? Joo kiva, mutta ei se sitä perhettä paljon lämmitä, varsinkin, jos mies heittää veivinsä. Naisia ei lähetetä sotaan, koska jos synnyttämään kykenevät yksilöt kuolee, niin koko maa on pulassa joka tapauksessa. Rakkauteen se ei liity mitenkään.

        Kiva nähdä, että te miehet yritätte keksiä mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä sille, että osaatte rakastaa, mutta kukaan ei puhu tunteesta. Mikä todistaa, ettei miehet osaa rakastaa. Eipä kai miehiä ole siihen tarkoitettukaan. Miehen on tarkoitus siittää, eikä kiintyä vain yhteen, naisen taas kuuluu rakastaa, koska nainen hoitaa lapset. Sellaisia me olemme.


      • piiloalfa
        ... kirjoitti:

        Oman maansa? Joo kiva, mutta ei se sitä perhettä paljon lämmitä, varsinkin, jos mies heittää veivinsä. Naisia ei lähetetä sotaan, koska jos synnyttämään kykenevät yksilöt kuolee, niin koko maa on pulassa joka tapauksessa. Rakkauteen se ei liity mitenkään.

        Kiva nähdä, että te miehet yritätte keksiä mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä sille, että osaatte rakastaa, mutta kukaan ei puhu tunteesta. Mikä todistaa, ettei miehet osaa rakastaa. Eipä kai miehiä ole siihen tarkoitettukaan. Miehen on tarkoitus siittää, eikä kiintyä vain yhteen, naisen taas kuuluu rakastaa, koska nainen hoitaa lapset. Sellaisia me olemme.

        "Kiva nähdä, että te miehet yritätte keksiä mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä sille, että osaatte rakastaa, mutta kukaan ei puhu tunteesta. "

        Sinä teit kysymyksen "Osaako mies rakastaa" ja miehillä on tapana pysyä aiheessa. Tee uusi ketju kysymyksellä "Osaako mies puhua tunteesta", niin saat ehkä haluamasi vastauksen paremmin.


      • Paitsi että
        ht ... kirjoitti:

        Taitaa olla miehet, jotka sodissakin on yleensä siellä eturintamassa kuolemassa sen oman maansa puolesta. Naiset paljon harvemmin.

        Onko se jonkun tai jonkin puolesta kuoleminen nyt sitten kovin hyvä asia, se onkin oma keskustelunsa.

        sodassa palveleminen ja maan puolesta taisteleminen ei ole rakkautta naista kohtaan vaan sodassa taistelemista itsensä ja maansa puolesta. Naiset, jotka jäivät Suomessakin sodan aikaan kotiin huolehtimaan lapsista, vanhuksista ja sairaista, sekä lottina toimineet, huolehtivat myös maastaan ja kansastaan siten kuten jokainen isänmaan puolustaja tekisi. Naiset huolehtivat ruokahuollosta sodassa oleville miehille, ja toimivat sairaanhoitajina ja lohduttajina sodassa haavoittuneille. Silti en sanoisi, että naiset tunsivat rakkautta kaikkia miehiä kohtaan. Kyse oli inhimillisestä toiminnasta, ei naisen ja miehen välisestä rakkaudesta.

        Toki suhteita syntyi sota-aikanakin, mutta niinhän niitä syntyy tänä päivänäkin ihan normaalioloissa.


      • Yksinkertainen juttu
        ... kirjoitti:

        Oman maansa? Joo kiva, mutta ei se sitä perhettä paljon lämmitä, varsinkin, jos mies heittää veivinsä. Naisia ei lähetetä sotaan, koska jos synnyttämään kykenevät yksilöt kuolee, niin koko maa on pulassa joka tapauksessa. Rakkauteen se ei liity mitenkään.

        Kiva nähdä, että te miehet yritätte keksiä mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä sille, että osaatte rakastaa, mutta kukaan ei puhu tunteesta. Mikä todistaa, ettei miehet osaa rakastaa. Eipä kai miehiä ole siihen tarkoitettukaan. Miehen on tarkoitus siittää, eikä kiintyä vain yhteen, naisen taas kuuluu rakastaa, koska nainen hoitaa lapset. Sellaisia me olemme.

        He eivät puhu tunteesta vaan teoista, koska he eivät kykene tuntemaan rakkautta.


      • ...
        Yksinkertainen juttu kirjoitti:

        He eivät puhu tunteesta vaan teoista, koska he eivät kykene tuntemaan rakkautta.

        Niinpä. Juuri noinhan se on.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Niinpä. Juuri noinhan se on.

        Niin. Tämä lienee juuri sitä idiotismia minkä takia täytyy olettaa että ap on vain trolli, koska kukaan ei vaan voi olla näin tyhmä...

        Jos miehet esim. käytännössä täälläkin ketjussa kertovat sitä että "mies osoittaa tunteita teoilla". Ja täällä on huomauttu että tunteista puhuminen on eri asia kuin tunteiden olemassaolo...

        Niin ap & kumppanit vastaavat siihen että se todistaa että miehet eivät kykene tuntemaan rakkautta - ilmeisesti siis kun eivät puhu niistä tunteista? On taas hienoa logiikkaa.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Oman maansa? Joo kiva, mutta ei se sitä perhettä paljon lämmitä, varsinkin, jos mies heittää veivinsä. Naisia ei lähetetä sotaan, koska jos synnyttämään kykenevät yksilöt kuolee, niin koko maa on pulassa joka tapauksessa. Rakkauteen se ei liity mitenkään.

        Kiva nähdä, että te miehet yritätte keksiä mitä mielikuvituksellisimpia selityksiä sille, että osaatte rakastaa, mutta kukaan ei puhu tunteesta. Mikä todistaa, ettei miehet osaa rakastaa. Eipä kai miehiä ole siihen tarkoitettukaan. Miehen on tarkoitus siittää, eikä kiintyä vain yhteen, naisen taas kuuluu rakastaa, koska nainen hoitaa lapset. Sellaisia me olemme.

        Sori nyt vaan, mutta pitäisikö sodan syttyessä jäädä sinne kotiin odottomaan että se vihollinen marssii kaduille, kävelee taloon sisään, ampuu miehet ja raiskaa naiset?

        Ehkä siinä vaiheessa kun sota syttyy niin se rintamalle taistelemaan lähteminen on sitä rakkaiden suojeluakin. Vaikka se nyt on vähän monimutkaisempi konsepti ehkä ap:llekin käsittää, että joskus voi joutua sitä suojelemista tekemään jossain kauempana kuin oman kotitalon nurkissa.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Niin. Tämä lienee juuri sitä idiotismia minkä takia täytyy olettaa että ap on vain trolli, koska kukaan ei vaan voi olla näin tyhmä...

        Jos miehet esim. käytännössä täälläkin ketjussa kertovat sitä että "mies osoittaa tunteita teoilla". Ja täällä on huomauttu että tunteista puhuminen on eri asia kuin tunteiden olemassaolo...

        Niin ap & kumppanit vastaavat siihen että se todistaa että miehet eivät kykene tuntemaan rakkautta - ilmeisesti siis kun eivät puhu niistä tunteista? On taas hienoa logiikkaa.

        EI, vaan koska ETTE OSAA KUVAILLA MILTÄ SE TUNTUU! Jos pystyt tuntemaan, osaat kuvailla sitä, etkä joudu vain hokemaan, ette ne on tekoja.

        Kun ihan kaikki on tekoja! Kirjoitan parhaallaan tietokoneella, se on teko, mutta en minä tätä romua rakasta, on hidaskin kuin mikä. Ja tänään autoin vanhahkoa naista ostostensa kanssa. Se oli teko ja vielä kai mukava teko, mutta en minä häntä rakasta, en edes tiedä hänen nimeään. Ja naapurin Pena kävi auttamassa tukkeutuneen putken kanssa eikä edes ottanut palkkaa, tarkoittaako se, että Pena rakastaa minua? Vai voisiko se kenties vain tarkoittaa, että Pena on mukava ihminen, joka tekee hyviä tekoja vain siksi?! Ja mieheni, hän auttoi veljensä vaimoa tietokoneen kanssa. Onko hän siis rakastunut veljensä vaimoon?! Ainakin haluaa häneltä seksiä, ei hän muuten olisi sitä tehnyt! Ai niin, mutta veljen vaimo on ylipainoinen, joten häntä ei voi rakastaa kukaan... Unohdin! Miksiköhän hän sitten auttoi?!!

        Siksi rakkaus ei ole vain tekoja, se on tunne.

        Ja sitä te ette ymmärrä. Te teette niitä "rakkauden" tekoja ajatellen, että jos teen näin, niin sitten tuo nainen antaa minulle seksiä/ruokaa/mitä ikinä. Ja se on teille rakkautta. Mutta normaalit ihmiset tekee kivoja asioita muille ihmisille joka ikinen päivä, ilman mitään vaatimusta vastineesta! Eikä sekään silti ole rakkautta! Väitätkö tosissasi, ettet KOSKAAN tee mitään hyvää kenellekään muuten kuin osoittaaksesi rakkautta?! Eikö se sitten ole ihan hirvittävän itsekästä?


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Sori nyt vaan, mutta pitäisikö sodan syttyessä jäädä sinne kotiin odottomaan että se vihollinen marssii kaduille, kävelee taloon sisään, ampuu miehet ja raiskaa naiset?

        Ehkä siinä vaiheessa kun sota syttyy niin se rintamalle taistelemaan lähteminen on sitä rakkaiden suojeluakin. Vaikka se nyt on vähän monimutkaisempi konsepti ehkä ap:llekin käsittää, että joskus voi joutua sitä suojelemista tekemään jossain kauempana kuin oman kotitalon nurkissa.

        Luulen, että aika moni mies tekisi niin, jos se olisi vaihtoehto... Mutta ei ole. Ei kukaan halua sotaan, sinne on pakko mennä.

        Ja jos samalla suojelee itseään, ei voida puhua epäitsekkäästä teosta.


      • Ei järjen hiventäkää
        ... kirjoitti:

        EI, vaan koska ETTE OSAA KUVAILLA MILTÄ SE TUNTUU! Jos pystyt tuntemaan, osaat kuvailla sitä, etkä joudu vain hokemaan, ette ne on tekoja.

        Kun ihan kaikki on tekoja! Kirjoitan parhaallaan tietokoneella, se on teko, mutta en minä tätä romua rakasta, on hidaskin kuin mikä. Ja tänään autoin vanhahkoa naista ostostensa kanssa. Se oli teko ja vielä kai mukava teko, mutta en minä häntä rakasta, en edes tiedä hänen nimeään. Ja naapurin Pena kävi auttamassa tukkeutuneen putken kanssa eikä edes ottanut palkkaa, tarkoittaako se, että Pena rakastaa minua? Vai voisiko se kenties vain tarkoittaa, että Pena on mukava ihminen, joka tekee hyviä tekoja vain siksi?! Ja mieheni, hän auttoi veljensä vaimoa tietokoneen kanssa. Onko hän siis rakastunut veljensä vaimoon?! Ainakin haluaa häneltä seksiä, ei hän muuten olisi sitä tehnyt! Ai niin, mutta veljen vaimo on ylipainoinen, joten häntä ei voi rakastaa kukaan... Unohdin! Miksiköhän hän sitten auttoi?!!

        Siksi rakkaus ei ole vain tekoja, se on tunne.

        Ja sitä te ette ymmärrä. Te teette niitä "rakkauden" tekoja ajatellen, että jos teen näin, niin sitten tuo nainen antaa minulle seksiä/ruokaa/mitä ikinä. Ja se on teille rakkautta. Mutta normaalit ihmiset tekee kivoja asioita muille ihmisille joka ikinen päivä, ilman mitään vaatimusta vastineesta! Eikä sekään silti ole rakkautta! Väitätkö tosissasi, ettet KOSKAAN tee mitään hyvää kenellekään muuten kuin osoittaaksesi rakkautta?! Eikö se sitten ole ihan hirvittävän itsekästä?

        Jonkun olisi ehkä aika oikeasti mennä nyt jo nukkumaan.
        Kirjoituksessasi alusta asti ei ole ollut mitään järkeä ja nämä viimeiset lauseet ovat jo täysin vailla järkeä.

        Minä tunnen rakkautta. Olen mies. Mitä se ketään muuta hyödyttää. Kuulostaa itsekkäältä.

        Autan mummon tien yli. Osoitan lähimmäisen rakkautta. Olen epäitsekäs.

        Näin väitellään ja perustellaan väitteet. Ei huutamalla ja trollaamalla.


      • ...
        Ei järjen hiventäkää kirjoitti:

        Jonkun olisi ehkä aika oikeasti mennä nyt jo nukkumaan.
        Kirjoituksessasi alusta asti ei ole ollut mitään järkeä ja nämä viimeiset lauseet ovat jo täysin vailla järkeä.

        Minä tunnen rakkautta. Olen mies. Mitä se ketään muuta hyödyttää. Kuulostaa itsekkäältä.

        Autan mummon tien yli. Osoitan lähimmäisen rakkautta. Olen epäitsekäs.

        Näin väitellään ja perustellaan väitteet. Ei huutamalla ja trollaamalla.

        Et nyt tajunnut ollenkaan, mitä yritin selittää. Etkä perustellut mitään kovin onnistuneesti, koska olen täysin eri mieltä kanssasi, mutta en jaksa enää yrittää selittää, pakko mennä nukkumaan. Joka tapauksessa, kukaan teistä miehistä ei sanonut mitään, mikä edes vihjaisi siihen suuntaan, että mieskin osaa rakastaa.


      • Aurora75
        Ei järjen hiventäkää kirjoitti:

        Jonkun olisi ehkä aika oikeasti mennä nyt jo nukkumaan.
        Kirjoituksessasi alusta asti ei ole ollut mitään järkeä ja nämä viimeiset lauseet ovat jo täysin vailla järkeä.

        Minä tunnen rakkautta. Olen mies. Mitä se ketään muuta hyödyttää. Kuulostaa itsekkäältä.

        Autan mummon tien yli. Osoitan lähimmäisen rakkautta. Olen epäitsekäs.

        Näin väitellään ja perustellaan väitteet. Ei huutamalla ja trollaamalla.

        "Minä tunnen rakkautta. Olen mies. Mitä se ketään muuta hyödyttää. Kuulostaa itsekkäältä."

        Ei se varsinaisesti hyödytäkään. Mutta elämme vuotta 2014. Me emme tarvitse miestä rahan takia, naiset ei enää ole sidottuja kotiin, meillä on ystäviä ja perhe ja varaa maksaa palveluista. Joten ajatus siitä, että miehellä ei olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin ne teot, joihin pystyy kuka tahansa? Miksi sitten nainen ottaisi miehen ollenkaan, jos hän vain kolaa lumet joskus pihalta ja hieroo selkää? Kuka tahansa pystyy siihen. Minä itse pystyn siihen!

        Mutta mitä minulta puuttuu ilman miestä, on tunne siitä, että joku välittää, että joku on kanssani sittenkin kun olen vanha, seksuaalinen kemia ja se alkuhuuma, joka sitten muuttuu syväksi rakkaudeksi. Ilman sitä miehellä ei ole minulle parisuhdetta ajatellen mitään annettavaa.

        En ymmärrä, miten nainen hyötyy niistä teoista? Tai hyötyy, mutta sehän on ihan sama, kuka ne suorittaa. Tunne taas kaikessa epäluotettavuudessaan on uniikki.

        Myönnän, etten ymmärrä ajatusta siitä, että teot olisi rakkautta. En minä tarvitse tai halua miehiltä mitään tekoja, mitä minä niillä teen. Haluan tunnetta.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        EI, vaan koska ETTE OSAA KUVAILLA MILTÄ SE TUNTUU! Jos pystyt tuntemaan, osaat kuvailla sitä, etkä joudu vain hokemaan, ette ne on tekoja.

        Kun ihan kaikki on tekoja! Kirjoitan parhaallaan tietokoneella, se on teko, mutta en minä tätä romua rakasta, on hidaskin kuin mikä. Ja tänään autoin vanhahkoa naista ostostensa kanssa. Se oli teko ja vielä kai mukava teko, mutta en minä häntä rakasta, en edes tiedä hänen nimeään. Ja naapurin Pena kävi auttamassa tukkeutuneen putken kanssa eikä edes ottanut palkkaa, tarkoittaako se, että Pena rakastaa minua? Vai voisiko se kenties vain tarkoittaa, että Pena on mukava ihminen, joka tekee hyviä tekoja vain siksi?! Ja mieheni, hän auttoi veljensä vaimoa tietokoneen kanssa. Onko hän siis rakastunut veljensä vaimoon?! Ainakin haluaa häneltä seksiä, ei hän muuten olisi sitä tehnyt! Ai niin, mutta veljen vaimo on ylipainoinen, joten häntä ei voi rakastaa kukaan... Unohdin! Miksiköhän hän sitten auttoi?!!

        Siksi rakkaus ei ole vain tekoja, se on tunne.

        Ja sitä te ette ymmärrä. Te teette niitä "rakkauden" tekoja ajatellen, että jos teen näin, niin sitten tuo nainen antaa minulle seksiä/ruokaa/mitä ikinä. Ja se on teille rakkautta. Mutta normaalit ihmiset tekee kivoja asioita muille ihmisille joka ikinen päivä, ilman mitään vaatimusta vastineesta! Eikä sekään silti ole rakkautta! Väitätkö tosissasi, ettet KOSKAAN tee mitään hyvää kenellekään muuten kuin osoittaaksesi rakkautta?! Eikö se sitten ole ihan hirvittävän itsekästä?

        Olen tehnyt paljonkin hyvia tekoja ihmisille. Täysin tuntemattomillekin. Ja en ole tehnyt sitä rakkaudesta. Olen tehnyt sen muista syistä, mutta mitään en ole odottanut enkä saanut palkinnoksi (paitsi hyvän mielen).

        Enkä kuitenkaan tee noita tekoja joka ikinen päivä, koska olen sinkku eikä minulla ole täällä ketään, jolle tehdä niitä tekoja päivittäin.

        Olet mielestäni myös joko hölmö tai täysin empatiakyvytön (psykopaatti?) jos oikeasti ajattelet että kaikki muiden ihmisten (tai siis nimenomaan miesten) teot on tehty aina vastikkeellisesti ja omaa etua hakien. Henkisesti normaali ihminen tajuaa että myös muut ihmiset tekevät tekoja välillä ihan vain ilahduttaakseen muita - erityisesti sitä rakastaan, tai välillä muitakin.

        Ja miksi minun olisi pitänyt kuvailla miltä rakkaus tuntuu? Se ei ollut tämän aloituksesi aihe. Et myöskään kysynyt sitä tässä keskustelun säikeessä. Mutta jatkuvasti silti yritit käyttää todisteena sitä että kukaan ei kuvaillut miltä rakkaus tuntuu, siitä että miehet eivät tunne rakkautta.

        Ei kai kukaan nyt ala kuvailemaan miltä rakkaus tuntuu kun sitä kerran ei kysytty.
        Kyse ei ole siitä etteikö sitä osaisi kuvailla, vaan siitä, että missään vaiheessa sitä ei ole edes suoraan pyydetty kuvailemaan.

        Ethän ole itsekään sitä kuvaillut, joten et kai itsekään kykene siis rakastamaan.
        Pystytkö sinä siis sanoin kuvailemaan miltä se rakkaus tuntuu? Mitäpä jos minä kysyn sitä nyt sinulta? Millainen on se rakkauden tunne? Kuvaile sitä. Jos se kuvailu ei minua miellytä, niin tulkitsen niin että et kykene tuntemaan rakkautta.

        Olet myös uskomattoman typerä jos et tajua että mies voi ihan oikeasti sanojen sijaan teoillaan osoittaa rakkauttaan. Jos et pysty käsittämään että joku miehen teko voi sanattomasti vastata samaa kuin vaikka sanat "rakastan sinua", niin ehkä ongelma on pikemminkin sinussa kuin miehissä.


      • Ei järjen hiventäkää
        ... kirjoitti:

        Et nyt tajunnut ollenkaan, mitä yritin selittää. Etkä perustellut mitään kovin onnistuneesti, koska olen täysin eri mieltä kanssasi, mutta en jaksa enää yrittää selittää, pakko mennä nukkumaan. Joka tapauksessa, kukaan teistä miehistä ei sanonut mitään, mikä edes vihjaisi siihen suuntaan, että mieskin osaa rakastaa.

        Perustelin asiani paljon paremmin kuin sinä.
        Sitä ei kumoa se ettet sinä tajua toisten teksteistä yhtään mitään.

        Johtuisiko tuo että epäilet miesten kykyä vain ehkä omasta kyvyttämättömyydestäsi tuntea tai osoittaa rakkautta? Ehkä lapsuuden kodissasi ei osoitettu rakkautta ja odotat sitä miehiltä vaikka omat kykysi rakastamiseen ovat rajalliset?

        Ymmärrän kyllä, se on vaikeaa.


      • Ei järjen hiventäkää
        Aurora75 kirjoitti:

        "Minä tunnen rakkautta. Olen mies. Mitä se ketään muuta hyödyttää. Kuulostaa itsekkäältä."

        Ei se varsinaisesti hyödytäkään. Mutta elämme vuotta 2014. Me emme tarvitse miestä rahan takia, naiset ei enää ole sidottuja kotiin, meillä on ystäviä ja perhe ja varaa maksaa palveluista. Joten ajatus siitä, että miehellä ei olisi minulle mitään muuta annettavaa kuin ne teot, joihin pystyy kuka tahansa? Miksi sitten nainen ottaisi miehen ollenkaan, jos hän vain kolaa lumet joskus pihalta ja hieroo selkää? Kuka tahansa pystyy siihen. Minä itse pystyn siihen!

        Mutta mitä minulta puuttuu ilman miestä, on tunne siitä, että joku välittää, että joku on kanssani sittenkin kun olen vanha, seksuaalinen kemia ja se alkuhuuma, joka sitten muuttuu syväksi rakkaudeksi. Ilman sitä miehellä ei ole minulle parisuhdetta ajatellen mitään annettavaa.

        En ymmärrä, miten nainen hyötyy niistä teoista? Tai hyötyy, mutta sehän on ihan sama, kuka ne suorittaa. Tunne taas kaikessa epäluotettavuudessaan on uniikki.

        Myönnän, etten ymmärrä ajatusta siitä, että teot olisi rakkautta. En minä tarvitse tai halua miehiltä mitään tekoja, mitä minä niillä teen. Haluan tunnetta.

        Jos seison siinä kadun kulmalla ja tunnen rakkautta sitä mummoa kohtaan joka kävelee auton alle ja kuolee niin mitä hyötyä siitä on mummolle?
        Ilman niitä rakkauden osoituksia, rakkautta ei ole olemassa muulle kuin sinulle.

        Sinussa itsessäsi on se luottamus sitten siihen että ne rakkauden osoitukset toiselta onpa se kuka tahansa ovat rakkauden tulosta eivätkä pyrkimys vain hyötyä sinusta.

        Rakkaus ei ole jokin tunne sinun sisälläsi tai kemia välillänne. Vai miten se mies huomaa sinusta että sinä rakastat häntä jos et osoita sitä?

        Miten sinun lähimmäisenrakkautesi auttaisi tuota mummoa joka jää auton alle ilman että osoitat sitä?


      • ...
        Ei järjen hiventäkää kirjoitti:

        Perustelin asiani paljon paremmin kuin sinä.
        Sitä ei kumoa se ettet sinä tajua toisten teksteistä yhtään mitään.

        Johtuisiko tuo että epäilet miesten kykyä vain ehkä omasta kyvyttämättömyydestäsi tuntea tai osoittaa rakkautta? Ehkä lapsuuden kodissasi ei osoitettu rakkautta ja odotat sitä miehiltä vaikka omat kykysi rakastamiseen ovat rajalliset?

        Ymmärrän kyllä, se on vaikeaa.

        Oikeasti, sinä olet niin tyhmä, ettei sinulle vastaamisessa ole edes trollausarvoa.


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        Oikeasti, sinä olet niin tyhmä, ettei sinulle vastaamisessa ole edes trollausarvoa.

        Tuo selvittikin jo asian. Kaikki viestit ja keskustelut onkin hyvä aloittaa tuolla -sinä olet niin tyhmä:llä.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Olen tehnyt paljonkin hyvia tekoja ihmisille. Täysin tuntemattomillekin. Ja en ole tehnyt sitä rakkaudesta. Olen tehnyt sen muista syistä, mutta mitään en ole odottanut enkä saanut palkinnoksi (paitsi hyvän mielen).

        Enkä kuitenkaan tee noita tekoja joka ikinen päivä, koska olen sinkku eikä minulla ole täällä ketään, jolle tehdä niitä tekoja päivittäin.

        Olet mielestäni myös joko hölmö tai täysin empatiakyvytön (psykopaatti?) jos oikeasti ajattelet että kaikki muiden ihmisten (tai siis nimenomaan miesten) teot on tehty aina vastikkeellisesti ja omaa etua hakien. Henkisesti normaali ihminen tajuaa että myös muut ihmiset tekevät tekoja välillä ihan vain ilahduttaakseen muita - erityisesti sitä rakastaan, tai välillä muitakin.

        Ja miksi minun olisi pitänyt kuvailla miltä rakkaus tuntuu? Se ei ollut tämän aloituksesi aihe. Et myöskään kysynyt sitä tässä keskustelun säikeessä. Mutta jatkuvasti silti yritit käyttää todisteena sitä että kukaan ei kuvaillut miltä rakkaus tuntuu, siitä että miehet eivät tunne rakkautta.

        Ei kai kukaan nyt ala kuvailemaan miltä rakkaus tuntuu kun sitä kerran ei kysytty.
        Kyse ei ole siitä etteikö sitä osaisi kuvailla, vaan siitä, että missään vaiheessa sitä ei ole edes suoraan pyydetty kuvailemaan.

        Ethän ole itsekään sitä kuvaillut, joten et kai itsekään kykene siis rakastamaan.
        Pystytkö sinä siis sanoin kuvailemaan miltä se rakkaus tuntuu? Mitäpä jos minä kysyn sitä nyt sinulta? Millainen on se rakkauden tunne? Kuvaile sitä. Jos se kuvailu ei minua miellytä, niin tulkitsen niin että et kykene tuntemaan rakkautta.

        Olet myös uskomattoman typerä jos et tajua että mies voi ihan oikeasti sanojen sijaan teoillaan osoittaa rakkauttaan. Jos et pysty käsittämään että joku miehen teko voi sanattomasti vastata samaa kuin vaikka sanat "rakastan sinua", niin ehkä ongelma on pikemminkin sinussa kuin miehissä.

        Ok, mutta oletetaan, että tilaisit itsellesi vaikka thaikun ja hän muuttaisi heti luoksesi asumaan. Oletan, että tekisit niitä hyviä tekojasi hänelle heti alusta alkaen. Tarkoittaako se sitä, että tunnet rakkautta heti ensisekunnista lähtien?

        En minä ajatellutkaan, että kaikki teot olisi tehty vastikkeellisesti, mutta niinhän joku toinen mies tässä ketjussa on hokenut, miten hän ei saanut tarpeeksi vastiketta niille teoilleen, jotka oli rakkautta.

        No kysyn nyt; miltä rakkaus tuntuu? (Enkä nyt vastaa itse, vaikka kysyit, koska en halua antaa sinulle vinkkejä). Ei sitä minusta tarvinnut kysyä erikseen, koska rakkaus ON tunne. Looginen vastaus olisi ollut sen tunteen kuvailu, ei se, että vein roskat viime viikon torstaina.

        Sinä et nyt tajua asian ydintä: teko ei välttämättä tarkoita mitään. Mikä ero siis on teolla, joka on tehty rakkaudesta ja teolla, joka on tehty muuten vain?


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        Ok, mutta oletetaan, että tilaisit itsellesi vaikka thaikun ja hän muuttaisi heti luoksesi asumaan. Oletan, että tekisit niitä hyviä tekojasi hänelle heti alusta alkaen. Tarkoittaako se sitä, että tunnet rakkautta heti ensisekunnista lähtien?

        En minä ajatellutkaan, että kaikki teot olisi tehty vastikkeellisesti, mutta niinhän joku toinen mies tässä ketjussa on hokenut, miten hän ei saanut tarpeeksi vastiketta niille teoilleen, jotka oli rakkautta.

        No kysyn nyt; miltä rakkaus tuntuu? (Enkä nyt vastaa itse, vaikka kysyit, koska en halua antaa sinulle vinkkejä). Ei sitä minusta tarvinnut kysyä erikseen, koska rakkaus ON tunne. Looginen vastaus olisi ollut sen tunteen kuvailu, ei se, että vein roskat viime viikon torstaina.

        Sinä et nyt tajua asian ydintä: teko ei välttämättä tarkoita mitään. Mikä ero siis on teolla, joka on tehty rakkaudesta ja teolla, joka on tehty muuten vain?

        Kovin on filosofista tekstiä sen jälkeen kun on haukuttu suurin osa keskustelijoista ties millä nimillä.

        Perustelusi ovat täysin onttoja eikä niillä ole mitään totuusarvoa. Keskustelusi kanssasi on yhtä hyödyllistä kuin puhuisi tunnottomalle seinälle joka antaa sitten periksi kun sulkee oven takanaan.


      • ...
        Ei järjen hiventä kirjoitti:

        Kovin on filosofista tekstiä sen jälkeen kun on haukuttu suurin osa keskustelijoista ties millä nimillä.

        Perustelusi ovat täysin onttoja eikä niillä ole mitään totuusarvoa. Keskustelusi kanssasi on yhtä hyödyllistä kuin puhuisi tunnottomalle seinälle joka antaa sitten periksi kun sulkee oven takanaan.

        No älä hyvä ihminen sitten keskustele kanssani, kun olen jo monta kertaa ilmaissut, ettei minulla ole pienintäkään kiinnostusta "keskustella" sinun kanssasi!

        Nimimerkki ht sentään kirjoittaa hyvin ja järkevästi, ota mallia tai häivy!


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        No älä hyvä ihminen sitten keskustele kanssani, kun olen jo monta kertaa ilmaissut, ettei minulla ole pienintäkään kiinnostusta "keskustella" sinun kanssasi!

        Nimimerkki ht sentään kirjoittaa hyvin ja järkevästi, ota mallia tai häivy!

        Johtuneeko sitten siitä että perään perusteluja kantoihisi ja vaadin järkevää keskustelua?

        En ymmärrä miksi ht jaksaa jänkyttää kanssasi ilmiselvää asiaa.


      • ht ...
        Ei järjen hiventä kirjoitti:

        Johtuneeko sitten siitä että perään perusteluja kantoihisi ja vaadin järkevää keskustelua?

        En ymmärrä miksi ht jaksaa jänkyttää kanssasi ilmiselvää asiaa.

        Juu. Alkaa olla tää "don't feed the troll" kiintiö minullakin jo täynnä.

        Turhaa keskustelua, joka ei johda mihinkään. Koska jokaiseen vastaukseen tai kysymykseen tulee vaan se täysin eri urille vievä vastapallo eikä mitään siihen suuntaankaan että olisi edes yritetty sisäistää aiempaa vastausta tai reagoitu sen sisältöön mitenkään.

        Antaa trollin riehua, nyt painun nukkumaan tai ainakin pois tästä ketjusta.


    • Ikisinkku M

      Miehen kyky rakastaa loppuu sitten kun ensin yksi nainen särkee sydämen, toinen repii sen kappaleiksi ja kolmas murskaa ne kappaleetkin niin pieniksi hitusiksi ettei sitä enää voi korjata, kai sitä voisi kutsua oppimisprosessiksi.

      • ...

        Eli ei voi. Jos se kyky olisi olemassa, ei se minnekään katoaisi.


      • Ikisinkku M
        ... kirjoitti:

        Eli ei voi. Jos se kyky olisi olemassa, ei se minnekään katoaisi.

        Luulen tietäväni tämän asian paremmin kuin sinä, kyllä kaikki kaunis voi kuolla jos sitä ei hoivata.


      • zxberb

      • zxberb

      • ...

      • ja pah!

      • piiloalfa
        ja pah! kirjoitti:

        Miehillä on uusi kumppani suunnilleen seuraavana päivänä. Olikin tosi rankka ero...

        Se on laastaripano. Valinta on joko itsemurha tai henkeä uhmaavien oireiden lääkitys toisen naisen avustuksella.


      • niinmakaakuinpetaa

        Ai että juoksut on juostu jännäjennien kanssa ja nyt kaivattaisiin kunnollista naista? Olisit vaan valinnut paremmin jo nuorempana.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Joo, naiset hoitaa paperityöt erossa, mutta syy on se, että mies pani toista. Eli kukakohan ei välittänyt...

        Tilastoissa nykyään on naiset pettäny lähes yhtä usein kuin miehet.
        Miehillä tais olla että joskus kumppaniaan pettäneitä oli vähän yli puolet, naisilla vähän alle. Mutta ero on niin pieni että siitä on turha yleistää.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Tilastoissa nykyään on naiset pettäny lähes yhtä usein kuin miehet.
        Miehillä tais olla että joskus kumppaniaan pettäneitä oli vähän yli puolet, naisilla vähän alle. Mutta ero on niin pieni että siitä on turha yleistää.

        Joo, näissä teidän poikien ihan omissa tutkimuksissa. Oikeasti naisista pettää kolmannes, miehistä yli 80 prosenttia.


      • ja pah!
        piiloalfa kirjoitti:

        Se on laastaripano. Valinta on joko itsemurha tai henkeä uhmaavien oireiden lääkitys toisen naisen avustuksella.

        Rakastamaan kykenevä ihminen ei käytä toista ihmistä laastarina.


      • ht ...
        piiloalfa kirjoitti:

        Se on laastaripano. Valinta on joko itsemurha tai henkeä uhmaavien oireiden lääkitys toisen naisen avustuksella.

        Olen myös itse miehenä ollut naisen "laastaripanona". Että se siitä.

        Tiedän myös erään naisen, joka selvästikin "surun murtamana" heti eron jälkeisenä päivänä sopi heti treffit jonkun baarituttavuuden kanssa ja sitten jo muutaman päivän päästä paneskeli sen kanssa niiden ensimmäisten treffien päätteeksi.

        Naiset siis todellakin tuntuu ottavat erot "rankasti" - ainakin ne eron jälkeiset huvit tuntuu olevan rankat. :D


      • piiloalfa
        ja pah! kirjoitti:

        Rakastamaan kykenevä ihminen ei käytä toista ihmistä laastarina.

        Kyllä naisetkin tuota laastarijuttua harrastavat. Eli sinun logiikallasi sekä miehet, että naiset ovat kykenemättömiä rakkauteen.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Joo, näissä teidän poikien ihan omissa tutkimuksissa. Oikeasti naisista pettää kolmannes, miehistä yli 80 prosenttia.

        Olisiko tarjota jotain oikeasti hyvää tutkimusta aiheesta. Itse en enää löytänyt sitä missä nuo vähän vajaa puolet ja päälle puolet oli mainittuna, mutta näitä löysin:

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012041015433006_lz.shtml
        Tuo väittää että suunnilleen puolet naisista olisi pettänyt. (Luultaavasti huono ja vääristävä kysely)

        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288752030484.html
        Tuossa poimittu tietoa ehkä vähän uskottavammasta Kontulan tutkimuksesta.
        "Vuonna 2007 tehdyssä tutkimuksessa 29 prosenttia miehistä ja 15 prosenttia naisista kertoi löytäneensä romanssin parisuhteen aikana."

        Tosin...
        "Kontulan mukaan naisilla on elämänsä aikana yhtä paljon seksikumppaneita kuin miehillä. Pettämisen suhteen naiset ehkä kuitenkin sievistelevät lukuja."
        Joten jopa tutkija itse tässä käytännössä toteaa että naisten luku voi olla sievistelty.

        Nämä nyt siis on vain jotain tilastoja. Mutta niistäkin jo näkyy että riippuu ihan keneltä kysytään, missä muodossa, jne. että tilastot ovat mitä ovat.
        Mutta tuo 80% miehistä pettää väite on kyllä vähintäänkin potaskaa, jollei sinulla ole laittaa linkkia johonkin tutkimukseen.


      • Naiset ovat elukoita
        ht ... kirjoitti:

        Olisiko tarjota jotain oikeasti hyvää tutkimusta aiheesta. Itse en enää löytänyt sitä missä nuo vähän vajaa puolet ja päälle puolet oli mainittuna, mutta näitä löysin:

        http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2012041015433006_lz.shtml
        Tuo väittää että suunnilleen puolet naisista olisi pettänyt. (Luultaavasti huono ja vääristävä kysely)

        http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288752030484.html
        Tuossa poimittu tietoa ehkä vähän uskottavammasta Kontulan tutkimuksesta.
        "Vuonna 2007 tehdyssä tutkimuksessa 29 prosenttia miehistä ja 15 prosenttia naisista kertoi löytäneensä romanssin parisuhteen aikana."

        Tosin...
        "Kontulan mukaan naisilla on elämänsä aikana yhtä paljon seksikumppaneita kuin miehillä. Pettämisen suhteen naiset ehkä kuitenkin sievistelevät lukuja."
        Joten jopa tutkija itse tässä käytännössä toteaa että naisten luku voi olla sievistelty.

        Nämä nyt siis on vain jotain tilastoja. Mutta niistäkin jo näkyy että riippuu ihan keneltä kysytään, missä muodossa, jne. että tilastot ovat mitä ovat.
        Mutta tuo 80% miehistä pettää väite on kyllä vähintäänkin potaskaa, jollei sinulla ole laittaa linkkia johonkin tutkimukseen.

        Älä nyt yritä naiselle FAKTOJA esittää.
        Se uskoo vain katsos tunteitaan.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Älä nyt yritä naiselle FAKTOJA esittää.
        Se uskoo vain katsos tunteitaan.

        Ja sinä et usko yhtään mitään, olet aivan liian tyhmä siihen.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Ja sinä et usko yhtään mitään, olet aivan liian tyhmä siihen.

        Kyllä, koska luotan vain tietoon, en uskoihin.

        Aivan kuten luotan tekoihin kun osoitan rakkauttani. Enkä siihen että rakastan ja odotan rakkautta vaikka olisin läski ja tämä kertoisi jotain toisen kyvystä rakastaa eikä omasta kyvystäni.

        Tuo loppu on sinulle liian vaikea tajuta, tiedän.


      • ----------
        ... kirjoitti:

        Ja sinä et usko yhtään mitään, olet aivan liian tyhmä siihen.

        Mihin pitäisi uskoa? Sinun mutuiluun? Heittelet hatusta ihan ihmeellisiä "faktoja" ja mukatutkimuksia, joita et vaivaudu tukemaan lähteillä ja syytät muita uskon puutteesta.


      • Blaa blaa blaa
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Kyllä, koska luotan vain tietoon, en uskoihin.

        Aivan kuten luotan tekoihin kun osoitan rakkauttani. Enkä siihen että rakastan ja odotan rakkautta vaikka olisin läski ja tämä kertoisi jotain toisen kyvystä rakastaa eikä omasta kyvystäni.

        Tuo loppu on sinulle liian vaikea tajuta, tiedän.

        No odotathan sinäkin rakkautta vaikka olet kuvotus?!!

        Ja lakkaa nyt jo hemmetti vinkumasta, miten osoitat rakkautta! Aivan kuin kukaan nainen päästäisi sinut kymmentä metriä lähemmäksi itseään!

        Provoaminen on ihan kivaa, mutta sekin on taitolaji ja sinulla ei sitä taitoa ole.


    • ei rakasta

      Onko joku muka joskus tavannut miehen, joka käyttäytyisi kuin rakastamaan kykenevä ihminen? Ei.

      Jos mies rakastaisi, ei olisi uskottomuutta, pedofiliaa eikä isättömiä lapsia. Ei tarvita enempää todisteita.

      • huh...

        Sekopäistä sakkia täällä.


      • -----

        Taidatkin olla feministi. Jos nainen pettää, niin vika oli miehessä, joka ei rakastanut tarpeeksi.


    • Naiset ovat elukoita

      Miehet ovat niitä jotka rakastavat naisia.

      Naiset taas rakastavat itseään, odottavat ihailua ja tuntevat lähinnä rakkautta kun heihin kiinnitetään huomiota ja joku pitää heistä huolen, vähän samalla tavoin kuin he huolehtivat lapsista ja eläimistä.

      Ei naiset osaa rakastaa. Tietysti kuvitelmissaan jonka jälkeen he moralisoivat miehiä kun kukaan ei näitä naisia rakasta.

      • Naiset ovat elukoita

        Tämänkin aloituksen on tehnyt jokun ylivanha läskipossu joka odottaa että häntä rakastetaan hänenä omana itsenään.l

        Hän ei itse osaa rakastaa eikä edes pitää huolen itsestään.


      • ...

        Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?

        Ja muuten puhut ristiin jo tuossa alla; jos kerran mies voi rakastaa, niin silloin hän voi rakastaa ylipainoistakin. Jos ei voi, niin silloin ei voi rakastaa ketään.

        Ja yritä pliis opetella kirjoittamaan, kuulostat ihan tarpeeksi tyhmältä ilman kielioppivirheitäkin...


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?

        Ja muuten puhut ristiin jo tuossa alla; jos kerran mies voi rakastaa, niin silloin hän voi rakastaa ylipainoistakin. Jos ei voi, niin silloin ei voi rakastaa ketään.

        Ja yritä pliis opetella kirjoittamaan, kuulostat ihan tarpeeksi tyhmältä ilman kielioppivirheitäkin...

        Halutessani osaan kyllä kirjoittaa, jos et ymmärrä kirjoittamaani tekstiä niin mitä jos vaikka tapat ittes. Ei ole tietääkseni mikään äikän koe tämä.

        "Ja muuten puhut ristiin jo tuossa alla; jos kerran mies voi rakastaa, niin silloin hän voi rakastaa ylipainoistakin. Jos ei voi, niin silloin ei voi rakastaa ketään. "

        Paskaa.

        On eroa rakkaudella ja ehdottomalla rakkaudella.

        Mitä järkeä on siinä että nainen ei osaa rakastaa miestä, mutta kun itse läski paska joka ei saa huomiota niin sitten odottaa edelleen ehdotonta rakkautta mieheltä.

        "Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen.

        Mitäs nainen tekee? Meikkaa omaksi mielikseen ja tuntee "rakkautta" kun mies sitä hänelle osoittaa.

        Mies rakastaa naista ja nainen rakastaa miehen rakkautta sekä sitä suhdetta.

        Oikeastaa naiselle on ihan se ja sama kuka se mies on kunhan se täyttää ne tietyt kriteerit koska eihän hän itse osaa mitään rakastaa.

        Ylipainoisen rakastaminen ei ole mikään rakkauden korkeampi muoto.


      • 21+5
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Halutessani osaan kyllä kirjoittaa, jos et ymmärrä kirjoittamaani tekstiä niin mitä jos vaikka tapat ittes. Ei ole tietääkseni mikään äikän koe tämä.

        "Ja muuten puhut ristiin jo tuossa alla; jos kerran mies voi rakastaa, niin silloin hän voi rakastaa ylipainoistakin. Jos ei voi, niin silloin ei voi rakastaa ketään. "

        Paskaa.

        On eroa rakkaudella ja ehdottomalla rakkaudella.

        Mitä järkeä on siinä että nainen ei osaa rakastaa miestä, mutta kun itse läski paska joka ei saa huomiota niin sitten odottaa edelleen ehdotonta rakkautta mieheltä.

        "Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen.

        Mitäs nainen tekee? Meikkaa omaksi mielikseen ja tuntee "rakkautta" kun mies sitä hänelle osoittaa.

        Mies rakastaa naista ja nainen rakastaa miehen rakkautta sekä sitä suhdetta.

        Oikeastaa naiselle on ihan se ja sama kuka se mies on kunhan se täyttää ne tietyt kriteerit koska eihän hän itse osaa mitään rakastaa.

        Ylipainoisen rakastaminen ei ole mikään rakkauden korkeampi muoto.

        Miesten rakkauden ydin -
        Ylipainoisen rakastaminen ei ole mikään rakkauden korkeampi muoto.


        "Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen.


        HAHAHAHAHAHA joo, rakkautta tuo on, todellakin.

        Kun ihmistä aidosti rakastaa, ei ole väliä hänen kiloista ja muista ulkonäön seikoista. Rakkaus ei synny ensisilmäyksellä, toista ihmistä opitaan rakastamaan, juuri sellaisena kun hän on, kaikkineen vikoineen. Elämässä voi tapahtua hirveitä asioita, ihminen voi lihoa, tai sairastua, joutua onnettomuuteen, menettää jopa kädet, jalat, kohdun, rinnat....osaatko silloinkin rakastaa vai alatko huutaa "hyi hyi, ruma ja lihava, menee pois".

        Harva ihminen kykenee rakastamaan pyyteettömästi. Harva edes tietää mitä on rakkaus.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Halutessani osaan kyllä kirjoittaa, jos et ymmärrä kirjoittamaani tekstiä niin mitä jos vaikka tapat ittes. Ei ole tietääkseni mikään äikän koe tämä.

        "Ja muuten puhut ristiin jo tuossa alla; jos kerran mies voi rakastaa, niin silloin hän voi rakastaa ylipainoistakin. Jos ei voi, niin silloin ei voi rakastaa ketään. "

        Paskaa.

        On eroa rakkaudella ja ehdottomalla rakkaudella.

        Mitä järkeä on siinä että nainen ei osaa rakastaa miestä, mutta kun itse läski paska joka ei saa huomiota niin sitten odottaa edelleen ehdotonta rakkautta mieheltä.

        "Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen.

        Mitäs nainen tekee? Meikkaa omaksi mielikseen ja tuntee "rakkautta" kun mies sitä hänelle osoittaa.

        Mies rakastaa naista ja nainen rakastaa miehen rakkautta sekä sitä suhdetta.

        Oikeastaa naiselle on ihan se ja sama kuka se mies on kunhan se täyttää ne tietyt kriteerit koska eihän hän itse osaa mitään rakastaa.

        Ylipainoisen rakastaminen ei ole mikään rakkauden korkeampi muoto.

        "On eroa rakkaudella ja ehdottomalla rakkaudella."

        Ei ole. On vain rakkautta ja siinä EI OLE ehtoja! Jos osaisit rakastaa, tietäisit sen.

        ""Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen."

        Niin, saadakseen pillua! Ei rakkaudesta!

        Ja tuo loppu; täsmälleen päinvastoin! Täällähän tekin kokoajan kerrotte, miten haluatte vaihtaa vanhat kurpat keneen tahansa 20-vuotiaaseen! Se siitä "rakkaudesta"!

        Sitä paitsi puhut koko ajan teoista, koska et osaa kuvailla tunnetta. Olen siis oikeassa.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        "On eroa rakkaudella ja ehdottomalla rakkaudella."

        Ei ole. On vain rakkautta ja siinä EI OLE ehtoja! Jos osaisit rakastaa, tietäisit sen.

        ""Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen."

        Niin, saadakseen pillua! Ei rakkaudesta!

        Ja tuo loppu; täsmälleen päinvastoin! Täällähän tekin kokoajan kerrotte, miten haluatte vaihtaa vanhat kurpat keneen tahansa 20-vuotiaaseen! Se siitä "rakkaudesta"!

        Sitä paitsi puhut koko ajan teoista, koska et osaa kuvailla tunnetta. Olen siis oikeassa.

        Rakastaminen on nimenomaan tekoja.

        Sinä kuvailet vain sitä tunnetta kun olet rakastunut tai sinua rakastetaan ja odotat että se tapahtuu ehdottomasti täysin ilman ehtoja.

        Olette molemmat ihan täysiä lapsia ja elukoita. Ette mitään muuta.

        Ei teillä ole kykyä eikä halua eikä varsinkaan tekoja rakkaudelle. Tunnette vain muka jotain kun joku teitä rakastaa.

        Se ei ole rakkautta, se on itserakkautta ja siten itsepetosta.


      • Naiset ovat elukoita
        21+5 kirjoitti:

        Miesten rakkauden ydin -
        Ylipainoisen rakastaminen ei ole mikään rakkauden korkeampi muoto.


        "Miten se miesten rakkaus sitten näkyy?"

        Mies on aktiivinen naisten suhteen. Tekee aloitteet, Huomioi, kehuu ja tekee kaikkensa että nainen on tyytyväinen.


        HAHAHAHAHAHA joo, rakkautta tuo on, todellakin.

        Kun ihmistä aidosti rakastaa, ei ole väliä hänen kiloista ja muista ulkonäön seikoista. Rakkaus ei synny ensisilmäyksellä, toista ihmistä opitaan rakastamaan, juuri sellaisena kun hän on, kaikkineen vikoineen. Elämässä voi tapahtua hirveitä asioita, ihminen voi lihoa, tai sairastua, joutua onnettomuuteen, menettää jopa kädet, jalat, kohdun, rinnat....osaatko silloinkin rakastaa vai alatko huutaa "hyi hyi, ruma ja lihava, menee pois".

        Harva ihminen kykenee rakastamaan pyyteettömästi. Harva edes tietää mitä on rakkaus.

        Nyt yhtäkkiä rakkaus on sitten muuttunut ehdottomaksi ja pyyteettömäksi rakkaudeksi.

        Jännä juttu, kuvailit rakkautta vain miten NAISTA rakastetaan.

        Eli et osaa rakastaa miestä vain itseäsi.

        MOT.


      • 21+5
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Nyt yhtäkkiä rakkaus on sitten muuttunut ehdottomaksi ja pyyteettömäksi rakkaudeksi.

        Jännä juttu, kuvailit rakkautta vain miten NAISTA rakastetaan.

        Eli et osaa rakastaa miestä vain itseäsi.

        MOT.

        Puhutaankin siitä, että osaako mies rakastaa.

        Ehdoton, pyyteetön... tiedätkö edes mitä rakkaus on. Et.

        Monet naiset kestävätkin aika pahoja kolhuja suhteissa, rakkauden takia, ja ätmit inisevät ja kitisevät "miksi naiset valitsevat pa*skoja". Kiltti ja kunnollinen ätmi voi olla sisällä aikamoinen *p*askiainen, ja häntäkin pitäisi oppia rakastamaan sellaisena.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Rakastaminen on nimenomaan tekoja.

        Sinä kuvailet vain sitä tunnetta kun olet rakastunut tai sinua rakastetaan ja odotat että se tapahtuu ehdottomasti täysin ilman ehtoja.

        Olette molemmat ihan täysiä lapsia ja elukoita. Ette mitään muuta.

        Ei teillä ole kykyä eikä halua eikä varsinkaan tekoja rakkaudelle. Tunnette vain muka jotain kun joku teitä rakastaa.

        Se ei ole rakkautta, se on itserakkautta ja siten itsepetosta.

        Ei, se on tunne. Teot on vain tekoja. Hyvät ihmiset tekee hyviä tekoja, mutta rakkaus on tunne.

        Kuvailepa sinä sitten, miltä sinusta tuntuu, kun rakastat ja millaisia asioita teet sille naisellesi. Sille elukalle, josta olet puhunut, siis? Kerro teidän suhteestanne, niin saamme käsityksen, millaisia ne sinun rakkauden tekosi ovat.


      • Paljastat tyhmyytesi
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Rakastaminen on nimenomaan tekoja.

        Sinä kuvailet vain sitä tunnetta kun olet rakastunut tai sinua rakastetaan ja odotat että se tapahtuu ehdottomasti täysin ilman ehtoja.

        Olette molemmat ihan täysiä lapsia ja elukoita. Ette mitään muuta.

        Ei teillä ole kykyä eikä halua eikä varsinkaan tekoja rakkaudelle. Tunnette vain muka jotain kun joku teitä rakastaa.

        Se ei ole rakkautta, se on itserakkautta ja siten itsepetosta.

        Sinulle se on tekoja, koska sinä teet asioita ihmisille vain saadaksesi jotakin. Normaali ihminen tekee hyviä asioita toisille ihmisille joka päivä, vaikkei edes tuntisi heitä.

        Mutta rakkaus... Siitä sinä et tule koskaan tietämään mitään. Et pysty tuntemaan sitä, eikä kukaan voi koskaan rakastaa kaltaistasi kuvotusta. Luulen, ettei edes äidinrakkaudella pystytä tuollaisen hirviön rakastamiseen.

        Tälläisen ihmisen kanssa on turha väitellä. Et tiedä mitään aiheesta, joten tämä on aivan naurettavaa. Seuraavaksi haluat varmaan keskustella seksistä... :D Eipä taida pojulla olla kokemusta siitäkään. ;)


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Ei, se on tunne. Teot on vain tekoja. Hyvät ihmiset tekee hyviä tekoja, mutta rakkaus on tunne.

        Kuvailepa sinä sitten, miltä sinusta tuntuu, kun rakastat ja millaisia asioita teet sille naisellesi. Sille elukalle, josta olet puhunut, siis? Kerro teidän suhteestanne, niin saamme käsityksen, millaisia ne sinun rakkauden tekosi ovat.

        Olen omissa suhteissani huomioinut naisia monella tavalla. Esimerkiksi olin aina se joka käytännössä teki 90% helliistä teoista. Eikä niiden tarkoitus ollut aina pyrkimys todellakaan seksiin.

        Naiset ovat vain passiivisia lehmiä ja lahnoja jotka kytevät omassa itserakkaudessaan jota he nimittävät täksi SUUREKSI TUNTEEKSI ja sitten kuvittelevat että se on "rakkautta".

        Jos et osoita sitä teoin toiselle niin se on vain sinussa itsessäsi eikä tarkoita ulkopuoliselle maailmalle yhtään mitään.

        Mutta piparia ja jäätelöä vaino maan masuun lisää sinullekin jotta taas rakkautesi kasvaa! Sitten peräämään miehiltä ehdotonta rakkautta jota et omalta osaltasi osaa miehelle osoittaa.


      • Naiset ovat elukoita
        Paljastat tyhmyytesi kirjoitti:

        Sinulle se on tekoja, koska sinä teet asioita ihmisille vain saadaksesi jotakin. Normaali ihminen tekee hyviä asioita toisille ihmisille joka päivä, vaikkei edes tuntisi heitä.

        Mutta rakkaus... Siitä sinä et tule koskaan tietämään mitään. Et pysty tuntemaan sitä, eikä kukaan voi koskaan rakastaa kaltaistasi kuvotusta. Luulen, ettei edes äidinrakkaudella pystytä tuollaisen hirviön rakastamiseen.

        Tälläisen ihmisen kanssa on turha väitellä. Et tiedä mitään aiheesta, joten tämä on aivan naurettavaa. Seuraavaksi haluat varmaan keskustella seksistä... :D Eipä taida pojulla olla kokemusta siitäkään. ;)

        "Et pysty tuntemaan sitä, eikä kukaan voi koskaan rakastaa kaltaistasi kuvotusta. "

        Mihinkäs se ehdoton rakkaus nyt hävisi?

        Eli siis rakkaus mielestäsi on vain tunne eikä tekoja joita tulee kohdistaa mm. ylipainoisiin naisiin, mutta mies joka ei ole saanut kohdata rakkautta naisten taholta ei sitä ansaitse?

        Puhut itsenne oikein hienosti pussiin. Mutta minähän en sikaa säkissä osta. :D

        "Tälläisen ihmisen kanssa on turha väitellä. Et tiedä mitään aiheesta, joten tämä on aivan naurettavaa. Seuraavaksi haluat varmaan keskustella seksistä... :D Eipä taida pojulla olla kokemusta siitäkään. ;) "

        Koskeeko seuraava kommenttisi mahdollisesti homoutta?

        Mikään female shaming tactics (olet homo, sulla on pieni muna, olet kokematon luuseri) ei nyt sori vain läskipalloseni tehoa tällä kertaa.


      • Naiset ovat elukoita
        21+5 kirjoitti:

        Puhutaankin siitä, että osaako mies rakastaa.

        Ehdoton, pyyteetön... tiedätkö edes mitä rakkaus on. Et.

        Monet naiset kestävätkin aika pahoja kolhuja suhteissa, rakkauden takia, ja ätmit inisevät ja kitisevät "miksi naiset valitsevat pa*skoja". Kiltti ja kunnollinen ätmi voi olla sisällä aikamoinen *p*askiainen, ja häntäkin pitäisi oppia rakastamaan sellaisena.

        "Puhutaankin siitä, että osaako mies rakastaa."

        Väitteeni olikin että osaa ja osoittaa sen teoin.

        Nainen osaa vain rakastaa itseään ja vain tuntea rakkautta joka siis kohdistuu vain itseen tai toisaalta lapsiin ja eläimiin, ei mieheen.

        "Ehdoton, pyyteetön... tiedätkö edes mitä rakkaus on. Et."

        No sinähän sen ehdottoman ja pyyteettömän rakkauden varmaan mieheen kuin mieheen osaat:
        "ätmit inisevät ja kitisevät "miksi naiset valitsevat pa*skoja". Kiltti ja kunnollinen ätmi voi olla sisällä aikamoinen *p*askiainen, ja häntäkin pitäisi oppia rakastamaan sellaisena. "

        Ätmit nähtävästi ovat tämän "ehdottoman ja pyyteettömän" rakkauden ulkopuolella.

        ITSERAKKAAT "NAIS"-LÄSKIPALLEROT eivät.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Puhutaankin siitä, että osaako mies rakastaa."

        Väitteeni olikin että osaa ja osoittaa sen teoin.

        Nainen osaa vain rakastaa itseään ja vain tuntea rakkautta joka siis kohdistuu vain itseen tai toisaalta lapsiin ja eläimiin, ei mieheen.

        "Ehdoton, pyyteetön... tiedätkö edes mitä rakkaus on. Et."

        No sinähän sen ehdottoman ja pyyteettömän rakkauden varmaan mieheen kuin mieheen osaat:
        "ätmit inisevät ja kitisevät "miksi naiset valitsevat pa*skoja". Kiltti ja kunnollinen ätmi voi olla sisällä aikamoinen *p*askiainen, ja häntäkin pitäisi oppia rakastamaan sellaisena. "

        Ätmit nähtävästi ovat tämän "ehdottoman ja pyyteettömän" rakkauden ulkopuolella.

        ITSERAKKAAT "NAIS"-LÄSKIPALLEROT eivät.

        Sinä vain et tajua, miten rakkaus syntyy. Sitä on mahdoton selittää, kun sinulla ei ole kykyä ymmärtää sitä. Tämä on ihan turhaa puuhaa, koska sinulla ei ole kapasiteettia tämän asian ymmärtämiseen.

        Ja tietäisitpä miten tyhmältä ja tietämättömältä viestisi saavat sinut kuulostamaan... Miten tuollaista voisi kukaan rakastaa... Siinä se raja näköjään kulkee.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Olen omissa suhteissani huomioinut naisia monella tavalla. Esimerkiksi olin aina se joka käytännössä teki 90% helliistä teoista. Eikä niiden tarkoitus ollut aina pyrkimys todellakaan seksiin.

        Naiset ovat vain passiivisia lehmiä ja lahnoja jotka kytevät omassa itserakkaudessaan jota he nimittävät täksi SUUREKSI TUNTEEKSI ja sitten kuvittelevat että se on "rakkautta".

        Jos et osoita sitä teoin toiselle niin se on vain sinussa itsessäsi eikä tarkoita ulkopuoliselle maailmalle yhtään mitään.

        Mutta piparia ja jäätelöä vaino maan masuun lisää sinullekin jotta taas rakkautesi kasvaa! Sitten peräämään miehiltä ehdotonta rakkautta jota et omalta osaltasi osaa miehelle osoittaa.

        Joo, niin varmaan! :D Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa (1!) lukija, joka ei tiedä, että sinä olet neitsyt?!! Voiko ihminen enää tyhmempi olla?! :D Menepä vetämään käteen, neitsytpoika, minäpä saan seksiä ihan koska vain haluan. Vituttaako? :D


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Joo, niin varmaan! :D Luuletko tosiaan, että täällä on yksi ainoa (1!) lukija, joka ei tiedä, että sinä olet neitsyt?!! Voiko ihminen enää tyhmempi olla?! :D Menepä vetämään käteen, neitsytpoika, minäpä saan seksiä ihan koska vain haluan. Vituttaako? :D

        Female shaming tactics.

        Nolottaa tuohon edes vastata mitään.


      • paljastat tyhmyytesi
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Et pysty tuntemaan sitä, eikä kukaan voi koskaan rakastaa kaltaistasi kuvotusta. "

        Mihinkäs se ehdoton rakkaus nyt hävisi?

        Eli siis rakkaus mielestäsi on vain tunne eikä tekoja joita tulee kohdistaa mm. ylipainoisiin naisiin, mutta mies joka ei ole saanut kohdata rakkautta naisten taholta ei sitä ansaitse?

        Puhut itsenne oikein hienosti pussiin. Mutta minähän en sikaa säkissä osta. :D

        "Tälläisen ihmisen kanssa on turha väitellä. Et tiedä mitään aiheesta, joten tämä on aivan naurettavaa. Seuraavaksi haluat varmaan keskustella seksistä... :D Eipä taida pojulla olla kokemusta siitäkään. ;) "

        Koskeeko seuraava kommenttisi mahdollisesti homoutta?

        Mikään female shaming tactics (olet homo, sulla on pieni muna, olet kokematon luuseri) ei nyt sori vain läskipalloseni tehoa tällä kertaa.

        Rakkaus syttyy, kun tutustuu ihmiseen. Sinun kaltaistasi ei voisi kukaan rakastaa, koska sinulla on niin vastenmielinen persoonallisuus. Mutta kun se on syttynyt, se ei tosiaan ole kiloista tai sairauksista tai ulkonäöstä tai muistakaan pikkujutuista kiinni.

        No olenhan minäkin sinun mukaasi läski. Taisi luuserilta loppua argumentit, kun piti turvautua läskiksi haukkumiseen. :D


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Sinä vain et tajua, miten rakkaus syntyy. Sitä on mahdoton selittää, kun sinulla ei ole kykyä ymmärtää sitä. Tämä on ihan turhaa puuhaa, koska sinulla ei ole kapasiteettia tämän asian ymmärtämiseen.

        Ja tietäisitpä miten tyhmältä ja tietämättömältä viestisi saavat sinut kuulostamaan... Miten tuollaista voisi kukaan rakastaa... Siinä se raja näköjään kulkee.

        Kapasiteettia?

        Minähän pyyhin sinulla lattiaa tässä väittelyssä?


      • Naiset ovat elukoita
        paljastat tyhmyytesi kirjoitti:

        Rakkaus syttyy, kun tutustuu ihmiseen. Sinun kaltaistasi ei voisi kukaan rakastaa, koska sinulla on niin vastenmielinen persoonallisuus. Mutta kun se on syttynyt, se ei tosiaan ole kiloista tai sairauksista tai ulkonäöstä tai muistakaan pikkujutuista kiinni.

        No olenhan minäkin sinun mukaasi läski. Taisi luuserilta loppua argumentit, kun piti turvautua läskiksi haukkumiseen. :D

        Se läskijuttu liittyy siihen että täällä nousi kyse siitä tulee miehen rakastaa ehdoittaa jokaista naista vaikkapa tämän ylipainon vuoksi.

        On vähän outoa puhua tällaisesta ehdottomasta rakkaudesta aikuisten ihmisten välillä jos kuitenkin naiset kuvailevat tätä rakkautta vain tunteeksi jota nähtävästi eivät kuitenkaan ansaitse ne miehet jotka eivät hyväksy mm. ylipainoisia kumppaneiksi tai vaikkapa "ätmejä".

        Se vain paljastaa teidän ITSERAKKAAN luonteen ja sen että teille rakkaus on vain sisällänne palava tunne jonka mies teissä sytyttää ettekä te rakasta miestä paitsi siinä mielessä kuin tunnette tuota rakkauta jota mies teille osoittaa.

        Olette siis vain rakkauden objekteja ettekä koskaan sen subjekteja.

        Kaikki female shaming tacticsit onkin kuultu jo tässä ketjussa. Vielä se kuva pienestä munasta puuttuu.


      • 21+5
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Puhutaankin siitä, että osaako mies rakastaa."

        Väitteeni olikin että osaa ja osoittaa sen teoin.

        Nainen osaa vain rakastaa itseään ja vain tuntea rakkautta joka siis kohdistuu vain itseen tai toisaalta lapsiin ja eläimiin, ei mieheen.

        "Ehdoton, pyyteetön... tiedätkö edes mitä rakkaus on. Et."

        No sinähän sen ehdottoman ja pyyteettömän rakkauden varmaan mieheen kuin mieheen osaat:
        "ätmit inisevät ja kitisevät "miksi naiset valitsevat pa*skoja". Kiltti ja kunnollinen ätmi voi olla sisällä aikamoinen *p*askiainen, ja häntäkin pitäisi oppia rakastamaan sellaisena. "

        Ätmit nähtävästi ovat tämän "ehdottoman ja pyyteettömän" rakkauden ulkopuolella.

        ITSERAKKAAT "NAIS"-LÄSKIPALLEROT eivät.

        Kyse onkin siitä, että joku sen ätmin vielä rakastaa, vaikka pa*skianen olisi. Sä et vain tajua mistä puhutaan. Sä yrität kääntää tuota "naiset ovat -väittelyyn", vaikka ei puhutaan nyt naisista lainkaan, mutta et vieläkään todistanut mitenkään, että itse miehenä osaisit rakastaa. Tai kai sinun rakkaus on tietyt teot joilla saa jotain vastaan. Jos et saa niin "rakkautesi" loppuu, jos nainen lihoo, tulee rumaksi niin rakkautesi myös loppuisi siihen. Tuo ei ole rakkautta ... se on vaihtokauppaa.

        Et tiedä mitä rakkaus on. Mutta, kun harva ihminen sellaiseen kykenee, niin et ole poikkeus. Ja ehkä kun vielä sitä tunnetta joskus kohtaat, mitä epäilen, niin silloin tajuat mitä se on ja kuinka ehdotonta ja pyyteetöntä se on. Onnea.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Kapasiteettia?

        Minähän pyyhin sinulla lattiaa tässä väittelyssä?

        Joo, mutta vain ja ainoastaan omasta mielestäsi. Muille sinä olet pelkkä vitsi.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Joo, mutta vain ja ainoastaan omasta mielestäsi. Muille sinä olet pelkkä vitsi.

        Vähän kuin naisen rakkaus?


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Se läskijuttu liittyy siihen että täällä nousi kyse siitä tulee miehen rakastaa ehdoittaa jokaista naista vaikkapa tämän ylipainon vuoksi.

        On vähän outoa puhua tällaisesta ehdottomasta rakkaudesta aikuisten ihmisten välillä jos kuitenkin naiset kuvailevat tätä rakkautta vain tunteeksi jota nähtävästi eivät kuitenkaan ansaitse ne miehet jotka eivät hyväksy mm. ylipainoisia kumppaneiksi tai vaikkapa "ätmejä".

        Se vain paljastaa teidän ITSERAKKAAN luonteen ja sen että teille rakkaus on vain sisällänne palava tunne jonka mies teissä sytyttää ettekä te rakasta miestä paitsi siinä mielessä kuin tunnette tuota rakkauta jota mies teille osoittaa.

        Olette siis vain rakkauden objekteja ettekä koskaan sen subjekteja.

        Kaikki female shaming tacticsit onkin kuultu jo tässä ketjussa. Vielä se kuva pienestä munasta puuttuu.

        Koska sinä toit sen esille! Ja tavallaan hyvä niin, koska se osoittaa, miten pinnallista miesten kiintymys on. Jos nainen painaa 50 kiloa, niin häntä voi rakastaa, mutta 60 kiloa... Ei, sen kokoista naista en voi rakastaa. Ihan älytöntä...

        Ei kukaan sanonut, että miehen tai kenenkään pitäisi rakastaa ketä tahansa! Mutta jos sen kumppanin paino nyt sattuu nousemaan muutaman kilon, niin rakkauteen sillä ei ole mitään vaikutusta! Ei oikeaan rakkauteen!

        Eikä se ole rationaalinen asia. Jos joku ihminen on sinusta vastenmielinen, niin rakkautta ei synny. Aivan kuten sinä et voisi "rakastaa" sitä läskiä! Sinulla on niin hirveä luonne, ettei kukaan nainen voisi huijata aivojaan tuntemaan rakkautta sinua kohtaan, se on täysin mahdotonta.

        Eikä se ole edes itsekästä, se on itsesuojelua.

        En tiedä sinun munasi kokoa, mutta neitsyytesi näkyy mielipiteistäsi.

        Sinä vain et tajua. Mutta se on sinun häpeäsi. Elämäsi tulee olemaan varmasti hirveä ja sanon suoraan, etten pysty tuntemaan myötätuntoa. Ehkä se sitten naisille menee paremmille miehille. Nyt minun on oikeasti pakko mennä nukkumaan, menen aamulla aikaisin töihin.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Koska sinä toit sen esille! Ja tavallaan hyvä niin, koska se osoittaa, miten pinnallista miesten kiintymys on. Jos nainen painaa 50 kiloa, niin häntä voi rakastaa, mutta 60 kiloa... Ei, sen kokoista naista en voi rakastaa. Ihan älytöntä...

        Ei kukaan sanonut, että miehen tai kenenkään pitäisi rakastaa ketä tahansa! Mutta jos sen kumppanin paino nyt sattuu nousemaan muutaman kilon, niin rakkauteen sillä ei ole mitään vaikutusta! Ei oikeaan rakkauteen!

        Eikä se ole rationaalinen asia. Jos joku ihminen on sinusta vastenmielinen, niin rakkautta ei synny. Aivan kuten sinä et voisi "rakastaa" sitä läskiä! Sinulla on niin hirveä luonne, ettei kukaan nainen voisi huijata aivojaan tuntemaan rakkautta sinua kohtaan, se on täysin mahdotonta.

        Eikä se ole edes itsekästä, se on itsesuojelua.

        En tiedä sinun munasi kokoa, mutta neitsyytesi näkyy mielipiteistäsi.

        Sinä vain et tajua. Mutta se on sinun häpeäsi. Elämäsi tulee olemaan varmasti hirveä ja sanon suoraan, etten pysty tuntemaan myötätuntoa. Ehkä se sitten naisille menee paremmille miehille. Nyt minun on oikeasti pakko mennä nukkumaan, menen aamulla aikaisin töihin.

        "En tiedä sinun munasi kokoa, mutta neitsyytesi näkyy mielipiteistäsi. "

        Hitto että putosin! :D
        Tarkoitatko että poikuuden menettäneen täytyy mielistellä naista sekä olla samaa mieltä kanssasi?

        Poikuus lähti 16 vuotta sitten eräänä kesäisenä sateisena iltana.

        "Sinä vain et tajua. Mutta se on sinun häpeäsi. Elämäsi tulee olemaan varmasti hirveä ja sanon suoraan, etten pysty tuntemaan myötätuntoa. Ehkä se sitten naisille menee paremmille miehille."

        Ei siinä ole mitään uutta minulle "neitsyenä" että et osaa naisena tuntea myötätuntoa. Naisten empatia suuntautuukin lapsia ja eläimiä kohtaan, ei miehiä kohtaan.

        "Paremmat miehet" kaiketi ovat nyt sitten niitä jotka sopivat naisten kriteereihin rakkaudesta ja rakastavat naista ehdoitta.

        Käperryhän vain sinne itserakkauden peittoosi ja nää kuvia kuinka sinua rakastetaan tai miltä rakkaus tuntuu.

        Sopivan passiivista rakkaudetonta touhua sinulle.

        Hyvästi.


      • sivusta sanoen
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "En tiedä sinun munasi kokoa, mutta neitsyytesi näkyy mielipiteistäsi. "

        Hitto että putosin! :D
        Tarkoitatko että poikuuden menettäneen täytyy mielistellä naista sekä olla samaa mieltä kanssasi?

        Poikuus lähti 16 vuotta sitten eräänä kesäisenä sateisena iltana.

        "Sinä vain et tajua. Mutta se on sinun häpeäsi. Elämäsi tulee olemaan varmasti hirveä ja sanon suoraan, etten pysty tuntemaan myötätuntoa. Ehkä se sitten naisille menee paremmille miehille."

        Ei siinä ole mitään uutta minulle "neitsyenä" että et osaa naisena tuntea myötätuntoa. Naisten empatia suuntautuukin lapsia ja eläimiä kohtaan, ei miehiä kohtaan.

        "Paremmat miehet" kaiketi ovat nyt sitten niitä jotka sopivat naisten kriteereihin rakkaudesta ja rakastavat naista ehdoitta.

        Käperryhän vain sinne itserakkauden peittoosi ja nää kuvia kuinka sinua rakastetaan tai miltä rakkaus tuntuu.

        Sopivan passiivista rakkaudetonta touhua sinulle.

        Hyvästi.

        Tuollainen katkeruus syntyy vain siitä, ettei kelpaa kenellekään. Enkä ihmettele.


      • Aurora75
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Tämänkin aloituksen on tehnyt jokun ylivanha läskipossu joka odottaa että häntä rakastetaan hänenä omana itsenään.l

        Hän ei itse osaa rakastaa eikä edes pitää huolen itsestään.

        Olen 39-vuotias, painan 92 -kiloa(painoin jo tavatessamme!) ja uskon, että mieheni rakastaa minua ihan tosissaan omana itsenäni. Mitenkäs se sopii teoriaasi, ettei läskiä ja vanhaa naista voi rakastaa?


    • ppåååååååååå

      Vika on siinä että naiset käyttävät liikaa hömppäviihdettä, jotka ovat luoneet epärealistisen käsityksen. Yrittäkää nyt ymmärtää etä miesten romantiikka ei ole, eikä ikinä ole ollut, mitään rakkauden lurituksia vaan enemmänkin käytännön asioita.

      • ...

        No mutta ehkä se ei sitten ole romantiikkaa ensinkään.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        No mutta ehkä se ei sitten ole romantiikkaa ensinkään.

        On jäljellä enää 2 vaihtoehtoa...

        - Joko ap on osoittanut ihailtavaa trollailun taitoa. (Aplodit siitä.)

        - Tai ap todella uskoo kaiken mitä kirjoittaa ja on siis tyhmä kuin saapas. (Sori kun haukun, mutta en vaan voi enää käsittää kuinka kukaan heittäisi noita kommentteja ihan tosissaan.)


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        On jäljellä enää 2 vaihtoehtoa...

        - Joko ap on osoittanut ihailtavaa trollailun taitoa. (Aplodit siitä.)

        - Tai ap todella uskoo kaiken mitä kirjoittaa ja on siis tyhmä kuin saapas. (Sori kun haukun, mutta en vaan voi enää käsittää kuinka kukaan heittäisi noita kommentteja ihan tosissaan.)

        No ainakin jokainen teistä miehistä, jotka tähän ovat vastanneet, ovat vain todistaneet väitteeni oikeaksi. Kiitos siitä.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        No ainakin jokainen teistä miehistä, jotka tähän ovat vastanneet, ovat vain todistaneet väitteeni oikeaksi. Kiitos siitä.

        Onneksi kaikki naiset tässä ketjussa ovat todistaneet väitteeni vääriksi...NOT!


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Onneksi kaikki naiset tässä ketjussa ovat todistaneet väitteeni vääriksi...NOT!

        Hyvin harva jaksaa edes väitellä jonkun hullun kanssa, muuten kuin vitsinä. Sinä et ole todistanut mitään. Minulla on oikeastaan ollut aika hauskaa. Ja anteeksi nyt vain, mutta voi minkä itsetuntobuustauksen tarjosit. :D Kiitos siitä!


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Hyvin harva jaksaa edes väitellä jonkun hullun kanssa, muuten kuin vitsinä. Sinä et ole todistanut mitään. Minulla on oikeastaan ollut aika hauskaa. Ja anteeksi nyt vain, mutta voi minkä itsetuntobuustauksen tarjosit. :D Kiitos siitä!

        En ole yllättynyt yhtään että haet itsetuntobuusteja tällaisilla ketjulla. Kertoohan se jo avauksen nimikin.

        Ihan perus naisten toimintaa.


    • No ihan varmasti osaa rakastaa ihan siinä missä naisetkin.

    • 36735675

      Miksi nainen ei osaa rakastaa miehessä muuta kuin sosiaalista asemaa ja varallisuutta? Miksi tavallinen mies ei riitä, miksi pitää saada muiden naisten ihailema suosittu menestyjä?

      Miksi nainen harrastaa seksi vain miehen miellyttäminen mielessä? Miksi nainen ei osaa nauttia seksistä aidosti?

      • Hah!

        Miksi nainen ei osaa nauttia seksistä aidosti??? Kylla ihan varmasti osaa, mutta ei sinun kanssasi!

        Ja mies "rakastaa" vain ulkonäköä, nainen rakastaa luonnetta. SE on aitoa rakkautta!


      • Naiset ovat elukoita
        Hah! kirjoitti:

        Miksi nainen ei osaa nauttia seksistä aidosti??? Kylla ihan varmasti osaa, mutta ei sinun kanssasi!

        Ja mies "rakastaa" vain ulkonäköä, nainen rakastaa luonnetta. SE on aitoa rakkautta!

        "Luonne" = miehen status, varallisuus, suosio naisten keskuudessa ja kyky lirkutella naiselle sekä kyvyt sängyssä


      • Hah!
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Luonne" = miehen status, varallisuus, suosio naisten keskuudessa ja kyky lirkutella naiselle sekä kyvyt sängyssä

        No mitä muuta ihmisessä on?!


      • Naiset ovat elukoita
        Hah! kirjoitti:

        No mitä muuta ihmisessä on?!

        Siinä sinulle pähkinä purtavaksi.


      • 15+2
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Siinä sinulle pähkinä purtavaksi.

        Miten tästäkin jaksetaan jankata ?


    • älkää taas jaksako!!

      Ei tietenkään mies osaa rakastaa, siitä on turha edes keskustella. Mies tuntee himoa, nainen rakkautta. Kaikkihan sen tietää.

    • Jii00

      Naiset rakastaa miehessä kaikkea muuta kuin sitä miestä itseään. Miehen asema, auto, raha, kokemus jne.

      • niin hmm

        Ja mitähän miehet rakastaa?


      • piiloalfa
        niin hmm kirjoitti:

        Ja mitähän miehet rakastaa?

        Persoonaa ja ulkonäköä. Eli kaikkea naiseen itseensä liittyvää.


      • piiloalfa
        piiloalfa kirjoitti:

        Persoonaa ja ulkonäköä. Eli kaikkea naiseen itseensä liittyvää.

        Muistaakamme Briffaultin laki: "The female, not the male, determines all the conditions of the animal family. Where the female can derive no benefit from association with the male, no such association takes place. — Robert Briffault, The Mothers, Vol. I, p. 191"

        Eli naisen rakkaus on ehdollista, miehen ehdotonta. Näinhän sen pitääkin tietysti olla, jotta nainen voisi valita uuden uroksen, kun entinen ei enää pysty tuottamaan resursseja ja turvaa perheelle. Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla.


      • Naiset ovat elukoita
        piiloalfa kirjoitti:

        Muistaakamme Briffaultin laki: "The female, not the male, determines all the conditions of the animal family. Where the female can derive no benefit from association with the male, no such association takes place. — Robert Briffault, The Mothers, Vol. I, p. 191"

        Eli naisen rakkaus on ehdollista, miehen ehdotonta. Näinhän sen pitääkin tietysti olla, jotta nainen voisi valita uuden uroksen, kun entinen ei enää pysty tuottamaan resursseja ja turvaa perheelle. Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla.

        Naiset ovat lähinnä tosiaan käytettävissä olevia lisääntymiskoneita jotka rakastavat itseään sekä sosiaalista ympäristöään.

        Käytännössä jos naisen elämä on kunnossa niin on aivan sama kuka mies häntä lykkii.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Naiset ovat lähinnä tosiaan käytettävissä olevia lisääntymiskoneita jotka rakastavat itseään sekä sosiaalista ympäristöään.

        Käytännössä jos naisen elämä on kunnossa niin on aivan sama kuka mies häntä lykkii.

        Joo, jo tuosta näkee, että sinä tosiaan kykenet rakastamaan naista. Vain naista rakastava mies kuvailee naista sanoilla "lähinnä tosiaan käytettävissä olevia lisääntymiskoneita jotka rakastavat itseään sekä sosiaalista ympäristöään"

        Kuka on se onnekas tyttö, johon rakkautesi kohdistuu? Olethan kertonut hänellekin, miten kuvailet häntä?

        Tästä on ihan turha väitellä, kun nämä sääliöt ihan itse osoittavat, etteivät kykene rakastamaan. Ei kukaan, joka rakastaa, puhu toisesta ihmisestä noin.


      • ...
        piiloalfa kirjoitti:

        Persoonaa ja ulkonäköä. Eli kaikkea naiseen itseensä liittyvää.

        Ei, vaan pelkkää ulkonäköä, pelkkää kuorta. Ja siihenkin kohdistuu vain himoa.


      • ...
        piiloalfa kirjoitti:

        Muistaakamme Briffaultin laki: "The female, not the male, determines all the conditions of the animal family. Where the female can derive no benefit from association with the male, no such association takes place. — Robert Briffault, The Mothers, Vol. I, p. 191"

        Eli naisen rakkaus on ehdollista, miehen ehdotonta. Näinhän sen pitääkin tietysti olla, jotta nainen voisi valita uuden uroksen, kun entinen ei enää pysty tuottamaan resursseja ja turvaa perheelle. Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla.

        "Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla."

        Joo, mutta ainoastaan ihmislajin mies raiskaa oman lapsensa. Se siitä tunnesiteestä ja suojelusta.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Joo, jo tuosta näkee, että sinä tosiaan kykenet rakastamaan naista. Vain naista rakastava mies kuvailee naista sanoilla "lähinnä tosiaan käytettävissä olevia lisääntymiskoneita jotka rakastavat itseään sekä sosiaalista ympäristöään"

        Kuka on se onnekas tyttö, johon rakkautesi kohdistuu? Olethan kertonut hänellekin, miten kuvailet häntä?

        Tästä on ihan turha väitellä, kun nämä sääliöt ihan itse osoittavat, etteivät kykene rakastamaan. Ei kukaan, joka rakastaa, puhu toisesta ihmisestä noin.

        Tuolla ylempänä miehen piti oppia rakastamaan naista ehdoitta.

        Entäs jos mies on niin hieno että pystyy rakastamaan naista vaikka tämä onkin vain "käytettävissä olevia lisääntymiskoneita jotka rakastavat itseään sekä sosiaalista ympäristöään."

        Eikö se olisi jo aika ehdotonta rakkautta? :D


      • piiloalfa
        ... kirjoitti:

        "Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla."

        Joo, mutta ainoastaan ihmislajin mies raiskaa oman lapsensa. Se siitä tunnesiteestä ja suojelusta.

        Nainen ei raiskaa omia lapsia - ystävien lapset ovat kuitenkin vihreä valo: http://www.dailymail.co.uk/news/article-2548763/Woman-36-admits-raping-friends-12-year-old-boy-multiple-times.html

        Tai no pistetään nyt samaan säkkiin tämäkin: http://citizensvoice.com/news/woman-sentenced-for-raping-son-1.1453742


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        "Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla."

        Joo, mutta ainoastaan ihmislajin mies raiskaa oman lapsensa. Se siitä tunnesiteestä ja suojelusta.

        Niin ja ainoastaan ihmislajin nainen tappaa omat lapsensa tai sulloo niitä pakastelokeroon.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Ei, vaan pelkkää ulkonäköä, pelkkää kuorta. Ja siihenkin kohdistuu vain himoa.

        Naisesta nyt ei ole paljon iloa muuten kun sisältö on mätää ja täynnä itserakkautta.

        Täytyy sitten rakastaa vaikka himoiten.


      • juuu juuri noin
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Tuolla ylempänä miehen piti oppia rakastamaan naista ehdoitta.

        Entäs jos mies on niin hieno että pystyy rakastamaan naista vaikka tämä onkin vain "käytettävissä olevia lisääntymiskoneita jotka rakastavat itseään sekä sosiaalista ympäristöään."

        Eikö se olisi jo aika ehdotonta rakkautta? :D

        Se on tunnetonta hyväksikäyttöä, mitä miesten rakkaus onkin.


      • kiltti atm
        niin hmm kirjoitti:

        Ja mitähän miehet rakastaa?

        Naiset niitä tunnevammaisia ovat. Juoksevat jännämiesten perässä hakattavana ja petettävänä eivätkä osaa erota. Turha tulla lässyttää tänne miehistä kun naiset itse nussii niitä väkivaltaisia jännämiehiä


      • Naiset ovat elukoita
        juuu juuri noin kirjoitti:

        Se on tunnetonta hyväksikäyttöä, mitä miesten rakkaus onkin.

        Ainakin se "tunteettomuus" osoitetaan teoin eikä sitä vain pidetä sisällä pullossa kuten itserakkautta ja sanota että "mä rakastan" vaikka se on vain olematonta höttöä omasta onnesta eikä AIDOSTA RAKKAUDESTA TOISEEN IHMISEEN.

        Kumpi sitten on hyväksikäyttöä?


      • hanki ne aivot
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Ainakin se "tunteettomuus" osoitetaan teoin eikä sitä vain pidetä sisällä pullossa kuten itserakkautta ja sanota että "mä rakastan" vaikka se on vain olematonta höttöä omasta onnesta eikä AIDOSTA RAKKAUDESTA TOISEEN IHMISEEN.

        Kumpi sitten on hyväksikäyttöä?

        Jos sun elämä on täynnä vain kuolleita lahnoja ja rumia läskejä laiskoja itserakkaita huoria, MIKSI LUULET ETTÄ KAIKKI OVAT SELLAISIA. Ja pitäiskö sun katsoa peiliin ja miettiä mitä VIKAA SINUSSA ON kun sellaisia naisia itsellesi hankit. Ota vastuutta elämästä, älä inisee kuin pieni kakara syyt muiden niskaan.


      • älä usko
        hanki ne aivot kirjoitti:

        Jos sun elämä on täynnä vain kuolleita lahnoja ja rumia läskejä laiskoja itserakkaita huoria, MIKSI LUULET ETTÄ KAIKKI OVAT SELLAISIA. Ja pitäiskö sun katsoa peiliin ja miettiä mitä VIKAA SINUSSA ON kun sellaisia naisia itsellesi hankit. Ota vastuutta elämästä, älä inisee kuin pieni kakara syyt muiden niskaan.

        Ei tuollaisen elämässä ole minkäänlaisia naisia, ei kukaan tuollaisen hullun kanssa olisi. Kunhan provoaa, katkeroitunut luuseri.


      • piiloalfa kirjoitti:

        Muistaakamme Briffaultin laki: "The female, not the male, determines all the conditions of the animal family. Where the female can derive no benefit from association with the male, no such association takes place. — Robert Briffault, The Mothers, Vol. I, p. 191"

        Eli naisen rakkaus on ehdollista, miehen ehdotonta. Näinhän sen pitääkin tietysti olla, jotta nainen voisi valita uuden uroksen, kun entinen ei enää pysty tuottamaan resursseja ja turvaa perheelle. Ja miehellä pitää myös olla kovempi tunneside naiseen, jotta hän uskaltaisi suojella perhettänsä henkensä uhalla.

        "Eli naisen rakkaus on ehdollista, miehen ehdotonta."

        Eli mies ei koskaan hylkää naista, ei vaikka nuorempi ja kauniimpi olisi saatavilla?


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Niin ja ainoastaan ihmislajin nainen tappaa omat lapsensa tai sulloo niitä pakastelokeroon.

        Sinä oikeasti olet sanoinkuvaamattoman tyhmä? Melkein kaikki eläinlajit tappaa lapsiaan, sehän opitaan jo ala-asteella!

        Ja mielisairaudet on täysin eri asia, ei mielisairas ole vastuussa teoistaan.


        Ja naispedofiileja on yksi miljoonasta, miehiä taas 5 prosenttia.


      • ...
        outsider1 kirjoitti:

        "Eli naisen rakkaus on ehdollista, miehen ehdotonta."

        Eli mies ei koskaan hylkää naista, ei vaikka nuorempi ja kauniimpi olisi saatavilla?

        Niin ja tutkimusten mukaan, jos nainen sairastuu syöpään, 70 prosenttia miehistä jättää naisen! Tosi ehdotonta rakkautta...


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Naisesta nyt ei ole paljon iloa muuten kun sisältö on mätää ja täynnä itserakkautta.

        Täytyy sitten rakastaa vaikka himoiten.

        Ai nyt se onkin vain himoa? Mitä niille teoille tapahtui?


      • ...
        kiltti atm kirjoitti:

        Naiset niitä tunnevammaisia ovat. Juoksevat jännämiesten perässä hakattavana ja petettävänä eivätkä osaa erota. Turha tulla lässyttää tänne miehistä kun naiset itse nussii niitä väkivaltaisia jännämiehiä

        Katso nyt esimerkiksi "naiset ovat elukoita" nimimerkin tekstejä tässä ketjussa: Minkälainen "jännämies" edes voisi olla pahempi kuin "kiltti atm"??? Saisi sitten jo kiduttaa naista vuosikausia, että onnistuisi olemaan huonompi kumppani!


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Katso nyt esimerkiksi "naiset ovat elukoita" nimimerkin tekstejä tässä ketjussa: Minkälainen "jännämies" edes voisi olla pahempi kuin "kiltti atm"??? Saisi sitten jo kiduttaa naista vuosikausia, että onnistuisi olemaan huonompi kumppani!

        Korjataan nyt etten pilaa palstalaisten mainetta että en ole todellakaan "kiltti atm".

        Olen "hieman tuhma KTM" jos ihan tarkkoja ollaan.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Katso nyt esimerkiksi "naiset ovat elukoita" nimimerkin tekstejä tässä ketjussa: Minkälainen "jännämies" edes voisi olla pahempi kuin "kiltti atm"??? Saisi sitten jo kiduttaa naista vuosikausia, että onnistuisi olemaan huonompi kumppani!

        "Saisi sitten jo kiduttaa naista vuosikausia, että onnistuisi olemaan huonompi kumppani! "

        Kyllä.

        Ehdottoman helliä tekoja, kukkien ostamista, ruuanlaittoa, auttamista monissa asioissa, halauksia, suudelmia, kivaa tekemistä sekä nautittavaa seksiä.

        Ihan hirveä elukka!


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Ai nyt se onkin vain himoa? Mitä niille teoille tapahtui?

        Niin siis jos naisessa ei ole mitään muuta niin rakastetaan himoiten joka tietysti osoitetaan nillä teoilla joka useimmiten on seksi kun eihän naiset muuta kieltä osaa...elukoita kun olette.


      • Naiset ovat elukoita
        hanki ne aivot kirjoitti:

        Jos sun elämä on täynnä vain kuolleita lahnoja ja rumia läskejä laiskoja itserakkaita huoria, MIKSI LUULET ETTÄ KAIKKI OVAT SELLAISIA. Ja pitäiskö sun katsoa peiliin ja miettiä mitä VIKAA SINUSSA ON kun sellaisia naisia itsellesi hankit. Ota vastuutta elämästä, älä inisee kuin pieni kakara syyt muiden niskaan.

        Mikset sano tuota samaa aloittajalle?


      • huh huh
        ... kirjoitti:

        Niin ja tutkimusten mukaan, jos nainen sairastuu syöpään, 70 prosenttia miehistä jättää naisen! Tosi ehdotonta rakkautta...

        Sitä saa mitä tilaa jos noin tapahtuu. Mutta missä lähde tuollaiseen tutkimukseen?


      • ...
        huh huh kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa jos noin tapahtuu. Mutta missä lähde tuollaiseen tutkimukseen?

        Tämäkin on peräisin hesarista, mutta jo vuosien takaa. Katson, jos ehdin huomenna etsiä.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Niin siis jos naisessa ei ole mitään muuta niin rakastetaan himoiten joka tietysti osoitetaan nillä teoilla joka useimmiten on seksi kun eihän naiset muuta kieltä osaa...elukoita kun olette.

        Puhut jo itsekin ristiin.

        Tämän palstan taso on muuten laskenut tai sitten minä olen turtunut. Ennen nämä sääliöt onnistuivat ärsyttämään, nyt tunnen vain sääliä.


      • sivusta sanoen
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Saisi sitten jo kiduttaa naista vuosikausia, että onnistuisi olemaan huonompi kumppani! "

        Kyllä.

        Ehdottoman helliä tekoja, kukkien ostamista, ruuanlaittoa, auttamista monissa asioissa, halauksia, suudelmia, kivaa tekemistä sekä nautittavaa seksiä.

        Ihan hirveä elukka!

        Tajua nyt jo, että me ihan kaikki tiedämme, ettei sinulla mitään naisia ole. Nolaat vain itsesi.


      • Naiset ovat elukoita
        sivusta sanoen kirjoitti:

        Tajua nyt jo, että me ihan kaikki tiedämme, ettei sinulla mitään naisia ole. Nolaat vain itsesi.

        Ei tietenkään tällä hetkellä. Palstan otsikko on "Sinkut".

        Keräilen voimia jaksanko olla suhteessa jossa tiedän toisen olevan pelkkä rakastamiseen kykenemätön elukka.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Tämäkin on peräisin hesarista, mutta jo vuosien takaa. Katson, jos ehdin huomenna etsiä.

        Hienoja nämä "hesaritilastot", joihin täällä kovasti viitataan. Jos vaikka lähdetään siitä että uskotaan sitten kun se tänne linkataan.

        Nimittäin itse näin hesarissa juuri sellaisen tilaston, että nettipalstoilla 90% naisista vetoaa väitteilyissä olemattomiin tilastoihin. Katson jos viitsin ehkä joskus ensi vuonna etsiä viitteen siihen. ;)


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Hienoja nämä "hesaritilastot", joihin täällä kovasti viitataan. Jos vaikka lähdetään siitä että uskotaan sitten kun se tänne linkataan.

        Nimittäin itse näin hesarissa juuri sellaisen tilaston, että nettipalstoilla 90% naisista vetoaa väitteilyissä olemattomiin tilastoihin. Katson jos viitsin ehkä joskus ensi vuonna etsiä viitteen siihen. ;)

        Jos lukisit muutakin kuin seiskaa, niin ehkä yleissivistyksesi olisi riittävä, etkä tarvitsisi linkkiä jokaiseen perustietoon.

        Mutta laita minulle linkki siihen tutkimukseen, jossa todistetaan, että sinä uskot vasta kun se tänne linkataan. Muuten ei millään, mitä sanot, olet merkitystä.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Jos lukisit muutakin kuin seiskaa, niin ehkä yleissivistyksesi olisi riittävä, etkä tarvitsisi linkkiä jokaiseen perustietoon.

        Mutta laita minulle linkki siihen tutkimukseen, jossa todistetaan, että sinä uskot vasta kun se tänne linkataan. Muuten ei millään, mitä sanot, olet merkitystä.

        Seiska on sontaa.

        Mutta jos olet niin koulutettu kuin väität olevasi, niin tietäisit myös että faktatiedot pitäisi pystyä sillä lähteellä varmentamaan. On tainnut ne maisterin paperit jäädä sinulta tekemättä jos ei ole tuollaiset asiat hallussa.
        Muuten se on vain mielipidettä tai p*skapuhetta. Ja minä en ala muiden puheisiin etsimään todisteita, vaan se joka niin väittää saa sen todisteensa pyydettäessä esittää. Ihan tarpeeksi ajanhaaskausta edes vastata näihin typeryyksiin. :P


    • Rakkaus = kova kyrpä

      Se on sama asia. Rakkaus on sitä että kyrpä seisoo. Ja kyrpä ei seiso, jos nainen on ruma tai käytetty. Naisilla ei ole kyrpää eikä seksihaluja, joten ovat keksineet nämä rakkaudet ja kemiat, joiden perusteella arpovat, kenelle sitä pillua sopii antaa.

    • 3+10

      Osaa vähän liiankin hyvin, aina tuntuu niin kamalan paskalle kun suhde päättyy. Oiskin paljon helpompaa kun ei ois mitään tunteita, tai niinkuin naisilla on että aina on uusi kumppani lohduttamassa jo eron tullessa, monilla jo valmiina varalla odottamassa eroa.

      • Naiset ovat elukoita

        Tuo on juuri miesten ongelma.
        Miehet jäävät kaipaamaan sitä yhtä naista ja tietävät että seuraavan naisen löytäminen on hyvin vaikeaa.

        Naiselle taas ei tuota mitään ongelmia ja ainut ongelma on se että naista hirvittää kun hän pelkää ettei kukaan häntä rakasta. Tietysti lohduttaja löytyy heti kulman takaa.

        Nainen siis "rakastaa" koko ajan, kohde ei sinällään vaihdu eli hän itse, se joka täydellistää tuon itserakkauden vain vaihtuu.


      • ...

        Juuri oli hesarissa tutkimus, että nimenomaan miehillä on uusi kumppani jo ennen eroa, naisilla ei. On se ikävää, kun todellisuus ei vastaa omia harhoja omasta erinomaisuudestaan.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Tuo on juuri miesten ongelma.
        Miehet jäävät kaipaamaan sitä yhtä naista ja tietävät että seuraavan naisen löytäminen on hyvin vaikeaa.

        Naiselle taas ei tuota mitään ongelmia ja ainut ongelma on se että naista hirvittää kun hän pelkää ettei kukaan häntä rakasta. Tietysti lohduttaja löytyy heti kulman takaa.

        Nainen siis "rakastaa" koko ajan, kohde ei sinällään vaihdu eli hän itse, se joka täydellistää tuon itserakkauden vain vaihtuu.

        Eihän, kun nainenhan muuttuu kurpaksi, kun tulee 30 täyteen ja mies lähtee etsimään teininaista. Sitähän te täällä jaksatte hokea!


      • ...

        Tuli väärään kohtaan aiemmin; siis: juuri oli hesarissa tutkimus, että nimenomaan miehillä on uusi kumppani jo ennen eroa, naisilla ei. On se ikävää, kun todellisuus ei vastaa omia harhoja omasta erinomaisuudestaan.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Eihän, kun nainenhan muuttuu kurpaksi, kun tulee 30 täyteen ja mies lähtee etsimään teininaista. Sitähän te täällä jaksatte hokea!

        Toisin kuin te naiset laumaeläiminä niin me miehet olemme yksilöitä eli ME emme jauha täällä mitään.

        Eiköhän tuohon 30 täyteen tullessa miehelle ole tullut selväksi ettei nainen osaa miestä rakastaa aidosti joten sama etsiä vaikka sitten se teininainen.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Tuli väärään kohtaan aiemmin; siis: juuri oli hesarissa tutkimus, että nimenomaan miehillä on uusi kumppani jo ennen eroa, naisilla ei. On se ikävää, kun todellisuus ei vastaa omia harhoja omasta erinomaisuudestaan.

        Olisiko laittaa asiasta linkkiä niin lisäisi vähän uskottavuutta?

        Ja jos vaikka ottaisit lainauksen siitä artikkelista jossa kerrottaisiin mitä ne prosentit miehille ja naisille on ollut jos siellä sellaisia on kerrottu.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Juuri oli hesarissa tutkimus, että nimenomaan miehillä on uusi kumppani jo ennen eroa, naisilla ei. On se ikävää, kun todellisuus ei vastaa omia harhoja omasta erinomaisuudestaan.

        Hesarin femakkotutkimukset nyt ei mielettömästi kiinnosta.

        Toki linkki aiheeseen jos sellainen löytyy.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Toisin kuin te naiset laumaeläiminä niin me miehet olemme yksilöitä eli ME emme jauha täällä mitään.

        Eiköhän tuohon 30 täyteen tullessa miehelle ole tullut selväksi ettei nainen osaa miestä rakastaa aidosti joten sama etsiä vaikka sitten se teininainen.

        Onko sinulla koskaan elämässäsi ollut mitään järkevää sanottavaa? Sinun on pakko olla kehitysvammainen, ei kukaan voisi edes provoillakseen olla noin tyhmä. Mutta sen ainakin olet todistanut kiistattomasti, että sinä et kykene rakastamaan ketään, et tuntein, etkä teoin.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Hesarin femakkotutkimukset nyt ei mielettömästi kiinnosta.

        Toki linkki aiheeseen jos sellainen löytyy.

        Joo, Seiska on kieltämättä enemmän sinulle sopivaa lukemista.

        Etsi itse, jos kiinnostaa, se oli viimeisen kuukauden aikana.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Olisiko laittaa asiasta linkkiä niin lisäisi vähän uskottavuutta?

        Ja jos vaikka ottaisit lainauksen siitä artikkelista jossa kerrottaisiin mitä ne prosentit miehille ja naisille on ollut jos siellä sellaisia on kerrottu.

        En nyt muista tarkemmin, mutta se oli viimeisen kuukauden aikana hesarissa.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Onko sinulla koskaan elämässäsi ollut mitään järkevää sanottavaa? Sinun on pakko olla kehitysvammainen, ei kukaan voisi edes provoillakseen olla noin tyhmä. Mutta sen ainakin olet todistanut kiistattomasti, että sinä et kykene rakastamaan ketään, et tuntein, etkä teoin.

        Kehitysvammaiseksi haukkuminen onneksi kuuluu kaikkien järkevien ihmisten sanomisiin.

        Olen toiminut vapaaehtoisjärjestössä kehitysvammaisten kanssa ja omalla tavallani rakastin myös heitä ennen kaikkea teoin.

        Oletko sinä tehnyt vastaavaa vai rajoittuuko se vain jäätelöaskien sisältöihin ja miltä se saa naaman tahriutuessa sinut tuntemaan?


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Joo, Seiska on kieltämättä enemmän sinulle sopivaa lukemista.

        Etsi itse, jos kiinnostaa, se oli viimeisen kuukauden aikana.

        Lähdettä ei siis löydy.

        No, todistit jo että FAKTAT eivät sinua kiinnosta vain tunteet.

        Nimimerkki "ht" löi jo sinulta pohjan väitteiltä joten vaikutat entistä surkeammalta tapaukselta.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        En nyt muista tarkemmin, mutta se oli viimeisen kuukauden aikana hesarissa.

        Ettei ollut vain Nyt-liitteessä Maria Pettersonin jossain mieli(pide)kuvitus kirjoituksessa?


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Kehitysvammaiseksi haukkuminen onneksi kuuluu kaikkien järkevien ihmisten sanomisiin.

        Olen toiminut vapaaehtoisjärjestössä kehitysvammaisten kanssa ja omalla tavallani rakastin myös heitä ennen kaikkea teoin.

        Oletko sinä tehnyt vastaavaa vai rajoittuuko se vain jäätelöaskien sisältöihin ja miltä se saa naaman tahriutuessa sinut tuntemaan?

        Itse asiassa äitini on erään suuren kehitysvammaisten toimintaa tukevan järjestön pj, joten olen tehnyt paljonkin vapaaehtoistyötä. Sinä et aivan varmasti ole koskaan elämässäsi tehnyt mitään kenenkään toisen ihmisen hyväksi. Jos olisit, olisi sinussa edes hiven inhimillisyyttä.

        Mutta kuulostat tosiaan kehitysvammaiselta; alhainen äo, kykenemättömyys ymmärtää asioita, kykenemättömyys ymmärtää tunteita, harhainen suhtautuminen ihmisiin, olematon argumentointikyky. Ei se ollut miksikään loukkaukseksi tarkoitettu, vaan ihan aiheellinen tiedustelu.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Lähdettä ei siis löydy.

        No, todistit jo että FAKTAT eivät sinua kiinnosta vain tunteet.

        Nimimerkki "ht" löi jo sinulta pohjan väitteiltä joten vaikutat entistä surkeammalta tapaukselta.

        No kyllä löytyy, jos vain viitsit etsiä. Kai sinä nyt lukea osaat?!!


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Ettei ollut vain Nyt-liitteessä Maria Pettersonin jossain mieli(pide)kuvitus kirjoituksessa?

        Ei ollut, siinä haastateltiin Osmo Kontulaa.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Itse asiassa äitini on erään suuren kehitysvammaisten toimintaa tukevan järjestön pj, joten olen tehnyt paljonkin vapaaehtoistyötä. Sinä et aivan varmasti ole koskaan elämässäsi tehnyt mitään kenenkään toisen ihmisen hyväksi. Jos olisit, olisi sinussa edes hiven inhimillisyyttä.

        Mutta kuulostat tosiaan kehitysvammaiselta; alhainen äo, kykenemättömyys ymmärtää asioita, kykenemättömyys ymmärtää tunteita, harhainen suhtautuminen ihmisiin, olematon argumentointikyky. Ei se ollut miksikään loukkaukseksi tarkoitettu, vaan ihan aiheellinen tiedustelu.

        "Sinä et aivan varmasti ole koskaan elämässäsi tehnyt mitään kenenkään toisen ihmisen hyväksi. Jos olisit, olisi sinussa edes hiven inhimillisyyttä. "

        Siis tarkoitat inhimillisyydellä hyväksyä sitä paskaa mitä aloituksessa kirjoitetaan, se että pitäisi ilman ehtoja rakastaa jotain läskipylleröä ja sen lisäksi ottaa vastaan se että minua nimitellään luuseriksi, neitsyeksi, äpäräksi, kehitysvammaiseksi yms..

        Tosi aiheellista tiedustelua.

        Argumentein hävisit jo 100-0 ajat sitten. Tuli jo todistetuksi kuka sukupuolista osaa oikeasti rakastaa ja kuka ei. Sinä kuulut jälkimmäiseen syöpäläisryhmään.

        Työpaikkasi on varmaan jokin loisiminen suojatyöpaikassa.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Sinä et aivan varmasti ole koskaan elämässäsi tehnyt mitään kenenkään toisen ihmisen hyväksi. Jos olisit, olisi sinussa edes hiven inhimillisyyttä. "

        Siis tarkoitat inhimillisyydellä hyväksyä sitä paskaa mitä aloituksessa kirjoitetaan, se että pitäisi ilman ehtoja rakastaa jotain läskipylleröä ja sen lisäksi ottaa vastaan se että minua nimitellään luuseriksi, neitsyeksi, äpäräksi, kehitysvammaiseksi yms..

        Tosi aiheellista tiedustelua.

        Argumentein hävisit jo 100-0 ajat sitten. Tuli jo todistetuksi kuka sukupuolista osaa oikeasti rakastaa ja kuka ei. Sinä kuulut jälkimmäiseen syöpäläisryhmään.

        Työpaikkasi on varmaan jokin loisiminen suojatyöpaikassa.

        Onko sinulla jokin läskifetissi?

        Olet niin tyhmä, ettet edes tajua nolaavasi itsesi. No, kai se on sinun onnesi.

        Ainakin minulla on työpaikka. Et taida voida rehellisesti sanoa samaa, vai mitä? ;) Ei se mitään, menen taas aamulla töihin, niin saadaan sinunkin loisimiseesi verorahoja.


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        No kyllä löytyy, jos vain viitsit etsiä. Kai sinä nyt lukea osaat?!!

        Kuten varmasti myös ap itse osaa etsiä?
        Yleensä se on sen väitteen tekijän asia todistaa väitteensä oikeaksi.

        Tiedätkös, kun vaikkapa tieteellisissä teksteissä pitäisi olla joku lähdeviite aina kun väittää jotain "faktoja" perustuen johonkin tutkimukseen tai muuhun hömppään.
        Jos ei voi sellaista esittää, niin sitten se on vaan jotain kirjoittajan omaa mutu-tuntumaa tai perusteetonta mielipidettä.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Kuten varmasti myös ap itse osaa etsiä?
        Yleensä se on sen väitteen tekijän asia todistaa väitteensä oikeaksi.

        Tiedätkös, kun vaikkapa tieteellisissä teksteissä pitäisi olla joku lähdeviite aina kun väittää jotain "faktoja" perustuen johonkin tutkimukseen tai muuhun hömppään.
        Jos ei voi sellaista esittää, niin sitten se on vaan jotain kirjoittajan omaa mutu-tuntumaa tai perusteetonta mielipidettä.

        Ja tämä on luuserien keskustelupalsta, jonne normaalit ihmiset tulee viihdyttämään itseään! Jos tehdään tieteellistä tutkimusta, niin joo, pitää osata todistaa väitteensä oikeaksi, mutta jaksanko tosiaan alkaa kahlata läpi vanhoja hesareita vain siksi, että joku idiootti ala-arvoisella nettipalstalla vaatii "todisteita" joka hiton kommentista. Et voi olla vakavissasi?!


      • Ei järjen hiventäkää
        ... kirjoitti:

        Ja tämä on luuserien keskustelupalsta, jonne normaalit ihmiset tulee viihdyttämään itseään! Jos tehdään tieteellistä tutkimusta, niin joo, pitää osata todistaa väitteensä oikeaksi, mutta jaksanko tosiaan alkaa kahlata läpi vanhoja hesareita vain siksi, että joku idiootti ala-arvoisella nettipalstalla vaatii "todisteita" joka hiton kommentista. Et voi olla vakavissasi?!

        Yleensä jos tahtoo että otetaan itsensä uskottavasti ja esittää väitteitä niin ne täytyy pystyä perustelemaan ja ainakin osittain osoittamaan todeksi.

        Toisten haukkuminen ei lisää myöskään uskottavuuttasi näiden todellistamiseksi vaan osoittaa että ehkä epäonnistuit tehtävässäsi vakuuttaa muut ihmiset omista totuuksistasi.


      • ...
        Ei järjen hiventäkää kirjoitti:

        Yleensä jos tahtoo että otetaan itsensä uskottavasti ja esittää väitteitä niin ne täytyy pystyä perustelemaan ja ainakin osittain osoittamaan todeksi.

        Toisten haukkuminen ei lisää myöskään uskottavuuttasi näiden todellistamiseksi vaan osoittaa että ehkä epäonnistuit tehtävässäsi vakuuttaa muut ihmiset omista totuuksistasi.

        No se on ihan sama, koska itse tiedän olevani oikeassa.


    • Turha toivo!

      Lukekaa nyt nämä vastaukset, jotka miehet kirjoittivat tähän ketjuun ja ette tosiaan tarvitse lisää todisteita siitä, että mies ei rakasta ketään muuta kuin itseään. Kukaan, joka rakastaa, ei sano rakkautensa kohteesta tuollaisia asioita. Niin yksinkertaista se on.

      • Naiset ovat elukoita

        Tarkoitatko että suurinpana esimerkkinä on se että naisesta sanotaan TOSIASIOISTA ja mieskään ei ole valmis välttämättä rakastamaan ihan jokaikistä läskipylleröä?


      • piiloalfa

        No tällä hetkellä rakastan vain itseäni. Olisi mielestäni hieman liikaa vaadittu se, että rakastaisin palavasti kaikkia palstan anonyymejä naisia, joiden pyhä elämäntehtävä on haukkua miehiä netissä.


      • Naiset ovat elukoita
        piiloalfa kirjoitti:

        No tällä hetkellä rakastan vain itseäni. Olisi mielestäni hieman liikaa vaadittu se, että rakastaisin palavasti kaikkia palstan anonyymejä naisia, joiden pyhä elämäntehtävä on haukkua miehiä netissä.

        Pointin juju katsos näiden naisten mielestä on se että miehen tehtävä on rakastaa heitä ja ennen kaikkea tärkeää on se TUNNE miltä naisesta tuntuu.

        Ihan sama millainen nainen on, missä on, kenen kanssa ja miten osoittaa oman rakkautensa.

        Se on sitä ihanan omahyväistä ITSERAKKAUTTA jota nainen osaa osoittaa itselleen.

        Pyhien lehmien elämäntehtävä on aina haukkua kaikkia miehiä jotta tuntisivat olonsa omissa ihoissaan paremmiksi vaikkapa tekemällä aloituksen kaltaisen väitteen kun huomaavat että joku ei heitä rakastakkaan. Heille ei tule koskaan mieleen että kyse voikin olla HEIDÄN KYVYSTÄÄN RAKASTAA ja OSOITTAA SE.

        He vain tuntevat rakkautta, mutta eivät osaa rakastaa. Elukoita kun ovat.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Tarkoitatko että suurinpana esimerkkinä on se että naisesta sanotaan TOSIASIOISTA ja mieskään ei ole valmis välttämättä rakastamaan ihan jokaikistä läskipylleröä?

        En, vaan tarkoitan sitä katkeruutta, mitä suollat tänne vain siksi, että joku aivan liian tasosi yläpuolella oleva nainen (eli siis kuka tahansa nainen) sanoi sinulle ei vuonna 2001, vaikka äitisi oli sanonut, että olet todella ihana mies ja tulit siitä siihen johtopäätökseen, että naiset on elukoita.

        Jos pystyisi rakastamaan, niin ei se vain yksinkertaisesti loppuisi siihen, että naisen ympärysmitta kasvaa parilla sentillä. Suomalaisista miehistä muuten 60 prossaa on ylipainoisia, eikä naistenkaan rakkaus siihen lopu.

        Mutta tätä on turha yrittää selittää ihmiselle, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta suhteista tai tunteista.

        Sinä vain et tajua ja olet liian tyhmä koskaan tajuamaan. Hyvää yötä.


      • olet niin tyhmä! :D
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Pointin juju katsos näiden naisten mielestä on se että miehen tehtävä on rakastaa heitä ja ennen kaikkea tärkeää on se TUNNE miltä naisesta tuntuu.

        Ihan sama millainen nainen on, missä on, kenen kanssa ja miten osoittaa oman rakkautensa.

        Se on sitä ihanan omahyväistä ITSERAKKAUTTA jota nainen osaa osoittaa itselleen.

        Pyhien lehmien elämäntehtävä on aina haukkua kaikkia miehiä jotta tuntisivat olonsa omissa ihoissaan paremmiksi vaikkapa tekemällä aloituksen kaltaisen väitteen kun huomaavat että joku ei heitä rakastakkaan. Heille ei tule koskaan mieleen että kyse voikin olla HEIDÄN KYVYSTÄÄN RAKASTAA ja OSOITTAA SE.

        He vain tuntevat rakkautta, mutta eivät osaa rakastaa. Elukoita kun ovat.

        "Pyhien lehmien elämäntehtävä on aina haukkua kaikkia miehiä jotta tuntisivat olonsa omissa ihoissaan paremmiksi"

        Ja mitä sinä täällä teet?

        Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!!


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        En, vaan tarkoitan sitä katkeruutta, mitä suollat tänne vain siksi, että joku aivan liian tasosi yläpuolella oleva nainen (eli siis kuka tahansa nainen) sanoi sinulle ei vuonna 2001, vaikka äitisi oli sanonut, että olet todella ihana mies ja tulit siitä siihen johtopäätökseen, että naiset on elukoita.

        Jos pystyisi rakastamaan, niin ei se vain yksinkertaisesti loppuisi siihen, että naisen ympärysmitta kasvaa parilla sentillä. Suomalaisista miehistä muuten 60 prossaa on ylipainoisia, eikä naistenkaan rakkaus siihen lopu.

        Mutta tätä on turha yrittää selittää ihmiselle, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta suhteista tai tunteista.

        Sinä vain et tajua ja olet liian tyhmä koskaan tajuamaan. Hyvää yötä.

        Eli kaikessa tässä oli kyse siitä että miehen tulisi rakastaa sinun kaltaista läskipylleröä tai mies ei osaa rakastaa.

        Selväksi tuli. Paljon mutua, itserakkautta, ruokaa ja juomaa, vähän FAKTOJA.

        Surkeaa ja yksinäistä loppuelämää.


      • Naiset ovat elukoita
        olet niin tyhmä! :D kirjoitti:

        "Pyhien lehmien elämäntehtävä on aina haukkua kaikkia miehiä jotta tuntisivat olonsa omissa ihoissaan paremmiksi"

        Ja mitä sinä täällä teet?

        Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!!

        "Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!! "

        Niin, en ole tuntenut että nainen rakastaisi minua kuten minä häntä.

        Minä ihminen oikeine tunteineni ja rakkauteni kanssa joka osoitetaan teoin ja nainen ITSERAKKAUKSINEEN JOTA EI OSOITETA MILLÄÄN MUOTOA.

        Minä ihminen ja mies, sinä nainen ja elukka.

        Loogista, eikös?


      • Naiset ovat elukoita
        olet niin tyhmä! :D kirjoitti:

        "Pyhien lehmien elämäntehtävä on aina haukkua kaikkia miehiä jotta tuntisivat olonsa omissa ihoissaan paremmiksi"

        Ja mitä sinä täällä teet?

        Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!!

        "Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!! "

        Lähinnä sen ettei mulle ole annettu tilaisuutta.


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Eli kaikessa tässä oli kyse siitä että miehen tulisi rakastaa sinun kaltaista läskipylleröä tai mies ei osaa rakastaa.

        Selväksi tuli. Paljon mutua, itserakkautta, ruokaa ja juomaa, vähän FAKTOJA.

        Surkeaa ja yksinäistä loppuelämää.

        Olen toistuvasti kertonut sinulle, etten ole ylipainoinen. Mitä osaa siitä et ymmärrä?

        Mutta itse asiassa kyllä. Jos osaa rakastaa, ei se ole kiloista kiinni.

        Joo, eiköhän minulla ole aikas hyvä elämä sinuun verrattuna. En usko, että mieheni rakastaa minua, mutta hän on loistava sängyssä. Ja minä rakastan häntä. Ja rakkaudettomuudesta huolimatta odotan hänen jäävän suhteeseen, vaikka lihoisinkin.

        Mutta kuten sanottu, turha sinulle on näitä aikuisten asioita yrittää selittää.


      • miehet ovat elukoita
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        "Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!! "

        Niin, en ole tuntenut että nainen rakastaisi minua kuten minä häntä.

        Minä ihminen oikeine tunteineni ja rakkauteni kanssa joka osoitetaan teoin ja nainen ITSERAKKAUKSINEEN JOTA EI OSOITETA MILLÄÄN MUOTOA.

        Minä ihminen ja mies, sinä nainen ja elukka.

        Loogista, eikös?

        Jos se onkin täysin päinvastoin? Sinä et tunne sitä, koska sinä olet niin ITSERAKAS, että odotat jotain palvontaa?

        Koska sinä tässä elukalta kuulostat, ei naiset...

        Ja se, että SINUA ei pysty kukaan rakastamaan, ei TODELLAKAAN tarkoita, ettei naiset pystyisi rakastamaan ketään.

        Etkä sinä ole koskaan rakastanut ketään, jos olisit, et kutsuisi häntä elukaksi.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Olen toistuvasti kertonut sinulle, etten ole ylipainoinen. Mitä osaa siitä et ymmärrä?

        Mutta itse asiassa kyllä. Jos osaa rakastaa, ei se ole kiloista kiinni.

        Joo, eiköhän minulla ole aikas hyvä elämä sinuun verrattuna. En usko, että mieheni rakastaa minua, mutta hän on loistava sängyssä. Ja minä rakastan häntä. Ja rakkaudettomuudesta huolimatta odotan hänen jäävän suhteeseen, vaikka lihoisinkin.

        Mutta kuten sanottu, turha sinulle on näitä aikuisten asioita yrittää selittää.

        Sinä olet takuuvarmasti naimisissa, JOOOO!!!!!!!!!!!!!! :D

        Olet läski ja naimaton. Ne ainakin ovat varmoja asioita.

        Hyvästi ny.


      • Ex PUA
        olet niin tyhmä! :D kirjoitti:

        "Pyhien lehmien elämäntehtävä on aina haukkua kaikkia miehiä jotta tuntisivat olonsa omissa ihoissaan paremmiksi"

        Ja mitä sinä täällä teet?

        Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!!

        "Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!!"

        JA tässä, taas yksi idiootti kutsumassa muita keskustelijoita tyhmiksi.

        Se, että naiset ovat saaneet rakkautta, kertoo sen että miehissä löytyy niitä jotka rakastavat.

        Se taas jos sinä lällättelet miehelle siitä, ettei se ole saanut rakkautta, kertoo kaiken siitä minkälainen ala-arvoinen ongelmajäte sinä olet. Se myös kertoo sen, miten paljon teillä ämmillä on kykyä rakastaa (muita kuin itseänne).


      • ...
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Sinä olet takuuvarmasti naimisissa, JOOOO!!!!!!!!!!!!!! :D

        Olet läski ja naimaton. Ne ainakin ovat varmoja asioita.

        Hyvästi ny.

        Minulle on ihan sama, mitä sinä ajattelet, neitsytpoju. Välitän vain ihmisten mielipiteistä.


      • Ei järjen hiventä
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Sinä olet takuuvarmasti naimisissa, JOOOO!!!!!!!!!!!!!! :D

        Olet läski ja naimaton. Ne ainakin ovat varmoja asioita.

        Hyvästi ny.

        Jokin tässä ... tyypissä ei täsmää kyllä.

        Olisiko hän itse neitsyttyttö?


      • ht ...
        ... kirjoitti:

        Olen toistuvasti kertonut sinulle, etten ole ylipainoinen. Mitä osaa siitä et ymmärrä?

        Mutta itse asiassa kyllä. Jos osaa rakastaa, ei se ole kiloista kiinni.

        Joo, eiköhän minulla ole aikas hyvä elämä sinuun verrattuna. En usko, että mieheni rakastaa minua, mutta hän on loistava sängyssä. Ja minä rakastan häntä. Ja rakkaudettomuudesta huolimatta odotan hänen jäävän suhteeseen, vaikka lihoisinkin.

        Mutta kuten sanottu, turha sinulle on näitä aikuisten asioita yrittää selittää.

        "En usko, että mieheni rakastaa minua, mutta hän on loistava sängyssä."

        Mutta silti olet rakkaudettomassa suhteessa? No, hieno homma sinulle. :D

        Mitäköhän tämä osoittaa miesten ja naisten rakkauden tuntemisesta jos naisista on ihan ok että "tässä nyt ollaan suhteessa, jossa toinen ei edes rakasta minua, mutta siltä saa hyvää seksiä".

        Eli naiset haluavat siis suhteelta hyvää seksiä, eivät rakkautta? :D

        Se on kuule "himo" se tunne mitä sinä tunnet. Älä nyt sotke sitä rakkauteen.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        "En usko, että mieheni rakastaa minua, mutta hän on loistava sängyssä."

        Mutta silti olet rakkaudettomassa suhteessa? No, hieno homma sinulle. :D

        Mitäköhän tämä osoittaa miesten ja naisten rakkauden tuntemisesta jos naisista on ihan ok että "tässä nyt ollaan suhteessa, jossa toinen ei edes rakasta minua, mutta siltä saa hyvää seksiä".

        Eli naiset haluavat siis suhteelta hyvää seksiä, eivät rakkautta? :D

        Se on kuule "himo" se tunne mitä sinä tunnet. Älä nyt sotke sitä rakkauteen.

        Olemme olleet yhdessä siitä saakka kun olin 18, siis 16 vuotta. Joten älä sinä puhu minulle rakkaudesta.

        Ja ei, hän ei rakasta minua, mutta meillä on ystävyyttä ja samat harrastukset ja kyllä, hän on hyvä sängyssä ja seksi on kivaa. Ja minä rakastan häntä. Voisi olla paljon huonomminkin, minkä huomaa erityisesti täällä käydessään.

        Ja olisi kovin kiva tuntea suurta himoa vielä 16 vuoden jälkeen, mutta kyllä se seksi toimii nykyään eri tavalla. :D


      • Aurora75
        Ex PUA kirjoitti:

        "Sitä paitsi, itsekin myönnät, ettei sinua ole koskaan rakastanut kukaan. Mitäköhän se kertoo sinusta ja SINUN KYVYSTÄSI RAKASTAA ja OSOITTAA SE?!!!"

        JA tässä, taas yksi idiootti kutsumassa muita keskustelijoita tyhmiksi.

        Se, että naiset ovat saaneet rakkautta, kertoo sen että miehissä löytyy niitä jotka rakastavat.

        Se taas jos sinä lällättelet miehelle siitä, ettei se ole saanut rakkautta, kertoo kaiken siitä minkälainen ala-arvoinen ongelmajäte sinä olet. Se myös kertoo sen, miten paljon teillä ämmillä on kykyä rakastaa (muita kuin itseänne).

        Niin kertoo, mutta todisteeksi siitä, että naiset ei osaa rakastaa, ei kyllä kelpaa joukko miehiä, jotka eivät pääse edes treffeille. Parisuhteessa olleet miehet sen sijaan eivät epäile naisten kykyä rakastaa. Monet parisuhteessa olleet naiset epäilee.


      • Muttamutta
        ... kirjoitti:

        Olemme olleet yhdessä siitä saakka kun olin 18, siis 16 vuotta. Joten älä sinä puhu minulle rakkaudesta.

        Ja ei, hän ei rakasta minua, mutta meillä on ystävyyttä ja samat harrastukset ja kyllä, hän on hyvä sängyssä ja seksi on kivaa. Ja minä rakastan häntä. Voisi olla paljon huonomminkin, minkä huomaa erityisesti täällä käydessään.

        Ja olisi kovin kiva tuntea suurta himoa vielä 16 vuoden jälkeen, mutta kyllä se seksi toimii nykyään eri tavalla. :D

        Pelkäät että hän jättää sut


      • Ei järjen hiventäkää
        Aurora75 kirjoitti:

        Niin kertoo, mutta todisteeksi siitä, että naiset ei osaa rakastaa, ei kyllä kelpaa joukko miehiä, jotka eivät pääse edes treffeille. Parisuhteessa olleet miehet sen sijaan eivät epäile naisten kykyä rakastaa. Monet parisuhteessa olleet naiset epäilee.

        Sekö riittää sitten todisteeksi jos nuo naiset sanovat noin?
        Ei kelpaa perusteluksi mihinkään.


      • ...
        Muttamutta kirjoitti:

        Pelkäät että hän jättää sut

        En pelkää, mutta eihän sitä koskaan tiedä.


      • Ex PUA
        Aurora75 kirjoitti:

        Niin kertoo, mutta todisteeksi siitä, että naiset ei osaa rakastaa, ei kyllä kelpaa joukko miehiä, jotka eivät pääse edes treffeille. Parisuhteessa olleet miehet sen sijaan eivät epäile naisten kykyä rakastaa. Monet parisuhteessa olleet naiset epäilee.

        No sehän juuri kelpaa. :D

        Mitkään naisten selittelyt ja puheet eivät muuta sitä faktaa.

        Varatut miehet sitten valitaan? :D No kuinka sattuikaan! Todisteena ne ovat vain naisen pinnallisuudesta ja joukkosieluisuudesta, eivät mistään muusta (paitsi siitä, että naiset ovat valinneet heidät, vielä todennäköisemmin jostain muusta pinnallisesta syystä).


    • mies on elukka

      Palstan yhden äpärän perusteella, joka todennäköisesti jäi lapsena rakkautta vailla ja oma isä/äiti sen on hyväksikäyttänyt, en lähde tekemään lopullista päätöstä kaikkien miesten puolesta. Toivon, että on olemassa myös aitoja ja tunteisiin kykeniviä miehiä.

      • Naiset ovat elukoita

        "Äpärän". Tiedäthän että äpärä kuvailee aviotonta lasta?

        Nähtävästi tämä teidän ehdoton ja pyyteetön rakkaus ei sitten yllä näihin "äpäriin" kun käytät moista haukkumasanaa.

        Miehellä on paljonkin tunteita ja AIDOMPIA kuin naisilla. Monet tutkimukset jo osoittavat että mies tuntee suurempana monet asiat kuin nainen.

        Nainen rakastaa vain itseään ja ehkä toisinaan eläimiä ja lapsia, tosin ei nähtävästi "äpäriä".

        Todella ehdotonta ja pyyteetöntä.


    • Ex PUA

      Mies on sukupuolista se, joka kykenee rakastamaan, nainen taas menee kiimavittunsa vietävänä ja tulkitsee "kipinät" eli tavallisen kiiman ja ihastumisen rakkaudeksi.

      Mutta ai niin, tätähän kysyy tämä oikea "rakkauden ja naisellisen lämmön lähettiläs", tai kuten joku voisi sanoa, palstan tyhmin ja itsekkäin miestenvihaaja.

      Sitä se teettää kun ei kestä itsekään minkälainen muumiopilluinen kurppa kyseessä, jonk saavutuksiin lukeutunee mälliviemärinä toimiminen ja tietysti heidän kimppuun hyökkääminen joita muutenkin syrjitään:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12748773/#comment-72135270

      Tuossa näyte siitä, mitä on naisen käsitys rakkaudesta, jossa luettuaan kirpaisen osuvan tekstin, tämä alkaa yllyttämään vastapuolta itsemurhaan, kutsumaan tätä luuseriksi jne.

      Mutta minkäs teet, yksikään ATM tällä palstalla ei voisi tuoda paremmin esille naisen todellista luonnetta, kuin nämä femakot sen itse tekevät.

      • ...

        Joo, sen näkee näistä teidän viesteistä. Todellista kykyä rakastaa.

        Se, että haluat panna 15-vuotiasta ja sitten selittelet sitä biologialla, ei tarkoita, että se olisi rakkautta.


      • Naiset ovat elukoita
        ... kirjoitti:

        Joo, sen näkee näistä teidän viesteistä. Todellista kykyä rakastaa.

        Se, että haluat panna 15-vuotiasta ja sitten selittelet sitä biologialla, ei tarkoita, että se olisi rakkautta.

        Eli läskejä pitää rakastaa ehdoitta, mutta liian nuoria suhteessa naisen ikään ei.

        Selvä.


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        Joo, sen näkee näistä teidän viesteistä. Todellista kykyä rakastaa.

        Se, että haluat panna 15-vuotiasta ja sitten selittelet sitä biologialla, ei tarkoita, että se olisi rakkautta.

        Sinähän tässä näytät kyvyn rakastaa, ja minä annoin siitä esimerkin. :D

        Ai niin, narsistiselle ämmälle se on vain rakkautta, että miehet myöntävät sinun valehtelemat tutkimuset ja femakkopropagand oikeaksi.

        Ja tuo että valehtelet minun haluavan panna alaikäistä kertoo myös minkälainen ongelmajäte sinä olet. Tyypillinen femakko, joka ei epäröi esittää häikäilmättömiä valheita ja tehdä henkilöhyökkäyksiä, ilman minkäänlaista osoitusta aikuismaisesta, faktuaalisesti keskustelusta.


      • jeesus sentään!
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        Eli läskejä pitää rakastaa ehdoitta, mutta liian nuoria suhteessa naisen ikään ei.

        Selvä.

        Lakkaa nyt jo vinkumasta läskeistä, hullu!


      • Blaa blaa blaa
        Ex PUA kirjoitti:

        Sinähän tässä näytät kyvyn rakastaa, ja minä annoin siitä esimerkin. :D

        Ai niin, narsistiselle ämmälle se on vain rakkautta, että miehet myöntävät sinun valehtelemat tutkimuset ja femakkopropagand oikeaksi.

        Ja tuo että valehtelet minun haluavan panna alaikäistä kertoo myös minkälainen ongelmajäte sinä olet. Tyypillinen femakko, joka ei epäröi esittää häikäilmättömiä valheita ja tehdä henkilöhyökkäyksiä, ilman minkäänlaista osoitusta aikuismaisesta, faktuaalisesti keskustelusta.

        Blaa blaa blaa... Keksikää nyt edes jotain uutta jo!


      • Ex PUA
        Blaa blaa blaa kirjoitti:

        Blaa blaa blaa... Keksikää nyt edes jotain uutta jo!

        Ja lällättelyä! :D

        Hyvin aikuismaista ja aiheeseen viittaavaa.

        Mutta ennen kaikkea omaperäistä ämmältä!

        Voisit(te) seuraavaksi pistää pystyyn vaikkapa kyselyn, että kummat ovat kypsempiä, miehet vaiko naiset.

        Tämä pätemisesi oli nimittäin oikea "menestys!" ;D


      • Blaa blaa blaa
        Ex PUA kirjoitti:

        Ja lällättelyä! :D

        Hyvin aikuismaista ja aiheeseen viittaavaa.

        Mutta ennen kaikkea omaperäistä ämmältä!

        Voisit(te) seuraavaksi pistää pystyyn vaikkapa kyselyn, että kummat ovat kypsempiä, miehet vaiko naiset.

        Tämä pätemisesi oli nimittäin oikea "menestys!" ;D

        Kuka jaksaa alkaa kirjoittaa mitään vakavaa jollekin nettipalstan luuserityperykselle... Varsinkaan, jos luuserityperyksellä ei itsellään ole mitään järjellistä sanottavaa.


      • Ex PUA
        Blaa blaa blaa kirjoitti:

        Kuka jaksaa alkaa kirjoittaa mitään vakavaa jollekin nettipalstan luuserityperykselle... Varsinkaan, jos luuserityperyksellä ei itsellään ole mitään järjellistä sanottavaa.

        Katso kuka puhuu.

        Sinä olet tuollainen lällättelevä reppana, silä sinä et pysty muuhun, eikö totta?


      • Blaa blaa blaa
        Ex PUA kirjoitti:

        Katso kuka puhuu.

        Sinä olet tuollainen lällättelevä reppana, silä sinä et pysty muuhun, eikö totta?

        Oletko sinä 5-vuotias?

        No, vastaan samalla tavalla: ITE OOT! :D


      • Ex PUA
        Blaa blaa blaa kirjoitti:

        Oletko sinä 5-vuotias?

        No, vastaan samalla tavalla: ITE OOT! :D

        Ja juuri kun alkoi vaikuttamaan, että ämmä ei voisi näyttää olevansa epäkypsempi, niin mitä se tekee?

        Sinähän tässä lällättelit kuin 5 vuotias kun et pystynyt muuta sanomaan, ja sitten vielä heitit tuon jokaisen tyhmän ämmän "itte oot"-kortin kun sanoin sinulle siitä.

        Siis kuinka helvetin tyhmä sinä oikein olet?

        Ai niin. Hyvä muuten että muistit passiivisaggressiivisen hymiön.

        Näin on käytetty about kaikki klisheet, ja näytetty miten aikuismaiseen ja loogiseen dialogiin ämmät pystyvät.

        Sinä todella näytät minulle kyllä tässä keskustelussa kaapin paikan!


      • Blaa blaa blaa
        Ex PUA kirjoitti:

        Ja juuri kun alkoi vaikuttamaan, että ämmä ei voisi näyttää olevansa epäkypsempi, niin mitä se tekee?

        Sinähän tässä lällättelit kuin 5 vuotias kun et pystynyt muuta sanomaan, ja sitten vielä heitit tuon jokaisen tyhmän ämmän "itte oot"-kortin kun sanoin sinulle siitä.

        Siis kuinka helvetin tyhmä sinä oikein olet?

        Ai niin. Hyvä muuten että muistit passiivisaggressiivisen hymiön.

        Näin on käytetty about kaikki klisheet, ja näytetty miten aikuismaiseen ja loogiseen dialogiin ämmät pystyvät.

        Sinä todella näytät minulle kyllä tässä keskustelussa kaapin paikan!

        Etkö tajua, että sinä olet niin typerä, ettei kukaan jaksa vaivautua vastaamaan viesteihisi kunnolla. Ei siinä olisi mitään järkeä, kun et tajua kuitenkaan. Ei helmiä sioille.


      • Ex PUA
        Blaa blaa blaa kirjoitti:

        Etkö tajua, että sinä olet niin typerä, ettei kukaan jaksa vaivautua vastaamaan viesteihisi kunnolla. Ei siinä olisi mitään järkeä, kun et tajua kuitenkaan. Ei helmiä sioille.

        Sanot sinä!

        Lisää paskoja selityksiä sille, ettet pysty voittamaan keskustelua, tai edes osallistumaan siihen alkeellisen sivistyneellä tasolla.

        Sinä olet tässä se tyypillinen ämmä, joka et tuo keskusteluihin mitään muuta kuin tuota keskenkasvuisilta odotettavaa lällättelyä (kts. edellinen viestini).

        No et ole yksin siinä suhteessa, vaan taaskin miehet näyttivät olevansa naisia fiksumpia.

        Tämäkin keskustelu on jokaiselle sen seuraajalle se tyypillinen; miehet kertomassa miten asia on, ja lapselliset ämmät lällättelemässä raivoissaan vieressä. :D


      • unelmissasi ehkä
        Ex PUA kirjoitti:

        Sanot sinä!

        Lisää paskoja selityksiä sille, ettet pysty voittamaan keskustelua, tai edes osallistumaan siihen alkeellisen sivistyneellä tasolla.

        Sinä olet tässä se tyypillinen ämmä, joka et tuo keskusteluihin mitään muuta kuin tuota keskenkasvuisilta odotettavaa lällättelyä (kts. edellinen viestini).

        No et ole yksin siinä suhteessa, vaan taaskin miehet näyttivät olevansa naisia fiksumpia.

        Tämäkin keskustelu on jokaiselle sen seuraajalle se tyypillinen; miehet kertomassa miten asia on, ja lapselliset ämmät lällättelemässä raivoissaan vieressä. :D

        Eiköhän ole kyse siitä, että naiset on sen verran fiksumpia (poislukien aloittaja), ettei jaksa lähteä mukaan tämän palstan katkeroituneiden naisvihaajien provoiluun. Ei teistä kuitenkaan ole oikeaan keskusteluun, te vain haluatte purkaa katkeruuttanne, eikä se tuotos ole todellakaan fiksu tai sivistynyt tai edes keskustelua. Ja sitten kun joku nainen kyllästyy siihen, ettei teidän kanssa pysty järjelliseen keskusteluun, vastaatte, että lällällää, hävisit tai taas miehet todisti olevansa fiksumpia.

        Itsensä voi todistaa fiksummaksi niin, että saa keskustelukumppaninsa olemaan samaa mieltä kanssaan. Se, että joku pitää sinua niin rasittavana, ettei edes jaksa kunnolla lukea viestejäsi, on todiste päinvastaisesta.


      • Ex PUA
        unelmissasi ehkä kirjoitti:

        Eiköhän ole kyse siitä, että naiset on sen verran fiksumpia (poislukien aloittaja), ettei jaksa lähteä mukaan tämän palstan katkeroituneiden naisvihaajien provoiluun. Ei teistä kuitenkaan ole oikeaan keskusteluun, te vain haluatte purkaa katkeruuttanne, eikä se tuotos ole todellakaan fiksu tai sivistynyt tai edes keskustelua. Ja sitten kun joku nainen kyllästyy siihen, ettei teidän kanssa pysty järjelliseen keskusteluun, vastaatte, että lällällää, hävisit tai taas miehet todisti olevansa fiksumpia.

        Itsensä voi todistaa fiksummaksi niin, että saa keskustelukumppaninsa olemaan samaa mieltä kanssaan. Se, että joku pitää sinua niin rasittavana, ettei edes jaksa kunnolla lukea viestejäsi, on todiste päinvastaisesta.

        Eikä ole, vaan jos he voisivat he kyllä todistaisivat että nämä "hirveät naisvihaajat" ovat väärässä.

        He eivät pysty, joten totuudesta suuttuneina ne näyttävät miten lapsellisia he ovat, sen sijaan että käyttäytyisivät kuten aikuiset.

        Ja mitä mitä tulee katkeroituneeseen vastakkaisen sukupuolen vihaamiseen, niin kannattaa muistaa että tämän aloittaja on nainen.

        Miehet vain ovat ruvenneet heräämään, eikä he enää usko naisten valheisiin.

        "Itsensä voi todistaa fiksummaksi niin, että saa keskustelukumppaninsa olemaan samaa mieltä kanssaan. Se, että joku pitää sinua niin rasittavana, ettei edes jaksa kunnolla lukea viestejäsi, on todiste päinvastaisesta."

        Naiset ovat periaatteessa vastaan, vaikka heillä ei ole mitään syytä siihen, se todistaa sen että naiset ovat liian tyhmiä tai epärehellisiä hyväksymään tottuutta.

        Ja takuulla liian tunteellisia ja ehkä epäkypsiäkin, keskustelemaan aikuisten tavoin.

        Se on oikea syy.

        Tämä kurppoien raivo todistaa vain että arviot ovat osuneet oikeaan.

        Se riittää minulle; se, että tiedän olevani oikeassa.


    • Ikisinkku M
      • piiloalfa

        Hauskaa miten totuutta ei joskus piiloteltu, eikä siitä edes ole kovin kauaa.


      • Ikisinkku M
        piiloalfa kirjoitti:

        Hauskaa miten totuutta ei joskus piiloteltu, eikä siitä edes ole kovin kauaa.

        Minusta se ei ole kyllä yhtään hauskaa, pikemminkin surullista tämän päivän näkökulmasta katsottuna :(


      • Siis kumpi tossa nyt tekee osansa ja kumpi ei? Nainenhan tuossa on koko aika pelko persiissä hinkuttamassa naamaansa jotain voidetta ettei vain rupsahtaisi ja mies jättäisi.


      • Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

        Siis kumpi tossa nyt tekee osansa ja kumpi ei? Nainenhan tuossa on koko aika pelko persiissä hinkuttamassa naamaansa jotain voidetta ettei vain rupsahtaisi ja mies jättäisi.

        Mies rakastaa ja nainen arvostaa sitä olemalla sen rakkauden arvoinen, ei tarvitse pelätä että jättää kun mies rakastaa täydestä sydämestään :)


      • Hyvänen aika!
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Mies rakastaa ja nainen arvostaa sitä olemalla sen rakkauden arvoinen, ei tarvitse pelätä että jättää kun mies rakastaa täydestä sydämestään :)

        Paitsi että miehet pettää ja jättää naisia joka ikinen päivä!!! Kasvovoiteestako se nyt sitten onkin kiinni?!!!


      • Ikisinkku M
        Hyvänen aika! kirjoitti:

        Paitsi että miehet pettää ja jättää naisia joka ikinen päivä!!! Kasvovoiteestako se nyt sitten onkin kiinni?!!!

        Jotkut miehet ehkä pettää mutteivat kaikki eikä se ole pelkkä kasvovoide vaan se että jos nainen edes yrittää pitää itsensä kauniina ja haluttavana on se jo niin paljon että mieskin haluaa rakastaa eikä haikaile muiden perään.


      • Hyvänen aika!
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Jotkut miehet ehkä pettää mutteivat kaikki eikä se ole pelkkä kasvovoide vaan se että jos nainen edes yrittää pitää itsensä kauniina ja haluttavana on se jo niin paljon että mieskin haluaa rakastaa eikä haikaile muiden perään.

        Onko Halle Berry sinusta kaunis? Entä Liz Hurley? Jennifer Aniston? Jennifer Lopez? Sadie Frost? Uma Thurman?

        Oletan, että ymmärrät, mitä ajan takaa...

        Vielä sekin, että sanot siis, että jos nainen sairastuu vakavasti ja rupsahtaa, niin siihen loppuu miehen rakkaus? Minkälaista rakkautta se sellainen on? Onko sinusta myös ihan ok, että jos mies sairastuu, niin nainen jättää?


      • Ikisinkku M
        Hyvänen aika! kirjoitti:

        Onko Halle Berry sinusta kaunis? Entä Liz Hurley? Jennifer Aniston? Jennifer Lopez? Sadie Frost? Uma Thurman?

        Oletan, että ymmärrät, mitä ajan takaa...

        Vielä sekin, että sanot siis, että jos nainen sairastuu vakavasti ja rupsahtaa, niin siihen loppuu miehen rakkaus? Minkälaista rakkautta se sellainen on? Onko sinusta myös ihan ok, että jos mies sairastuu, niin nainen jättää?

        Onhan he kauneudellaan menestyneet toki mutta eihän naisen mikään kuuluisa julkkis tarvitse olla kuitenkaan riittäkseen ja se että yrittää edes on kai se tärkein pointti asiassa. Kyllähän kaikki tietää että jos vaikka sairastuu vakavasti se vaikuttaa mutta jos on joskus saanut kokea sen naisen rakkauden ja välittämisen niin varmaan myös näkee sitten naisen sairastuttuakin sen saman kaunottaren kuin mitä oli eikä sitä mitä on mutta jos nainen on aina ollut välinpitämätön miestä kohtaan voi mies olla sitten samanlainen siinä sairastumisvaiheessa valitettavasti.


      • Hyvänen aika!
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Onhan he kauneudellaan menestyneet toki mutta eihän naisen mikään kuuluisa julkkis tarvitse olla kuitenkaan riittäkseen ja se että yrittää edes on kai se tärkein pointti asiassa. Kyllähän kaikki tietää että jos vaikka sairastuu vakavasti se vaikuttaa mutta jos on joskus saanut kokea sen naisen rakkauden ja välittämisen niin varmaan myös näkee sitten naisen sairastuttuakin sen saman kaunottaren kuin mitä oli eikä sitä mitä on mutta jos nainen on aina ollut välinpitämätön miestä kohtaan voi mies olla sitten samanlainen siinä sairastumisvaiheessa valitettavasti.

        Et siis ymmärtänyt, mitä ajoin takaa. Pointtini oli se, että kaikki nuo naiset nähdään yleisesti ottaen kauniina ja haluttavina. Silti heistä jokaisen mies petti.

        Sano suoraan, ett'ä sairastunut nainen ei ole seksuaalisesti haluttava, eikä siksi enää sopiva kumppani, eikä häntä voi rakastaa. Sitähän sinä tarkoitat.

        Et ainakaan vakuuta minua miehen kyvystä rakastaa...


      • Ikisinkku M
        Hyvänen aika! kirjoitti:

        Et siis ymmärtänyt, mitä ajoin takaa. Pointtini oli se, että kaikki nuo naiset nähdään yleisesti ottaen kauniina ja haluttavina. Silti heistä jokaisen mies petti.

        Sano suoraan, ett'ä sairastunut nainen ei ole seksuaalisesti haluttava, eikä siksi enää sopiva kumppani, eikä häntä voi rakastaa. Sitähän sinä tarkoitat.

        Et ainakaan vakuuta minua miehen kyvystä rakastaa...

        Eipä tullut mieleenkään tuollainen vaihtoehto koska minä en olisi heitä pettänyt, pettäjä pettää ja olisi ehkä hoksannut minä ja minun kaltaiseni eivät edes mieti tuollaista vaihtoehtoa.

        En sano mutta pysytäänpä noissä näyttelijäkuuluisuuksissa, yksi pari heistä nousee mieleen tuosta sairastumisasiasta. Kun Angelina päätti poistattaa molemmat rintansa estääkseen rintasyövän mahdollisuuden ei Brad pettänyt eikä jättänyt vaan pysyi rinnalla ja rakastaa, semmoinen mies on Brad ja semmoinen mies minäkin mielelläni olisin kun vain oman Angelinani löytäisin:

        http://jamesrussell.org/blog/blog/brad-pitt-writes-sweet-love-letter-to-his-wife

        Eihän tämäkään tietenkään vakuuta mutta nyt mentävä nukkumaan, hyvää yötä :)


      • Hyvänen aika!
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Eipä tullut mieleenkään tuollainen vaihtoehto koska minä en olisi heitä pettänyt, pettäjä pettää ja olisi ehkä hoksannut minä ja minun kaltaiseni eivät edes mieti tuollaista vaihtoehtoa.

        En sano mutta pysytäänpä noissä näyttelijäkuuluisuuksissa, yksi pari heistä nousee mieleen tuosta sairastumisasiasta. Kun Angelina päätti poistattaa molemmat rintansa estääkseen rintasyövän mahdollisuuden ei Brad pettänyt eikä jättänyt vaan pysyi rinnalla ja rakastaa, semmoinen mies on Brad ja semmoinen mies minäkin mielelläni olisin kun vain oman Angelinani löytäisin:

        http://jamesrussell.org/blog/blog/brad-pitt-writes-sweet-love-letter-to-his-wife

        Eihän tämäkään tietenkään vakuuta mutta nyt mentävä nukkumaan, hyvää yötä :)

        Joo, mutta kenen luulet pettäneen Jennifer Anistonia? Brad Pittin. Angelinan kanssa kylläkin.

        Minusta on aika surullinen ajatus, että miehet mielestä rintojen poistaminen on niin suuri asia, että mies on jokin sankari, jos silti pysyy naisen kanssa. Eli et todellakaan vakuuta.


    • ----------

      Ap on joko taitava trolli tai yksinkertainen nainen. Joskus näiden ero on häilyvä. Uskomattomia mutu-pohjalta heitettyjä faktoja, kuten "vain nainen erittää rakkaushormonia" ja "miehistä 80% pettää". Sitten kun pyydetään lähteitä, niin "etsi itse, jos kiinnostaa".

      Trol lol, vitun lol.

      • Naiset ovat elukoita

        No sitä vain nälkä yllätti ja sokeritasapainon heittäessä se ei mennytkään murkinoimaan jääkaapille niinkuin normaalisti tai edes sänkyyn nukkumaan vaan tuli avautumaan löysine takapuolineen tänne palstalle.


      • Mikä läski
        Naiset ovat elukoita kirjoitti:

        No sitä vain nälkä yllätti ja sokeritasapainon heittäessä se ei mennytkään murkinoimaan jääkaapille niinkuin normaalisti tai edes sänkyyn nukkumaan vaan tuli avautumaan löysine takapuolineen tänne palstalle.

        Mikä ihmeen läskifetissi sinulla on? Taidat oikeasti tykätä pullukoista naisista :D ja te molemmat olette yhtä idiootteja tässä väittelyssä.

        Ja totta, että ylipaino on tässä maassa ongelma, mutta miehet johtavat tilastoja ja kyllä sen katukuvastakin näkee, ketkä niitä läskejä ovat. Ja turha taas inistä siitä, että osa ylipainosta johtuu miehillä lihaksista, noup tässä tapauksessa. En itse ymmärrä miten miehet voi päästää itsensä lihomaan, kun teidän on niin paljon helpompi pysyä timminä ja kunnossa.

        Tv. sopusuhtainen fitnestä harratava nainen, ettei tarvitse jälkikäteen korjailla :)


      • 165/50
        Mikä läski kirjoitti:

        Mikä ihmeen läskifetissi sinulla on? Taidat oikeasti tykätä pullukoista naisista :D ja te molemmat olette yhtä idiootteja tässä väittelyssä.

        Ja totta, että ylipaino on tässä maassa ongelma, mutta miehet johtavat tilastoja ja kyllä sen katukuvastakin näkee, ketkä niitä läskejä ovat. Ja turha taas inistä siitä, että osa ylipainosta johtuu miehillä lihaksista, noup tässä tapauksessa. En itse ymmärrä miten miehet voi päästää itsensä lihomaan, kun teidän on niin paljon helpompi pysyä timminä ja kunnossa.

        Tv. sopusuhtainen fitnestä harratava nainen, ettei tarvitse jälkikäteen korjailla :)

        Se on tämän palstan vakiovastaus, jos jokin naisen sanoma asia ei miellytä, niin hän on läski. :D

        Oikeasti olisin valmis lyömään aika paljon vetoa, että jos nämä tänne kirjoittavat pojat joutuisivat laittamaan kuvansa esille, niin näkisimme aika monta pystyyn nostettua emakkoa. Jo pelkän todennäköisyyden valossa yli puolet heistä on läskejä ja koska nämä miehet ovat niitä, joista naiset ei kiinnostu, todennäköisyys on jopa suurempi.


    • Ex PUA

      Täällä on jo nyt erinomaisia vastauksia, ja onkin ilmeistä että tämä keskustelu toimii vain todisteena siitä, minkä tiesimme aiemminkin: miehet rakastavat, mutta naisilla on valta pariutua, ja tämän vallan suhteen ne ovat lähes jokainen turmeltuneita pilalle.

      Tämä nolo aloittaja, joka toimii hyvänä esimerkkinä miesvihan ja typeryyden kulkemisesta käsi kädessä (sekä miesten rakkaudesta kyselevästä naisesta, joka on sanojensa mukaan naimisissa, mutta hengaa sinkkujen palstoille - OH THE IRONY! :D ) onkin tässä ketjussa erikoistunut siihen, että hän esittää järjestelmällisesti väitteen miehistä, jossa naiset vetävät aina pohjat rakkaudettomuudessa. Sen siitä saa kun ulkoistaa ajattelun femakkopropagandalle.

      Vaan, tätä kysymystä on pohdittu myös seuraavassa videossa, tai oikeastaan kuunnelmassa.

      http://www.youtube.com/watch?v=i-psXvt7MF0

      • ...

        Mitä sitten? Minulla on sposti suomi24:llä, joten osun usein näihin keskusteluihin.

        Mutta olette kyllä tosissanne osoittaneet väitteeni oikeaksi, joten kiitos siitä. Ja nauruista! Olen ehkä paha ihminen, mutta onko mitään hupaisampaa kuin atm:t. Se minua tänne palstalle vetää! On kiva lukea jätteen kirjoittamia mielipiteitä, olette aivan huippuja!


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        Mitä sitten? Minulla on sposti suomi24:llä, joten osun usein näihin keskusteluihin.

        Mutta olette kyllä tosissanne osoittaneet väitteeni oikeaksi, joten kiitos siitä. Ja nauruista! Olen ehkä paha ihminen, mutta onko mitään hupaisampaa kuin atm:t. Se minua tänne palstalle vetää! On kiva lukea jätteen kirjoittamia mielipiteitä, olette aivan huippuja!

        Ah, ja tämä arvattava käänne.

        Kun huomaat että sinut on niputettu täysin, niin keksit tuon "mut kun mä vaan trollasin trololololo"-kortin.

        Älä viitsi, sinä itse riehuit kuin mikä tahansa puolijauhoinen femakko, ja jäit jokaisesta valheestasi nolosti kiinni.

        Tuo ei pelasta sinun kasvojasi.


      • Noloa on..
        Ex PUA kirjoitti:

        Ah, ja tämä arvattava käänne.

        Kun huomaat että sinut on niputettu täysin, niin keksit tuon "mut kun mä vaan trollasin trololololo"-kortin.

        Älä viitsi, sinä itse riehuit kuin mikä tahansa puolijauhoinen femakko, ja jäit jokaisesta valheestasi nolosti kiinni.

        Tuo ei pelasta sinun kasvojasi.

        ja toi väite että on muka naimissa ja jotenkin ihmeen kummasti vain täällä sinkkuilemassa.....


      • Ex PUA
        Noloa on.. kirjoitti:

        ja toi väite että on muka naimissa ja jotenkin ihmeen kummasti vain täällä sinkkuilemassa.....

        Jep, kertoo paljon sen älyllisestä kapasiteetista. Sillä toisaalta jos se on totta, on se tietysti taas yksi naula naisten vakavastiotettavuuden arkkuun kun naitu nainen hakeutuu sinkkujen sekaan, vaikka toisaalta se on myös hyvin tyypillinen huonolla itsetunnolla varustetun ja pinnallisen lutkan yritys todistella arvoaan.


      • ...
        Noloa on.. kirjoitti:

        ja toi väite että on muka naimissa ja jotenkin ihmeen kummasti vain täällä sinkkuilemassa.....

        No onhan täällä myös miehiä, joilla ei ole mitään toivoa saada naista. Ei tämä teillekään ole tarkoitettu. Enkä ole ainoa varattu, joka täällä käy, tämähän on kaikkien tuntema vitsi-palsta. Ainoastaan te ette tajua sitä, koska te olette se vitsi.

        Enkä minä vain trollannut, olen aidosti sitä mieltä, ettei mies kykene rakastamaan ja te vahvistitte sitä uskoa, vaikkette ihmisiä olekaan.


      • ...
        Ex PUA kirjoitti:

        Jep, kertoo paljon sen älyllisestä kapasiteetista. Sillä toisaalta jos se on totta, on se tietysti taas yksi naula naisten vakavastiotettavuuden arkkuun kun naitu nainen hakeutuu sinkkujen sekaan, vaikka toisaalta se on myös hyvin tyypillinen huonolla itsetunnolla varustetun ja pinnallisen lutkan yritys todistella arvoaan.

        Jos joku tulee täältä hakemaan itsetuntobuustausta, niin sitä täältä myös saa!

        Ja hauskinta on, että kaikesta provoamisestanne ja naisten haukkumisesta huolimatta te itsekin tiedätte, että olette täysin arvottomia naisten silmissä.Siitähän tuo suunnaton raivo syntyykin. Ja kyllä, se antaa minulle ihan hiukan iloa. :D


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        No onhan täällä myös miehiä, joilla ei ole mitään toivoa saada naista. Ei tämä teillekään ole tarkoitettu. Enkä ole ainoa varattu, joka täällä käy, tämähän on kaikkien tuntema vitsi-palsta. Ainoastaan te ette tajua sitä, koska te olette se vitsi.

        Enkä minä vain trollannut, olen aidosti sitä mieltä, ettei mies kykene rakastamaan ja te vahvistitte sitä uskoa, vaikkette ihmisiä olekaan.

        Naimisissa naisen kanssa?
        Olet lesbo?

        " Enkä ole ainoa varattu, joka täällä käy, tämähän on kaikkien tuntema vitsi-palsta. Ainoastaan te ette tajua sitä, koska te olette se vitsi.

        Enkä minä vain trollannut, olen aidosti sitä mieltä, ettei mies kykene rakastamaan ja te vahvistitte sitä uskoa, vaikkette ihmisiä olekaan. "


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        Jos joku tulee täältä hakemaan itsetuntobuustausta, niin sitä täältä myös saa!

        Ja hauskinta on, että kaikesta provoamisestanne ja naisten haukkumisesta huolimatta te itsekin tiedätte, että olette täysin arvottomia naisten silmissä.Siitähän tuo suunnaton raivo syntyykin. Ja kyllä, se antaa minulle ihan hiukan iloa. :D

        Täällä taidettiin todeta jo aika monen ihmisen äänellä että "naiset eivät osaa rakastaa" joka siis tarkoittaisi jo että miehet ovat yleisesti naisten silmissä arvottomia. Tuskin se sinun kommenttisi sitä asiaa muuttaa miksikään.

        Voisitko kuvailla tuota iloa jos kuitenkin olet naimisissa? Ehkä jopa miehen kanssa?


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        Jos joku tulee täältä hakemaan itsetuntobuustausta, niin sitä täältä myös saa!

        Ja hauskinta on, että kaikesta provoamisestanne ja naisten haukkumisesta huolimatta te itsekin tiedätte, että olette täysin arvottomia naisten silmissä.Siitähän tuo suunnaton raivo syntyykin. Ja kyllä, se antaa minulle ihan hiukan iloa. :D

        :D Siis sinä olet suorastaan ilmiömäisen tyhmä ja katkera kurppa.

        Eli myönnät että naiset ovat kykenemättömiä rakkauteen, ja he ovat paskahirviöitä jotka naivat vain ylöspäin ja näkevät tavallisen miehet (joista heille ei ole hyötyä) arvottomina, sen lisäksi että olet niin sairas että saat siitä iloa?

        Sinun itsekyytesi ja tyhmyytesi tekee sinun pussittamisen poikkeuksellisen helpoksi. Itse asiassa, sinä itse päädyt jopa tuhoamaan oman argumenttisi, ja vielä tekemään sen monta kertaa peräkkäin. :D


      • ...
        Ei järjen hiventä kirjoitti:

        Täällä taidettiin todeta jo aika monen ihmisen äänellä että "naiset eivät osaa rakastaa" joka siis tarkoittaisi jo että miehet ovat yleisesti naisten silmissä arvottomia. Tuskin se sinun kommenttisi sitä asiaa muuttaa miksikään.

        Voisitko kuvailla tuota iloa jos kuitenkin olet naimisissa? Ehkä jopa miehen kanssa?

        En ole naimisissa luuserin kanssa, eikä kaikki miehet ole naisten silmissä arvottomia. Vain luuserit.


      • ...
        Ex PUA kirjoitti:

        :D Siis sinä olet suorastaan ilmiömäisen tyhmä ja katkera kurppa.

        Eli myönnät että naiset ovat kykenemättömiä rakkauteen, ja he ovat paskahirviöitä jotka naivat vain ylöspäin ja näkevät tavallisen miehet (joista heille ei ole hyötyä) arvottomina, sen lisäksi että olet niin sairas että saat siitä iloa?

        Sinun itsekyytesi ja tyhmyytesi tekee sinun pussittamisen poikkeuksellisen helpoksi. Itse asiassa, sinä itse päädyt jopa tuhoamaan oman argumenttisi, ja vielä tekemään sen monta kertaa peräkkäin. :D

        Aivan samoin kuin teidän "rakkautenne" ei yllä lihavaan naiseen, naisen rakkaus ei yllä mieheen, joka on sisältä ruma. Ei se tarkoita, että naiset olisi kykenemättömiä rakkauteen, vaan juuri sitä, että nainen rakastuu persoonaan.

        Ja te ette ole tavallisia miehiä. Tavalliset miehet on ihan ok. Te olette ihan omaa luokkaanne(ja tämä ei ole kohteliaisuus).

        Sinä vain taidat olla liian typerä tajuamaan kenenkään argumentteja.


      • Ei järjen hiventäkää
        ... kirjoitti:

        Aivan samoin kuin teidän "rakkautenne" ei yllä lihavaan naiseen, naisen rakkaus ei yllä mieheen, joka on sisältä ruma. Ei se tarkoita, että naiset olisi kykenemättömiä rakkauteen, vaan juuri sitä, että nainen rakastuu persoonaan.

        Ja te ette ole tavallisia miehiä. Tavalliset miehet on ihan ok. Te olette ihan omaa luokkaanne(ja tämä ei ole kohteliaisuus).

        Sinä vain taidat olla liian typerä tajuamaan kenenkään argumentteja.

        En ole nähnyt sinulta yhtään järjellistä perusteltua argumenttia tässä ketjussa.


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        Aivan samoin kuin teidän "rakkautenne" ei yllä lihavaan naiseen, naisen rakkaus ei yllä mieheen, joka on sisältä ruma. Ei se tarkoita, että naiset olisi kykenemättömiä rakkauteen, vaan juuri sitä, että nainen rakastuu persoonaan.

        Ja te ette ole tavallisia miehiä. Tavalliset miehet on ihan ok. Te olette ihan omaa luokkaanne(ja tämä ei ole kohteliaisuus).

        Sinä vain taidat olla liian typerä tajuamaan kenenkään argumentteja.

        Naiset eivät kykene rakkauteen, ja sinä olet siitä antanut jo elävän esimerkin, ja toisaalta myöskin sanallisen missä sanoit että naisille miehet ovat arvottomia.

        Puhut vielä sisäisestä rumuudesta? :D Sinä joka saat nautintoia ja iloa syrjimisestä ja hypergamiasta, sen lisäksi luultavasti näytät myös ulkoisesti rumalta.

        Et ole muuta kuin elävä esimerkki kaikelle sille mitä palstalla on naisista kerrottu.

        Naiset rakastuvat statukseen ja rahaan miehissä, tai sitten ulkonäköön. Heidän omat taitonsa eivät riitä kuin miesten kuppaamiseen, eikä suinkaan sen saman saavuttamiseen mitä me miehet olemme saavuttaneet

        Hypergamia taas on todisteena siitä, että niin suuriin tunteisiin kuin rakkauteen naiset eivät myöskään kykene.

        "Sinä vain taidat olla liian typerä tajuamaan kenenkään argumentteja."

        Katso kuka puhuu! :D Mitkä ovat argumentteja? Valheet tilastoista tai miehistä, henkilöhyökkäykset, toisen itsemruhaan yllyttyminen kun se kertoo totuuden joka osuu ja uppoaa?

        Mutta se, että saat porukan kummastelemaan oletko noin tyhmä vaiko paha miesvihaaja, on tietty kova sana teidän femakkojen piirissä.


      • Ex PUA
        Ei järjen hiventäkää kirjoitti:

        En ole nähnyt sinulta yhtään järjellistä perusteltua argumenttia tässä ketjussa.

        Kun pystyy valehtelemaan miehistä ja tilastoista, ei ilmeisesti ole vaikeuksia myöskään valehdella omista keskusteluun osallistumisestakaan.

        Mutta kuten sanoin, elävä esimerkki on paras esimerkki kun katsotaan kumpi on se kelvoton sukupuoli.


      • ...
        Ex PUA kirjoitti:

        Kun pystyy valehtelemaan miehistä ja tilastoista, ei ilmeisesti ole vaikeuksia myöskään valehdella omista keskusteluun osallistumisestakaan.

        Mutta kuten sanoin, elävä esimerkki on paras esimerkki kun katsotaan kumpi on se kelvoton sukupuoli.

        "Mutta kuten sanoin, elävä esimerkki on paras esimerkki kun katsotaan kumpi on se kelvoton sukupuoli."

        Olen täysin samaa mieltä tästä asiasta. Ja hyvin te pojat pidätte puolenne, varsinkin kun huomioidaan, että minä olen vain yksi nainen, teitä on täällä kymmeniä...


      • ...
        Ex PUA kirjoitti:

        Naiset eivät kykene rakkauteen, ja sinä olet siitä antanut jo elävän esimerkin, ja toisaalta myöskin sanallisen missä sanoit että naisille miehet ovat arvottomia.

        Puhut vielä sisäisestä rumuudesta? :D Sinä joka saat nautintoia ja iloa syrjimisestä ja hypergamiasta, sen lisäksi luultavasti näytät myös ulkoisesti rumalta.

        Et ole muuta kuin elävä esimerkki kaikelle sille mitä palstalla on naisista kerrottu.

        Naiset rakastuvat statukseen ja rahaan miehissä, tai sitten ulkonäköön. Heidän omat taitonsa eivät riitä kuin miesten kuppaamiseen, eikä suinkaan sen saman saavuttamiseen mitä me miehet olemme saavuttaneet

        Hypergamia taas on todisteena siitä, että niin suuriin tunteisiin kuin rakkauteen naiset eivät myöskään kykene.

        "Sinä vain taidat olla liian typerä tajuamaan kenenkään argumentteja."

        Katso kuka puhuu! :D Mitkä ovat argumentteja? Valheet tilastoista tai miehistä, henkilöhyökkäykset, toisen itsemruhaan yllyttyminen kun se kertoo totuuden joka osuu ja uppoaa?

        Mutta se, että saat porukan kummastelemaan oletko noin tyhmä vaiko paha miesvihaaja, on tietty kova sana teidän femakkojen piirissä.

        Ei miehet, vaan luuserit. Luuserit ei ole miehiä.

        Ja tämä palsta tunnetaan paikkana, jonne mennään nauramaan luusereille. Myös Miehet tekee niin! Oikeat miehet siis. Omakin mieheni, itse asiassa.

        Ja joo, olen ruma ja läski, ne on aina ne teidän argumenttinne, kun mitään järkevää sanottavaa ei löydy. Niin ja femakoksi pitää tietysti haukkua! :D

        Olen myös huomattavasti varakkaampi kuin mieheni(hänkin on kyllä rikas), joten en hyödy hänestä taloudellisesti. Olen myös paremmin koulutettu, joskin tapasimme lukiossa, joten silloin ero ei ollut.

        Sinä olet niin tyhmä, ettet edes tajua, ettei kukaan keskustele kanssasi vakavissaan. Minä sentään sain luuseripojun raivostumaan. Piste minulle. :D


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        "Mutta kuten sanoin, elävä esimerkki on paras esimerkki kun katsotaan kumpi on se kelvoton sukupuoli."

        Olen täysin samaa mieltä tästä asiasta. Ja hyvin te pojat pidätte puolenne, varsinkin kun huomioidaan, että minä olen vain yksi nainen, teitä on täällä kymmeniä...

        Et sinä kyllä mitään puoliasi ole pitänyt tai ainakaan ulkopuolisen silmiltä hirvittävän järkevästi täällä keskustellut.


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        Ei miehet, vaan luuserit. Luuserit ei ole miehiä.

        Ja tämä palsta tunnetaan paikkana, jonne mennään nauramaan luusereille. Myös Miehet tekee niin! Oikeat miehet siis. Omakin mieheni, itse asiassa.

        Ja joo, olen ruma ja läski, ne on aina ne teidän argumenttinne, kun mitään järkevää sanottavaa ei löydy. Niin ja femakoksi pitää tietysti haukkua! :D

        Olen myös huomattavasti varakkaampi kuin mieheni(hänkin on kyllä rikas), joten en hyödy hänestä taloudellisesti. Olen myös paremmin koulutettu, joskin tapasimme lukiossa, joten silloin ero ei ollut.

        Sinä olet niin tyhmä, ettet edes tajua, ettei kukaan keskustele kanssasi vakavissaan. Minä sentään sain luuseripojun raivostumaan. Piste minulle. :D

        Selattuani ketjua en ole nähnyt täällä ketään raivostumassa, lähinnä tuhlaamassa aikaansa turhan järjettömiin juttuihin. Siitä pisteitä.


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        "Mutta kuten sanoin, elävä esimerkki on paras esimerkki kun katsotaan kumpi on se kelvoton sukupuoli."

        Olen täysin samaa mieltä tästä asiasta. Ja hyvin te pojat pidätte puolenne, varsinkin kun huomioidaan, että minä olen vain yksi nainen, teitä on täällä kymmeniä...

        Niin katsos kun sinä olet tarpeeksi tyhmä aloittamaan pätemisen, mutta myös tarpeeksi ämmämäinen paskahousu poraamaan kun sinut ownataan ja häviät siinä vielä jokaisen yhteenoton missä olet mukana.

        Mutta hei, ei sinulla ainakaan ole mikään maine tai kunnia puolustettavana tässä.

        Et ole tuonut mitään esiin tyhmistä ja lihavista lutkista, mitä me emme täällä jo tietäisi.


      • ...
        Ei järjen hiventä kirjoitti:

        Et sinä kyllä mitään puoliasi ole pitänyt tai ainakaan ulkopuolisen silmiltä hirvittävän järkevästi täällä keskustellut.

        Etkä taaskaan tajunnut. Luepas vähän tarkemmin ennen kuin vastaat. Tai itse asiassa älä vastaa ollenkaan.


      • ...
        Ex PUA kirjoitti:

        Niin katsos kun sinä olet tarpeeksi tyhmä aloittamaan pätemisen, mutta myös tarpeeksi ämmämäinen paskahousu poraamaan kun sinut ownataan ja häviät siinä vielä jokaisen yhteenoton missä olet mukana.

        Mutta hei, ei sinulla ainakaan ole mikään maine tai kunnia puolustettavana tässä.

        Et ole tuonut mitään esiin tyhmistä ja lihavista lutkista, mitä me emme täällä jo tietäisi.

        Tosi vakuuttava argumentti, vain mies pystyy tähän! :D

        Olette te kyllä tapauksia... :D


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        Ei miehet, vaan luuserit. Luuserit ei ole miehiä.

        Ja tämä palsta tunnetaan paikkana, jonne mennään nauramaan luusereille. Myös Miehet tekee niin! Oikeat miehet siis. Omakin mieheni, itse asiassa.

        Ja joo, olen ruma ja läski, ne on aina ne teidän argumenttinne, kun mitään järkevää sanottavaa ei löydy. Niin ja femakoksi pitää tietysti haukkua! :D

        Olen myös huomattavasti varakkaampi kuin mieheni(hänkin on kyllä rikas), joten en hyödy hänestä taloudellisesti. Olen myös paremmin koulutettu, joskin tapasimme lukiossa, joten silloin ero ei ollut.

        Sinä olet niin tyhmä, ettet edes tajua, ettei kukaan keskustele kanssasi vakavissaan. Minä sentään sain luuseripojun raivostumaan. Piste minulle. :D

        Luuserit?

        No siinä tapauksessa naispuoliset luuserit kuten lihavat lutkat eivät ole naisia, tosin jos he voivat saada muita kuin mielikuvitusmiehiä (kuten eräät;) niin se vain todistaa sen että nämä miehet ovat ehkä epätoivoisia, mutta myös heitä jotka kykenevät rakastamaan. Joten taas, puhuit itsesi omaa tyhmyyttäsi ja lapsellisuuttasi pussiin. Laitoitko merkille että monesko kerta se oli jo yksin minun kanssani? :D

        Joka tapauksessa, kunnianhimoinen tavoitteessa näyttää minkälaisia idiootteja ja tuplastandardeita ylläpitäviä miesvihaajia femakot olette, on edelleenkin kyllä pitänyt.

        Se että puhut luusereista, kun puhut miehistä joita naiset syrjii, on sama kuin että myönnät hypergamian.

        Mutta annas kun arvaan, ei ihan tullut näin johdonmukainen aatos siihen kurpaan läskinuppiin, eihän? :D

        "Sinä olet niin tyhmä, ettet edes tajua, ettei kukaan keskustele kanssasi vakavissaan. Minä sentään sain luuseripojun raivostumaan. Piste minulle. :D"

        Noin, hyvä tapa menestyä keskustelussa on antaa pisteitä itselleen kun ensiksi tekee silmittömän, täysin sairasta miesvihaa tihkuvan hyökkäyksen suunnilleen jokaista yksittäistä keskustelijaa ja sitten myös yhtä kokonaista sukupuolta kohtaan, ja sitten projisoida tämä viha toisiin. (Etkä tietenkään ole raivonnut täällä koko iltaa tosissasi, ja tehnyt itsestäsi sellaista mikä saa jopa palstan naiset häpeämään sukupuoltaan).

        Lisäksi anna toki tuolla samalla logiikalla toinen piste itsellesi siitä, että todistit minun olleen oikeassa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12758955/#comment-72145752

        Olet tyypillinen ja hyvin helposti arvattava kurppa.


      • Ex PUA
        ... kirjoitti:

        Tosi vakuuttava argumentti, vain mies pystyy tähän! :D

        Olette te kyllä tapauksia... :D

        Samoin, hyvin perusteltu! Taas kerran.

        Samoin sinulle, koita jos saat vielä lisää passiivisaggressiivisia hymiöitä seuraavaan vastaukseesi, sillä et vaikuta vielä tarpeeksi vihaiselta.

        Mutta älä yritä perustella silti mitään, siitä saa kuvan kun todella tietäisit mistä puhut, ja kuten tiedämme, on logiikka patriarkaatin ase!


      • ssdfsdfdsssff
        Ex PUA kirjoitti:

        Ah, ja tämä arvattava käänne.

        Kun huomaat että sinut on niputettu täysin, niin keksit tuon "mut kun mä vaan trollasin trololololo"-kortin.

        Älä viitsi, sinä itse riehuit kuin mikä tahansa puolijauhoinen femakko, ja jäit jokaisesta valheestasi nolosti kiinni.

        Tuo ei pelasta sinun kasvojasi.

        Olettehan tekin vaikka millä palstalla esim parisuhde ja vauva-palstoilla vaikka ei teillä tule olemaan eikä ole lapsia saati parisuhdetta :D


    • Naisena voin sanoa

      että nyt alkoi oksettamaan tämä palsta. Ja miehet yleensä. Sellasta settiä nyt tulee miesten suusta ja näppiksestä että meni maku miehiin ehkä kokonaan. Kuitenkin on sen verran kokemusta miehistä ja kaikki mitä on kuullut ja nähnyt, että taidanpa poistua parisuhdemarkkinoilta kokonaan.

      Palstalle jääville naisille toivotan onnea. Sitä tarvitaan.

      • -----------

        Heh heh. Sama juttu mutta naisista. On ehkä S24:n historian paskin ketju. Jos aloituksessa jo tuomitaan miehet ja väitetään, ettei miehet kykene tuntemaan rakkautta, niin olettaako joku saavansa asiallisia vastauksia? Ap ainakin luulee tietävänsä darkfearmaisella ehdottomuudella mitä miehet ajattelee ja tuntee tai ei tunne, jokainen vastaus tyrmätään jollain ihan päättömällä mutuilulla.


      • Naiset ovat elukoita

        Täällä ei ole mitään sellaista mitä en olisi naisilta todellisessa elämässä nähnyt ja kuullut.

        Käytännössä sama kuin menisi eläintarhaan kun astuu ovesta ulos.

        Jos meni maku miehiin niin ehkä syynä on siinä että osuikin liian lähelle totuutta sinusta itsestäsi naisena?


      • piiloalfa

        Eivätkö naisten kommentit herättäneet sitten mitään pahennusta sinussa? Hyvät kaksoisstandardit taas.


      • Naiset ovat elukoita
        piiloalfa kirjoitti:

        Eivätkö naisten kommentit herättäneet sitten mitään pahennusta sinussa? Hyvät kaksoisstandardit taas.

        Laumaeläimiä ja laumasieluja yhdistää aina sellainen yhteinen muurahaismieli.


      • pusipusi
        ----------- kirjoitti:

        Heh heh. Sama juttu mutta naisista. On ehkä S24:n historian paskin ketju. Jos aloituksessa jo tuomitaan miehet ja väitetään, ettei miehet kykene tuntemaan rakkautta, niin olettaako joku saavansa asiallisia vastauksia? Ap ainakin luulee tietävänsä darkfearmaisella ehdottomuudella mitä miehet ajattelee ja tuntee tai ei tunne, jokainen vastaus tyrmätään jollain ihan päättömällä mutuilulla.

        Joo, se että miehet haukkuu naisia "kiimavituiksi" ja elukoiksi onkin todella hyvä todiste siitä, että miehet rakastaa. Voisiko sen enää paremmin sanoa?!


      • potut pottuina
        pusipusi kirjoitti:

        Joo, se että miehet haukkuu naisia "kiimavituiksi" ja elukoiksi onkin todella hyvä todiste siitä, että miehet rakastaa. Voisiko sen enää paremmin sanoa?!

        Ja naiset eivät hauku miehiä?


    • ---------

      Koitetaan nyt vastata jotain. Totta kai mies osaa rakastaa. Miehet yleensä näyttää tunteensa tekojen kautta, eikä sanojen. Sanat on pelkkää lörpöttelyä, teot painaa ja merkitsee. Tai tavallaan sanat painaa miehille ehkä jopa enemmän. Silloin kun mies paljastaa naiselle tunteensa, niin hän tekee sen aidosti ja se merkitsee silloin paljon enemmän kuin sellainen, että puhellaan tunteista koko ajan jolloin sanat kärsii inflaation. Ja ehkä ennen kaikkea miesten tunteilla on selvä kohde. Siksi ei TUNNU oikealta edes täällä julistaa mitään rakkauttaan jotenkin epämääräisesti. Kun mies näyttää tunteensa naiselle, niin hän tekee sen yksityisesti juuri sille tietylle naiselle, eikä jotenkin yleisesti joillekin palstanaisille. Sikäli miehillä ei ole mitään todistelun tarvetta. Jos aloittaja on kovasti pettynyt miesten kanssa ja vaikuttaa olevan muutenkin aika vähän oikeita kokemuksia miehistä, niin voi voi, sille ei voi nyt mitään.

    • pettynyt mies

      Aivan järkyttävä ihmisen irvikuva tämä ap. Meni kyllä taas into tapailla naisia ainakin muutamaksi päiväksi. Hyi helvetti.

      • ...

        Olen naimisissa, joten ei huolta. Enkä kyllä mitään sinkut -palstan luuseria huolisi muutenkaan.


      • ei enää koskaan

        saimmeko jo vastauksen vai edelleen samaa jankkausta


      • ----
        ... kirjoitti:

        Olen naimisissa, joten ei huolta. Enkä kyllä mitään sinkut -palstan luuseria huolisi muutenkaan.

        Säälin miestäsi.


      • pettynyt mies
        ... kirjoitti:

        Olen naimisissa, joten ei huolta. Enkä kyllä mitään sinkut -palstan luuseria huolisi muutenkaan.

        Ei huolta mistä? Vedit nyt vähän omia johtopäätöksiä.


    • Aikamoinen ketju: 2,5:ssä tunnissa yli 150 vastausta. :D

      Mutta oivoi noita aloittajan perusteluita. Pahoittelen sukupuoleni edustajan värikästä käytöstä.

      • Kaikki ei ole sitä..

      • Kіs-kіsu

        Näihin keskusteluihin on ihan mahdoton enää tässä vaiheessa tulla mukaan. Lieskat on lyöneet korkeina, jäljellä on enää tuhkaa. Katson siis karhuvideon.


      • ht ...
        --- kirjoitti:

        http://wafel.com/misc/successful_troll.jpg

        Täähän oli taas ihan paras ketju. (Vaikka trollien ruokkiminen onkin vähän turhaa puuhaa.)

        Mutta parasta se on silloin kun trolli tekee hommansa niin hyvin että ei voi tietää että onko kyseessä vaan ihan oikea mielipuoli vai trolli... Jokainen saatu raivoa täynnä oleva lisäviesti on kuin pieni palapelin palanen sen arvoituksen ratkaisuun. :P


      • Kaikki ei ole sitä..
        Kaikki ei ole sitä.. kirjoitti:

        Yleensä trollit ruokkivat toisiaan.

        Taisi joku, ehkä muutamakin trolli innostua, ja joku meni lankaan.


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Täähän oli taas ihan paras ketju. (Vaikka trollien ruokkiminen onkin vähän turhaa puuhaa.)

        Mutta parasta se on silloin kun trolli tekee hommansa niin hyvin että ei voi tietää että onko kyseessä vaan ihan oikea mielipuoli vai trolli... Jokainen saatu raivoa täynnä oleva lisäviesti on kuin pieni palapelin palanen sen arvoituksen ratkaisuun. :P

        ;)


      • Hahahaa! :D
        ... kirjoitti:

        ;)

        Ainakin moni lihava nainen pillastui!


      • Hahahaa! :D
        Kaikki ei ole sitä.. kirjoitti:

        Taisi joku, ehkä muutamakin trolli innostua, ja joku meni lankaan.

        Lihavat muijat ilmestyivät siltojensa alta.


    • nyt nukkumaan

      jos miehesi olisi jotain muuta, kuin erinomainen sängyssä, ehkä ymmärtäisit mitä rakkaus ja rakastaminen on
      sulla ei taida olla kärsivällisyyttä ja ymmärrystäkin on vain pikkulusikalla annosteltu
      so sorry
      huonoitsetuntoinen provo sä olet

      • 9+9

        osoitammeko huomenna rakkautta vihan sijaan?epäilen.
        (hyvää yötä)


      • ...

        Hän on kuule paljon muutakin ja rakastan häntä kyllä. Olen ollut hänen kanssaan 18-vuotiaasta lähtien, joten eiköhän rakkaus ja rakastaminen ole tulleet tutuiksi.


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        Hän on kuule paljon muutakin ja rakastan häntä kyllä. Olen ollut hänen kanssaan 18-vuotiaasta lähtien, joten eiköhän rakkaus ja rakastaminen ole tulleet tutuiksi.

        Luettuani ketjua uskottavuutesi on aika nollan tasoilla.
        Yritä jatkosssa perustella väitteellä tiedolla ja taidoilla sekä ennen kaikkea järjellä.
        Muuten seurauksena on tällainen ketju, jossa vain trollataan.

        Mutta toisaalta taidat olla vain jonkinlaista mielihyvää palstasta saava sairas sielu?


      • 567890
        ... kirjoitti:

        Hän on kuule paljon muutakin ja rakastan häntä kyllä. Olen ollut hänen kanssaan 18-vuotiaasta lähtien, joten eiköhän rakkaus ja rakastaminen ole tulleet tutuiksi.

        no kuule kaivauduppa sinne hänen kylkeensä ja lopeta typeryyksien jakeleminen täällä, missä me yön yksinäiset yhä toisistamme lohtua haetaan (zzzZzz)

        (sun koti ei oo täällä)


      • 3+2
        ... kirjoitti:

        Hän on kuule paljon muutakin ja rakastan häntä kyllä. Olen ollut hänen kanssaan 18-vuotiaasta lähtien, joten eiköhän rakkaus ja rakastaminen ole tulleet tutuiksi.

        Näytä miehellesi tämä ketju niin näkee mitä olet mieltä hänestä ja miehistä yleensä.


      • ht ...
        3+2 kirjoitti:

        Näytä miehellesi tämä ketju niin näkee mitä olet mieltä hänestä ja miehistä yleensä.

        Eihän sillä olisi mitään merkitystä. Koska ap:han on jo vakuuttunut että se hänen miehensä ei edes rakasta häntä.

        Niin vaikka mies tämän ketjun nähtyään tajuaisi mitä ap hänestä ajattelee, niin mitäpä väliä sillä olisi - Kun mies ei kykene rakastamaan, niin eihän se siis voisi yhtään vähempää ap:ta rakastaa tämän ketjun nähtyäänkään. :P


      • ...
        3+2 kirjoitti:

        Näytä miehellesi tämä ketju niin näkee mitä olet mieltä hänestä ja miehistä yleensä.

        Hän kävi selkäni takana kurkkimassa noin tunti sitten. Hän on aika persoonallinen tapaus. :) Ja me olemme ystäviä, hän tuntee minut kyllä.


      • Ei järjen hiventäkää
        ... kirjoitti:

        Hän kävi selkäni takana kurkkimassa noin tunti sitten. Hän on aika persoonallinen tapaus. :) Ja me olemme ystäviä, hän tuntee minut kyllä.

        Niinkuin kaikki mielikuvitusolennot ovat.


      • Kuviteltu aviomies?
        ... kirjoitti:

        Hän kävi selkäni takana kurkkimassa noin tunti sitten. Hän on aika persoonallinen tapaus. :) Ja me olemme ystäviä, hän tuntee minut kyllä.

        Mikset sitten kysy siltä? Luulisi, että häneltä saat paremman vastauksen tai luulisi, että ymmärtäisit miehistä vähän enemmän jos sellaisen kanssa olet jo vuosia ollut naimisissa.


    • öitä_tännekin

      Rakkautta on silloin, kun toinen ihminen ja hänen tarpeet ovat omia tarpeitaan ylempänä. Jos sellaista ei ole koskaan kokenut, ei tiedä rakkaudesta mitään. Äidin rakkaus lapsiin, perustuu juuri tuohon. Jotkut väittää ettei nainen pysty rakastamaan miestä samanlaisesti. Pystyy.

      Kuitenkin kaikki ihmiset eivät kykene rakastamaan edes omia lapsiaan, puhumattakaan vieraista ihmisistä. Ja nykymaailma on hyvin raaka ja tunteeton paikka, jossa ihmiset useinmiten keskittyvät vain itseensä ja omiin tarpeisiin.

      • Aurora75

        Juuri näin, eikä se ole vaihtokauppaa. Miehet tässä ketjussa kirjoittaa vain siitä, miten he eivät saaneet naisilta tarpeeksi tai sitä, mitä halusivat. Ei ihminen, joka rakastaa, ajattele niin.

        En myöskään usko, ettei läskiä voisi rakastaa. Olen lihava ja silti uskon, että minua rakastetaan. Mutta uskon, että jos on sitä mieltä, ettei voi rakastaa lihavaa, ei voi rakastaa ketään.

        Luin joskus tutkimuksen (ei, en edes yritä laittaa linkkiä, en muista mistä), että joka kymmenes nainen ja joka viides mies ei tunne mitään. Kun tätä maailmaa katsoo, se on helppo uskoa.

        Tunnen yhden sellaisen miehen, joka ei tunne mitään. Hän on ihan mukava ihminen, avulias ja myös hän tekee hyviä asioita ihmisille. Mutta ei tunne mitään. Hänen vanhempansa ja tyttärensä kuolivat auto-onnettomuudessa ja hän kertoi, ettei tuntenut mitään. Hän käy jossain psykiatrilla tai jossain, mutta ei kai se auta.

        Nämä on vaikeita asioita. Sen tosin uskon, että tänne kirjoittavilta miehiltä joko kyky rakastaa on kadonnut tai sitä ei ole koskaan ollutkaan. Ei kukaan, joka rakastaa, voi sanoa noin rumasti toisesta ihmisestä.


      • Hahahaaa! :D
        Aurora75 kirjoitti:

        Juuri näin, eikä se ole vaihtokauppaa. Miehet tässä ketjussa kirjoittaa vain siitä, miten he eivät saaneet naisilta tarpeeksi tai sitä, mitä halusivat. Ei ihminen, joka rakastaa, ajattele niin.

        En myöskään usko, ettei läskiä voisi rakastaa. Olen lihava ja silti uskon, että minua rakastetaan. Mutta uskon, että jos on sitä mieltä, ettei voi rakastaa lihavaa, ei voi rakastaa ketään.

        Luin joskus tutkimuksen (ei, en edes yritä laittaa linkkiä, en muista mistä), että joka kymmenes nainen ja joka viides mies ei tunne mitään. Kun tätä maailmaa katsoo, se on helppo uskoa.

        Tunnen yhden sellaisen miehen, joka ei tunne mitään. Hän on ihan mukava ihminen, avulias ja myös hän tekee hyviä asioita ihmisille. Mutta ei tunne mitään. Hänen vanhempansa ja tyttärensä kuolivat auto-onnettomuudessa ja hän kertoi, ettei tuntenut mitään. Hän käy jossain psykiatrilla tai jossain, mutta ei kai se auta.

        Nämä on vaikeita asioita. Sen tosin uskon, että tänne kirjoittavilta miehiltä joko kyky rakastaa on kadonnut tai sitä ei ole koskaan ollutkaan. Ei kukaan, joka rakastaa, voi sanoa noin rumasti toisesta ihmisestä.

        Saanko esitellä nimimerkki "..."

        XD

        :D


    • 3+4

      Rakkaudesta puhutaan kuin se olisi jotain hyvää ja tavoiteltavaa. Se on mielenhäiriö, humala. Kuten yllä oleva kuvaa, se saa ihmisen tekemään mielettömiä masokistisia tekoja, kuten uhraamaan itsensä jonkun toisen puolesta. Sellainen on ei ole tervettä eikä tasapainoista. Jotkut jää koukkuun tähän huumaavaan tunteeseen ja kuvittelee, että ihmissuhteiden pitäisi olla jotain tuollaista jatkuvaa huippukokemusta ja humalaa. Luulen, että sellaisilla ihmisillä ei ole ollut yhtäkään pitkää suhdetta.

      • totta tuokin

        Rakkaushan on todellakin sairautta. Mutta se on sitä inhimillisyyttä. En usko, että ilman rakkautta ja uhrautumista olisimme edes ihmisiksi kehittyneet. Niin kuin voi nähdä nyt, yhteiskunta, moraali ja kaikki rappioituu, koska jokainen välittää vain itsestään.


      • Ei järjen hiventäkää

        Rakastuminen on mielenhäiriö. Rakastaminen ei ole.

        Rakastuneen sydän on hullaantunut, rakastavan on vakaa ja varma osoittaen sen tuon rakkauden kohteella monin tavoin.


    • trolli mikä trolli

      Huikeeta. En ole nauranut tällä palstalla näin kovaa koskaan. Aivan uskomatonta kamaa aloittajalta koko ketjun ajan. :D

      Huh huh. :D

      • ht ...

        Aloittaja osaa kyllä joko taitavasti esittää jotain "ÄO alle 75" tapausta ymmärryskyvyssään tai sitten vaan ihan oikeasti on sellainen.

        Kallistun itse trollin suuntaan lähinnä sen vuoksi että kukaan joka olisi oikeasti noin tyhmä, ei kuitenkaan osaisi kirjoittaa noin hyvin. Esim. ap on osannut käyttää jopa pisteitä ja pilkkuja ainakin paikoitellen. :)

        ...Paitsi jos tuo aurora nimimerkki on samalla ap, ja viittaa sillä auroran sairaalaan... Sitten ymmärrän että kyse ei ole trollista vaan ihan oikeasti vähän ongelmaisesta tapauksesta. :P


      • ...
        ht ... kirjoitti:

        Aloittaja osaa kyllä joko taitavasti esittää jotain "ÄO alle 75" tapausta ymmärryskyvyssään tai sitten vaan ihan oikeasti on sellainen.

        Kallistun itse trollin suuntaan lähinnä sen vuoksi että kukaan joka olisi oikeasti noin tyhmä, ei kuitenkaan osaisi kirjoittaa noin hyvin. Esim. ap on osannut käyttää jopa pisteitä ja pilkkuja ainakin paikoitellen. :)

        ...Paitsi jos tuo aurora nimimerkki on samalla ap, ja viittaa sillä auroran sairaalaan... Sitten ymmärrän että kyse ei ole trollista vaan ihan oikeasti vähän ongelmaisesta tapauksesta. :P

        Miten niin "ainakin paikoitellen"???? Ja jos tuo oli vittuilua, niin eka tänään, joka osui! :D No joo, olen kyllä niin väsynyt, että varmaan jokunen virhe onkin tullut tehtyä.


      • Ei järjen hiventä
        ... kirjoitti:

        Miten niin "ainakin paikoitellen"???? Ja jos tuo oli vittuilua, niin eka tänään, joka osui! :D No joo, olen kyllä niin väsynyt, että varmaan jokunen virhe onkin tullut tehtyä.

        Et sinä väsynyt ole etkä edes kunnon trolli. Joku vain joka vaatii huolenpitoa ja kovasti.


    • 08786767565767889898

      Miksi aina jauhetaan siitä etteivät miehet ole tarpeeksi romanttisia, kun naisten romantiikan tarve ne ongelmat aiheuttaa?

      • Ei järjen hiveä

        Koska käytännössä aina puhutaan naisen tarpeista ja siitä miten mies niihin vastaan. Kysymyksen esittäessä toisin päin että miten nainen luo romantiikkaa niin yleensä seurauksena on huutomyrsky kuten tässäkin ketjussa kun joku kyseenalaisti naisen kyvyn rakastaa.

        Naisilla on tietynlainen tunnevaltamonopoli, jossa heidän oletetaan tietävän kaiken suhteista sekä heidän tarpeisiinsa vastataan eikä miehen.

        Tuo olettamus on niin vahva että se olisi sama kuin jos naista syytettäisiin huonoksi äidiksi. Se tulkitaan hyökkäykseksi naiseutta kohtaan eikä sellaista suvaita kulttuurissa jossa miestä taas puolestaan saa yleensä eri tavoin mollata, vähätellä tai sitten vaikka kritisoida.

        Kyseessä on tietynlainen looginen valtapeli, jossa toista osapuolta ei koske samat säännöt kuin toista. Vertaa miehen pituus vs naisen paino, miehen peniksen koko vs naisen löysyys, miehen herkkyys vs naisen vahvuus.
        Tällä tavoin niitä miesmassoja hallitaan ja miesten seksuaalisuutta kahlitaan.

        Jos miehet eivät osaisi rakastaa siinä syynä olisi todennäköisemmin naiset ja heidän äitinsä jotka he ovat siihen kasvattaneet.


    • joopas soppaa

      Miehiä ei saa analysoida, eikä heistä saa puhua täällä. Kaikki jutut pyörivät naisten ympärillä vain haukkumalla ja mollaamalla. Naiset ei voi sanoa mitään, ätmit tietävät kuitenkin sen syvällisen totuuden itse naistakin paremmin. Ketä oikeasti kiinnosta sitten edes keskustella mistään, paitsi samoista pilluista ja horoista. Vain hömpästä voidaan keskustella normaalisti, ja nekin ketjut joku viisas tulee aina pilaa väitellä "kaikki naiset ovat huoria". Mistä keskusteluista palstalla voisi edes haaveilla? Toivotonta. Trollit keskenään huvittelemassa.

    • mies 86

      Taidat olla uusi palstalla...

    • Osaako ihminen?

      Rakastuminen ei ole mikään perimmäinen totuus. Mutta olen kyllä teininä rakastunut pakkomielteisesti. Sitä ennen olin vain ihastunut söpöiltä vaikuttaviin tyttöihin, joihin valitsin ihastua. Pidin kyllä tätäkin kauniina ja söpönä ennen rakastumistani. Mutta sitä tunnetta, minkä hän herätti minussa, en koskaan valinnut itse kuten olin valinnut ihastumiseni. Kirjaimellisesti sairastuin häneen, ja ajattelin häntä jatkuvasti. Kerran kun näin hänen leikillisesti tanssahtelevan, en ollut koskaan nähnyt mitään kauniimpaa ja aistillisempaa. Hänen jokainen liikkeensä näytti täydelliseltä. Olisin voinut katsoa sitä ikuisesti, jos vain aika olisi pysähtynyt.

      Sitten eräänä kauniina päivinä kuulin hänellä olevan poikaystävän. En tietenkään ollut koskaan uskaltanut lähestyä häntä. Patologisen ujouteni lisäksi olin ruma, eikä minulla koskaan ollut kavereitakaan. Hyväksyin siis ajatuksen, kun en muutakaan mahtanut. Mutta kun sattumalta näin hänen kerran kiihkeästi suutelevan tätä poikaystäväänsä maailmani romahti.

      Seuraavat kaksiviikkoa tuijotin koulun jälkeen huoneeni kattoa kuunnellen musiikkia pimeässä huoneessa. Mielessäni laukkasi lapsellisia ajatuksia, kuinka näkemäni ei voinut ollut totta, ja sille täytyi olla jokin muu selitys. Mutta julma järkeni keskeytti aina tällaiset typerät kuvitelmani muistuttaen minua tosiasioista.

      Yritin päästää irti ja unohtaa, mutta en kyennyt. Sitten näin tytön uudestaan poikaystävänsä kanssa, ja sillä hetkellä tunsin vapautuvani ja tunsin pelkästään iloa. Se tuntui siltä kuin olisin saanut sieluni takaisin. Ehkä rakastuneena olinkin tietyllä tapaa antanut sieluni tälle tytölle, ja siksi tunsin itseni niin sairaaksi hänen rakastaessa toista. Siitä hetkestä lähtien olin kuitenkin taas vapaa hänestä.

      Seuraavana syksynä näin tytön koulussa uudestaan, enkä tuntenut häntä kohtaan enää mitään. Muistan katsoneeni häntä vielä kerran tunnilla takaapäin ihmetellen mielessäni, kuinka sama ihminen jota kohtaan tunsi kerran niin pakkomielteisen voimakkaasti, että tunsi itsensä sairaaksi, ei enää herättänyt minkäänlaista tunnetta.

      Toistan siis itseäni: rakastuminen ei ole mikään perimmäinen totuus. Se on vain yritys häivyttää oma ikuinen yksinäisyys, ikäänkuin voisimme jakaa sielumme toisen kanssa edes pieneksi hetkeksi. Sitä emme voi kuitenkaan tehdä. Kukaan ei voi kokea toisen sisintä. Ja vaikka voisimmekin, me vain sairastuisimme. Jokainen on kokemansa kanssa lopulta yksin, vaikka olisimmekin yhdessä. Jokainen kokee maailman vain omasta näkökulmastaan, jota kukaan muu ei voi täysin jakaa, saati kokea täysin samanlaisena. Aito rakkaus hyväksyy erillisyyden.

      • Osaako ihminen?

        Osaisinko rakastaa? Tiedän, että olen poikkeuksellisen empaattinen. Tunnen myötätunnosta jopa kipua, mikäli näen toisen ihmisen loukkaantuvan fyysisesti. Ehkä minulla on lievää taipumusta pakkomielteisyyteen joissakin asioissa kuten rakkaudessa, mutta hillitsen tarvittaessa omat tarpeeni ja minut on oikeastaan kasvatettu jopa luopumaan niistä. Luovun mieluummin omista tarpeistani ja haluistani, vaikka kärsisinkin siitä itse, kuin vahingoittaisin toista itseni takia, vaikka sitten pakkomielteisesti rakastuneena. En siis stalkkaisi saati vahingoittaisi naista, vaikka palvoisinkin maata tämän jalkojen alla. Uskon monogamiseen rakkauteen, ja olisin uskollinen kumppani. Mutta rakkaus ja rakastuminen eivät ilmeisesti ole minua varten. Olen myös joko viisastunut tai vain vähitellen kasvanut irti rakastumisen ja hyväksynnän tarpeesta. Ikuisesti torjuttuna ja itsestäänselvyytenä muille, ne ovat pikemminkin heikkous kuin vahvuus.

        Koko elämäni olen saanut kokea vain torjuntaa tai ollut itsestäänselvyys myös läheisilleni tai erityisesti heille. Miksi siis roikkuisin kiinni kenessäkään toisessa, kun en itsekään kelpaa muille paitsi itsestäänselvyytenä, aina uskollisena auttamassa, vaikka saakin siitä vähemmän kuin tuntemattomat? Rakkaus joka ei nosta ylöspäin, vaan painaa alaspäin, pitäen pelkkänä itsestäänselvyytenä, on lopulta arvotonta. Ihmisillä mitä olen elämässä kohdannut on ollut tämä kyky pitää itsestäänselvyytenä niitä, ketkä ovat heitä lähimpänä. Vanhempieni pyrkimys oli kasvattaa näkymättömiä lapsia, jotka eivät koskaan tarvitse mitään, ja vain se sai heidät tuntemaan ylpeyttä, kun olimme hiljaa ja kieltäydyimme kaikesta.

        Rakkaus on haava sielussa, joka ei koskaan parane. Tarve, jonka muut kieltävät, mutta et silti voi hyljätä heitä. Eikä se silti ole pelkkää aineellista tai henkistä riippuvuutta. Ellei tarve olla merkityksellinen jollekin ole riippuvuutta. Mutta kuka silloin edes haluaa olla riippumaton, jos vapaana on merkityksellinen vain itselleen? Tunnen ja rakastan ihmisiä, jotka eivät ole sitä ansainneet. Mutta jos edes rakastamani vanhempani, edesmenneet isovanhempani mukaanlukien eivät ole rakkauttani ansainneet, miksi etsiä lisää riesaa uusista ihmisistä? Useimmat tuntemani ihmiset ovat kieroilleet ja valehdelleet omanetunsa nimissä lähimmilleen, jopa täysin naurettavan yhdentekevissä asioissa, kun rohkeus ei vain ole riittänyt kertomaan totuutta. En tiedä pystynkö edes arvostamaan heitä.

        Mietin millaista olisi, jos kaikkien muiden pitäisi kerrankin ansaita minun rakkauteni. Se on ylellisyyttä, jota en koskaan ole saanut kokenut. Tai sitten olisin vieläkin yksinäisempi kuin jo nyt erakkona. Vähän kuin teininä olisin odottanut kutsua luokkabileisiin, kun tiesin jo etukäteen ettei sitä tule, kun kuulin bileistä vain pelkkänä toisenkäden juoruna.


    • Kysyisin mieluummin pystyykö nainen rakastamaan? Ketään muuta kuin itseään?

    • suomal mies

      kyllä mää ainakin rakastan, ainakin pari kertaa viikossa, jos on tarpeeksi isot tissit ja kostea alapää, eikä yläpääkään saa olls mikään huuhkajan perse.

    • haistahaistahaitsa

      Ei! Ei tietenkään vitun ääliö. Oletko tyhmä? Nainen ei osaa kuin valehdella ja mies ei osaa kuin nussia. Näin se on!
      Ps. Haista paska!

    • mitenrakastaahuoraa

      Minkä takia mies olisi vielä mms romanttinen kaiken muun ohella jonkun saatanan suomihuoran takia joka on pilluansa jakanut jo joka suuntaan. kaikki sun kaveris on jo käyny siellä, hitto kaikki miehet on jo käynyt siellä. Mitä arvoa jollain väljällä tyhmällä huoraavalla bimbolla on? Kaikki rahat menee hukkaan jonkun pillun takia? Jos te naiset olisitte aitoja ihmisiä ja lopettaisitte huoraamisen ja olisitte aitoja prinsessoja ettekä mitään kuvottavia lutkia niin saattaisitte saada sitä romantiikkaa.

    • bbvvhjjjhvcvbnjhcghb

      Eihän mikään rakkauslässytys ole luonnollista vaan ihan ihmisen keksintöä.

      • BS.

        Heh, onko keskustelupalstalle kirjoittaminen ihmislle luontaista?
        Sehän on ihmisen keksintö?
        Käytät luonnollisuudella perusteena jonkin asian olemassaololle.

        Sillä mikä osa rakkaudesta on ihmisen keksintöä tai ei, ei ole väliä jos se tapahtuu, ihminen kokee sitä ja ihmiselle sillä kokemuksena on merkitystä: SE ON SIIS IHMISELLE LUONNOLLISTA.


      • bbvvhjjjhvcvbnjhcghb
        BS. kirjoitti:

        Heh, onko keskustelupalstalle kirjoittaminen ihmislle luontaista?
        Sehän on ihmisen keksintö?
        Käytät luonnollisuudella perusteena jonkin asian olemassaololle.

        Sillä mikä osa rakkaudesta on ihmisen keksintöä tai ei, ei ole väliä jos se tapahtuu, ihminen kokee sitä ja ihmiselle sillä kokemuksena on merkitystä: SE ON SIIS IHMISELLE LUONNOLLISTA.

        Siis naiset olettavat että miesten pitäisi kokea ja tuntea niin, mutta koska he yleensä eivät tunne vastaavalla tavalla niinpä se ei ole luonnollista.


    • Miisanen7

      Mies rakastaa vain jos saa seksiä niin paljon kun haluaa, tai enemmän! Rakkaus loppuu jos seksiä ei heru riittävästi! Miehet ajattelee vain munallaan, aivotyöskentely on nollassa. Miehien päähän mahtuu vain seksi! Onhan se tutkittu juttu....nainen saa orgasmin kiihottumisesta, mutta mies voi saada " orgasmin" kun suomi voittaa jääkiekossa tms. Kultaa, tai nähdessään Ferrarin.......

      • Herranpieksut

        Ei se kyllä ihan noin mene. T. mies


      • te elukat

        Tutkittu juttu on oikeasti se, että naiselle on sama, mitä seksiä katselee. Eläinporno, homoseksi ja heteroporno vaikuttavat tutkimusten mukaan aivan samalla tavalla naiset, miehet taas eivät kiihotu ihan kaikesta.


    • pannaan menemään

      Nainen onkin elukka, joka ei hallitse edes omaa heikkoa mieltään. Teille rakastuminen on mielisairauteen verrattava olotila. Oi sitä tunteiden myrskyä, kun tytöt kirkuvat ja pyörtyilevät rakastamansa poikabändin keikalla. Näyttää vaan aika tyhmältä touhulta.

      Sinä taas tunnut rakastavan vain omaa ihmeellistä pill... eikun itseäsi.

      • herrajeeeest

        anna tyttöjen nauttia elämästä äläkä valita!


    • tunne elämä pitää sulkea täysin pois sen takia että naiseen ei kannata eikä uskalla rakastua koska ne on pettäjiä! eiköhän itsemurhat juuri siitä syystä tapahdu. hypätään kerrostalon katolta tai ammutaan kuula kalloon kun on mennyt sen virheen tekemään että rakastunut naiseen. rakastua voi mutta se pitää olla jotain niin pysyvää että siinä ei ole mahdollisuutta pettymykseen. esim. tähtitaivaan katselu pimeässä kauniin musiikin soidessa!

    • pumping

      Osaan pumpata rajusti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe