GUMUS HOTELLI ALANYA

Mallu*

Onko kukaan ollut tänä kesänä GUMUS hotellissa. Kertoisitteko kokemuksia?

58

8735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotellista

      Keskustasta tuo Cumus on,olisko n.3km Alanyan keskustasta. Kävin itse siellä viime kesänä, mutta en yöpynyt hotellissa. Oli ikäänkuin maalaismaisemissa, todella siistin näköinen hotelli. Pieni uima-allas, vaan kyllä siinä pystyi uiskentelemaan ihan. Kehuivat hotellin ruokaa siellä.Dolmukset kulkevat päätieltä kyllä keskustaan ja päätie näkyi hotellilta.
      Ja Oban keskusta lähellä jossa kävimme ajelemassa jossa edullisempaa kuin Alanyan keskustassa ja sielläkin hyviä ruokapaikkoja.
      Varm ihan hyvä valinta:-)

      • A - P

        hyvä valinta jos haluaa rauhallisen pikku hotellin. Olimme siellä kesäkuussa ja mitään valittamista emme kyllä löytäneet. Lähettyvillä on isohko ostoskeskus jonka ruokakaupasta saa edullisesti aamiaistarpeita ym. Hotellin oma ravintola on tosiaan erittäin hyvä ja ihan kohtuuhintainenkin, ja lisäksi lähettyvillä on lukuisia muita rafloja jos ei aina jaksa keskustaan mennä. Erikseen on mainittava aivan vieressä sijaitseva Nev, jossa oli aivan loistavat ruuat.
        Tuota kolmen kilometrin matkaa voi joku tietenkin pitää liian pitkänä mutta dolmuksella tai bussilla se kestää muutaman minuutin joten eipä siitäkään suurta haittaa ole.
        Niin ja erikseen täytyy vielä kehua hotellin henkilökuntaa, ovat mainioita tyyppejä mm. Ali ja Dani.


    • Sirmu

      Tulimme ennen juhannusta ja suosittelen Gumus-hotellia todella lämpimästi,erittäin tilavat huoneet,siisti taso ja mielettömän kiva henkilökunta.Tuolloin oli pelkästään suomalaisia perheitä,jos sen voi miinukseksi laskee.Ihana Ali siellä allasbaarissa osaa hyvin suomea ja on tosi hauska heppu.

    • rehellisyys kunniaan

      Olimme kesä-heinäkuun vaihteessa Gumus-hotellissa, enkä todellakaan voi suositella sitä. Seurueen naisväki sai kuunnella typeriä oolalaa-huuteluja altaalla ja miesväelle tuputettiin jatkuvasti osallistumista hotellin illan viettoihin. Aluksi osallistuimmekin, mutta kun yhdeltä seurueemme jäseneltä vietiin lukitusta huoneesta 350 euroa, kiinnostuksemme hotellin illan viettoihin loppui. Lisäksi onnistuimme saamaan luultavasti hotellin grilli-illasta vatsataudin.

      • illasta

        mekin olimme kesäkuussa ja koko ajan tyrkytettiin juotavaa ja grilli-iltaa,,,lopulta menimme ja kaksi meidän perheestä oli seuraavana päivänä vatsataudissa.siinä meni kolme päivää ihan haaskuun yhden grilli-illan takia.yrittävät ihan liikaa,antaisivat lomalaisten olla rauhassa eikä koko ajan tyrkytetä.EI IKINÄ ENÄÄ CUMUKSEEN.


      • irem

        Säilytitte varmaan rahat ja arvotavarat kassakaapissa ja teit asiasta rikosilmoituksen. Olen ollut kyseisessä hotellissa neljä kertaa, eikä koskaan ole hävinnyt mitään. Olin nytkin samaan aikaan kanssanne siellä, myös grilli-illassa, eikä meistä kukaan saanut vatsatautia, eikä ole koskaan saanut.
        En ole ollut Turkissa yhdessäkään hotellissa, missä ei illanviettoja tuputeta tai huudella jotain. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti.


      • rehellisyys kunniaan
        irem kirjoitti:

        Säilytitte varmaan rahat ja arvotavarat kassakaapissa ja teit asiasta rikosilmoituksen. Olen ollut kyseisessä hotellissa neljä kertaa, eikä koskaan ole hävinnyt mitään. Olin nytkin samaan aikaan kanssanne siellä, myös grilli-illassa, eikä meistä kukaan saanut vatsatautia, eikä ole koskaan saanut.
        En ole ollut Turkissa yhdessäkään hotellissa, missä ei illanviettoja tuputeta tai huudella jotain. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin henkilökohtaisesti.

        Terveisiä vaan sinne Gumuksen respaan ja keittiöön. Oli siellä välillä ihan hyvätkin ruuat, harmi vaan, että grilli-iltana ei onnistunut ja vastapöpö pääsi iskemään. Tsemppiä vaan Ali ja suomalainen ystäväsi.


      • TURKIN MATKAAJA
        rehellisyys kunniaan kirjoitti:

        Terveisiä vaan sinne Gumuksen respaan ja keittiöön. Oli siellä välillä ihan hyvätkin ruuat, harmi vaan, että grilli-iltana ei onnistunut ja vastapöpö pääsi iskemään. Tsemppiä vaan Ali ja suomalainen ystäväsi.

        Olen ollut Gumuksessa n. 5-6kertaa. Aina on näitä grilli iltoja kaupattu ja joskus on osllistuttu. Ei ole koskaan ollut mitään valittamista. Samalaisia ovat muissakin hotelleissa. Varmaan ilmoititte henkilökunnalle ja poliisille varkaudesta, vaikka ei olisi ollut tallelokerokaan täytyy ehdottomasti ilmoittaa.
        Tämän Hotellin omistajaa, omistaa myös Elegant Damlatasin ja on kuulemma aika tiukka mies joten josilmoitukset tehdään asiallisesti hän varmaan ottaa aika tiukasti kantaa.


      • mama and the girls
        TURKIN MATKAAJA kirjoitti:

        Olen ollut Gumuksessa n. 5-6kertaa. Aina on näitä grilli iltoja kaupattu ja joskus on osllistuttu. Ei ole koskaan ollut mitään valittamista. Samalaisia ovat muissakin hotelleissa. Varmaan ilmoititte henkilökunnalle ja poliisille varkaudesta, vaikka ei olisi ollut tallelokerokaan täytyy ehdottomasti ilmoittaa.
        Tämän Hotellin omistajaa, omistaa myös Elegant Damlatasin ja on kuulemma aika tiukka mies joten josilmoitukset tehdään asiallisesti hän varmaan ottaa aika tiukasti kantaa.

        Tultiin eilen kotiin, vaikka nyt olisi halunnut jäädä, ensimmäisen kerran. Turkissa on oltu ja monenlaista hotellia asuttu, tämä Gümüs nyt ehdottomasti paras. Sijainti loistava, ei liian lähellä keskustaa. Mitä ikinä keksikin pyytää tai tarvitsi, aina järjestyi. Toki palveluista pitää maksaa, hehän tekevät siellä töitä elääkseen, niin kuin mekin täällä. En minäkään huvikseni töitä tee,vaikka onkin hyvä työ. Pakko on tienata, että pääsee esim. Turkkiin.
        Tyrkyttämisestä puheen ollen alkukesästä olin ystävättären kanssa Tunisiassa, kokeeksi, Turkki on ihan kevyttä kamaa naisen näkökulmasta siihen maahan verrattuna, mutta huumorilla sielläkin mentiin ja loma on aina loma!!
        Joku tuossa mainitsi henkilökunnan, joku moittii ja joku kehuu, kyllä ne henkilökohtaiset kemiat varmasti tässäkin vaikuttavat. Me koetaan asiat niin eri tavalla. Henkilökunta oli ihan ok, bisnestä pyörittävät ja totta kai mainostavat "tuotteitaan", niin muutkin tekevät. Pitää osata sanoa ei, jos ei kiinnosta.
        Rehellisyyskin on kuulkaa suhteellista ja tilaisuus tekee monesta suomalaisestakin varkaan, ei pidä olla tyhmä. Nostaa pieniä summia kerrallaan automaatista ja käyttää tallelokeroa, Turkissa on hyvin toimivat automaatit ja niitä on paljon, ei tarvitse ottaa käteistä mukaan kuin ihan ekaksi päiväksi:).
        Avointa mieltä ja kassillinen leikkimielisyyttä tarvitaan missä tahansa Hankoa etelämpänä, kyllä me suomalaiset ollaan aikamoista torvensoittajakansaa vieläkin.
        Meillä ainakin hyvä loma, mennään varmasti uudestaan ja mitä sitä hyvää hotellia toiseksi vaihtamaan:)
        Jos Ali tämän kaiken ymmärtää, niin hienoa! Hollanniksi en nimittäin tätä osaa kirjoittaa! Terveisiä isälle ja muillekin sukulaisille, joita emme tavanneet;)!!ps. sähköposti ei toiminut, joku olisi kirjoittanut:)hei hei


      • ...
        rehellisyys kunniaan kirjoitti:

        Terveisiä vaan sinne Gumuksen respaan ja keittiöön. Oli siellä välillä ihan hyvätkin ruuat, harmi vaan, että grilli-iltana ei onnistunut ja vastapöpö pääsi iskemään. Tsemppiä vaan Ali ja suomalainen ystäväsi.

        Voin suositella lämpimästi ihan kaikille, vauvasta vaariin. Ja iso kiitos tsempeistä :)


      • jk
        ... kirjoitti:

        Voin suositella lämpimästi ihan kaikille, vauvasta vaariin. Ja iso kiitos tsempeistä :)

        Todella erinomainen hotelli. Itse pidän rauhallisemmasta menosta ja 3 km keskustaan ei paha matka. Meillä jäi hotellin aulaan puhelin, joka löytyi sitten respasta. :) Ei siis mitään valitettavaa, nolottaa hieman, että siivoajat olivat jopa viikanneet vaattemme jotka olivat kiireessä jääneet sängylle. ;) Siivoajat saivat kyllä kunnon tipit kans sitten. Voin suositella paikkaa lämpimästi kaikille. :) :)


      • Riitta 2010
        ... kirjoitti:

        Voin suositella lämpimästi ihan kaikille, vauvasta vaariin. Ja iso kiitos tsempeistä :)

        Aivan loistava hotelli! Ihanat ihmiset respassa! Erityisesti Daniel, Silo ja Nino :)) Danielille erityissuukot..

        Juuri tulin sieltä ja ei mitään ongelmia, asenne ratkaisee aina.

        Ikävä sinne...


      • siis kunnolla
        Riitta 2010 kirjoitti:

        Aivan loistava hotelli! Ihanat ihmiset respassa! Erityisesti Daniel, Silo ja Nino :)) Danielille erityissuukot..

        Juuri tulin sieltä ja ei mitään ongelmia, asenne ratkaisee aina.

        Ikävä sinne...

        ja kauan.

        No hyvä, nyt jaksatkin talven ilman seksiä.


      • Riitta 2010
        siis kunnolla kirjoitti:

        ja kauan.

        No hyvä, nyt jaksatkin talven ilman seksiä.

        Miten voit noin ajatella? Voi muutenkin olla mukavaa kuin n***a
        Olin AVIOmiehen kanssa, joten unohda perverssit ajatuksesi.


      • kokemus5
        illasta kirjoitti:

        mekin olimme kesäkuussa ja koko ajan tyrkytettiin juotavaa ja grilli-iltaa,,,lopulta menimme ja kaksi meidän perheestä oli seuraavana päivänä vatsataudissa.siinä meni kolme päivää ihan haaskuun yhden grilli-illan takia.yrittävät ihan liikaa,antaisivat lomalaisten olla rauhassa eikä koko ajan tyrkytetä.EI IKINÄ ENÄÄ CUMUKSEEN.

        etteköhän hankkineet taudin muualta. Gumuksestä sitä ei saa..................


      • Kathleen Turner
        Riitta 2010 kirjoitti:

        Miten voit noin ajatella? Voi muutenkin olla mukavaa kuin n***a
        Olin AVIOmiehen kanssa, joten unohda perverssit ajatuksesi.

        sanoi elokuvassa "Crimes of passion" : " Are you horny or desperade? Oh, you are married! So you are horny AND desperade."


    • Obatar

      Olin tänä kesänä 2 vkoa, ja varmasti jäi viimeiseksi, paikasta tykkäsin, koska ei ollut hälinää, ja oban keskustasta sai kaiken tarvittavan, sinne n. 1 km. Mutta hotellista ja sen hlökunnasta en henk.koht. pitänyt, poikkeusena kyllä rva hlö respassa, joka oli aina ystävällinen ja mukava. ja siivous oli kyllä ala arvoista : (En toista kertaa samaan hotelliin mene.

      • huoneiden numerot

        mitkä olisivat parhaita huoneita lapsiperheelle 2 2.Eli huoneen numeroita toivoisin saavani,onko ne altaalle päin vai minne ja millaiset parvekkeet Gumuksessa on,onko kaikkien huoneiden saman kokoiset?
        Paljonko on Gumuksesta matkaa Alanyum onsarille,onko hotellista pitkä matka päätielle?
        Paljon kysymyksiä,toivottavasti myös paljon kunnon vastauksia...Kiitos!!


      • TK
        huoneiden numerot kirjoitti:

        mitkä olisivat parhaita huoneita lapsiperheelle 2 2.Eli huoneen numeroita toivoisin saavani,onko ne altaalle päin vai minne ja millaiset parvekkeet Gumuksessa on,onko kaikkien huoneiden saman kokoiset?
        Paljonko on Gumuksesta matkaa Alanyum onsarille,onko hotellista pitkä matka päätielle?
        Paljon kysymyksiä,toivottavasti myös paljon kunnon vastauksia...Kiitos!!

        ketjusta löytyy jotain vastauksia. Joukossa ihan asiallistakin tekstiä:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9241756#comment-45241654


      • Rookey
        huoneiden numerot kirjoitti:

        mitkä olisivat parhaita huoneita lapsiperheelle 2 2.Eli huoneen numeroita toivoisin saavani,onko ne altaalle päin vai minne ja millaiset parvekkeet Gumuksessa on,onko kaikkien huoneiden saman kokoiset?
        Paljonko on Gumuksesta matkaa Alanyum onsarille,onko hotellista pitkä matka päätielle?
        Paljon kysymyksiä,toivottavasti myös paljon kunnon vastauksia...Kiitos!!

        Kaikki huoneet sopivat kun ottaa kaksion, osa on altaalle, meillä oli merelle päin.Parvake aika iso ja kaide korkealla laspia ajatellen. Meillä ainakin oli kaksi kaksiota ja molemmat saman kokoiset.!,3 km Alanyum ostariin, Oban markkinoille suurin piirtein sama, rannalle 35o metriä.Päätielle 300 metriä.
        Mahtava hotelli, ruoka loistavaa, henkilökunta vielä parempaa, kaikin puolin oli mahtava loma. Ensi kesänä uusiksi, ellei omitaja laita hotellia lihoiksi.Suosittelen. Allas oli hyvin hoidettu ja pikku muksuille kahluaalas missä pieni liukumäki.


    • merigeopardi

      Ihana hotelli tuo Gümüs!!! Kivoja hotellin omia iltoja ja ruoka ihan hyvää ja parvekkeet tosi kivat ja näkymä merelle. Tosi mukavia poikia siellä töissä, etenkin Raimo, Alex ja Simo :) Siivooja kyllä saapuu huoneeseen ihan omia aikojaan vaikka olis nukkumassa. Ja on siis Oban alueella josta pääsee kätevästi dolmuksella keskustaan.

    • gumuksella käynyt

      Todella hyvä hotelli tuo Gumus! Itse kävin siellä perheeni kanssa jo 4 kertaa, eikä ole mitään valittamista. Suosittelen! Ja hekilökunta on todella mukava ja hauska :)

    • Riitta2012

      Hei vaan :)

      Gumus paras hotelli Alanyassa. Elokuussa taas menossa sinne. Lyhyt matka meren rantaan, dolmuksella pääsee keskustaan. Hotelli siisti ja henkilökunta aivan taivaallisen Ihana. Siivous toimii, ruoka hyvää. Pitävät hyvänä kuin olisimme omaa perhettä. Suosittelen todella lämpimästi!

      • panolady

        "henkilökunta aivan taivaallisen Ihana"

        Livauttavatko anaaliinkin?

        Pidän siitä niin:)


      • Rookey
        panolady kirjoitti:

        "henkilökunta aivan taivaallisen Ihana"

        Livauttavatko anaaliinkin?

        Pidän siitä niin:)

        Mistä näitä pönttöjä aina sikiää ????


      • Gumus hotellin
        Rookey kirjoitti:

        Mistä näitä pönttöjä aina sikiää ????

        vessanpöntöt ovat myös perseestä.


    • joopajoo

      "Taivaallisen ihana" henkilökunta on osittain vaihtunut..imelä "marco" jatkaa edelleen uima-altailla kättelyjään, "simo" armeijassa, kokki vaihtunut, ja peluri "alex" pitää huolen että naiset viihtyvät..ja "raimo" taitaa jo tänä vuonna saada tehdä muutakin kuin pyyhkiä pöytiä..aika kälyinen hotelli kaiken kaikkiaan, vaikka siivous hyvin pelasikin.

      • Rookey

        Heips,
        Uusi kokki, millainen oli aamupala ja ruoka muuten; mikäli näitä hotellissa nautitte?


      • Jälleen Gumus

        Olet ollut lomalla mutta missä lomatunnelmasi on ollut? Taidat olla oikein tiukkapipo :)
        Huumoria ja hauskan pitoahan loman pitäisi olla vai???

        Itse kuitenkin kaikesta kritiikistä huolimatta menen jälleen Gumukseen :)
        Olen tyytyväinen ko hotellin palveluihin sillä en siellä ole lähes kuin yöt ja jokusen illan. Merenranta niin lähellä ja helppo kulkea dolmuksella ihan koska vaan.
        Mukavia, mukavia ovat kaikki turkkilaiset tai ainakin ne joita olen tavannut ja heidän kanssa ystävystynyt.
        Koita nyt toipua kauheasta kokemuksestasi.


    • tätsky

      Hotellin työntekijät törkeitä-huorittelevat asiakkaita,aivan törkeää palvelua

      • Fani12

        Ei muuten pidä paikkaansa ! Sinä et ole ollut lähekkäkään Gumustä, paista pitkä P***a. Vai eikö tykänneet sinusta, hahhahhaa...Katsoppas peiliin...siellä se on ihan itse i******i :)) ARGGH ###%¤%##%

        Olen monet, monet kerrat ollut Gumuksessä ja aina hyvä, asiallinen kohtelu eikä kukaan ole käyttäytynyt epäasiallisesti.


    • anssipetteri

      Onko Gumuksen lähiranta hiekka- vai kiviranta? Maksullinen vai maksuton?

    • Gumus

      Hiekkaranta ja maksuton. Gumuksen kohdalla on rantabaari, jonka numeron olen unohtanut. Noita rantabaarien numeroita voi käyttää maamerkkeinä, joiden avulla osaa poistua linja-autosta oikealla kohdalla. Rannalla oli maksullisia rantatuoleja ja varjoja mutta oli siellä yllin kyllin tilaa omien pyyhkeiden päällä aurinkoa ottavillekin.

      Gumuksen henkilökunta oli muuten ihan mukavaa mutta se "Kukkuluuruu mitä kuuluu" alkoi 11 vuorokauden loman aina ärsyttämään. Mikään rangaistus ei ole liian julma sille, joka tuon hénkilökunnalle opetti. :)

      • Gumus082012

        Opetettu siis tänä kesänä, koska kahtena edellisenä ei moista ole kuulunut :) Ei kyllä kiva jos jatkuvasti hoetaan. Täytyypä pyytää lopettamaan moinen höpötys :) Muuten Gumus ok hotelli, ranta tosiaan lyhyen matkan päässä samoin ostoskeskus ym. Dolmuksella hurauttaa näppärästi alanyan keskustaan kuten myös taksit edullisia.

        Lauantaina aurinkoon :)))

        Mukavaa lomaa kaikille missä sitten matkustattekin :)


      • Gumus
        Gumus082012 kirjoitti:

        Opetettu siis tänä kesänä, koska kahtena edellisenä ei moista ole kuulunut :) Ei kyllä kiva jos jatkuvasti hoetaan. Täytyypä pyytää lopettamaan moinen höpötys :) Muuten Gumus ok hotelli, ranta tosiaan lyhyen matkan päässä samoin ostoskeskus ym. Dolmuksella hurauttaa näppärästi alanyan keskustaan kuten myös taksit edullisia.

        Lauantaina aurinkoon :)))

        Mukavaa lomaa kaikille missä sitten matkustattekin :)

        Elokuussa 2011 tuon hokeman kuuluun vähän liian usein. :)


      • Gumus082012
        Gumus kirjoitti:

        Elokuussa 2011 tuon hokeman kuuluun vähän liian usein. :)

        Erikoista minä en kuullut kertaakaan?? Kuka sitä hoki Marco, Alex, Raimo, Leo vai kuka? Ehkä eivät sitten kaikille sitä hokeneet :) olen ollut 2010 ja 2011 elo-syyskuussa ko hotellissa.


      • Panoleidi
        Gumus082012 kirjoitti:

        Erikoista minä en kuullut kertaakaan?? Kuka sitä hoki Marco, Alex, Raimo, Leo vai kuka? Ehkä eivät sitten kaikille sitä hokeneet :) olen ollut 2010 ja 2011 elo-syyskuussa ko hotellissa.

        Mulle hoki jokanen noista "im coming, im coming",

        Oli kivaa kellarissa:)


    • Gumus

      Tuon hokeman täsmällinen muoto oli "Mitä kuuluu kukkuluuruu. :)

      Olin Gumuksessa 16-27.8.2011. En muista kuka tuota hoki mutta se alkoi ärsyttämään. Liekö joku maininnut asiasta, jos hokemaa ei enää kuulu? Ihan hyvä niin.

    • tiedonjanoinen

      Pääseekö paikalliset vierailulle hotellihuoneeseen ,yleensäkkin alaniassa ja misssä hotlassa helpommin , tiedosta kiitollinen

      • Panoleidi

        Melkein kaikis pääsee panee henkilökunnan kans, jos niiden majotustilat on kellaris.


      • ...

        Pääsevät huoneisiin puskemaan skandihoroa mielin määrin.


      • GUMUS2013
        ... kirjoitti:

        Pääsevät huoneisiin puskemaan skandihoroa mielin määrin.

        Onkos kokemuksia jo kaudesta 2013? Vieläkö Marco pyörittää allas baaria? Onko valtaosa asukkaista Suomalaisia?


      • papparai
        GUMUS2013 kirjoitti:

        Onkos kokemuksia jo kaudesta 2013? Vieläkö Marco pyörittää allas baaria? Onko valtaosa asukkaista Suomalaisia?

        avautuu vasta 1.6.2013 . marco on Orient Suitessa. mut ainakin Alex ja pikkukokki Apo tulee töihin gumukseen. Aurinkomatkojen hotla, eli kaikki suomalaisia


    • juhannus Alanyassa

      Oltiin ukon kanssa Gümüksessa kesäkuussa 2013. Siisti hotelli, mutta siivooja unohti jättää huoneeseen vessapaperit alussa sekä parina päivänä unohti tyystin käydä meidän huoneessa, vaikka tippiä jätettiin alusta asti.
      Iloksemme hotellin aulassa ja eka kerroksen huoneessamme toimi WIFI, vaikka Aurinkomatkat ei muistanut sitä kertoa sivullaan!

      Ilmlämpöpumppu sijaitsee olkkarissa ja sen viilennys ei tahdo yltää eteisen kautta makkariin asti, ellet laita sitä tosi kylmälle - jolloin taas olkkarissa ei voi oleskella.
      Iltaunisen ja ääniallergisen paikka tämä hotelli ei ole, sillä naapuritontilla on tennisklubi, jossa järjestetään juhlia viikonloppuisin klo 01 asti ja musiikki soi sisälle saakka. Me onneksi ollaan iltavirkkuja, ei häirinnyt.

      Kahdesti syötiin hotellissa, parempaa ruokaa saa muista ravintoloista. Lisäävät tosi hapanta punaiseksi värjättyä kaalta annoksiin ja liikaa jugurttimaista kastiketta pihveille.
      Alex on myyntitykki ja tuputtaja, mutta osaa hyvin englantia ja osaa neuvoa aina.

      Suoraan Gümüsista rannalle on RANTAPAIKKA NO 15, loistava se lyhyt tarjoilijapoika, puhuu hyvää englantia ja HYVÄ PALVELU. REISSUN PARHAAT RUUAT söin tässä rantapaikassa! Voin todellakin suositella. Ja heillä on vesivessa, johon saa pyytäessä avaimen. Käsinojalliset rantatuolit 2 kpl maksaa n. 2,5 e/pvä.
      Naapuripaikka oli paljon huonompi ja huonommat rantatuolitkin.

      Huoneistohotelliksi ihan hyvä paikka. Keittiön varustelutasolla pärjää, jos haluaa jotain kokkailla, mutta kunnon veistä siellä ei ole. Onneksi oli itsellä mukana.

    • Minä

      Aivan ihana hotelli! Ei voi kun kehua nykyistä henkilökuntaa,yhdestä asiasta kun mainitsee niin varmasti ongelmat selvitetään. Oli erittäin mahtava reissu,pelkällä hotellilla voisi viettää koko loman kun niin mukava henkilökunta on!

      Alex auttoi ja neuvoi,Suomeakin osasivat Raimon ja Apon kanssa hieman. Harmi vain että hyvä hotelli nyt sitten vihdoin taidetaan lopettaa ja tilalle tulee jotain muuta... :(

      Joten jos haluatte vielä päästä kyseiseen hotelliin,niin tämä kausi ainut mahdollisuus enää! Toivotaan että joku informoi asiasta, mikäli hotellia ei lopeteta.

    • turkishmeatball

      Me oltiin kaverin kanssa 2 viikkoa juuri tuossa hotellissa. Hotellissa ei ollut moittimista, ehkä vähän lähempänä keskustaa olisi saanut olla, mutta rannalle ihanan lyhyt matka. Eniten vitutti henkilökunta, nimenomaan tää Raimo ja Alex. Ei saatana, hienhajuisia jotka käy liikaa iholle. Pari kertaa piti ihan ilkeästi sanoa. Sitten jos haluaa rauhassa istua ja syödä, niin aina joku näistä tulee istumaan pöytään pokkana ja rupee tupakoimaan. Respan kundi oli ainut symppis :)

      • Ei ikinä sinne

        Aivan samaa meltä,sieltä juuri ollaan myöskin kotiuduttu ja samanlaiset fiilikset jäi.
        Ulos hotellista et pääse,ettei ns."vartijat" ole joka ovella tyrkyttämässä ravintolansa palvelujaan ja kun niitä et lomalla käytä,huomaa sen heidän käytöksestään ja ilmeistään.
        Oliko viisi vaan pelkästään ravintolan henkilökuntaa!!!Ja kaikilla juuri se tyyli eli tungetaan asiakkaiden pöytään eikä jätetä asiakkaita rauhaan.
        Ja tosiaan ainut mukava oli respan työntekijä.
        Siivoojat siivosi ok.
        Itse en ikinä menisi sinne uudelleen vain ja ainoastaan työntekijöiden vuoksi,vaikka hotelli muutoin ok,joskin toi matka keskustaan on aika pitkä.
        Sen nyt tiesi jo varausta tehdessään.
        Mutta näyttipä olleen asiakkaina paljon niitä suomalaisia,jotka sinne menvät juurikin hotelliin viettämään aikaa 24/7,mitä en itse tajua ollenkaan.
        Pelkkä iso vesipullo altaalla maksoi 5tl???????
        No thanks!!
        Jos menen lomalle,en mene 24h viettämään aikaa hotellille todellakaan ja haluan olla rauhassa myös työntekijöiltä,onneksi vaihtoehtoja löytyy.


    • Voihan superjuntit

      En ymmärrä näitä juntti lomailijoita jotka haluavat viettää aikansa hotellilla henkilökunnan kanssa! HUH HUH
      Halvemmaksi tulee siinä tapauksessa etsiä Suomesta hotelli jossa on "mukava" henkilökunta.

    • turkishmeatball

      Nimenomaan! Meille myös hotellin henkilökunta ilmoitti rannan olevan täysin paska, että jääkää tähän meiän altaalle. Mentiin rannalle ja mietittiin et mitähän siellä sit on. EI MITÄÄN! Täydellinen biitsi :D Kuhan ois taas turkin ukot halunnu että hengataan kokoajan heidän kanssa. Meiltä tultiin myös kysymään aina, jos emme olleet päivään olleet altaalla. "Miksi ette hengaa täällä". Me vietiin kyllä ihan pokkana altaalle omaa vettä, niin törkysen kallista vettä, ei voi käsittää. Naurettiiin, että jos henkilökunnan vaihtaa, voidaan mennä uudestaan ;)

    • Jäi epäselväksi

      Kuka siellä Gümüksessa oikein on se johtaja ja mitä nämä muut ovat esim. kaljuksi ajeltu tyyppi sekä tyyppi jolla iltaisin geelillä vedetty koko tukka ja häiritsee kaikkia asukkaita eikä jätä rauhaan??

      • Varma tieto

        Se kaljupää äijä on muistaakseni hotellin manageri, pomosta en tiedä ja geelipäinen intoilija Alex..
        En tajua mitä tämä pelleily on, viime vuonna sama laulu että kys. hotla muka purettaisiin mutta kas kummaa niin ei sitä tapahtunutkaan.
        Pitäisi varmaan kysellä aurinkomatkoilta varmaa tietoa...


      • *''*
        Varma tieto kirjoitti:

        Se kaljupää äijä on muistaakseni hotellin manageri, pomosta en tiedä ja geelipäinen intoilija Alex..
        En tajua mitä tämä pelleily on, viime vuonna sama laulu että kys. hotla muka purettaisiin mutta kas kummaa niin ei sitä tapahtunutkaan.
        Pitäisi varmaan kysellä aurinkomatkoilta varmaa tietoa...

        Kyllä se Gumus on nyt purettu, maantasalla koko hotelli, tietääkö kukaan miksi?
        Tultiin just Alanyasta ja piti oikein käydä kattomassa onko se totta ja paikalla oli vaan iso kivikasa.


      • aralia5
        *''* kirjoitti:

        Kyllä se Gumus on nyt purettu, maantasalla koko hotelli, tietääkö kukaan miksi?
        Tultiin just Alanyasta ja piti oikein käydä kattomassa onko se totta ja paikalla oli vaan iso kivikasa.

        Voi onko se totta!


    • oiuefhgjsg

      rakennetaan paikalle osakehuoneisto kompleksi

    • aralia5

      Kyllä on oltu aivan ihana ja rento paikka. Amelia oli erittäin hyvä opas minulle ja puhui hyvää suomea.

    • Kaikki loppuu aikana

      Samaa käytiin ihan itse toteamassa viikko sitten Alanyassa lomaillessa.
      Kivikasat hotellista jäljellä ja tehty pellinpaloista tien reunaan sinne pitkälle saakka ns.aita ja varmastikin joku tuottoisa hotelli/osakehuoneistot rakennetaan,kiva rauhallinen paikka on ja rannalle lyhyt matka.

    • Vetinen Gümus

      Olin tuttavapariskunnan kanssa Gümuksessä vuonna 2004. Olimme silloin nuoria, siis jotain 16-vuotiaita ja meitä majoittui samassa huoneessa minä, ystäväni ja hänen tyttöystävänsä.

      Hotelli oli elämäni surkein hotellikokemus. Henkilökunta oli erittäin rahanahnetta ja pyysi rahaa jokaisesta tekemästään palveluksesta - siis lähtien vaikka siitä että joku respasta vaivautuu soittamaan sinulle taksin niin siinä on heti Ahmed käsi ojossa. Lisäksi hotellihuoneestamme varastettiin 100 euroa rahaa.

      Meille tyrkytettiin myös jo tässäkin ketjussa mainittua grilli-iltaa, josta kuitenkin kohteliaasti kieldäydyimme, sillä meillä oli illoille muita suunnitelmia. Lapsellinen henkilökunta selkeästi veti tästä herneet nenään, jonka jälkeen palvelu meitä kohtaan muuttui töykeäksi. Voiko ihminen olla niin typerä että suuttuu jos toisella on jo muita menoja sovittuna ko. illoille?

      Noh, koko hotellin helmenä on kuitenkin se että koko mieshenkilökunta (Turkissahan et yhtään naista tule näkemään) pyrkii pääsemään siitokselle nuorten tyttöjen kanssa. He käyttivät koko viikon energiaansa kaverini tyttöystävän jallittamiseen aina kun mahdollista, ja ei todellakaan mitenkään peitellysti. Voitte kuvitella kuinka paljon kiinnostaa katsoa sitä paskaa kun yrittää rentoutua lomalla.

      Loman loppupuolella me sitten erehdyimme menemään hotellin allasbaariin pizzalle ja tilasimme kolme pizzaa. Gümüs-pizzat, kuinkas muutenkaan. Jostakin kumman syystä minä ja ystäväni saimme pizzoista kahden päivän ripulin, mutta kaverini tyttöystävälle ei tapahtunut mitään. Ripuli alkoi valumaan välittömästi pizzan jälkeen ja se oli niin aggressiivinen että en voi mitenkään uskoa sen olleen sattumaa. Ilmeisesti Ahmed ja kumppanit olivat todella päättäneet kostaa ettemme osallistuneet kebab grilli-iltaan - ja kyllähän tietenkin eli vielä toivo päästä nuoren tytön pöksyihin. Varmaan joku hassun hauska kisa heillä käynnissä.

      Gümükseen päin en aio enää käydä edes kusella.

    • Ragulin

      oltiin vuonna 2002...ihan mukavia työntekijöitä..varsinkin Ali...käytiin kysymässä jälkeenpäin vuonna 2006 vieläkö Ali on töissä siellä...ei ollut.löytänyt naisystävän ja muuttanut kuulemma Saksaan...tosi hyvät reissut oli meillä ja jäi hyvät muistot

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe